Błędy w ostatecznej wersji moda 428143 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 428143

Odpowiedzi 1149

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znam tylko takie metody.

1. Zapisać i wczytać.
2. Wyłączyć i włączyć.
3. Znaleźć potwora, któremu możesz zadać obrażenia. Zapisać i wczytać.
4. Płakać.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

CzasZaplaty

CzasZaplaty

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
xddd nie no wiem beke sb robilem. Przegladalem ten temat sporo razy
Szkoda ze ten patch 1.6 juz nie wyjdze
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Siema, mam problem z modem Czas Zapłaty (wątki z błędami tego moda są pozamykane, dlatego piszę tutaj). Po kilku sekundach gry wywala mi do pulpitu z takimi błędami:
https://imageup.me/4g8
https://imageup.me/4g9
Jest jakieś rozwiązanie?
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Wiesz  o tym, że ten mod jest nieskończony i właśnie wykańcza go inna ekipa?

Post połączony: 2022-08-13, 13:20
Więc moim zdaniem o wiele lepiej zrobisz jeżeli odczekasz.
 
Pozdrawiam mame i tate

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Nie wiedziałem, kiedyś miałem już jedno podejście do Czasu Zapłaty, tylko wtedy go nie skończyłem, ale z innych powodów, nie przez błędy uniemożliwiające rozgrywkę (doszedłem zdaje się do trzeciego rozdziału, a na tę chwilę nie jestem w stanie grać w ogóle).
Co do błędu, to udało mi się go rozwiązać (wystarczy odpalić grę przez GothicStarter, zamiast GothicStarter_mod).
Pojawiają mi się za to kolejne błędy (wywala do pulpitu i pojawia się Access Violation). Ale dzięki za info, w takim razie odpuszczę i poczekam na skończoną wersję. Wiadomo coś na temat postępu prac? Kiedy się można jej spodziewać? Chodzi mi o orientacyjny czas, czy to kwestia tygodni, miesięcy czy lat.
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
To pytanie chyba do Fabioska, ale z doświadczenia wiem, że jak twórcy mają jakieś info na temat prac to powiedzą. Na ten moment data premiery to raczej coś na styl "jak będzie to będzie, po co drążyć"
 
Pozdrawiam mame i tate

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Po pierwsze, to jest błąd samego Gothica 1, który by nie występował, gdybyś używał SystemPacka. Po drugie, ten błąd by się nie wyświetlał, gdybyś używał normalnego startera, a nie tego dla modderów z zaznaczoną opcją o debugowaniu błędów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kaznodziej

Kaznodziej

Użytkownicy
posty15
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, chciałem się podzielić sposobem na rozwiązanie problemu z niepoprawnie wyświetlającymi się powiadomieniami (zdobyte doświadczenie, nowy wpis w dzienniku, brak wystarczających statystyk) w wyższych rozdzielczościach typu 1440p, 4k.

Po pierwsze musimy mieć zainstalowanego Uniona i plugin zParserExtender. Po jednym uruchomieniu gry powinien nam się utworzyć folder "Autorun" w folderze "system" Gothica.

W folder "Autorun" wklejamy ten skrypt:

https://drive.google.com/file/d/1ouz7pnR809mpuAhOPUkMaiF_d2SMabjW/view?usp=sharing

Zmienia on wymiary okna powiadomień, które dowolnie można edytować w notatniku (w kilku pierwszych linijkach const int MsgBox_SizeX, const int MsgBox_SizeY i const int MsgBox_SizeX_2).

Wiem, że to od dawna zapomniana już modyfikacja, ale po fixie od SaiyansKing'a na zadawanie dmg da się chociaż jakkolwiek grać, więc można się zadowolić takim rozwiązaniem póki czekamy na wersję 2.0.

PS: jeśli ktoś jest zainteresowany to fix na dmg można znaleźć na discordzie Kajmy w sekcji dyskusja o modach w przypiętych wiadomościach. ;)

PS2: Dziękuję @Splash za pomoc  :lol: :ok:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Witam, chciałem się podzielić sposobem na rozwiązanie problemu z niepoprawnie wyświetlającymi się powiadomieniami (zdobyte doświadczenie, nowy wpis w dzienniku, brak wystarczających statystyk) w wyższych rozdzielczościach typu 1440p, 4k.

Po pierwsze musimy mieć zainstalowanego Uniona i plugin zParserExtender. Po jednym uruchomieniu gry powinien nam się utworzyć folder "Autorun" w folderze "system" Gothica.

W folder "Autorun" wklejamy ten skrypt:

https://drive.google.com/file/d/1ouz7pnR809mpuAhOPUkMaiF_d2SMabjW/view?usp=sharing

Zmienia on wymiary okna powiadomień, które dowolnie można edytować w notatniku (w kilku pierwszych linijkach const int MsgBox_SizeX, const int MsgBox_SizeY i const int MsgBox_SizeX_2).

Wiem, że to od dawna zapomniana już modyfikacja, ale po fixie od SaiyansKing'a na zadawanie dmg da się chociaż jakkolwiek grać, więc można się zadowolić takim rozwiązaniem póki czekamy na wersję 2.0.

PS: jeśli ktoś jest zainteresowany to fix na dmg można znaleźć na discordzie Kajmy w sekcji dyskusja o modach w przypiętych wiadomościach. ;)

PS2: Dziękuję @Splash za pomoc  :lol: :ok:

Plugin zParserExtender jest już od jakiegoś czasu zaimplementowany bezpośrednio w Unionie, więc nie ma potrzeby instalować go osobno. Jedynie trzeba go włączyć w Systempack.ini, bo domyślnie jest wyłączony.

A fixa na zadawanie obrażeń mógłbyś tutaj wrzucić, o ile nie ma jakiegoś hasła i nie jest to "premium" pod serwer kajmy (co byłoby idiotyzmem, bo nie każdy go zna/ogląda/jest tam na serwerze), ale to już jak uważacie.

Kaznodziej

Kaznodziej

Użytkownicy
posty15
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fix na zadawanie obrażeń do Czasu Zapłaty!

Opis: Łatka eliminuje błąd z niezadawaniem obrażeń w walce wręcz w modyfikacji Czas Zapłaty. Modyfikacja w prawdzie dalej nie jest bez wad/bugów/pojawiających się crashy, jednak teraz mamy szansę w nią jakkolwiek grać i z tego co słyszałem da się ją nawet ukończyć.

Instalacja: Wypakowujemy pliki do folderu Gothic'a 1 z poprawnie zainstalowanym Czasem Zapłaty w najnowszej wersji 1.5.

Pobierz

Zalecam granie na najnowszej wersji Union'a. Na częste, uciążliwe problemy z crashami pomogło mi chwilowe zmniejszenie ustawień graficznych na minimum. Rozwiązanie problemu z niepoprawnie wyświetlającymi się powiadomieniami w wysokich rozdzielczościach typu 1440p i 4k napisałem dwa posty wcześniej.

Autorem fix'a jest SaiyansKing

@Fabio dziękuję za sprostowanie z tym zParserExtender'em
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry