[Wspólne granie] Quake 3 Arena 33279 169

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 33279

Odpowiedzi 169

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Unreal Tournament nie znasz? :O 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gracie dalej? 79.185.167.249 wpisałem i nic.. tzn demo pobrane z neta, ale to chyba nie problem :P

Edit: aa, UT kojarzę aczkolwiek nie grałem. A co do quake 3 to jak mówię, wpisałem i awaiting challenge... i tak czekam i czekam i doczekać się nie mogę.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Meat problem w tym ze nikt serwerow nie musi stawiac a zasadniczo tak to wyglada czekaj na ciebie zamiast normalnie w demie wejsc na multi na serwery epic games stworzyć priv gre z hasłem 123 podać je na tm, tym co chca pograc i niech wbijaj, nie musza czekac az ktos postawi serwer.

Mówiłem 10 osob i zagram na dm nie jestem zbytnio chetny co innego ons :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To jak w końcu z tym "moim" demem Quake ?

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przemek w ogole gral z wami?  :lol2:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[Wspólne granie] Quake 3 Arena
#45 2014-08-27, 00:08(Ostatnia zmiana: 2014-08-27, 00:15)
Pobrałem jakieś z chomikuj, ale coś nie chcę mnie połączyć :(

Edit: Widzę, że ja mam jakieś 50mb a to inne ma 121 pewnie dlatego no nie?? :D
Edit 2: Racja, to 121MB to Quake 3 Team Arena, nie wiem czy na tym gracie bo to zwykłe Quake 3 Arena Demo mi nie działa, nie wykrywa ogólnie serwerów żadnych.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To co ja pobierałem miało chyba 5mb? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ee... to nwm co pobierać już w końcu :P

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[Wspólne granie] Quake 3 Arena
#48 2014-08-27, 09:13(Ostatnia zmiana: 2014-08-27, 09:44)
Graliśmy na demach quake3arena i ut2004, z linków które podał Meatrikz w wątku skill w jednostkach PLN, czyli odpowiednio:
http://www.fileplanet.com/34621/download/Quake3:-Arena-Demo
http://www.fileplanet.com/136843/download/Unreal-Tournament-2004-Demo-v3334

W quake wystarczy wciśnąć tyldę (~) i wpisać: "connect 79.185.174.31" (przykładowe IP), w UT analogicznie tylko, zamiast connect wpisujemy: "open 79.185.174.31"

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
No ale kurwa tizgar czy ja komuś zabraniam? Nie, nie zabraniam, jak ktoś chce to niech sobie postawi na tych Twoich oficjalnych serwerach (nie mam pojęcia co to, to w ogóle jest dostępne w demie? tym bardziej demie q3a?) i niech grają. Ale zauważ że nikt Z GRAJĄCYCH nie narzeka. Narzekasz tylko Ty.

Moja idea wspólnego grania jest taka jak na załączonym obrazku: ludzie czekają wieczorem (czekają! właśnie tak, żeby nie było że dwie osoby zagrają o dwudziestej i się nacieszą a kolejne trzy godzinę później), zbiera się kupka osób, stawiam serwer, gramy w gierkę. Ale absolutnie nie będę miał nikomu za złe jak pewnego dnia ktoś z graczy postawi własny serwer na super 24h epic games serwerach i będą tam grali, po prostu zauważ że nikt tego jak dotąd nie zrobił ani nawet o tym nie wspomniał - jak dla mnie to oznacza że ludzie są zadowoleni z mojej metody prowadzenia wspólnego grania.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A może by tak wypróbować jeszcze demo UT2003? Bo widzę, że są tam 2 mapy pod DM i to inne niż w 2004 :P

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Dziś planowałem dorzucić do puli demek ut99 - będzie jeszcze różnorodniej.

2k3 też w sumie można. Cholera, niesamowite jak wiele zabawy można wycisnąć z demóweczek :D
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem jak najbardziej za obydwiema opcjami :D Tylko wiesz, jednak chyba lepiej by serwery nie były publiczne bo wczoraj jak wpadł tamten pro koleś to adanos, werewolf (a może to był Mac Dun? nie pamiętam xD ) i ja służyliśmy tylko za mięso armatnie... Ty sobie jeszcze jakoś radziłeś, ale też było widać, że outskilled hard :P

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jestem jak najbardziej za obydwiema opcjami :D Tylko wiesz, jednak chyba lepiej by serwery nie były publiczne bo wczoraj jak wpadł tamten pro koleś to adanos, werewolf (a może to był Mac Dun? nie pamiętam xD ) i ja służyliśmy tylko za mięso armatnie... Ty sobie jeszcze jakoś radziłeś, ale też było widać, że outskilled hard :P

Chyba cos ci sie pomylilo bo na na 1 miejscu w tabeli zmienialy sie  osoby co mape :lol2:

EDIT: No tak, nie zauwazylem ze chodzi ci o UT :F
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba nie grałeś wtedy w UT z typem spoza themodders :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jestem jak najbardziej za obydwiema opcjami :D Tylko wiesz, jednak chyba lepiej by serwery nie były publiczne bo wczoraj jak wpadł tamten pro koleś to adanos, werewolf (a może to był Mac Dun? nie pamiętam xD ) i ja służyliśmy tylko za mięso armatnie... Ty sobie jeszcze jakoś radziłeś, ale też było widać, że outskilled hard :P
Bez przesady. :P Jak znalazłem snajperkę, to go rozwalałem. :D Chociaż fakt, dobry był.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jeśli chodzi o Quake 3 to pobrałem to z linku i również nie mogę się połączyć ;/

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabiosek - może nikt akurat nie grał.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Fabiosek - może nikt akurat nie grał.

Niewykluczone.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Dobra, na dziś wieczór dorzucam jedną gierkę do puli:

http://www.fileplanet.com/29108/download/Unreal-Tournament-Demo-v348-Full-%28Windows%29
Z tego linka, tę wersję, żebyśmy nie mieli kłopotów z niekompatybilnością czy coś.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry