Miło że tez pracowałes w kilku dziedzinach Gothica

Kamera miała napierdalać w prawo i lewo gdy nie trzeba? To nadaje sztucznosci trailerowi, niezbyt wygląda i sie prezentuje. Są różne style kręcenia, a ten który wybrał autor jest bardzo dobry.
Nope, przybliżenia i oddalenia o to mi chodziło. Sprawia to, że scena nie jest żmudna i pozwala łatwiej się ją nacieszyć.
Sądze, że własnie o to chodziło. W końcu to Gothic. Mieli pierdyknąć dialogi z Morrowinda?
Też nie rozumiesz o co mi chodzi. Autor włączył toogle desktop i po prostu nagrał rozmowę. Trzeba było dać tu ruch ustami, tam gestykulację, a kwestie wyciągnąć chociaż GoManem.
Kwestia sporna i rzecz względna, według mnie akurat jest fajnie.
Agreed.
Też bym stawiał, że o to wlasnie chodzi. Nie ukazuje całosci, jedynie kawałki - i to nieułożone kolejno a chaotycznie tak, aby potencjalny gracz nie mógł zrozumieć, co daje końcowy efekt chęci zrozumienia i poznania tejże fabuły.
Sposób w jaki to autor zrobił zniechęcia do fabuły i nie pokazuje nic ciekawego, aniżeli zachęcia.
Innymi słowy, kwestia gustu. Moim zdaniem trailer średniak.
To ja dodam, ze jednym słusznym przejściem przy trailerach jest stopniowe ściemnienie. Wszystko inne wyplute przez Windows Movie Maker i podobne to czysty kicz.
Zależy od momentu. Ja zależnie od nastroju moda daję ściemnienie (jakaś tajemnica, sekret w modzie) lub błysk (nadanie dynamiki, rytmiczności). Wątpię, żeby to była robota WMM, chociaż pewnie ironizowałeś.