Gothic 2 NK Returning - Profesjonalne spolszczenie [Linki, Instrukcja, Galeria] 1579014 3149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1579014

Odpowiedzi 3149

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Skoro jest tylko Textura do ściągnięcia to jest ten sam model  :ok: Poza tym mapping pasuje do zbroi kruka, więc tak, ten sam model :)
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm, a to ten sam model nie? Jakoś nie mam aktualnie jak tego sprawdzić.
Tak, model jest ten sam... Dla upewnienia się sprawdziłem i potwierdzam, że nazwa tej tekstury to: MAYAZOMBIEARMO1-C
(pewnie o tym wiesz, ale dla pewności przypomnę, by przy konwertowaniu w gomanie ustawić też mipmapping by tekstura nie "śnieżyła" potem:P )

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
To przy okazji można by się rozpędzić i dać inną teksturę dla tej drugiej wersji zbroi? Jeśli coś tam masz weź zarzuć.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale ta druga jest ładna:D To jest ta zbroja z magicznej rudy z Gothica jedynki... Już pomijając fakt, że na ten model jest mało fajnych tekstur to... no wielu graczy ma sentyment do tej zbroii (w tym i ja). Uważam, że nie ma co jej zmieniać:p

@ AhnBael - Nie ma szans by Tizgar się na tego typu zmiany zgodził (vide moja propozycja z nowymi pancerzami pod zręczność od myśliwych). Zresztą ja na prawdę uważam, że tej zbroji światła (z magicznej rudy) nie ma co zmieniać. Jest ok + to, że posiadają ją Haradrimowie daje dodatkowego smaczku i sugeruje, że sam Uriziel (nie miecz, tylko jego właściciel), po którym odzieczyliśmy tą zbroję w pierwszej części Gothica miał też jakiś kontakt z opiekunami...

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Popieram, zbroja z rudy jest extra :D Jeśli jednak chcecie zmieniać to można dać tą zbroje z rudy jako dobrze ukryty, niezależny pancerz. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Sprawa uno na chuj padają pytania które nie maja nic wspólnego z tym co jest w changelogu, chyba już każdy wie co fxujemy.
Zresztą na logika jak skryptami stabilność poprawimy no kurwa.

Testy, sam wybiorę osoby do testów pewne typu już mam o ile te osoby się zgłoszą to będą mogły testować ofc pierw musi powstać wersja testowa a jak już wspomniałem czekam na Thompson ostatnie słowa przed wersja testowa nalezą do niego

Teraz wyjaśniamy sprawę zbroi bo operujecie innymi statami i nazwami.

Magowie  Tam przed DI dostają od opiekunów najlepsze wersje szaty tak one się prezentują w 1.3 każda wersja nie zależnie od żywiołu, tam wymóg many bodajże 700 jest jeszcze, ale tu drobne rzeczy poprawiam :P
Spoiler
instance ITAR_STONEGUARDIAN(C_Item)
{
    name = "Szata Opiekuna Skały";
    mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
    flags = 0;
    protection[PROT_EDGE] = 310;
    protection[PROT_BLUNT] = 310;
    protection[PROT_POINT] = 310;
    protection[PROT_FIRE] = 150;
    protection[PROT_MAGIC] = 150;
    value = VALUE_ITAR_NONE;
    wear = WEAR_TORSO;
    visual = "ItAr_Guard_04.3ds";
    on_equip = equip_itar_stoneguardian;
    visual_change = "Armor_Guardian.asc";
    visual_skin = 4;
    material = MAT_LEATHER;
    description = name;
    text[1] = NAME_Prot_Edge;
    count[1] = protection[PROT_EDGE];
    text[2] = NAME_Prot_Point;
    count[2] = protection[PROT_POINT];
    text[3] = NAME_Prot_Fire;
    count[3] = protection[PROT_FIRE];
    text[4] = NAME_Prot_Magic;
    count[4] = protection[PROT_MAGIC];
    text[5] = NAME_Value;
    count[5] = value;
};

Wojownicy maja w r6 opcje zdobycia best armora ofc opcja wykucia go jest od r4 ale brakować wam będzie elementium które można mieć tylko 1 i tylko  z SO

Spoiler
instance ITAR_OREARMOR(C_Item)
{
   name = "Runiczna Zbroja";
   mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 350;
   protection[PROT_BLUNT] = 350;
   protection[PROT_POINT] = 350;
   protection[PROT_FIRE] = 180;
   protection[PROT_MAGIC] = 180;
   value = VALUE_ITAR_NONE;
   cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
   cond_value[2] = 500;
   on_equip = equip_itar_stoneguardian;
   wear = WEAR_TORSO;
   visual = "magie.3ds";
   visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_WOOD;
   description = name;
   text[0] = NAME_Str_needed;
   count[0] = 500;
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = NAME_Prot_Fire;
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = NAME_Prot_Magic;
   count[4] = protection[PROT_MAGIC];
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};

instance ITAR_Raven_Addon(C_Item)
{
   name = "Pancerz Otchłani";
   mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 350;
   protection[PROT_BLUNT] = 350;
   protection[PROT_POINT] = 350;
   protection[PROT_FIRE] = 180;
   protection[PROT_MAGIC] = 180;
   value = VALUE_ITAR_NONE;
   cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
   cond_value[2] = 500;
   on_equip = equip_itar_guardian;
   wear = WEAR_TORSO;
   visual = "ItAr_Raven_ADDO3.3ds";
   visual_change = "Armor_MayaZombie_Addo1.asc";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_LEATHER;
   description = name;
   text[0] = NAME_Str_needed;
   count[0] = 500;
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = NAME_Prot_Fire;
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = NAME_Prot_Magic;
   count[4] = protection[PROT_MAGIC];
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};

Łucznik ma od R5 czyli od pokonania asmala i przejęciu zabójców

Spoiler
instance ITAR_KIL_SLS(C_Item)
{
   name = "Pancerz mistrza-zabójców";
   mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 310;
   protection[PROT_BLUNT] = 310;
   protection[PROT_POINT] = 350;
   protection[PROT_FIRE] = 145;
   protection[PROT_MAGIC] = 95;
   value = VALUE_ITAR_KIL_L;
   wear = WEAR_TORSO;
   cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
   cond_value[2] = 450;
   visual = "ItAr_KIL_L.3DS";
   on_equip = equip_otherarmor;
   visual_change = "Armor_KIL_L.asc";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_LEATHER;
   description = name;
   text[0] = NAME_Dex_needed;
   count[0] = 450;
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = NAME_Prot_Fire;
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = NAME_Prot_Magic;
   count[4] = protection[PROT_MAGIC];
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};


Najlepsza Neutralna opcja dostępna od r2 jednak z założeniem go w r2 już będzie gorzej pomysł z neutralami sam w sobie to good
idea

Spoiler
instance ITAR_PAL_SKEL_U(C_Item)
{
   name = "Zbroja Pana Cienia";
   mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 320;
   protection[PROT_BLUNT] = 320;
   protection[PROT_POINT] = 320;
   protection[PROT_FIRE] = 190;
   protection[PROT_MAGIC] = 190;
   value = VALUE_ITAR_NONE;
   cond_atr[2] = ATR_HITPOINTS_MAX;
   cond_value[2] = 3000;
   wear = WEAR_TORSO;
   visual = "ItAr_Pal_H_V8.3ds";
   on_equip = equip_otherarmor;
   visual_change = "Armor_Pal_U.asc";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_METAL;
   description = name;
   text[0] = NAME_Hitpoints_needed;
   count[0] = 3000;
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = NAME_Prot_Fire;
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = NAME_Prot_Magic;
   count[4] = protection[PROT_MAGIC];
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};

Chcecie coś więcej wiedzieć, to pytać śmiało, niemam już co robić wiec mogę odpowiadać :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

blantus

blantus

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym się dowiedzieć czy zaszły zmiany w poziomach trudności po ostatniej wypowiedzi w tej sprawie.
Jeśli ktoś dalej nie pojmuje pytania : Bardzo łatwy nadal pozostaje przy 120% expa ? itd.
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Trzeba coś zrobić z tą szatą bitewną dla maga co się ją podobno dostaje w V rozdziale, bo wygląda paskudnie.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
A widzisz gdzies zeby bylo info o zmianie expa? nie,wiec logicznie nasuwa się wniosek, ze dalej jest jak pisałem

Ventrue jak ci dadzą jakąś tex to ja tam przeciwwskazań nie widzę.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm, nawet nie wiem jak ona wygląda. Nigdy nie gram magami. Rzucę okiem...

edit. O jaką dokładnie szatę chodzi? Którąś z tych? :

http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Kategoria:Szaty_z_The_Returning

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lol nie ma czegoś takiego w Returningu raczej xD Nie wiem w ogóle jak to nazwać... patchwork?:lol2:

edit. - chociaż nie jestem pewien, bo nigdy magami nie grałem... może ktoś potwierdzić?

down

down

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dostajesz taką zbroję będąc magiem ognia w 5 rozdziale, od pyrokara.
 
Jebać pierdoloną schizofremie :P

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jezusmaria, rzeczywiście - właśnie sprawdziłem w grze. O_O

Ventrue - trzebaby zmieniać od razu model bo do tego, który jest sklejką normalnej szaty i zbroji paladyna żadna tekstura nie będzie pasować... No i nie bardzo na razie wiem co by tu pasowało na taką bojową wersje szaty ognia.

edit. może coś takiego? Też nie jest super, ale to i tak jak niebo, a ziemia przy tamtym.... na modelu szaty xardasa - http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=77&cat=22&page=12&order=0


Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tyle ze z drugiej strony ta zbroja niema zastosowania w grze, dostajemy ja od pyrcia w r5 w tym samym czasie opiekunowie dają nam swoje szaty które są dodatkowo lepsze :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
A bo ja wiem, może w takim razie niech Pyrokar nie daje niczego? Albo niech da ulepszoną zwyczajną szatę?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dla mnie może zostać jak jest ,mag se ja sprzeda albo będzie udawał przez chwile kulfona i tak zara dostanie szatę od opiekunów :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi w sumie też nie przeszkadza, bo właściwie grając wojem to na oczy tej szaty nie widzimy podczas rozgrywki. Niemniej gdybym grał magiem z pewnością optowałbym za zmianą... Ta zbroja na modelu xardasa nie jest taka zła :D ostatecznie ograniczyłoby się to do zmiany jednej linijki w skryptach, skopiowania pliku .asc modelu szaty xardasa i wpisaniu tam odpowiedniej linijki odpowiadającej za teksture, no i wrzuceniu samej tekstury do paczki z modem, prościzna  :D Ale jak uważacie panowie, ja nie mam ciśnienia by koniecznie zmieniać tą szatę :P

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Na obecna chwile to będzie jedyne info jakie mogę dać, bo już wiecie wszystko.

Postęp Prac [Ukończono 100%]
Finalizacja Ze strony Tizgara  [Ukończono 100%]
Finalizacja Ze strony Thompsona  [Ukończono 100%] - wiem ze skończył, bo miał mi nawet wysłać na pw info przed egzaminami, no ale wiadomo jak to jest przed egzaminami.
Scalenia obu wersji Skryptów w jedno [Ukończono 0%] - czekam na Thompsona gdyż on to będzie robił, dla niego to będzie wygodniejsze gdy on sam to zrobi.
Wersja testowa [Ukończono 0%] - jak będzie scalone to powstanie wersja testowa.
Testy my + 3 osoby [Ukończono 0%] - pierw musi powstać wersja testowa.
Oficjanla wersja dla wszystkich [Ukończono 0%] - wersja testowa musi przejść pomyślnie testy i stać się ta dla wszystkich

Tak to wygląda na obecna chwile i tak było od początku tylko % były na 0 bądź innych wartościach, gdy tylko Thompson się pojawi myślę ze max tydzień ( od momentu jego pojawienia ) i wszędzie będzie 100% mam nadzieje ze rozumiecie, to już nie jest od nikogo zależne. ( w sumie na pw nic mi nie mówił ze coś może go nie być tak nagle się kontakt z nim urwał ale wiadomo nie musi się przede mną spowiadać )

Jeśli chcecie to napiszcie, to dam wam pełen changelog z uwzględnieniem finalizacji, zaszło tam trochę jeszcze fajnych zmian.   
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
W nocy to się śpi a nie posty pisze ; ] Wrzuć tego changeloga jak możesz, sam jestem ciekawy co tam takiego się zmieniło.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry