Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 404724 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 404724

Odpowiedzi 1660

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie dodajemy NPC, przerabiamy bezimiennych i nadajemy im imiona.
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
O której. Będzie. Ten nowy. Patch? 
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Raczej w godzinach popołudniowych. Brak jeszcze jednego stałego dialogu dla Kelvina i ewentualnie czekamy na inne zgłoszenia błędów.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Zalecane będzie granie od nowa?
 

Suweren

Suweren

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Może myśleliście o tym ale warto by było dać Brainowi "regenerację" prętów. To znaczy że jednego dnia kupujemy 4 a kolejnego możemy kolejne 4. Coś takiego było w Jaktyl bodajże.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
część zmian zadziała tylko od nowej gry, ale grę można ukończyć normalnie i na starym save jak mniemam
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Brian dostał 4 stale na rozdział a poprzednio miał 2 - co zostało zaznaczone w Read Me lista zmian.
Stali jest w sam raz grze. Wystarczy poszukać , ukraść lub kupić.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Naprawcie bonusy z broni u harada bo radość pojedynku powinna dawać 8 do 2h a daje 6 tak samo z ochroniarzem
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
bonusy sa takie jak dodają - wyświetlanie napisu jest tylko nieprawidłowe
już to było zgłaszane ale nie ma komu tego poprawić na ekranie
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
co poradzicie poczekać na patcha czy zacząć teraz grać ?
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
poczekaj - juz max godzina
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
bonusy sa takie jak dodają - wyświetlanie napisu jest tylko nieprawidłowe
już to było zgłaszane ale nie ma komu tego poprawić na ekranie
Jeśli chodzi Ci o mikstury zwiększające na stałe więcej niż jeden atrybut, to napisy się nie zlewają. To było dawno naprawione.

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Tutaj chodzi o zły napis BONUSU dla broni unikatowych, w skryptach jest  np 5% a w grze pokazuje 6%
 

GothicFanatic

GothicFanatic

Użytkownicy
posty13
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie.. Założyłem 2 pierścienie wojownika jednocześnie i teraz za każdym razem, gdy je zakładam, moja siła wzrasta na stałe, założyłem je kilka razy i nagle znikąd mam 250 siły.. To bug czy tak miało być?
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie.. Założyłem 2 pierścienie wojownika jednocześnie i teraz za każdym razem, gdy je zakładam, moja siła wzrasta na stałe, założyłem je kilka razy i nagle znikąd mam 250 siły.. To bug czy tak miało być?


zapewne grasz na guardianie
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Mam takie pytanie.. Założyłem 2 pierścienie wojownika jednocześnie i teraz za każdym razem, gdy je zakładam, moja siła wzrasta na stałe, założyłem je kilka razy i nagle znikąd mam 250 siły.. To bug czy tak miało być?
nic podobnego
prosze nie zgłaszać tu uwag w sytuacji gdy ktoś się bawi konsolą i kodami
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

GothicFanatic

GothicFanatic

Użytkownicy
posty13
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie gram na kodach... =.=
BTW, jeszcze jedna rzecz. W rozmowie z Narsusem pada informacja, że orkowie to stworzenia Innosa... ale, o ile dobrze pamiętam, to Adanos je stworzył, mówili to druidzi w G3. Poza tym, wynika to też z gadki Vatrasa..

edit:
Gadałem teraz z goblinem i też wkręcał mi, że wszystkie stworzenia to dzieło Innosa.. toć to zabobon.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie czyszczę sobie Dolinę Przodków, byłem w obozie myśliwych i bólem stwierdzam, że jest brzydki ;p Skoro cały czas poprawiacie Globala to może spróbujcie nająć jakiegoś level disaingnera. Wiem, że o kogoś z chęcią trudno ale obóz jest zagospodarowany w jakiś 50 % reszta to pustka albo jakieś śmieci. (nie mówiąc o absurdalnym murze) Pewnie się ze mną nie zgodzicie ale uważam, że obóz powinien zostać przekształcony w niewielkie miasteczko. Chodzi mi o to by nie wszyscy NPC byli myśliwymi. Niektórzy handlarze mogliby być zwykłymi obywatelami. Dodać kilku drwali może kopaczy którzy próbują przeszukiwać kopalnie w poszukiwaniu złota i rudy, jednego lub dwóch farmerów próbujący gospodarować na własnym skrawku ziemi, jakiegoś Maga Ognia z klasztoru który został wysłany by wspierać pionierów w zasiedlaniu niezbadanego terenu. Mocno dodało by to klimatu do doliny i sprawiło, że stała by się pełnoprawną częścią wyspy. Do tego dodać myśliwym możliwość ich okradania ;p ale sprawić by zauważali jak bezwstydnie dobieramy im się do kufrów.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
co do obozu Myśliwych- żadnych zmian poza ewentualnym zwiększeniu liczby imiennych NPC i dodaniu być może jakichś zadań w nim nie będzie
taki obóz stworzył Magic Team , taki był w 1.14 Ru i taki zostanie


Cytuj
Do tego dodać myśliwym możliwość ich okradania ;p ale sprawić by zauważali jak bezwstydnie dobieramy im się do kufrów.
okradanie jest możliwe do zrobienia
natomiast systemu czujności nie będzie, chociaż taki mamy gotowy - a czemu nie będzie to już było raz wyjaśniane


co do tego Innosa - Adanosa w przypadku stworzenia orków - to błąd Lore zawiniony przez mnie -- było Adanosa a ja przy korekcie zamieniłem na Innosa - to zostanie przywrócone zgodnie z Lore
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Z radością mogę stwierdzić, że ogień od czarów działa. Teraz npc będzie tracił życie od podpalenia.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry