Seria Dark Souls 245548 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 245548

Odpowiedzi 728

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#420 2016-03-31, 16:59(Ostatnia zmiana: 2016-04-01, 15:22)
Jeszcze jeden trailer - w trochę innej konwencji.
https://www.youtube.com/watch?v=0uH3OGfQpu8


Dość mroczny, choć nie wiem jak się ma do samej gry.

Post połączony: 2016-04-01, 15:22
Ten tego... jeszcze jeden trailer.
https://www.youtube.com/watch?v=QyPp4kIUUEU
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Trzeba by w koncu ruszyć tą pierwszą część. Po pokonaniu Asylum Demona i po rozmowie z tym rycerzem, w którą stronę najlepiej pójść by nie wpakować się na jakiś szajs? :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Jesteś w firelink shrine, tak? Idź do góry gdzie masz ten jakby most z zombiakami, później to już z górki.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cmentarz wydaje mi się dobrym miejscem na start c: Zupełnie przypadkiem zacząłem ostatnio znów grać w jedynkę, może po jakimś czasie zbliżymy się w SL i będę w stanie udzielić półprofesjonalnej pomocy z bossami :3
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Tu jest problem z większymi przeciwnikami, którzy mają mnie na hita xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cmentarz jest taką troll lokacją - najłatwiej ją dostrzec z ogniska Firelink, szkielety są trudne - choć nadal do pokonania, co motywuje do dalszych prób. Normalną koleją rzeczy jest szukanie alternatywnej ścieżki dopiero po spotkanie nieśmiertelnych szkieletów :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A myslalem ze DS jest liniowe :F
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Masz normalnie jak gdyby otwarty świat złożony z połączonych ze sobą lokacji, coś podobnego strukturą do zamków z "Metroidovanii". Po ukończeniu tutoriala możesz iść gdzie chcesz poza kilkoma lokacjami które otworzysz gdzieś dopiero po połowie gry.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trzeba by w koncu ruszyć tą pierwszą część. Po pokonaniu Asylum Demona i po rozmowie z tym rycerzem, w którą stronę najlepiej pójść by nie wpakować się na jakiś szajs? :D
By nie wpakować się w szajs? Zostań tam gdzie stoisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
SL 50, przyjmę w dobre ręce następujące rzeczy:
-wszelkie dusze bossów (szczególnie sifa i gwyna)
-każdą ilość pamiątek odwetu
-każdą ilość odłamków i dużych odłamków tytanitu

Nie pogardzę też:
-wszelaka broń z bossów
-trójząb tunelarza
-broń czarnych rycerzy

Zbieram na steamowe achievementy.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Great Sword of Artorias :3
https://www.youtube.com/watch?v=MPqj6WaTFOE

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
No cóż... mój laptop nie spełnia minimalnych wymagań i mam ~15 fps ;-;

AMD A6-6310 ~2.2Ghz, cztery rdzenie.
Karta graficzna APU (zintegrowana z procesorem) Radeon R4
8Gb RAM

Jest szansa coś dxfixem poprawić? Pobrałem go i wrzuciłem do folderu data, ale nie potrafię nic więcej z tym zrobić.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Wyłączyć wszystkie "wodotryski" AO, AA itp. i bawić się rozdzielczością.

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Z poziomu menu gry jest to wyłączone.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O, tutaj akurat będę mógł Ci pomóc :D Sam mam problemy z soulsami1 na lapku - port jest w naprawdę złym stanie. Zacznijmy od tego, że wrzucę Ci skonfigurowanego przeze mnie DSFixa - https://dl.dropboxusercontent.com/u/102355904/dsfix.zip

I trochę wyjaśnienia co do configu:
Najpierw mamy część z rozdzielczością:
renderWidth 720
renderHeight 405

presentWidth 1680
presentHeight 1050
Mamy tu rozdzielczość renderowania i rozdzielczość, w jakiej zostanie pokazana gra. Inaczej mówiąc mowa tu o przeskalowywaniu.
Jeżeli zostawisz presentX na 0, gra będzie dostarczać Ci obraz w tej samej rozdzielczości co ją renderuje, ale jeżeli ustawisz przy tym jakąś 'dzwiną' rozdzielczość w renderX, gra prawdopodobnie scrashuje. Ale mniejsza - oto co chcesz zrobić:
Ustawić presentX na swoją natywną rozdzielczość (nie bój się, to nie wpłynie na FPSy w ŻADNYM stopniu, a poprawi czytelność interfejsu), a następnie możesz eksperymentować z renderX. Staraj się zachować proporcje w 16:9 (choć niekoniecznie) i sprawdzić jaki ma to wpływ na fpsy. W dsfix.ini dałem w komentarzu parę przykładów.
Osobiście gram z rozdzielczością renderowania 720x405 i jest jak najbardziej grywalnie. Ty pewnie będziesz mógł pozwolić sobie na więcej.

Dalej mamy ficzer odblokowania FPSów. Nawet jeżeli nie masz w perspektywach wyciągnąć więcej niż 30fpsów, zrób sobie przysługę i znieś limit. Port jest niestety bardzo zły, a najgorzej zaprogramowany jest właśnie limit, który nie tylko blokuje klatki, ale także bardzo wpływa na ich spadek.
unlockFPS 1
FPSlimit 30
FPSthreshold 50
FPSthreshold ustaw na jakąś nieosiągalną wartość - chodzi tu o włączanie/wyłączanie AA - a Ty nie chcesz go w ogóle.

Z optymalizacji w DSfixie to tyle. W soulsach bez niego mam jakieś 5fpsów, z nim - 30, ze sporadycznymi spodkami do 25.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
No cóż... testowałem każdą opcje. Średnio 18 fps udało się wyciągnąć. W budynkach wartość osiąga do 30, ale podczas walki na otwartej przestrzeni spada do 15. I to jest najlepszy efekt xD Widocznie będę musiał przeczekać do kupna nowego kompa, lub katować ds'a na tych 15 :F
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możesz spróbować z Dark Souls 2 - jest znacznie lepiej zoptymalizowane.
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Tak patrząc na DS III mam nieodparte wrażenie iż będzie to gra po której moje włosy zbieleją do końca (Nie licząc tych farbniętych na biało), a ja nabawię się nerwicy. W poprzednich DS już nieraz prawie wyrwałem sobie włosy i to tak serio. Pierwszym przygotowaniem będzie wzmocnienie PS 4 tytanową zbroją i zamknięcie konsoli w niezniszczalnym pojemniku.
Patrząc na wszystkie trailery i zwiastuny mam większe ciary niż przy zwiastunach DS I oraz II razem wziętych. Szykują się ostre godziny gry, a potem terapie u psychiatry z powodu nerwicy xD.
Spoiler
 
COLORBLIND

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziś premiera to i nowy trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=E2qs7j2QJuM


Czekam na nowego lapka (środka, czwartek) - wygląda na to, że będę w stanie uruchomić soulsy :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ciekawe z iloma fps :lol2:
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry