Problem z plikiem asc zbroi 2775 3

O temacie

Autor Pablo21293

Zaczęty 27.02.2014 roku

Wyświetleń 2775

Odpowiedzi 3

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam zrobiłem zbroje, wyexportowałem ją do asc wsadziłem do gothica, zrobiłem skrypt i podczas przyzwania jej konsola i założeniu wywala mi bład. Nie szukałbym odpowiedzi na to, gdyż uznałbym to za zły rigging, ale gdy zmieniam w skrypcie zbroi paladyna nazwe asc na moją npc normalnie w niej chodzą i wtedy ja też moge w niej chodzić, gdy zmienie asc na armor_pal_m.asc znowu jest to samo a zbroja juz jest skompilowana.

zapis z spy który polecił mi Avallach
Spoiler
[....2242...]
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNpc.cpp,#10781>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 B:     CS: EVMsg EV_PLAYANISOUND finished .... <zCCsCutscene.cpp,#339>
02:23 Info:  7 B:     CS "20578": Stopping cutscene-context ... .... <zCCsContext.cpp,#451>
02:23 Info:  8 B:       CS: Stopping cutscene ... .... <zCCsCutscene.cpp,#1370>
02:23 Info:  8 U:       EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STOP]---> oCNpc:VLK_460_BUERGER .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:         NPC: "Obywatel" received message EV_CS_STOP from Cutscene "20578" .... <oNpc.cpp,#10595>
02:23 Info:  9 U:       Cleared EM : oCNpc:VLK_460_BUERGER .... <zEventMan.cpp,#459>
02:23 Info:  7 B:       CS "20578": Release "VLK_460_BUERGER" (refCtr before is 8) from Cutscene. .... <zCCsCutscene.cpp,#1426>
02:23 Info:  7 B:       CS "20578": Release Mainrole "VLK_460_BUERGER" (refCtr before is 7) from Cutscene. .... <zCCsCutscene.cpp,#1447>
02:23 Info:  8 B:       CS: Cutscene stopped. .... <zCCsCutscene.cpp,#1450>
02:23 Info:  8 B:       CS: Removing cutscene from playlist: "20578" (refCtr:2) .... <zCCsPlayer.cpp,#362>
02:23 Info:  8 B:       CS: Cutsceneplayer forgot cutscene. .... <zCCsPlayer.cpp,#293>
02:23 Info:  7 B:       CS: Cutscene-Context stopped. .... <zCCsContext.cpp,#503>
02:23 Info: 10 B:     CS "20578": stop .... <zCCsContext.cpp,#692>
02:23 Info:  7 B:     CS: Cutscene stopped .... <oCsPlayer.cpp,#45>
02:23 Info:  8 B:     CS: Cutscene-Context destructed. .... <zCCsContext.cpp,#252>
02:23 Info:  8 B:     CS: Stopping cutscene ... .... <zCCsCutscene.cpp,#1370>
02:23 Info:  8 B:     CS: Stopping cutscene failed ... mainrole is NULL .... <zCCsCutscene.cpp,#1373>
02:23 Info:  8 B:     CS: Cutscene cleared. .... <zCCsCutscene.cpp,#1340>
02:23 Info:  8 B:     CS: Cutscene destructed. .... <zCCsCutscene.cpp,#763>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNpc.cpp,#10781>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: RUN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgMovement:EV_STRAFE(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: RUN_STONE for vob: PC_HERO .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: MOB_SWEEP for vob: VLK_431_KARDIF .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: MOB_SAW for vob: VLK_443_ARBEITER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: RUN_STONE for vob: PC_HERO .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info:  9 M:     Resizing SparseArray from 521 to 157 entries. .... <zSparseArray.cpp,#471>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GIANT_RAT ---[oCMsgMovement:EV_GOTOFP(Job)]---> oCNpc:GIANT_RAT .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: COULDRON_STIR for vob: VLK_481_BUERGER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:23 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  6 C:     < Switched Cam -  CAMMODLOOKBACK >
 .... <zAiCamera.cpp,#451>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  6 C:     < Switched Cam -  CAMMODNORMAL >
 .... <zAiCamera.cpp,#451>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: HAMMER for vob: VLK_442_ARBEITER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: HAMMER for vob: VLK_480_FELLAN .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: RUN_STONE for vob: GIANT_RAT .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  9 C:     zCSndFX_MSS :: ReleaseResourceData() for %SVM_1_SMALLTALK17.WAV .... <zSndMss.cpp,#2685>
02:24 Info: 10 C:     SND: zCWavePool::CacheOut() for wave: SVM_1_SMALLTALK17.WAV .... <zSndMss.cpp,#3775>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNpc.cpp,#10781>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_473_BUERGERIN ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOVOB(Job)]---> oCNpc:VLK_473_BUERGERIN .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_473_BUERGERIN ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUTSVM(Job)]---> oCNpc:VLK_473_BUERGERIN .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_459_BUERGER ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOVOB(Job)]---> oCNpc:VLK_459_BUERGER .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_459_BUERGER ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUTSVM(Job)]---> oCNpc:VLK_459_BUERGER .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: MOB_SAW for vob: VLK_443_ARBEITER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:24 Info:  5 X:     DirectDraw Vid_Blit out of sync ! .... <zRndD3D_Vid.cpp,#80>
02:24 Info:  5 X:     DirectDraw Vid_Blit out of sync ! .... <zRndD3D_Vid.cpp,#80>
02:24 Info:  5 X:     DirectDraw out of sync ! .... <zRndD3D_Texture.cpp,#911>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: VLK_473_BUERGERIN .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: VLK_473_BUERGERIN .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: VLK_459_BUERGER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info: 10 C:     SND: PlaySound3D: TURN_STONE for vob: VLK_459_BUERGER .... <zSndMss.cpp,#1508>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_432_MOE ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_432_MOE .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_431_KARDIF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOPOS(Job)]---> oCNpc:VLK_431_KARDIF .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_449_LARES ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_449_LARES .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:VLK_479_LUCY ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:VLK_479_LUCY .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  8 U:     EM: oCNpc:MIL_328_MILIZ ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:MIL_328_MILIZ .... <zEventMan.cpp,#199>
02:24 Info:  7 B:     CS "19306": Starting new output-unit now .... <zCCsPlayer.cpp,#262>
02:24 Info:  8 B:     CS: Cutscene constructed. .... <zCCsCutscene.cpp,#752>
02:24 Info:  8 B:     CS: Cutscene-Context constructed (*). .... <zCCsContext.cpp,#197>
02:24 Info:  8 B:     CS: Adding cutscene to playlist: "19306" (refCtr:1) .... <zCCsPlayer.cpp,#346>
02:24 Info:  7 B:     CS "19306": Adding vob "VLK_473_BUERGERIN" (refCtr before is 5) to outputunit .... <zCCsCutscene.cpp,#951>
02:24 Info:  7 B:     CS "19306": Added vob "VLK_473_BUERGERIN" (refCtr after is 7) to outputunit .... <zCCsCutscene.cpp,#966>
02:24 Info:  8 B:     CS: Cutscene resetted. .... <zCCsCutscene.cpp,#1324>
02:24 Info:  8
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chyba wkleiła ci się tylko część logu. W każdym razie wygląda to tak że jest ładowany mdl zbroi a potem wyłączanie silnika, żadnego komunikatu błędu. Jeśli dobrze rozumiem o co cjodzi ci z tym podmieniniem to nie mam pojęcia co może być przyczyną, nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Kasanie skompilowanej wersji czy tworzenie skryptu zbroi przez dokładne skopiowanie zbroi paladyna i zmianę identyfikatora i pliku asc nie pomaga. A z oryginalnym skryptem zbroi paladyna niby działa.

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi o to że jeśli jakiś npc ma ją założona ja dałem mój asc za zbroje paladyna i paladyni mieli ja założoną, ja mogłem w niej smigać ile chciałem, ale jak poprawiłęm skrypt zbroi paladyna na stary asc wywalało mi gothica.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Czyli nie działa ci oryginalna zbroja? Może plik się uszkodził, czasem tak bywa (nieraz miałem tak z mds'ami potworów). Podmień uszkodzony asc na "świeży".
TUTAJ ARMOR_PAL_M
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry