Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 180396 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 180396

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Prace nad modem idą wysmienicie. Napotkalem jedynie maly problem z precyzyjna edycja oswietlenia (obnizanie jasnosci ) ale to nic co.zagrazaloby przyszlosci projektu. Dzisiaj wrzuce mala zajawke, natomiast w okolicach pierwszego wrzesnia bardzo.duzy trailer o ktorym od dluzszego czasu gadam :-)

Post połączony: 2014-08-13, 22:24
Generalnie rzecz biorąc - poczyniłem ogromne postępy nad modem od czasu ostatniego posta sprzed kilku tygodni, m.i.n. mocno wziąłem się za edycje startowej lokacji, jednak teraz wrzucę jedynie małą zapowiedź aby nie psuć wam niespodzianki, która tym razem już z pewnością nadejdzie w pierwszych dniach września ;-)

# Krótki progress trailer

https://www.youtube.com/watch?v=AGEXQf3rvtM











Ktoś zgadnie na jakiej lokacji ( seria Gothic ) wzorowany jest wystrój kopalni z trzech powyższych screenów ? :-)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście, że Nowa Kopalnia z G1 :D . Mod się zapowiada fajnie, jak nie zepsujesz klimatu Gothica to na pewno zagram
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kojarzycie te kanciaste barierki ? Wymodelowałem ręcznie identyczne, na wzór tych z G1 / G2 :P
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Na przyszłość: nagrywaj filmy Frapsem :D
I czemu masz taką słabą widoczność?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zrezygnowałem z Frapsa bo robi jakieś chore rozmiary plików. Nie wiem, widoczność mam ustawioną na max.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak, ale zapisuje w znacznie lepszej jakości, zwłaszcza dźwięku. Moim zdaniem warto poświęcić na pewien czas te parę gb. Nagrania też możesz zawsze przekonwertować np. za pomocą Any Video Converter.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
I tak downscalowałem film do 1280x720p i obniżyłem bitrate. Myśle że przy filmach dot. najważniejszych aktualizacji będę używać Frapsa, ale przy aktualnych popierdułkach wystarczy Bandicam.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Prośba do "wspólnoty" - proszę o zuploadowanie dla mnie modelu maszyny do obróbki magicznej rudy z Gothic 1 ( maszyna z misji "przynieś Janowi koło zębate", czy jakoś tak... www.gry-online.pl/S024.asp?ID=565&PART=190

Model powinien być w formacie .3ds lub .obj , potrzebny mi do moda ( trochę go podrasuje i wrzuce go do moda ).

Post połączony: 2014-08-16, 10:37
A Ja z samego rana wziąłem się za modelowanie pieca hutniczego do Magicznej Rudy ( dla kopalni ) , 20 minut pracy i piecyk już w grze :)





 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Doczekam się tego modelu ???
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Doczekam się tego modelu ???

Najwidoczniej nie. Gothica 1 jako tako posiadam z GMDK. Wydaje mi się, że jest on gdzieś w plikach, ewentualnie trzeba będzie wyciągnąć ze świata.

Pytanie: Sprawdzałeś na Wogu? Być może tam znajdziesz takowy, oryginalny z gothica. Ja jak mówię, jak znajdę to zauploaduję.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Sprawdzałem na WOGu i nie ma. Pzdr
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Doczekam się tego modelu ???
Nie takim tonem  :ayfkm: . Mogę go wyciągnąć, jaki format ?
 


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Nalepiej .obj lub .3ds  - bd bardzo wdzieczny

Post połączony: 2014-08-18, 18:32
Właśnie badałem efekty mojej dotychczasowej pracy; tj. zmierzylem czas jaki trzeba poświęcić aby przebiec z jednego konca mapy pierwszego rozdzialu na drugi jej koniec ( dwa skrajne punkty mapy - tj. kopalnia i fort vengaard ) biegnąc nieprzerwanie ( a jak wiadomo tak sie nie da bo grajac normalnie co chwile zatrzymujemy sie aby cos podniesc, zbadac, walczyc ip. ). Tak więc biegnac nieprzerwanie bez używania sprintu potrzeba aż 14.30 minuty aby dostac sie z jednego krańca mapy na drugi, wiec nawet w pierwszym rozdziale gry będzie co eksplorować, a Ja już zadbam o to aby mapki były maksymalnie napchane różnych rodzajów "ciekawostkami"  :) . Czyli to co tygryski lubią najbardziej.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A może napisz mi cala listę modeli które potrzebujesz ? Zrobie to za jednym razem (zgaduje ze wszystkie interaktywne voby )
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nalepiej .obj lub .3ds  - bd bardzo wdzieczny
Rozumiesz że nie bądą działały animacje ów, vobów, nie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Nalepiej .obj lub .3ds  - bd bardzo wdzieczny
Rozumiesz że nie bądą działały animacje ów, vobów, nie?
A Skyrimie w ogóle by działy?  :F

Spoiler
Musiałbyś napisać konwerter animacji, o ile to możliwe. Choć patrząc na wasze dokonania w G:AE to chyba tak :D
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
W skyrimie są animowane obiekty a wiec jak najbardziej możliwe. jest to sprawa import + export do odpowiedniego formatu. Nie znam się na moddingu skyrima a wiec czekam na info  Zagłoba
 


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mark56 - dzięki kolego, muszę przemyśleć co dokładnie bym chciał. Dam Ci znać przez P.W. Muszę się zastanowić właśnie z powodu który mi podsuneliście - animacje, muszę sprawdzić co i jak.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
OBJ i 3DS nie obsługują animacji, o tym mówię. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Sawik - wiem o tym, ale przeniesienie oryginalnych animacji na silnik Skyrim może być nieopłacalne czasowo ( chociaż jest możliwe )
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry