Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 404611 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 404611

Odpowiedzi 1660

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#960 2014-04-26, 11:27(Ostatnia zmiana: 2014-04-26, 11:36)
fakt jest mało
pomyslimy jeszcze dziś , choć ja zgłaszałem niestety odrzucona propozycję aby siarka i węgiel była dostepna z jaszczuroczłeków

Post połączony: 2014-04-26, 11:36
Przdało by się dodaci u handlarzy na sprzedarz większą ilości siarki i węgla do wyrobu ognistych strzał. Zwłaszcza węgla bo tego jak na lekarstwo. ;D
jest już znacznie więcej tego stuffu w Khorinis od 1 rozdziału :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No błagam, nawet jeśli ktokolwiek to pisał wcześniej to ogarnijcie Dolinę Przodków! Przecież teraz jak idę na farmę (przynajmniej tak mi się wydaje) to to jest jakaś paranoja, co chwilę zwiecha, nawet nie mogę się obrócić!!!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
zmniejsz ustawienia i tyle - 2GB RAM to podstawa.
O tym była już mowa nie raz i uważam , że optymalizacja zen zrobiona przez chickena jest w sam raz.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Otworzyłem ten temat ponownie, bo jakos tak wyszło, że powoli będziemy przy tym dłubać dalej.
Część rzeczy JUŻ jest gotowa i nie ujęta w Patchu Niedzielnym , część się robi , przy czym wykorzystamy maksimum sugestii i propozycji graczy.
Dużo nowych zadań pobocznych także w rozbudowanych linii pewnych ugrupowań z gry, nowe postacie, nowe dialogi i opowieści (w tym być może seria Morskich Opowieści Jacka z 1.15)
Ponadto pewne zadania będą rozwiązane w inny sposób.
Ponadto wiele innych rzeczy, które są gotowe lub w przygotowaniu w tym gadatliwy i mający własną historię Gor, którego też będzie można wzmacniać w kolejnych rozdziałach lepszymi pancerzami i bronią.
Przewidywana nazwa wersji to 1.8 PL przy czym zaznaczam że nie jest to Revisited. W Revisited był plan przywrócenia Bractwa ale mocno podzielone w teamie opinie co do zgodności z Lore występowania tej gildii spowodowały, że z tego definitywnie zrezygnowaliśmy.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
mam kapkę więcej niż 2gb :) to co mam zmienić wszystko na najniższe po to, bo nikt nie chce usprawnić Doliny? Kompletnie bez sensu.
Btw. akurat zacząłem przeglądać temat i zwróciłem uwagę na Twoje dość niemądre argumenty odnośnie tarcz i używania dwóch mieczy w grze. Po pierwsze zwróć proszę uwagę na to, że mówisz o unlore, ale miej świadomość, że Global Mod to tylko mod i nigdy nic tam dodane tak naprawdę nie będzie zgodne z lore biorąc pod uwagę aspekt fabularny. Korzystanie z tarcz czy dwóch mieczy ponadto nie ma nic wspólnego z lore, tylko urozmaica rozgrywkę. Wiele osób z podstawowej wersji gry można uzbroić o tarcze, czy też dwa miecze i nie uważam to, że duży wybór. W średniowieczu, do którego odnosi się klimat Gothica tak samo wykorzystywano tarcze. Ponadto trochę to bez sensu, że w Myrthanie takie rzeczy są, a w Khorinis po prostu ich nie ma. :D
Widziałem też komentarze na temat używanego przez Laresa stylu walki (nie wiem czy jest to zmienione) i cóż, Lares był kiedyś szefem szkodników także poza zdolnościami złodziejskimi musiał posiadać spore umiejętności w walce, bo ktoś zwyczajnie mógłby go obalić w celu przejęcia władzy. Ponadto złodzieje to osoby zazwyczaj dość zręczne osoby, które są w stanie obchodzić się z bronią i to, że Lares wali bronią jak cepem, czyli bez jakiegokolwiek reflekstu itp uważam za profanację i dopiero unlore! 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Masz jeszcze jakieś inne propozycję do zmian w modzie??
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To jest jakaś prowokacja? :P Nie, nie mam póki co. Większość moich propozycji przedstawiłem już na stronie 3 :)
EDIT: Chociaż nie, można by było zmienić model Duzego Magicznego Ostrza na Smoki na inny, by nie wyglądał jak Uriziel.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
o co mam zmienić wszystko na najniższe po to, bo nikt nie chce usprawnić Doliny? Kompletnie bez sensu.
nie mówie po chińsku -- zen został przerobiony wystarczająco i na moim skromny sprzęcie a nawet na nieco skromniejszym działa to jak należy, zresztą specjalnie nikt się na to nie skarży.

Lares używa broni siłowej a nie zręcznościowej.

Co do tarcz -- o Średniowieczu słyszałem jako historyk z wykształcenia, jednak w G1 i G2 tarcz nikt nie używa.
Co więcej wymagało by to wyposażenia w nie paladynów, bandytów, może myśliwych, Mrocznych Rycerzy i kogo tam jeszcze oraz zaimplementowanie stosownych skryptów i animacji oraz modeli, ikon itemów itd.
DS nie zajmuje się takimi innowacjami a gdyby nawet to 
Cytuj
G1 i G2 tarcz nikt nie używa
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Co Laresa, to zrobiłem wg twojej rady i Lares walczy jak mistrze
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Najwyraźniej nie został wystarczająco zmieniony :) Dziękuję Taliasan.
http://www.worldofgothic.de/dl/download_438.htm niektóre rzeczy z tej modyfikacji brzmią ciekawie, może warto coś dodać? :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



down

down

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mona by dodać jakiś mały(1,2 budynki) obóz wypadowy myśliwych w khorinis było by trochę nowych npc pare zadań związanych z ich fachem  np przyniesienie iluś skór lub zroienie nowego pancerza np z skór wargów itp.
 
Jebać pierdoloną schizofremie :P

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Mona by dodać jakiś mały(1,2 budynki) obóz wypadowy myśliwych w khorinis było by trochę nowych npc pare zadań związanych z ich fachem  np przyniesienie iluś skór lub zroienie nowego pancerza np z skór wargów itp.

jest rozważana i częściowo gotowa taka opcja
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

down

down

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 
Jebać pierdoloną schizofremie :P

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem możliwość zostania adeptem magii wody i trochę mnie zaskoczyło to, że wystarczy polecenie od Vatrasa. Dobrze wiemy z jaką niechęcią na początku rozgrywki darzy nas Saturas. Więc uważam, że trzeba by dać jakieś dodatkowe warunki by zostać nowicjuszem. Może chociaż bycie w wodnym kręgu ? Albo niezbyt skomplikowane zadanie ? Ponawiam tez pytanie w sprawie pewnej dysproporcji jaka występuje między broniami jedno i dwuręcznymi. (Zaznaczam, że gram jako łucznik i nie wiem jak wyglądają bronie jednoręczne jakie można wykuć u Beneta i Harada) Chodzi o zmniejszenie wymogu siły jaka jest potrzebna przy broniach dwuręcznych np. dwuręczny miecz paladyna 70 siły 90 obrażeń. Jeśli chodzi o bronie jednoręczne dostępne u kupców to prawie zawsze obrażenia i wymagana siła są równe. Przez co łatwiej wybrać bronie dwuręczne. Czy ktoś może mi wyjaśnić czemu zostało to tak dodane w modzie ?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No można utrudnić IMO dołączenie do Nowicjuszy Wody, ale warunkiem nie powinien być Wodny Krąg, bo do niego dołączamy dopiero w 2 rozdziale. 
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też proponowałbym coś zrobić z broniami, broń jednoręczna powinna teoretycznie być letsza i wymagać mniej siły od dwurecznej, a to co mamy dostarczone to jakaś przesada, ogromny topór wiekszy z 3 razy od miecza, wymaga 120 siły bodajże i daje aż 160 dmg, a taki miecz orkowa zguba 150:150, nieco to bez sensu. No ale może Wy to widzicie inaczej, chętnie poznam opinie.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Może twórcy uważali, że szybkość broni jednoręcznej daje sporą przewagę nad dwuręczną. Ale powinno być tak: Broń 1ręczna : wymaga mniej siły, ale przy tym obrażenia nie za wysokie, 2ręczna: wymaga dużo siły, ale obrażenia też są wysokie. Jakoś to proporcjonalnie rozłożyć i będzie git.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Bronie 1H i 2H sa tak pomyślane żeby gracz korzystał z lepiej działających Broni Unikatowych.
"Kto kuje ten ma" - jak powiadają starzy kowale.

Tymczasem zgłoszę i zmienimy to --- Wściekły Czarny Troll zostanie zastąpiony zwykłym Czarnym Trollem.
Exp za niego jest znacznie wyższy.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
No właśnie, a propos kto kuje ten ma, jako nowy gracz nie miałem bladego pojęcia że wybór u kogo będziemy terminować, jest aż tak istotny,  wybrałem Bospera za możliwość sprzedaży skór, zablokowałem sobie totalnie możliwość wykuwania unikatowych mieczy, ok, da się przeboleć, ale jak dowiedziałem się, że u myśliwych gostek także skupuje skóry to myślałem, że mnie krew zaleje, stąd też moja propozycja, aby dodać jakiegoś kowala, który uczył by wyrobu mieczy do określonego pułapu, oraz aby Xardas czy ktoś tam inny jeszcze, na początku gry wytłumaczył nam tą kwestię, tak aby później uniknąć rozczarowań :)
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#979 2014-04-28, 23:13(Ostatnia zmiana: 2014-04-28, 23:23)
Cytuj
stąd też moja propozycja, aby dodać jakiegoś kowala, który uczył by wyrobu mieczy do określonego pułapu,
uczy Bennet 18 mieczy chyba...
........................tylko Najemników :lol2:


tak przy okazji powiem że przerobimy alchemię - ubóstwo Gothic 2 NK  pod tym względem jest żenujące
na pewno wejdą specjalne mikstury o działaniu czasowym

Post połączony: 2014-04-28, 23:23
mieczy uczył też Stone ale miał to być  Darrion więc uczył mieczy Bractwa --- jako unlore wyrzuciliśmy to ponieważ zdecydowaliśmy się na Stone zgodnie z wyglądem i dialogami.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry