Opinie, wrażenia po przejściu gry [temat zawiera spoilery] 114403 247

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 11.05.2014 roku

Wyświetleń 114403

Odpowiedzi 247

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
Cytuj
Po filmie, pojawiamy się w świątyni i niby wszystko w porządku, ale co tam robi brat Xardasa? I dlaczego nazwaliście go Neoras, tak samo jak  miał na imię mag ognia, alchemik z części drugiej?
A jak powinien mieć na imię? Dlaczego nie może być dwóch osób o tym samym imieniu?

Swoje imię z własną historią, a nie bazując ciągle na gotowcach. Gorn na przyczepkę, Diego tak samo. W sumie po co oni tam w ogóle są?

Cytuj
Cytuj
Nie naprawiliście opcji podnoszenia statystyk u ich schyłku (29 siły + 5 siły za 5 pkt umiejętności).
To jest bug? Myślałem, że feature :D

Tak, w Dark Sadze pokazali, że da się to wyeliminować. To jest kolejny przykład, że poziom ekstremalny to kpina.

Cytuj
Cytuj
Easter egg'i, bardzo słabe, albo nietrafione. Easter egg'i są zawsze poukrywane, by tylko wścibskie oko gracza mogło je zobaczyć. Dlaczego? by nie psuć klimatu, o który tutaj ciężko. Mam nadzieję, że te nazwy magów, głupot, maga wody nazwanego imieniem twórcy modyfikacji, Bonzo Hakera jako bandytę, brata Xardasa z imieniem istniejącego maga to nie jest easter egg, a błąd. Ale te tutaj, wrzucone na siłę, aż wołały o pomstę do nieba:

- ork Misoth śpiewa "Widziałem sokoła cień", to nie jest zabawne.
- Mag Wody Mynkos nazywa Bezimiennego Sherlockiem Holmesem, podczas questa głównego.
Jakie wg ciebie powinny być easter eggi?

Niewidoczne gołym okiem, a nie że w głównym zadaniu fabularnym, ktoś nazywa mojego bohatera Sherlockiem Holmesem. Popatrzmy na pierwowzór, easter egg'ów w Jarkendarze jest kilka, model auta na kodach i karteczka, której nikt nie zauważy. Tutaj to aż chełpienie się tym: "pokażmy, że są na każdym kroku". Tu chodzi o wkręcanie się w klimat, tak? a jeśli ktoś z uporem maniaka pokazuje nam, na każdym kroku, że są jakieś żarty z realnego świata, to jak tu się wkręcić?

Nie przeszedłem dwóch zadań pobocznych:

"Krzesiwo" - gdyż Karras po zadaniu z pancerzami Cieniostwora, atakował mnie bez przerwy. Niepamięć nie pomagała, bo był nieśmiertelny.

"Skradziony przepis Ya'la" - coś takiego, trafiłem na ścianę. Diego nic nie mówi, a z tego co wiem, potrzeba kradzieży kieszonkowej. Szkoda punktów, po ubiciu Kuchcika nie ma go w swoim ekwipunku, więc tylko kradzież.

6 lat panowie, 6 lat. A tutaj brakuje kontentu, dlaczego? Tyle czcionki można było przez ten czas napisać, tyle zadań zrobić, a tutaj mamy mały mod na gotowej mapie, z gotowymi postaciami w gotowym uniwersum z nowymi questami.
 

diego1121

diego1121

Użytkownicy
posty131
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie ukończyłem mod. Ten koniec denny... Znowu czekamy kilka lat na następną część? Po co pokazaliście nowy świat jak nawet go nie da rady pozwiedzać? Było za mało misji pobocznych i wgl duzo postaci bez znaczenia dodanych.
 

Wisnia

Wisnia

Użytkownicy
posty41
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musze wam pogratulowac swietnej roboty genialna fabula gra mnie wciagala na cale noce oderwac sie nie moglem kolejny plus to poziom trudnosci nie byl ani za trudny ani za latwy chociarz walka z varekiem sprawila mi problemy spodziewalem sie ze zara go rozjebie a tu chuj zadania poboczne bardzo urozmaicone i wiekszosc bardzo ciekawa i sam koniec myslalem ze zara bd pod zlotymi wrotam i ukoncze moda a tu nagle kolejny swiat i zapowiedz 2 czesci nie spodziewalem sie tego. Mam nadzieje ze za 2 dlugo czekac nie bd musial i zycze powodzemia bo mod jest jednym z najlepszych w jakie gralem. Co do minusow zamiast rozdzielac te punkty na kazde staty mogliscie poprostu zostawic te 60 pn i kazdy by se je wydal jak chce a i rozumiem ze to sa dalsze przygody po g3 a nie po g3zb. Tak wiec jeszcze raz powodzenia w tworzeniu 2  na sto procent w nia zagram

Post połączony: 2014-05-15, 23:16
Gann07 muwisz ze jak na 6lat to za malo ale moze naprzyklad to bylo specjalnie i tworcy maja dla na niespodzianke w formie premiery 2 czesci za np miesiac moze celowo czekali z premiera 1 zeby gracze dlugo czekac nie musieli na czesc 2  ?
 

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Gann07 muwisz ze jak na 6lat to za malo ale moze naprzyklad to bylo specjalnie i tworcy maja dla na niespodzianke w formie premiery 2 czesci za np miesiac moze celowo czekali z premiera 1 zeby gracze dlugo czekac nie musieli na czesc 2  ?

Marzenie ściętej głowy, szczerze wątpię. Po co tworzyć dwie modyfikacje, jeśli można zrobić jedną za miesiąc, ale jako pełnoprawny tytuł. Wygląda mi to na przeciąganie premiery w nieskończoność, tygodniami nic się nie działo, może i latami - przyszedł czas chęci, skończyli na szybko co mieli i koniec. Jeśli panowie chcą przenieść się na inny silnik graficzny i porzucić Gothic'a, to zadaj sam sobie pytanie: "Porzuciliby zaawansowane prace nad ZW 2?" Raczej nie.

btw. Popracuj nad ortografią; oczy mi krwawią.
 

down

down

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ogółem to fajnie sie grało ale według mnie te 16 godzin gry to mało i to zakończenie napaliłem sie na jakieś super zakończenie a tu dupa 
przynajmniej polatałem marvinem po tym nowym świecie i moim zdaniem to strasznie tam płasko i nie wiem co bym tam robił (rozwalam wszystko na 2/3 hity)  zabiłem wszystko co sie dało wszystkie questy zrobiłem i czuje taki niedosyt na pewno zagram w 2 część.
Dubbing xardasa jest do dupy wielki mag piszczy jak dziewczynka xD.
Troche mało nowych broni i zwierząt .
Za tego moda dam  8/10 czekam na 2 część.
 
Jebać pierdoloną schizofremie :P

cotek

cotek

Użytkownicy
nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F
posty75
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F
Cytuj
"Skradziony przepis Ya'la" - coś takiego, trafiłem na ścianę. Diego nic nie mówi, a z tego co wiem, potrzeba kradzieży kieszonkowej. Szkoda punktów, po ubiciu Kuchcika nie ma go w swoim ekwipunku, więc tylko kradzież.
tak potrzeba kradzieży kieszonkowej - ale uczy ją ktoś inny ^^

Cytuj
"Krzesiwo" - gdyż Karras po zadaniu z pancerzami Cieniostwora, atakował mnie bez przerwy. Niepamięć nie pomagała, bo był nieśmiertelny.
to raczej bug - ale zawsze możesz wykonać misję dla niego :P

niepamięć pomagała ale tylko w momencie misji  w następnym rozdziale  znowu nas atakował  :F i stawał się nieśmiertelny ^^
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DfVAagZs8Pk
https://www.youtube.com/watch?v=-VTZy5AL4dU
https://www.youtube.com/watch?v=CKCXF6LaNCQ

dominikbbn

dominikbbn

Użytkownicy
posty27
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie przeszedłem modyfikacje. Mod zajebisty, Panowie odwaliliście kawał dobrej roboty.
+Dubbing, fabuła jest mega, obozy bardzo fajne zrobione, ogólnie wszystko jest zajebiste,
-W niektórych zadaniach nie widziałem o co chodzi, i potrzebowałem pomocy na poradniku.
Ocena moda 10/10 w lepszego moda nie grałem, a grałem w ich na prawdę bardzo dużo, wszystkie większe i sporo mniejszych 
Mod tak dobry jak oficjalny dodatek Noc Kruka, a może nawet lepszy :)
Mam małe pytanko, mam nadzieje że mnie nie zjecie, czy druga część jest robiona i czy wiecie czy długo wam to zajmie?
NPC są zrobione bo na ostatnim filmiku trochę ich widziałem 
Zadania są wymyślne, czy może już zrobione? Fabuła jest już wam znana?
Od kiedy robicie już drugą część?
Proszę o Odpowiedź 

 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Przeszedłem ta modyfikację i powiem żałoba. Może jest średni/dobry, ale tylko na słabe 4/10.

Miał ogromny potencjał, który poszedł w las. W ogóle, te dziury fabularne, w pewnym momencie słyszymy, że gdy nadejdzie jakiś tam dzień to będziemy wiedzieć co się stanie, a chwilę potem, że teraz nasz koniec lol -.-. Końcówka gry to tylko idź tam, powiedz to, lataj za tym czymś itp.  Pytam się gdzie napięcie końcówki ? Dodać zapomnieliście ? (Ach tak mamy zwój, ale ci go nie oddamy, póki nie znajdziesz pergaminu mocy, wisi nam to, że jak go nie znajdziesz, to ci go nie oddamy, mimo że ci ufamy i przez to zginiemy). Skok wiary ? Skąd niby ja to znam ? Strasznie oryginalne. Tekst od brutalnego pirata ? (Liczyłem, że się przyznasz) I to mówi pirat pod wodzą Hannibala. Od kiedy bezimienny to taki uprzejmy człowiek :O ? Zachowania Garonda  i innych nie pasują do nich samych. Gdzie się podział Thorus ? Normalnie jest, że nadchodzą orkowie i biorą do galer, i według waszego moda, wzięli Thorusa, a resztę zostawili nie paląc nic ?(To ci źli orkowie z kontynentu).
Czemu Jarkhendar jest prawie taki sam prócz plaży ? Wiecie ile razy ja już biegałem po Jakhendarze ? I na pewno garstka orków przekonała setki orków, do wiary w ducha przodków. Nonsens. I jakim cudem można iść do maga informując o śmierci tego co znalazł tabliczkę, jak tego nie widzieliśmy :O.  I imię bezimiennego :O Wypowiedziałeś wojnę fabule gothica.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Mod Done

ZW były robione 6 lat nie no sry ale po roku grupka moderów zrobi dużo lepszego moda, przez 6 lat zrobiliście coś co można by trochę pozmieniać i dać jako QP do nk dla jarka ale nie jako mod typu totalna konwersja.

Fabuła w modzie tego typu jest ważna a tu no niby kilka opcji fajnych ale to się nadaje na drugoplanowy watek rozszerzający nk, to się zgodzę :P
Trudności, no start był niezły ogólnie były zarysy trudności i balansu widać co chcieliście zrobić szkoda ze nie poszło to dalej i wyszło w sumie nic bez polotu, normalnie gorzej niż w globalu
Zmiany w świeci, pierwsze wrażenia łał ale jak podczas eksploracji terenu zauważyłem ze w sumie gówno mi to daje to stwierdzam ze takie zmiany to o dupę rozbić
Zmiany graficzny i stylizacyjne, to akurat idzie na duży +
Zmiany w mechanice czy innowacje, nie no kurwa tu to juz w ogóle nic panowie 6 lat a już od roku moding się zmienił i rzeczy jakie mamy w returnie czy w ds to jest podstawa dla każdego moda, musi oferować jakieś nowe innowacje, a tu mamy cofkę bezkarna kradzież wszystkiego no lol "{


Zw można zestawić z Mt z tym ze Mt było krócej robione a i tak jest lepsze, oferuje więcej
Proponuje jednak przejść na tryb dopinania moda do nk jako rozszerzenie fabuły, nie jako totalna konwersja bo brak prawie wszystkich podstawowych elementów tego typu moda

Dałem się nabrać na marketing, bo po zapowiedzi mod serio prezentował sie  jako hit dekady a tu mamy kiepski mod który można przejść, ale niema sensu do tego wracać
Serio marketingu wyszedł wam 100 razy lepiej niz mod :P
Dubing ratuje trochę moda bo serio jest w 90% w miarę dobrze zrobiony, ale szkoda ze mod tylko dubing oferuje :P

Juz pomijam bug,i kurwa testerzy widać chuja potrafią i tak tutaj potrafię lepiej testować, no ale byłem już zajęty wiec nie zgłaszałem się na testera
Mod nie jest ukończony potencjał i pomysł był dobry ale wykonanie tego było fatalne jak na taki czas, na takiego moda nie trzeba 6 lat
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Juz pomijam bug,i kurwa testerzy widać chuja potrafią i tak tutaj potrafię lepiej testować, no ale byłem już zajęty wiec nie zgłaszałem się na testera

Cóż chciałbym to zobaczyć  :lol2:

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wystarczy popatrzeć na temat z bugami, bo nie wiem jakim trzeba być kurwa tępakiem żeby podczas testów na to co ja wypisałem, nie zwrócić uwagi.
Miałem okazje testować MT,  jakie tam były dziwaczne akcje zanim ich nie zgłosiłem Fenixowi do patcha :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Serio? Moda przeszedłem w 3 dni :D Głos Xardasa wgl nie pasuję, ten, który go zaakceptował musiał chyba popić albo być zjaranym xD :D Moda oceniam hmm, 8/10
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Shade123

Shade123

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Był to mój pierwszy mod.Ukończyłem go w 99,9% ( Mały bug pod sam koniec gry, nie mogłem przejsc do Elies (Ta nowa kraina).
Parę plusów i minusów:
+Wybór poziomu gry (Dla fanatyków gothica gra na łatwym czy średnim nie robi wrażenia,no ale mamy wyższe poziomy)
+Fabuła 7/10, jak dla mnie wyszła dosyć nieżle
+Nowe zbroje i bronie były na prawdę fajne
+Miasto z Orkami. Bardzo fajnie się z nimi współpracowało itp.
+Te parę minut w Dolinie Górniczej były fajne :P
+Akcja z wtrąceniem do więzienia strasznie mi się spodobała, po prostu bajer *.*
+DUBBING 9/10, czasami nie wiedzialem, czy to amatorski dubbing, czy profesjonalny. Miodzio (Mimo paru błędów i głosu Xardasa xd)

-Wojna z Piratami była taka chaotyczna, ze ja pier**le, ale moze tylko dlatego, ze w koncu G2 to stara gra :D
-Te bronie, które wymagają po 110-120 sił, dla mnie to przesada. Tak samo, że zaczynając gre mamy u handlarza bron 110 atk (Tak samo mnie to denerwowało w G2NK, no ale cóż..)
-Za mało "słabych potworów" w wczesnej fazie gry, by po prostu sobie podexpic postac. Wychodząc z obozu i dostając wpier*ol od scierwojada na srednim, to trochę lipa.
-Zdarząjące się bugi i przycięcia tekstur
-Zadania były czasami strasznie nie jasne i żle sformułowane.

Ocena mod'u dobry+ ( 7,5/10) (Dla porównania Gothic 2 9,5/10 a G2NK 8/10)
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiedziałem że lester wystąpi w drugiej części. skąd on się tam wziął?
 

comorgpl

comorgpl

Użytkownicy
posty11
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry. Wziąłem i napisałem swoją własną recenzję gry :P
Jak ktoś chce przeczytać, link tutaj.
 

Shade123

Shade123

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry. Wziąłem i napisałem swoją własną recenzję gry :P
Jak ktoś chce przeczytać, link tutaj.

ładnie opisane, gratyyy :D
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
comorgl jeśli to jest zwieńczenie tego na co czekali fani, to żałoba nad nimi. To jest słabe.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dziękuję za wszystkie opinie, widzę, że jak na razie jednym z najczęstszych zarzutów jest to, że robiliśmy moda 6 lat, a wyszła niby krótka gra. Otóż jest to pewne uproszczenie, dokładnie proces tworzenia Złotych Wrót wyglądał następująco (idąc od końca):

- pół roku zajęły alfa i beta testy (błędów było oczywiście 100 razy więcej niż teraz)
- 1,5 roku trwały prace nad dubbingiem (niestety ktoś się tym nie zajmował nie wie ile pracy i czasu zajmuje nagranie i opracowanie 9 tys nagrań dla 150 różnych postaci)
- 2 lata pracowaliśmy nad Eleą czyli obecną II częścią, która jest gotowa w 50%
- 2 lata pracowaliśmy na Jarkendarem czyli napisaniem fabuły (100 questów), poprawieniem tekstur i stworzeniem 5 obozów
- pierwsze pół roku tworzenia zajęła nauka moddingu i próby wcielania własnych pomysłów do gry

Łącznie 6,5 roku. Oczywiście może nie było to tak wszystko sztywno, ale taki podział dobrze oddaje całą wykonaną pracę.

Sami teraz oceńcie czy to jest mało i dlaczego gra nie jest całkowitą konwersją Gothica. Jedyny błąd jaki popełniliśmy to mieliśmy zbyt duże apetyty i zaczęliśmy robić zbyt duży nowy świat z bogatą fabułą, który nas trochę przerósł i dlatego podjęliśmy decyzję o podzieleniu Złotych Wrót na dwie części (ukończenie Elei zajęłoby zapewne jeszcze ze 3 lata). Poza tym przez te 6,5 roku na modyfikacją na stałe pracowało kilka osób i też nie zawsze, większość porobiła coś przez parę miesięcy, a potem odchodziła. Mam nadzieję, że teraz bardziej nas zrozumiecie :)


Na pozostałe rzeczy odpowiem później.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Mimo wszystko szło to wam bardzo wolno. Porównując do innych modów. 2 lata na questy to za dużo.(na 100). Ja mogę zrobić 30 mega questów w 1 dzień.

Pss ile was było  w ekipie ?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Ha ha to zrób 100 (większość innowacyjnych) questów w 3 dni i wydaj tego moda. Czekam z niecierpliwością :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry