Dyskusja ogólna 381709 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 381709

Odpowiedzi 819

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Na wogu gdzieś widziałem pancerze nordmarczyków identyczne jak w Gothic 3, może to wykorzystacie? ;) jako obóz nordmarczyków czy coś ;p.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jak mogliście się dowiedzieć z rozmowy z Sentarionem w obozie MW ( o ile się nie mylę) Elea jest daleko od Khornis i tym bardziej od kontynentu. Nordmarczycy nigdy nie byli narodem kolonizatorów, wątpię nawet czy umieli pływać, nawigować czy budować statki. I o ile spotkanie jakiegoś samotnego wojownika z Nordmaru jest możliwe to o obozie nie może być mowy. Spokojnie, będą znacznie ciekawsze organizacje. 
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Nw myślałem coś w stylu rozbili się bo chcieli dopłynąć na khorinis. Albo jeden się obudził w lesie z niewiadomych przyczyn ;p.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
:facepalm: Skoro są duże, bardzo duże odległości między wyspami to jak niby mieli płynąć na Khornis rozbić się na Elei? Skąd ludzie którzy całe życie spędzili w górach, na walkach, polowaniach mieliby się nauczyć budować statki i nawigować nimi? Obudził w lesie z niewiadomych przyczyn? Proszę cię, ktoś miał go teleportować ( pomijając, że teleportacje między wyspami wymagają niewyobrażalnej potęgi)? 
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Będą znacznie ciekawsze organizacje.

Tym mnie zaciekawiłeś...

A zdradzisz rąbek tajemnicy co to za gildie?  :D
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Coś czuję, że nie będzie starych gildii pomijając magów i paladynów.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
 Skoro są duże, bardzo duże odległości między wyspami to jak niby mieli płynąć na Khornis rozbić się na Elei? Skąd ludzie którzy całe życie spędzili w górach, na walkach, polowaniach mieliby się nauczyć budować statki i nawigować nimi? Obudził w lesie z niewiadomych przyczyn? Proszę cię, ktoś miał go teleportować ( pomijając, że teleportacje między wyspami wymagają niewyobrażalnej potęgi)? 
Czaker, nie prowadź z nim żadnej dyskusji. Po prostu nie warto.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Cytuj
Skoro są duże, bardzo duże odległości między wyspami to jak niby mieli płynąć na Khornis rozbić się na Elei? Skąd ludzie którzy całe życie spędzili w górach, na walkach, polowaniach mieliby się nauczyć budować statki i nawigować nimi? Obudził w lesie z niewiadomych przyczyn? Proszę cię, ktoś miał go teleportować ( pomijając, że teleportacje między wyspami wymagają niewyobrażalnej potęgi)?
Czaker, nie prowadź z nim żadnej dyskusji. Po prostu nie warto.

O co chodzi? Ja skończyłem dyskusje na ten temat i tyle..wytłumaczył mi i zrozumiałem nw po co odkopujesz temat :lol:
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Dyskusja ogólna
#368 2015-05-24, 20:41(Ostatnia zmiana: 2015-05-25, 12:01)
Będą znacznie ciekawsze organizacje.

Tym mnie zaciekawiłeś...

A zdradzisz rąbek tajemnicy co to za gildie?  :D

Na razie pozostanie to tajemnicą.

@JohnSnaf (Glaca)  Zobaczysz ;)

Post połączony: 2015-05-25, 12:00
Może kiedyś więcej ujawnimy na ten temat, a może dowiecie się dopiero w rozgrywce.

Post połączony: 2015-05-25, 12:01
@Simen głównie odpowiedziałem na jego wypowiedzi aby kolejni fani nie zadawali takich samych pytań. Chodź jak pokazuje przypadek głównego hero to powtórzenie jednego kilka razy nie zawsze pomaga. 
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
A wyrobicie się do Grudnia tego roku? :D
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Okaże się po wakacjach, bo w wakcje większość naszego teamu ma wolne, wtedy zobaczymy ile udało się zrobić :)

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Okaże się po wakacjach, bo w wakacje większość naszego teamu ma wolne, wtedy zobaczymy ile udało się zrobić :)
Prawdę mówiąc średnio w to wierzę. Z mojego osobistego doświadczenia wiem że wakacje są najgorszym możliwym okresem dla tego typu projektów. Ludzie wyjeżdżają, korzystają z pogody i wolnego czasu, nikomu się po prostu nie chce siedzieć przed kompem gdy za oknem trzydzieści stopni - i to w pełni rozumiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mimo wszystko np. Ja będe miał znacznie więcej czasu jak wróce z obozu w wakacje niż teraz kiedy do późnej nocy siedze nad książkami. 
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Okaże się po wakacjach, bo w wakacje większość naszego teamu ma wolne, wtedy zobaczymy ile udało się zrobić :)
Prawdę mówiąc średnio w to wierzę. Z mojego osobistego doświadczenia wiem że wakacje są najgorszym możliwym okresem dla tego typu projektów. Ludzie wyjeżdżają, korzystają z pogody i wolnego czasu, nikomu się po prostu nie chce siedzieć przed kompem gdy za oknem trzydzieści stopni - i to w pełni rozumiem.
Z mojego doświadczenia wynika, że najgorszy okres jest teraz - koniec roku szkolnego. Sporo osób ma różne zaliczenia w szkole czy na studiach, w wakacje zazwyczaj u nas sporo się działo.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Tylko na nową postać to nowy dubbinger by się sprzydał ;). A Beziemu będzie udzielać ten z w ZW1?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
:facepalm: Kuźwa kto ci powiedział, że Bezi będzie? Bo nie kojarzr aby Sentarion powiedził, że Bezi się ukaże.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kuba, spokojnie, po prostu go ignoruj albo raportuj, gość jest na tyle irytujący że forum skorzystało z wypierdalajki czego nie robiło od dawna. 
@Sentarion W takim razie powodzenia i trzymam za słowo że po wakacjach otrzymamy garść konkretnych informacji. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Niby, że ten nowy miał pomóc dojść beziemu. Ale dziwne jak sb przypomnę to dam źródło.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Spokojnie, jeszcze nie wiadomo czy Bezi jako npc się pojawi. Jeśli się pojawi ta sama osoba będzie dubbingować.

@Sawik
Dzięki, myślę że we wrześniu będzie już wiadomo czy się wyrobimy na grudzień. Zresztą dodam tylko że data grudniowa była podana gdyby mod miał wyjść bez dubbingu, a jak dubb ma być może się opóźnić.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
A ile robiliście dubbing do
ZW1? :D

Coraz bardziej podoba mi się "nowy" gothic, z nową fabułą i lekkimi nawiązywaniami do ZW1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Oraz otrzymujecie błogosławieństwo od Innosa i Adanosa :P.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry