Dobra to ja sie spytam jeszcze . Granie mrocznym magiem jak bedzie wygladalo, jakie czary ?
Jesli usuniecie mozliwosc nauki u magow ognia zaklec lodu i przyzwania, to raz ze nie bedzie za malo czarow do gry grajac magiem ognia ? Dwa ,magowie w klasztorze ognia niektorzy beda bezuzyteczni 
Mroczny Mag do dyspozycji 20 run własnych plus te które znajdzie w grze.
Jest to mocna magia a dodatkowo nagrodzona specjalną rzeczą w rozdziale V-VI
Jesli usuniecie
nie jesli , już usuneliśmy
czary dodatkowe można miec ze zwojów - tych jest do kupienia (drogo

) sporo a co nie co mozna i znaleźć)
ponadto zrobilismy nauczyciela niezaleznego, który Magów nauczy tego i owego po zrobieniu dla niego dobrego uczynku.
Natomiast sytuacji że Mag Ognia będzie kosił Lodową Falą i czymś tam jeszcze na równi z Dużą Burzą Ognistą czy Deszczem Ognia nie ma. Usunęlismy taką mozliwośc i tyle.
Wybór ścieżki rodzaju magii determinuje wykorzystanie głównych czarów ofensywnych.
A co do Klasztoru - przydział nauki w Klasztorze też zmienilismy.
co do losowości
już kilka postów wyżej było to napisane --- losowość przydziału PN za level zostaje