Próby przenoszenia zenów z G1 do G2 i na odwrót kończyły się jak na razie tylko masą błędów i bugów, ponieważ zeny stworzone na G1 używają skryptów, meshów i tekstur z G1, a niektóre tekstury są w jednej grze podmieniane na inne i możesz uzyskać całkiem dziwny efekt, np tam, gdzie była trawa masz szaroburą ziemię. Największym problemem są jednak rzeczy używające skryptów, np. wyzwalacze czy itemy. Jeżeli nie masz cierpliwości, nie radzę się za to brać.
A Marvina jest raczej ciężko zablokować. Ten tryb (bo to jest tryb) został stworzony właśnie dla modderów, by nie musieli oni zapieprzać przez 5 godzin po świecie i robić setki dialogów aby obejrzeć efekty swojej pracy w skryptach czy czymkolwiek innym. Stawiam, że jest on wbudowany w Engine (to moje przypuszczenia, ale biorąc pod uwagę funkcje, jakie daje jest to dość prawdopodobne).