Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 406743 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 406743

Odpowiedzi 1660

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Co nie umniejsza faktu, że wojna z orkami w G1 była. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Była, ale jedynie na kontynencie. Orkowie z gór nie atakowali Khorinis ani GD, dlatego można uznać ich za pokojowo nastawionych. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To sa fakty? Inaczej wygladaja, orkowie z g3 pochodza z krain polnocnych,surowa zima zmusila orkow do zaatakowania Myrtany,  za to ci z g1-2 zyli juz w czasach tysiecy lat gdy obudzili krushaka (sniacego), inny wyglad, w g1 orkowie sa prymytywni, za to w g3 orki sa bardzo rozwiniete. Ale jak sie przewija dialogi to tak jest.

@Nie ma to jak opierac sie na intro gdzie PB nie wiedziala ze nie bedzie robic innych gier : D
Otworz oczy, w kazdej czesci PB sobie zaprzecza.

W g1 magowie podzielili sie na kregi wody i ognia gdy barriera przykryla GD
W g2 pisze ze podzial kregu wody i ognia istnial juz dawno

W g3 dochodza jacys koczownicy

EDIT: Poza tym nawet gdyby przyjac ze to byli by ci sami orkowie, to watpie ze orkow z GD obchodzilo co sie dzieje na odleglym kontynencie
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
chuj ze sobie zaprzecza to jest ich lore i lore twórców się nie podważa
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
ponadto jakieś sprawy dotyczące Ulu Mulu to można dawac jak się  przeszło gre w całości a nie w 2-3 rozdziale
ciekawy jak by wygladała Bitwa w gdyby Bezi miał Ulu Mulu algo jak by zrobił zadanie kluczowe z rozmowami z orkami gdyby miał Ulu Mulu a nie Amulet od Apogeona.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dzieki za spoilery xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



down

down

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Mac Dun 
 Co się czepiasz magów wody w g1 było jasno powiedziane że powstali po stworzeniu bariery a w g2 żadnej informacji o tym że ten podział jest d bardzo dawna nie wyczytałem.
Gdyby ten podział istniał od dawna to spotkalibyśmy innych magów wody a tak to ci sami co w g1 oprócz Vatrasa który sam mówi że został przyjęty po upadku bariery .
 
Jebać pierdoloną schizofremie :P

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@UP Uwielbiam ludzi ktorzy nie czytaja dialogow w grze, a potem wmawiaja ludziom bajki ;)
W g2 NK jest wyraznie na pisane ze wodny krag istnial dawno przed utworzeniem barriery oraz podzial byl wczesniej. Tak samo w g3 jest wyraznie napisane ze istnial wczesniej
Brak magow wody innych to juz inna sprawa



P.S Vatras byl magiem wody PRZED UPADKIEM barriery, nie ma nigdzie takich dialogow ;) Czekam az pokazesz dialogi w grze ;)
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
tymczasem ostatecznie uporaliśmy się z błednym dialogiem z Theklą w sprawie zakupów.
Wina nie leżała po stronie warunków a niewłaściwej numeracji linijek dialogowychw w dialogu 1 i 2
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dodano nowy system skrzyń( nie pełny ). Teraz po nazwie można rozpoznać czy skrzynia jest pusta czy nie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
zapewne jutro pojawi się nowy FIX nadpisujący poprzedni Patch 1Majowy i zawierający wyłacznie zmiany kompatybilne ze starymi save , wymienione w temacie Read Me.
FIX otrzyma nazwę Patch im. Xardasa
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
chuj ze sobie zaprzecza to jest ich lore i lore twórców się nie podważa
Widzę, że stosujesz ostatnią zasadę ze swojego podpisu- słusznie!

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Miałem się zająć tym daaaaaaawno temu, ale zrobiłem teraz :F.
Ognisty łuk podpala po trafieniu w przeciwnika.
Jeszcze jakieś są zaległości?

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
jeśli nie doprowadzi to do crashu to ta innowacja znajdzie się w Patchu im. Xardasa , na razie jednak patch nie jest gotowy z powodu problemu z sukienką w nowej wersji zadania. Mam nadzieję , że dziś się z tym uporamy po południu.
Jak już gram na patchu im.Xardasa i działa on prawidłowo na starych save nie powodując wylotów i błędów.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wrogo nastawieni będą mieli nazwę na czerwono.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
na razie opcja skrzyń prowadzi do natychmiastowego crashu nawet przy nowej grze
w Patchu im, Xardasa tego oraz koloru nastawienia NPC raczej nie będzie.

Post połączony: 2014-05-05, 13:38
te nowinki będą raczej już od wersji 1.8 ... o ile powstanie w jakimś realnym czasie.
Brak wsparcia poważnie stawia to wszystko ostatnio pod znakiem zapytania.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proponuje, rozwiązanie kwestii handlowej u Sekoba, no bo skoro to Canthar jest tym kupcem z miasta, który handluje z Sekobem, to gdy pakujemy go za kraty to raczej już nie powinien mieć możliwości handlowania z Sekobem. Bo chyba nie wymyka się on z wiezienia by kupować kradzione towary Sekoba :lol2: więc imo to zadanie powinno pójść dalej gdy Canthar siedzi w wiezieniu. A nie, ze trzeba czekać do 3 rozdziału.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Trzeba mieć zainstalowanego gothic fix 2.6

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
to nic nie daje - testowałem z tym oczywiście i to nie ratuje sytuacji w przypadku skrzyń
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
no trzeba i tu żadnej zmiany nie będzie
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry