Dyskusja ogólna 389696 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 389696

Odpowiedzi 819

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Taka Triss w Wiedźminie :D Miała osobowośc i istotny wpływ na wydarzenia w grze.
 

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Dobra, tak podsumowując moje wcześniejsze wypowiedzi, to chciałem tylko zwrócić uwagę autorom moda, żeby pamiętali o umieszczeniu kobiet w ostatecznej wersji gry... Bo są one istotne.

Dziwki tak, każdy chłop musi poruchać. Kury domowe.. niekoniecznie.
Fabiosek kobiety to nie przedmioty tylko do 'wyruchania'. Nie wiem czy wiesz, ale mają swoją osobowość, charakter i mogą mieć istotny wpływ na wydarzenia nawet w grze  -_-

Dokładnie. Leci props!
 
The night is dark and full of terrors.

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Naprawdę się wyrobicie przed końcem tego roku? To bardzo ambitny plan. Mam nadzieję że wam się uda bo szczerze mówiąc to jak tylko przeszedłem pierwszą część to już się nie mogłem doczekać następnej, ale czemu rezygnujecie z beziego? Przecież pierwsza część skończyła się jego przejściem do Elei to czemu teraz miałby to być ktoś inny? I zróbcie tak dobry dubbing jak wcześniej bo jednak gdy inne mody są bez dubbingu to wcale się nie chce w nie grać, bo jednak GOTHIC musi mieć dubbing. W Risen był angielski ale też był fajny bo BYŁ. Czekam też na moda Dzieje Khorinis grupy Soulfire ale miałbyć już w 2009... także chyba wątpie czy coś wyjdzie ale was biore na poważnie i myślę że nie zawiedziecie mnie oraz reszty fanów i zrobicie ten mod tak dobrze jak wcześniejszy i nie będziecie przedłużać premiery 5 lat tak jak Soulfire. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@karcio22 Dzięki za życzenia, postaramy się zmieścić w terminie. Osobiście stwierdzam, że nie ma sensu porównywać żadnych modyfikacji do Dziej Khornis. Bez urazy, ale modyfikacja która powstaje około 8 lat, chodź to jest dopuszczalne, i pokazuje jakiś materiał raz na rok a co ważniejsze nie są to zbyt konkretne rzeczy, nie wolno brać na poważnie. Bo oczywiście widzieliśmy gospodę, jakiegoś potworka, ale 90% reklamowania DK to były zapowiedzi hucznych możliwości czy innowacyjnych. Co do Bezimiennego. Temat jest poruszany po raz kolejny, wystarczy zerknąć parę stron wcześniej. Bezimienny jest już stary, jest w większość modów, we wszystkich częściach Gothica. Trza zrobić co innego. ;) 
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nawet jak DK jest tylko zapowiedzią to i tak bije na łeb ZW, ten mod nie oferuję zupełnie nic ciekawego.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Twoje zdanie. Zobaczymy jakie będziecie mieli odczucia po 2 ;). Ja osobiście do teamu dołączyłem pare dni po oficjalnej zapowiedzi 2 cz.

Edit. A po za tym jak można porównywać mod którt wyszedł z modem który nie wyszedł?
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
Pytanie z czystej ciekawości, czysto teoretyczne - czy wykluczacie możliwość powstania trzeciej części, czy nawet nie braliście tego pod zamysł? 
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Przeczytaj opis to się dowiesz, na 1 stronie :ok:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mam znajomego który pracuję w DK i mniej więcej informuję mnie o postępach, śmiało mogę powiedzieć, że ZW to nawet do pięt nie dorastają, niestety ale takie są fakty, zobaczymy co pokażecie w II częsci, bo w I to była porażka, pozdro.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dobra, wszystko fajnie tylko, że... DK nie wyszły i z tego co widać nigdy nie wyjdą :(
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mam znajomego który pracuję w DK i mniej więcej informuję mnie o postępach, śmiało mogę powiedzieć, że ZW to nawet do pięt nie dorastają, niestety ale takie są fakty, zobaczymy co pokażecie w II częsci, bo w I to była porażka, pozdro.
Tworzę modyfikację do gothic, dodaje ona duale, tarcze, next genową grafikę, całość odbywa się na nowym świecie, a fabuła jest rodem z wiedźmina. Ty mi oczywiście wierzysz i właśnie moja bezimienna modyfikacja stała się Twoim top 1. Dark kazał przygotowywać lokacje tylko i wyłącznie na potrzeby prezentacji czegoś fanom, od kilku lat rżnie was w dupę, a wy się dajecie i jeszcze uwłaczacie takim teamom jak Złote Wrota, kurwa ogar.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Nawet jak DK jest tylko zapowiedzią to i tak bije na łeb ZW, ten mod nie oferuję zupełnie nic ciekawego.
I część ZW nigdy nie była zapowiadana jako mod z dużą ilością innowacji, zawsze podkreślaliśmy, że skupiamy się na fabule, a ta w opinii wielu osób była bardzo dobra. Natomiast druga część będzie miała bardzo dobrą fabułę oraz sporo innowacji, które jak sądzę zaskoczę niejednego fana ;) (i nie będą to tarcze ani duale)

Natomiast co do zapowiedzi DK to jak napisał Sawik bardzo łatwo stworzyć mod-zapowiedź, który wszystko bije na głowę, więc też z chęcią bym zobaczył ile z tych mega-zapowiedzi udało się zrealizować, ale jakoś nic nie wskazuje na to, abyśmy w najbliższym czasie mieli się o tym przekonać.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
100% racji Sentarion. I proponuje aby temat dyskusji nad DK przenieśc do odpowiedniego działu i tam ją prowadzić. Może przynajmniej twórcy się zdecydują czy w ogóle coś tworzą. 
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
To z DK smutne ale prawdziwe, sam coś o tym wiem  :F
 

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

karcio22

Dyskusja ogólna
#134 2015-02-12, 19:08(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 19:49)
Ta, pamiętam jak chyba w 2012 dowiedziałem się o tych DK i czytam co ma być i myślę: Lol to będzie epickie nie mogę się doczekać premiery, wchodzę na strone patrze że są wpisy o modzie od ok. 2008 a na stronie są informacje raz na rok o pierdołach a o niczym konkretnym a na forum same nooby bo jak ja skrytykowałem pracę teamu na forum to odrazu banda dzieciaków na mnie naskoczyła że ,,to tyle czasu trwa zrobienie moda" i blabla, a naprawdę to twórcy może i zaczeli coś robić kiedyś ale im się znudziło i mają teraz wszystko i wszystko w dupie, a piszą coś czasami żeby robić ludzi w balona i robić i nadzieje. W ich poprzednim modzie Zdarzenie na morzu był nawet dobry dubbing ale sam mod był słaby a tu teraz mówią że w DK nawet dubbingu ma nie być. Biorą się za coś co z góry skazane jest na porażkę bo zapowiadają jakby byli PIRANHA BYTES i robili nowego Gothica...Ale dobra trzeba skończyć temat DK bo to jest faktycznie temat ZW, także ja po przejściu ZW jestem bardzo zadowolony. Był dubbing co ja naprawdę bardzo cenię i było świetna powalająca fabuła, która sprawiała że nie można było odsiąść się od komputera. Cieszę się że jednak Gothic 2, który jest już stary ciągle żyje i ludzie w niego grają oraz powstają tak dobre mody jak ten i można sobie przypomnieć dawne czasy gdy nerdziło się w gothici :D Aczkolwiek ja tam i tak od czasu do czasu zagram sobie w gothica a to 2 a to 3, bo 1 to przeszedłem ale jakoś nie chcę mi się tak bardzo wracać bo był taki ponury a 2 wraz z NK jest żywa i świetna. 3 też jest spoko ale głupi styl walki i pełno bugów. Zamykając ten temat jeszcze raz powiem że 1 część ZW była epicka, tylko jedna rzecz która była trochę dziwna to takie troche niektóre questy były naciągane i przewidywalne bo np. Do czegoś trzeba jakiejś rzeczy którą ma ktoś i on ją da jak mu przyniesiemy coś co ma ktoś itd. Ale naprawdę przy całej reszczie genialnych rzeczy w modzie to nie przeszkadzało. Fajne itemy, fajne obozy i wgl. A tak poza tym to zamierzacie coś jeszcze robić po tej 2 części ZW? Nie chciałbym się wtrącać, ale miałbym pewną propozycję co do moda bo np. mnie zawsze ciekawiło jak to było w Jarkendarze kiedyś: gdzie były te kasty, budowniczowie, quarhodron itd. I tak myślę że fajnie by było zrobić takiego moda o przeszłości Jarkendaru bo myślę że to ciekawe by było np. chodząc sobie jakimś zwykłym chłopem widząc jak w tych miejscach w NK były ruiny a tu są okazałe budowle wraz z ludźmi i wojownikami. Ale to taki mój pomysł który zawsze mnie interesował, ale póki co skupcie się na tym modzie Królestwo Elei i zróbcie go porządnie tak jak pierwszą część. Pozdrawiam :)     

PS:Chciało się komuś tyle czytać? :D

Post połączony: 2015-02-12, 19:49
A mogę zadać jeszcze kilka pytań odnośnie prac z modem?
1. Na czym będzie polegała fabuła?
2. Co będzie z bezim? ZW skończyły się że bezi przeszedł do elei żeby odegnać plagę i co teraz? Jak ma być inny bohater to beziego wogóle usuniecie czy będzie tam grał jakąś inną rolę w grze?
3. Będzie jakiś nowy styl walki?
4. Będzie możliwość sprintu? Coś jak w gothic 3?
5. Czy mod będzie dłuższy od poprzedniej części?
6. Czy stare postacie będą tam także czy zostaną w Jarkendarze?
7. Czy będzie możliwość powrotu do Jarkendaru?
8. Będzie król?
9. Będzie w jednej części czy w dwóch?
10. Będą konie do jazdy? xD
To chyba wszystko. Liczę na szczerą odpowiedź od teamu. :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ta, pamiętam jak chyba w 2012 dowiedziałem się o tych DK i czytam co ma być i myślę: Lol to będzie epickie nie mogę się doczekać premiery, wchodzę na strone patrze że są wpisy o modzie od ok. 2008 a na stronie są informacje raz na rok o pierdołach a o niczym konkretnym a na forum same nooby bo jak ja skrytykowałem pracę teamu na forum to odrazu banda dzieciaków na mnie naskoczyła że ,,to tyle czasu trwa zrobienie moda" i blabla, a naprawdę to twórcy może i zaczeli coś robić kiedyś ale im się znudziło i mają teraz wszystko i wszystko w dupie, a piszą coś czasami żeby robić ludzi w balona i robić i nadzieje. W ich poprzednim modzie Zdarzenie na morzu był nawet dobry dubbing ale sam mod był słaby a tu teraz mówią że w DK nawet dubbingu ma nie być. Biorą się za coś co z góry skazane jest na porażkę bo zapowiadają jakby byli PIRANHA BYTES i robili nowego Gothica...Ale dobra trzeba skończyć temat DK bo to jest faktycznie temat ZW, także ja po przejściu ZW jestem bardzo zadowolony. Był dubbing co ja naprawdę bardzo cenię i było świetna powalająca fabuła, która sprawiała że nie można było odsiąść się od komputera. Cieszę się że jednak Gothic 2, który jest już stary ciągle żyje i ludzie w niego grają oraz powstają tak dobre mody jak ten i można sobie przypomnieć dawne czasy gdy nerdziło się w gothici :D Aczkolwiek ja tam i tak od czasu do czasu zagram sobie w gothica a to 2 a to 3, bo 1 to przeszedłem ale jakoś nie chcę mi się tak bardzo wracać bo był taki ponury a 2 wraz z NK jest żywa i świetna. 3 też jest spoko ale głupi styl walki i pełno bugów. Zamykając ten temat jeszcze raz powiem że 1 część ZW była epicka, tylko jedna rzecz która była trochę dziwna to takie troche niektóre questy były naciągane i przewidywalne bo np. Do czegoś trzeba jakiejś rzeczy którą ma ktoś i on ją da jak mu przyniesiemy coś co ma ktoś itd. Ale naprawdę przy całej reszczie genialnych rzeczy w modzie to nie przeszkadzało. Fajne itemy, fajne obozy i wgl. A tak poza tym to zamierzacie coś jeszcze robić po tej 2 części ZW? Nie chciałbym się wtrącać, ale miałbym pewną propozycję co do moda bo np. mnie zawsze ciekawiło jak to było w Jarkendarze kiedyś: gdzie były te kasty, budowniczowie, quarhodron itd. I tak myślę że fajnie by było zrobić takiego moda o przeszłości Jarkendaru bo myślę że to ciekawe by było np. chodząc sobie jakimś zwykłym chłopem widząc jak w tych miejscach w NK były ruiny a tu są okazałe budowle wraz z ludźmi i wojownikami. Ale to taki mój pomysł który zawsze mnie interesował, ale póki co skupcie się na tym modzie Królestwo Elei i zróbcie go porządnie tak jak pierwszą część. Pozdrawiam :)     

PS:Chciało się komuś tyle czytać? :D

Post połączony: 2015-02-12, 19:49
A mogę zadać jeszcze kilka pytań odnośnie prac z modem?
1. Na czym będzie polegała fabuła?
2. Co będzie z bezim? ZW skończyły się że bezi przeszedł do elei żeby odegnać plagę i co teraz? Jak ma być inny bohater to beziego wogóle usuniecie czy będzie tam grał jakąś inną rolę w grze?
3. Będzie jakiś nowy styl walki?
4. Będzie możliwość sprintu? Coś jak w gothic 3?
5. Czy mod będzie dłuższy od poprzedniej części?
6. Czy stare postacie będą tam także czy zostaną w Jarkendarze?
7. Czy będzie możliwość powrotu do Jarkendaru?
8. Będzie król?
9. Będzie w jednej części czy w dwóch?
10. Będą konie do jazdy? xD
To chyba wszystko. Liczę na szczerą odpowiedź od teamu. :)

Ja przeczytałem :D

Co do "9" sam odpowiedz sobie na to pytanie. Skoro Złote Wrota zostały podzielone na dwie części (a ta będzie drugą) to czemu druga część miałaby być dzielona na 2 części? :D

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak też myślałem, a i oczywiście dubbing będzie tak?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Na pytania 1,8 odpowiedź jest na 1 stronie. Na resztę nie mogę odpowiedź, no, może po za o czas, Tak.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1. Na czym będzie polegała fabuła?
2. Co będzie z bezim? ZW skończyły się że bezi przeszedł do elei żeby odegnać plagę i co teraz? Jak ma być inny bohater to beziego wogóle usuniecie czy będzie tam grał jakąś inną rolę w grze?
3. Będzie jakiś nowy styl walki?
4. Będzie możliwość sprintu? Coś jak w gothic 3?
5. Czy mod będzie dłuższy od poprzedniej części?
6. Czy stare postacie będą tam także czy zostaną w Jarkendarze?
7. Czy będzie możliwość powrotu do Jarkendaru?
8. Będzie król?
9. Będzie w jednej części czy w dwóch?
10. Będą konie do jazdy? xD
To chyba wszystko. Liczę na szczerą odpowiedź od teamu. :)
1. Będziemy rabusiem który staje przed wyborem wsparcia króla lub opozycji, oczywiście żeby nie było zbyt nudno, większe niebezpieczeństwo czai się tuż za rogiem.
2. Bezimienny bohater (a właściwie Meryl) zapisał się na kartach historii Elei bardzo niechlubnie. Mieszkańcy będą go wspominali, jednak wnioskując z tego co zostało ujawnione, samego Meryla nie spotkamy.
3. Jak dobrze pamiętam Złote Wrota miały dodać walkę z tarczą.
4. Tutaj nie było jednoznacznej odpowiedzi, jednak prawie na pewno zostaną znane nam z Khorinis mikstury prędkości, które dają nam tymczasowy sprint.
5. Na tak wczesnym etapie prac raczej ciężko to ocenić.
6. Jeżeli dobrze zrozumiałem fabułę akcja drugiej części odbywa się jakiś czas po wydarzeniach z części pierwszej. Dlatego możliwe jest że spotkamy paru znajomych, jednak jeżeli twórcy zdecydowali się na większy przeskok w czasie, raczej ich nie spotkamy, także wszystko zależy od tego jak dużo czasu upłynęło od pojawienia się Meryla na Elei.
7. Nie wydaje mi się. Musiałoby to zostać uwarunkowane fabularnie, a z podanych nam informacji nie mogę wymyślić nic co nie byłoby naciągane.
8. Skoro mamy możliwość pomocy królowi, jego obecność jest raczej oczywista.
9. Złote Wrota: Królestwo Elei już samo w sobie jest drugą częścią, która jeśli mam rację ma zamknąć fabułę.
10. Świat Elei raczej nie jest na tyle duży żeby było to opłacalne. Nawet jeśli jest rozmiarów Koloni, lub Khorinis (Nowego Świata, nie całej wyspy) jazda konna nie byłaby opłacalna skoro większość lokacji będzie dość blisko siebie. Najprawdopodobniej będą tylko systemy teleportacji, runy i/lub platformy.

Oczywiście, nie jestem członkiem grupy, dlatego do mojej wypowiedzi należy podchodzić z dystansem, są to tylko moje przemyślenia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Widzieliście w ogóle jak beznadziejnie działają konie w Gothicu? Ale tak jak powiedział Sentarion, II część będzie miała dużo innowacji i to takich, że naprawdę wątpię aby ktoś zaczął narzekać. Napoje są raczej oczywiste tak jak pojawienie się króla. Na kwestie Beziego też Sawik już podał odpowiedź która była w tekście. Na resztę milczę :D. Miło, że ten wątek się rozruszał i to po przez ciekawą i bez spinową ( nie licząc masowego wyrażania swego niezadowolenia na temat DK) konwersację. 
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry