[G½] Gothic DirectX 11 #1 644263 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 644263

Odpowiedzi 989

gothic1210
  • Gość

Prostym językiem: powierzchnie nie wydają się takie płaskie. Porównajcie sobie chociażby mury w goticzku i nowych grach. 
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A podbija to znacząco wymagania?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Musisz miec karte graficzną obsługująca DX11... Skąd się biorą tacy ludzie -,-
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz miec karte graficzną obsługująca DX11... Skąd się biorą tacy ludzie -,-
LOL nie pytałem o samego moda tylko o normal mapy. Nie wiem skąd się biorą tacy jak ty, którzy zamiast odpowiadać jak ludzie, mędrkują. Jak masz tak odpowiadać to nie odpowiadaj wcale.
Sam L'HIVER + D3D11 działa mi w porządku i chodziło mi o to czy normal mapy jakoś dodatkowo i znacząco obciążają silnik gry.
 

gothic1210
  • Gość
Moim zdaniem mało znacząco. Oczywiście jeśli masz mikrofalę to każdy fps się liczy. Przykładowo na moim starym PC na G3 różnica pomiędzy ustawieniami niskimi i SM 1.4, a niskimi i SM 2.0 wynosiła tylko 3 klatki. 
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przy jakim frame rate'cie warto zaznaczyć. :D
Na moim starym PC Gothic 3 to działał strasznie, a jak wchodził nowy poziom postaci, to był dosłownie pokaz slajdów i różnica 3 klatek, to wówczas 2x mniejsza wydajność. :F
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znajdzie się jakaś dobra dusza, która przetłumaczy?

Cytuj
Die ganze Technik funktioniert wie folgt:
  • Zeichne die Szene so weit, dass ein brauchbarer Depthbuffer vorliegt. Das kann z.B. nur das WorldMesh sein oder die komplette Szene
  • Color- und Depth-Writes ausschalten, da die GPU so verdammt schnell rasterisieren kann
  • Zeichne nun für jede Node des BSP-Trees ihre Bounding-Box als Mesh, an ein Async-Query-Objekt gebunden
  • Prüfe dann in den nächsten Frames ob ein Ergebnis vorliegt (Die CPU darf
    meist ca. 3 Frames vorbereiten). Würden wir sofort einen Pipeline-Flush
    machen, würde dies arg auf die Performance schlagen.
  • Nun kann man z.B. auslesen wie viele Pixel von dem DrawCall der BBox wirklich gezeichnet wurden.
  • Sind es mehr als 0, so ist die Node sichtbar. Andernfalls wurde sie komplett vom Depthbuffer überdeckt.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Znajdzie się jakaś dobra dusza, która przetłumaczy?

CytujDie ganze Technik funktioniert wie folgt:
  • Zeichne die Szene so weit, dass ein brauchbarer Depthbuffer vorliegt. Das kann z.B. nur das WorldMesh sein oder die komplette Szene
  • Color- und Depth-Writes ausschalten, da die GPU so verdammt schnell rasterisieren kann
  • Zeichne nun für jede Node des BSP-Trees ihre Bounding-Box als Mesh, an ein Async-Query-Objekt gebunden
  • Prüfe dann in den nächsten Frames ob ein Ergebnis vorliegt (Die CPU darf
    meist ca. 3 Frames vorbereiten). Würden wir sofort einen Pipeline-Flush
    machen, würde dies arg auf die Performance schlagen.
  • Nun kann man z.B. auslesen wie viele Pixel von dem DrawCall der BBox wirklich gezeichnet wurden.
  • Sind es mehr als 0, so ist die Node sichtbar. Andernfalls wurde sie komplett vom Depthbuffer überdeckt.

Całość technika ta działa w sposób następujący:
Narysuj scenę tak daleko, że użyteczne Depthbuffer obecny. Może to, na przykład, tylkoWorldMesh lub cała scena
Kolor i Głębokość Pisze się, bo GPU może rasteryzacji tak cholernie szybko
Teraz narysuj dla każdego węzła BSP-Trees obwiedni jako siatki, dołączonej do obiektuzapytania asynchroniczny
Następnie sprawdzić w następnej klatce, jeśli wynik jest dostępna (musi CPU
Przygotowanie zwykle około 3 klatek). Czy od razu Flush rurociągu
zrobić, to proponuję argumentu na wydajność.
Teraz jest to możliwe, na przykład, przeczytać, ile pikseli w rzeczywistości są rysowaneprzez DrawCall bbox.
Jeśli jest więcej niż 0, to węzeł jest widoczny. W przeciwnym razie, to było całkowicie pokryte Depthbuffer.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gościu malinowy jak chcesz przetłumaczyć to nie używaj translatora google :ok:

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A to by zadziałało do Gothica jedynki?

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A to by zadziałało do Gothica jedynki?
Podobno już jest do G1. SS były nawet.
 

gothic1210
  • Gość
A to by zadziałało do Gothica jedynki?
Tak, ale cholernie niestabilne. Co chwila wykrzacza grę.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zainstalowałem najnowszą wersję, mam service packa, system win 7 64 bit, karta obsługuje DX11, normalmapy wgrane (na czystego G2NK) efekty po wejściu są ale kiedy wciskam F11 to wywala mi grę ;/ co zrobić, jak żyć? Nieważne czy odpalam z czystego Gothic2.exe czy przez Mod Startera i tak mnie wywala po wciśnięciu F11. Raz mi to okienko się pokazało ale zaraz znikło. Stery najnowsze, wszystko zaktualizowane

Aa ponowie sobie pytanko  :lol:
 

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Gdy wszystek zainstalowalem i uruchamiam: http://scr.hu/3acp/bf5s9

Zla wersja gd3d11, system pack czy co?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
nie masz 2.6 fixa

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To sie zgadza, choc wydaje mi sie, ze mialem fixa.
 

szpaqszpaq

szpaqszpaq

Użytkownicy
posty33
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

szpaqszpaq

Gothic DirectX 11
#616 2015-05-10, 17:23(Ostatnia zmiana: 2015-05-10, 17:34)
Jakby ktoś się interesował.
Galeria: LINK
Wątek do najnowszej wersji alpha 12 z 2 maja 2015: LINK
Filmik (zobaczcie L'hiver edition no szczęka za podłodze):
https://www.youtube.com/watch?v=Ctuhg8ym-Hk
 
Oi

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
1. Link do tej samej galerii jest od dawna w pierwszym poście.
2. Najnowszą wersją jest X15. Wystarczy zajrzeć do pierwszego postu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

szpaqszpaq

szpaqszpaq

Użytkownicy
posty33
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hehe, dopiero teraz odkryłem istnienie tego modzika, dzięki za otrzeźwienie
 
Oi

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Degenerated
I'm working on a complete reimplementation of the render-pipeline, which is much simpler and more flexible. It will also be faster at the end, and not clumsy like the current one, because gothic kept fucking my plans over with it's weird ways of doing stuff, so I don't have full things to write in the changelog, but I'm definately working on things :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry