Dyskusja ogólna 375067 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 375067

Odpowiedzi 819

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Ja tam czekam na zawartość modyfikacji, tzn. misje, ciekawe dialogi i tym podobne.
Moim skromnym zdaniem, dubbing do pierwszej części był bardzo dobry, klimatyczny, no ale można też zachwycać się piękną muzyką otoczenia, podczas czytania napisów :)
 

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak wygląda stan pracy nad modyfikacją? Od dłuższego czasu nie było żadnej konkretniejszej informacji
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Przecież nie dawno był Dzień Screena, dostaliście masę screenów.
 

Thurin

Thurin

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy nowe Złote Wrota będą korzystać z DX11?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czy nowe Złote Wrota będą korzystać z DX11?

Przecież kto chce to sobie wgra  :lol:

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Wczesna wersja ciężkiej zbroi straży:

 

Kranek

Kranek

Użytkownicy
posty35
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pancerz już świetnie wygląda, mimo że to wstępna wersja.  :D
Macie w planach ile będzie takich zupełnie nowych modeli zbroi?
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Pancerz już świetnie wygląda, mimo że to wstępna wersja.  :D
Macie w planach ile będzie takich zupełnie nowych modeli zbroi?
Trochę ich będzie :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czy nowe Złote Wrota będą korzystać z DX11?

Przecież kto chce to sobie wgra  :lol:
Nie do końca, tekstury wymagają przygotowania, chyba że zadowala Was korzystanie z generowanych na podstawie tekstur, w takim razie tak - nie trzeba nic przygotowywać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Kolczuga się mi bardzo podoba, czekam na wersje finalną pancerza.
 

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy po złotych wrotach 2 macie w planach tworzenie czegoś jeszcze? :)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zapewne patchy do ZW2 :lol2:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Czy po złotych wrotach 2 macie w planach tworzenie czegoś jeszcze? :)
Zapewne zajmiemy się własną grą.

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Chciałbym zobaczyć jakiegoś moda do gothica3, coś w podobie złotych wrót, bo są wyśmienite ;)
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Mam kilka pytań:
1. Czy spotkamy takich postaci jak Varek, Lee, Xardas, Alvaro itd.?
2. Wspominane było, że w II części złotych wrót będziemy jeszcze bardziej silniejsi. Czy chodzi o to, że będziemy mogli rozwinąć postać - powiedzmy - do 30 poziomu? Czy zaczniemy po prostu postacią, która nie jest zielonym żółtodziobem tylko już w miarę doświadczoną.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mam kilka pytań:
1. Czy spotkamy takich postaci jak Varek, Lee, Xardas, Alvaro itd.?
2. Wspominane było, że w II części złotych wrót będziemy jeszcze bardziej silniejsi. Czy chodzi o to, że będziemy mogli rozwinąć postać - powiedzmy - do 30 poziomu? Czy zaczniemy po prostu postacią, która nie jest zielonym żółtodziobem tylko już w miarę doświadczoną.


1. To było już wielokrotnie wałkowane.

2. Nasza postać nie będzie słabeuszem na początku, co nie co będziemy umieć, ale nie spodziewaj się kozaka nad kozakami.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
@Zed
Dobra robota. ;) Jako że to jest WIP to postaram się coś doradzić. Niestety nie mam czasu na paintover.
1. Nie używaj czarnego np na tych wgłębieniach, krawędziach w pancerzu ani w cieniach. Zastąp go jakimś ciemnobrązowym - będzie dobrze kontrastował z niebieskimi highlightsami i odpowiadał rzeczywistemu wyglądowi takich miejsc (brud, rdza)
2. Materiał z tyłu napierśnika czyta się jak kamień. Za dużo wear and tear w losowych miejscach a za mało highlightsów.
3. Daj szerszy cień pod palcami w złożonej pięści i spróbuj podmalować ten obszar tak, jakby tam była dłoń a nie jakaś prosta bryła
4. Dodaj lekki gradient góra-dół, pisałem Ci o tym w teczce.
5. Zauważ, że skóra też ma swoje highlightsy, speculara itp.

Zwróć uwagę co dzieje się na środku obrazu. U Ciebie skóra ma fajną fakrurę, ale brakuje właśnie speculara namalowanego.
6. Więcej koloru! Metal działa trochę jak lustro - odbija to co się dzieje w środowisku - nie tylko niebieskie niebo.
7. Kolczuga mogłaby w niektórych miejscach mocniej odbijać światło.
8. Ornamenty są fajne, ale trochę płasko wyglądają. Podmaluj je tak, żeby było dobrze czuć bryłę.

Powodzenia!

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
@Zed
Dobra robota. ;) Jako że to jest WIP to postaram się coś doradzić. Niestety nie mam czasu na paintover.
1. Nie używaj czarnego np na tych wgłębieniach, krawędziach w pancerzu ani w cieniach. Zastąp go jakimś ciemnobrązowym - będzie dobrze kontrastował z niebieskimi highlightsami i odpowiadał rzeczywistemu wyglądowi takich miejsc (brud, rdza)
2. Materiał z tyłu napierśnika czyta się jak kamień. Za dużo wear and tear w losowych miejscach a za mało highlightsów.
3. Daj szerszy cień pod palcami w złożonej pięści i spróbuj podmalować ten obszar tak, jakby tam była dłoń a nie jakaś prosta bryła
4. Dodaj lekki gradient góra-dół, pisałem Ci o tym w teczce.
5. Zauważ, że skóra też ma swoje highlightsy, speculara itp.

Zwróć uwagę co dzieje się na środku obrazu. U Ciebie skóra ma fajną fakrurę, ale brakuje właśnie speculara namalowanego.
6. Więcej koloru! Metal działa trochę jak lustro - odbija to co się dzieje w środowisku - nie tylko niebieskie niebo.
7. Kolczuga mogłaby w niektórych miejscach mocniej odbijać światło.
8. Ornamenty są fajne, ale trochę płasko wyglądają. Podmaluj je tak, żeby było dobrze czuć bryłę.

Powodzenia!

Ok, dzięki. Postaram się do tego zastosować.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zbrojka spoko ale czy będzie miała wypalone normalki pod DX11? I czy ogólnie modyfikacja będzie wspierała DX11? (mam tu na myśli przygotowanie odpowiednich normal map a nie tylko generowanie z tekstur)
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Zbrojka spoko ale czy będzie miała wypalone normalki pod DX11?
Raczej tak.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry