Nowe forum 125303 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125303

Odpowiedzi 551

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
A ja nie rozumiem, po co się wpierdalać komuś w jego styl? Jesteś taki bystry i wszechwiedzący, napisz swój.
Tak, szczeniackie podejście "chcesz to zrób lepiej" ale taka prawda, czepiacie się wszystkiego, a siąść i zrobić nie ma komu. 
Avallach robi, tak jak odpowiada jemu samemu (i zresztą mi). Napisał wprost, jak
 ktoś napisze sobie skin, nie ma problemu by został on wrzucony i ten
jegomość mógłby go sobie użytkować.
Zwykle opinia drugiej osoby bardziej pomaga niż szkodzi. Robiąc coś i pracując nad tym długo można nie dostrzec błędów, które mogą być dla innych oczywiste. Thoro prócz wytykania idzie o krok dalej i chce "zwizualizować" jego widzi-mi-się. Allah wcale nie musi na to przystać, lub może tylko pobrać te rozwiązania, które uzna za dobrze zrobione. Sytuacja win-win.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że ja nie mówię o Thorze (no dobra, po części o nim też, po prostu nie zgadzam się z częścią jego posta), lecz ogólnie, jest hejt na skin Avallacha... który podoba mi się bardziej niż obecny, chociaż o to w sumie nie trudno. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Voviz

Voviz

Użytkownicy
posty36
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jeśli mam zakupiony styl dla mojego forum, mogę go podesłać administracji, czy to się nie godzi z jakimiś prawami? Podkreślam - zakupiony = płatny.

Edit: Sawik, istnieje pewne stare polskie przysłowie: Chcesz krytyki? Idź na theModders  :F
 
"(...) Dziś wyjdziesz z domu... prosto przez okno, bez spadochronu"
PeIHa

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#343 2013-08-29, 23:49(Ostatnia zmiana: 2013-08-29, 23:59)
Faktem jest że napisanie skina nie ingerującego za bardzo w układ (jedynie usuwającego elementy, przesuwającego je w obrębie wolnego miejsca, zmieniającego dowolnie ich styl) to kwestia posiadania Chrome'a i praktycznie żadnych umiejętności. Sprawa z css jest o tyle łatwa że można go zwyczajnie podejrzeć i skopiować z dowolnej strony, a wszystkie atrybuty są bardzo dobrze udokumentowane w internecie.

Jakby ktoś był zainteresowany, mogę nawet zrobić tutorial jak Chromem zrobić takiego skina. Edycja jest w trybie podglądu na żywo, wartości i nazwy atrybutów są podpowiadane i do wyboru z listy, a plik stylu jest przerabiany przez Chrome'a w tle i potem wystarczy skopiować jego zmodyfikowaną wersję i mi ją wysłać.

//edit: dla formalności: oczywiście nie piszę tu o tworzeniu skina od zera, ale o modyfikowaniu istniejącego, najlepiej domyślnego. To jednak standardowa praktyka, właściwie nikt nie sięga po tak absurdalne kroki jak ja chcąc napisać go od zera. Ale możliwe że kiedy będę miał gotowy obraz, i tak będę traktował go raczej jako referencję i wniosę go w życie właśnie przez edycję domyślnego, ale sięgającą głęboko w php. To po prostu praktyczniejsze niż wynajdywanie koła na nowo.

Voviz - zależy od licencji, ale wydaje mi się że jeśli chcesz żeby go wgrać, to nie będzie z tym problemu. Czy przy zakupie / w licencji była wzmianka o używaniu na jednej, konkretnej domenie?

Voviz

Voviz

Użytkownicy
posty36
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Nie czytam licencji :lol:. Jutro rano jak już wstanę to sprawdzę.
 
"(...) Dziś wyjdziesz z domu... prosto przez okno, bez spadochronu"
PeIHa

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
A ja nie rozumiem, po co się wpierdalać komuś w jego styl? Jesteś taki bystry i wszechwiedzący, napisz swój.
Tak, szczeniackie podejście "chcesz to zrób lepiej" ale taka prawda, czepiacie się wszystkiego, a siąść i zrobić nie ma komu.
Avallach robi, tak jak odpowiada jemu samemu (i zresztą mi). Napisał wprost, jak ktoś napisze sobie skin, nie ma problemu by został on wrzucony i ten jegomość mógłby go sobie użytkować.
Jak Avallachowi będzie przeszkadzać to że ktoś mu się w skin wpierdala to go o tym poinformuje, nie potrzebuje adwokatów :facepalm:


Voviz@ Jaki to skin? :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#346 2013-08-30, 18:38(Ostatnia zmiana: 2013-08-30, 18:46)
Thoro zaproponował zmianę fonta w treści postów na czytelniejszy niż w reszcie interface'u, jednak nie podał na razie konkretnych propozycji. Ja biorę generalnie pod uwagę proste sans-serify. Zrobiłem demko porównujące kilka z nich: http://themodders.org/avallach_skin/

Osobiście zostawiłbym Ubuntu Light / Normal, ewentualnie tradycyjnego Ariala. Wgrywanie innych fontów bez wyraźnej korzyści dla wyglądu tylko niszczyłoby jednolitość i negatywnie wpływało na czas ładowania strony. Do tego to jedne z nielicznych fontów z pełnym zestawem polskich znaków.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Fotoblog Ogrodnika             by Zkirtaem             (+4)
            in Kantyna

xD
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dajcie link w publicznym :3
Będą respecty. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Prowokacja xD

Dementuję pogłoski, że mam niby jakiegoś bloga.
 

Tymczasowy_luke

Tymczasowy_luke

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ostatnio mnie tu nie było, więc nie ogarniam co się dzieje - nie mogę się zalogować na moje oryginalne konto lukef (nazwa wyświetlana Luke_f), a przywracanie hasła nie działa, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi przywrócił możliwość korzystania z tamtego konta, a to tymczasowe usunął.
 

Kazzmir
  • Gość
bardzo lubię ten    <link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Ubuntu+Condensed&subset=latin,latin-ext' rel='stylesheet' type='text/css'>
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Condensed? :| Takich fontów nie używa się do zwykłego tekstu, są do nagłówków itp :D
Jesteś pewien że to wygląda lepiej niż to? Co myślisz o pozostałych, Ubuntu (którym jest napisane twoje "bóg jest miłością" i paragraf na samym dole przejdzie?

Akurat na Twojej opinii we względzie designu szczególnie mi zależy :D

Kazzmir
  • Gość
condensed chyba wzięło się z tego, że jest węższy od zwykłego ubuntu. subiektywnie, podoba mi się coś węższego niż szerszego
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Uważam, że w tajnych działach powinny zostać wyłączone propsy.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Uważam że Adanos ma rację, tak samo jak z naliczaniem postów, swoją drogą, wydaje mi się że są doliczone, z offtopicu i tajnych działów. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Nowe forum
#357 2013-08-30, 22:33(Ostatnia zmiana: 2013-08-30, 22:41)
Posty w tajnych i offtopie są wyłączone, a raczej powinny być wyłączone. Możliwe jest też, że gdzieś się zapomniało wyłączyć. Jeśli tak jest, to dajcie znać.

Cytat: Tymczasowy_luke
Ostatnio mnie tu nie było, więc nie ogarniam co się dzieje - nie mogę się zalogować na moje oryginalne konto lukef (nazwa wyświetlana Luke_f), a przywracanie hasła nie działa, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi przywrócił możliwość korzystania z tamtego konta, a to tymczasowe usunął.
Pamiętasz swój stary adres pocztowy? Może nie na tą pocztę wchodzisz, co trzeba?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Naliczanie postów w tajnych o ile kojarzę jest wyłączone. Propsów nie wyłączyłem, bo to strasznie dużo klikania :D
Ale jak masz na to ochotę, to wyłączaj, jest taka opcja w ustawieniach moda.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Adanos, obawiam się że po prostu nasz mailer działa wybiórczo. Konto zostało oznaczone prawdopodobnie jako rozsyłające spam, a gmail najwyraźniej na dodatek oczekuje że SMF autoryzując się przez smtp udowodni że nie jest botem (lol, przecież jest) czy coś. Także chyba zostaje nam tylko ręczne wysyłanie maili na bezpośrednie prośby :D

Prawidłowo smf rozsyłałoby maile bezpośrednio z naszej domeny/serwera, niestety hosting zablokował tą opcję i Zdunek twierdzi że jest to nie do ruszenia. Nie wiem jak działało to na IPB.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry