Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 405392 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 405392

Odpowiedzi 1660

LiverpoolFC

LiverpoolFC

Użytkownicy
posty50
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to było już podawane :)
Hipolit (ten z obozu myśliwych) ma do sprzedania swój miecz za jedną sztukę złota. To błąd, czy tak ma być? :)
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
no przecież to Hipolit :D
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może by tak dodać opcję wyboru koloru pancerza dla myśliwych czarny lub czerwony, oba są takie same z tego co sprawdzałem, a czarny wygląda dużo lepiej.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To jest chyba tak, że w wersji 1,11 albo 1,13 RU było przekuwanie zbroi, stąd te różne pod względem wyglądu zbroje. Planujemy przywrócić przekuwanie zbroi i wykorzystać te pancerze prawdopodobnie w wersji 1.8.
 

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie skończyłem się bić pod zamkiem, ogólnie pomysł takiej bitwy to ogromny plus, tak powinny potoczyć się wydarzenia w GD, ale czy nie da się jakoś usprawnić tej bitwy, żeby to jakoś wyglądało?
-  Paladyni stoją w kilku punktach i strzelają święta strzałą, która orkom nic nie robi.
- w wielu miejscach się blokują i nie robią nic, tylko stoją z wyciągnięta bronią, a szamani i kusznicy ich wybijają jak chcą, jedynie Ci nieśmiertelni żyją.

Nie dałoby się jakoś tego udoskonalić np. My razem z myśliwymi biegniemy od mostu do zamkowego wejścia, gdzie stoją paladyni z zamku, gadka z Garondem i oczyszczanie orków np po lewo od wejścia aż do taranu, tam gadka z Hagenem i dalej calą grupą do zamkowego wejścia.Albo chociaż zrobić tak, żeby te grupki paladynów parły ciągle do przodu kiedy juz ich spotkamy, tak aby dotrzeć do bram zamku. To by było o wiele ciekawsze i chyba znacząco podniosłoby "poziom" bitwy.
Pytanie tylko czy jest to zadanie dla was wykonalne, czy też wykracza poza wasze możliwości hm?
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
to nie oto chodzi
zadanie jest tak skonstruowane że gracz musi sam rozegrać wszystkie jego kolejne aspekty - musi wziąć udział we wszystkich epizodach. Tu nie chodzi o taką bitwę jak w Returning a o wykonanie serii walk wokół zamku.
Żadnej zmiany w tej kwestii nie będzie rzecz jasna.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To może chociaż zrobić coś z tymi paladynami żeby nie stali jak kołki gdy strzelają w nich orkowie, a czasem nawet gdy ork tłucze toporem to paladyn dalej stoi i patrzy się w dal. Może przynajmniej jakoś ich usprawnić, żeby zabijali orka, który w nich grzmoci,.
No i czy da się cokolwiek zrobić z magią paladynów? Bo święta strzała nic nie robi orkom, a teoretycznie powinna.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#1127 2014-05-08, 00:02(Ostatnia zmiana: 2014-05-08, 00:10)
gdyby Święta  Strzała działała na orków wojna na kontynencie dawno by była wygrana ;D
Krwawa Ofiara też na nich nie działa -- tak mam być bo znajdują się pod ochroną smoka ożywieńca.
Skuteczne są tylko czary wyższych kręgów oraz wszystkie Wody i Ognia.

Post połączony: 2014-05-08, 00:10
Cytuj
usprawnić, żeby zabijali orka, który w nich grzmoci,.
dzieje się tak gdy ork stoi za jakąs przeszkodą - być może da się to poprawić
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dobra, to skoro święta strzała na orków ma nie działać, to po cholerę paladyni z niej biją? :D
Wybacz, że tak drążę ten temat, ale mnie takie małe rzeczy strasznie bolą, a skoro i tak mod jest cały czas ulepszany to chciałbym wtrącić kilka swoich uwag. Global gdyby go ładnie dopracować pod względem takich właśnie szczegółów, byłby chyba najlepszym modem do NK.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
widzisz tu trzeba wgłębić się nieco w Lore
orkowie to stworzenia Adanosa a nie Beliara , więc Święta Strzała jako taka działać na nich nie będzie....
co do tego że rzucają go mimo to - no rzucają bo innego po prostu na wyposażeniu nie mają i tyle - i mieć nie powinni

Cytuj
Global gdyby go ładnie dopracować pod względem takich właśnie szczegółów, byłby chyba najlepszym modem do NK.
już jest najlepszy w kategorii modów z układem klasycznym rozdziałów po tym co z nim zrobiliśmy w naszej wersji 1.7 PL. Lista zmian już wprowdzonych o czymś jednak świadczy.
Gdy zrobimy kiedyś 1.8 będzie absolutnie nie do pobicia ;D
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
widzisz tu trzeba wgłębić się nieco w Lore
orkowie to stworzenia Adanosa a nie Beliara , więc Święta Strzała jako taka działać na nich nie będzie....

No niby tak, ale z drugiej strony, w G3 niemalże na każdym kroku jest podkreślane jak to bez swojej magii paladyni nic nie mogli zdziałać przeciwko orkowej armii. No więc jak to w końcu jest? PAT?

To może lepiej im zabrać ten czar, bo gdzie tu logika, ork napieprza z kuszy za 1/4 hp, a paladyn z magii mu nie robi nic. :lol2:
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i się rozczarowałem. http://oi62.tinypic.com/1z31dac.jpg w tym miejscu pojawia się amulet do zręczności +10 gdy jesteśmy strażnikiem/najemnikiem. A amulet ze screena pojawia sie dla magów. Polecałbym to zmienić dla myśliwych, bo bardziej się sprzyda amulet +10 zręczności niż oświecenia. A jest to jedyny znany mi sposób by go zdobyć, chyba ze w global jest inna droga jego zdobycia.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zarówno w Gothic 2, jak i w Nocy Kruka Święta strzała zadawała obrażenia. Sprawienie, że orkowie są na nią odporni jest unlore. Jeszcze kolejna sprawa unlore odnośnie Velayi, do której chcecie być zgodni: Dar został zamordowany w Globalu, a w Velayi jest nemezis głównej bohaterki. Nie ma to sensu....
Btw. moglibyście dać jakieś pasy dla myśliwych i łowców orkowych.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
czy  można  pobrać  textury bądz  patch  do g2nk  i wszystko  bedzie  dobrze  dzialac?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Staramy się być zgodni, choć wiadomo że nie wszystko się da zrobić. Staramy się zachować jak najwięcej. Śmierć Dara nie była naszym pomysłem, tylko taki był zamysł rosjan.

Co do textur to można, ale nie polecam bo brzydko to wygląda w Dolinie Przodków.
 

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
a jaki  jest  najnowszy  patch  go g2nk bo  chcę  mieć  wszstkie  najlepsze  patche  aby  mieć jak  najmniej  bugów
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Niby gdzie jest powiedziane ze orkowie to stworzenia adanosa?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Chyba riordian o tym mowie tylko nie pamiętam czy w 2 czy w 3 ale jest jasno  powiedziane ze orkowie to stworzenia adanosa
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Zarówno w Gothic 2, jak i w Nocy Kruka Święta strzała zadawała obrażenia. Sprawienie, że orkowie są na nią odporni jest unlore. Jeszcze kolejna sprawa unlore odnośnie Velayi, do której chcecie być zgodni: Dar został zamordowany w Globalu, a w Velayi jest nemezis głównej bohaterki. Nie ma to sensu....
Btw. moglibyście dać jakieś pasy dla myśliwych i łowców orkowych.
nie jest unlore jeśli wziąc pod uwagę G3 i orków jako stworzenia Adanosa.
Mod wynika z doświadczeń G3 a nie G2 NK w pewnych aspektach Lore ,

Co do Velaya, no weź człowieku nie rozbawiaj mnie. Postać Velaya jest nawiązaniem do moda Historia Wojowniczki i niczym w Global więcej. Dodaliśmy ją tylko z tego powodu.
Idąc po tej linii za dwa dni zgłosi się tu jakiś Zenek i napisze że w jego modzie też ktoś coś robi inaczej albo nie żyje i coś w Global jest unlore.
No chyba nie myślisz że będziemy badać co która postać robi w modach do G2 jakie wyszły....

Z tych pasów to i tak poza pasem siły czy pewnymi do zręczności mało kto korzysta.
Jest to jednak oczywiście możliwe, choć chcieliśmy raczej dodać umiejętność wykonywania pasów i pierścieni samemu bohaterowi. 
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, orkowie to stworzenia Adanosa. Nie dość że mówi o tym Riordian to jeszcze druidzi. W G2NK można wywnioskować to z monologu Vatrasa, że Adanos stworzył wszystkie stworzenia (w tym orków). 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry