Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1539877 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1539877

Odpowiedzi 4348

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty272
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
1. Na 1.3.1 się lepiej gra
2. Nekromantą wyciągniesz więcej many niż Magiem Ognia za serca demonów, no i Nekro ma najlepsze runy 6 kręgu
3. Nie pamiętam już jak było na 1.2 ale 1.3 masz 1h i 2h
4. Sporo wystarczy wszystko zbierać i co rozdział skupować żywność od każdego handlarza
5. Nie
6. Nie daj się użądlić
7. Moim zdaniem Nekro/Guru
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

nXo89

nXo89

Użytkownicy
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam Gram w Returninga patch 1.3.1 Str Swiątynnym poziom b latwy 21 lvl rozdzial 1
126str pobieglem do GD po nocnego lowce i co sie okazuje cieniostwor warg zombie nie do ruszenia odbieram im ledwo po 5-10 hp jakim cudem? gdzie kupic zwoje zniszczenie ozywienca ? u zurisa nie ma zadnego znalazlem jeden zwoj ktory zamiast 9999 obrazen zadaje 1600 co jest grane ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Akurat tyle one zadają w normalnym Returnie. Musisz się nauczyć runy u Gallahada drugiego kręgu. Aczkolwiek nie polecam tej opcji, bo dostajesz tylko połowę HP wtedy. Polecam patch 1.2, nie wiem gdzie zostalo namieszane w polskim patchu, ale ja osobiście miałem o wiele lepsze wrażenie po rozgrywce na tym patchu.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



nXo89

nXo89

Użytkownicy
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ale problem w tym ze gram juz ktorys raz i zawsze bylo ok nomadem bilem wargi zombie itp zniszczenie ozywienca mialem u zurisa  prawie 10 zwojow gdzie teraz nie ma nic nie pamietam juz czy dobrze instaluje mod+texture spolszczenie i patch 1.3.1 wczesniej nie pamietam czy instalowalem 1.2 czy odrazu 1.3 ale tak jak mowie na patchu 1.3.1 bilem wargi majac 80 str i nomada a teraz na tym samym patchu majac 126 str i nocnego lowce im nic nie robie ? i jakim cudem zniszczenie ozywienca ma 1600 obrazen szkieletowi odejmuje raptem z 50 hp
 

Kirfy

Kirfy

Użytkownicy
posty29
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ale problem w tym ze gram juz ktorys raz i zawsze bylo ok nomadem bilem wargi zombie itp zniszczenie ozywienca mialem u zurisa  prawie 10 zwojow gdzie teraz nie ma nic nie pamietam juz czy dobrze instaluje mod+texture spolszczenie i patch 1.3.1 wczesniej nie pamietam czy instalowalem 1.2 czy odrazu 1.3 ale tak jak mowie na patchu 1.3.1 bilem wargi majac 80 str i nomada a teraz na tym samym patchu majac 126 str i nocnego lowce im nic nie robie ? i jakim cudem zniszczenie ozywienca ma 1600 obrazen szkieletowi odejmuje raptem z 50 hp
mnie to wyglada na sytuacje z zainstalowanym 1.3.2 xD
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co tu wyczytałem najlepszy patch na first run necro to 1.3.1 w takim razie jakieś pro tipy co do początkowej rozgrywki w kwestii.                                                               
1.Do jakiego stopnia walic w sile na poczatku i co lepsze 1h czy 2h bo nie wiem ktorego rodzaju kostury pozniej sa lepsze.
2. Mamy z PN do jakiego progu?
3. Czy jak wojownikiem uczyc sie kazdego rodzaju umiejetnosci typu zdobywanie trofeum, otwieranie zamkow,kradziez kieszonkowa itp.
 

Kirfy

Kirfy

Użytkownicy
posty29
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co tu wyczytałem najlepszy patch na first run necro to 1.3.1 w takim razie jakieś pro tipy co do początkowej rozgrywki w kwestii.                                                               
1.Do jakiego stopnia walic w sile na poczatku i co lepsze 1h czy 2h bo nie wiem ktorego rodzaju kostury pozniej sa lepsze.
2. Mamy z PN do jakiego progu?
3. Czy jak wojownikiem uczyc sie kazdego rodzaju umiejetnosci typu zdobywanie trofeum, otwieranie zamkow,kradziez kieszonkowa itp.
1. mozna wgl nie walic w sile :p 1/2h wedle uznania jak masz troche inta to jedno i drugie pokaznie sieka
2. nie pamietam progow z returna ale chyba po 50 many kosztowalo 2pn i na tym bym sie  zatrzymal
3. trofea i kradziez to $$$ nie wyobrazam sobie gry bez tego, z kieszonkowa mozesz zaczekac nawet az do momentu jak chcesz okrasc hagena (100zr wymagane) ale otwieranie zamkow i te bardziej oplacalne trofea w r1
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ale do momentu zostania nekromantu nie mam dostępu do czarów runicznych i kosturów a potworki trzeba będzie jakoś zabić a początkowe bronie wymagają albo siłę albo zręke a chce zaoszczędzić jak najwiecej PN :/
 

Kirfy

Kirfy

Użytkownicy
posty29
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ale do momentu zostania nekromantu nie mam dostępu do czarów runicznych i kosturów a potworki trzeba będzie jakoś zabić a początkowe bronie wymagają albo siłę albo zręke a chce zaoszczędzić jak najwiecej PN :/
podbij tylko 1/2h o pare % i zrob wszystkie questy gildyjne a potem tylko szybko do xardasa i czyscisz sobie reszte  :D do pobicia najemnikow na farmie wystarcza ogniste strzaly  :D
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ale do momentu zostania nekromantu nie mam dostępu do czarów runicznych i kosturów a potworki trzeba będzie jakoś zabić a początkowe bronie wymagają albo siłę albo zręke a chce zaoszczędzić jak najwiecej PN :/
podbij tylko 1/2h o pare % i zrob wszystkie questy gildyjne a potem tylko szybko do xardasa i czyscisz sobie reszte  :D do pobicia najemnikow na farmie wystarcza ogniste strzaly  :D

Czyli z lagą przez świat haha jakoś ogarnę chyba pójdę w 2h, dzięki :D
 

nXo89

nXo89

Użytkownicy
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
patch 1.3.1 na 1000% podesle pozniej save jak cos to moglby ktos sprawdzic co i jak
 

AnakinSkytrooper

AnakinSkytrooper

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podpinam się trochę do Rastera :D
Czy hybryda wojownika/necro ma racje bytu na patchu 1.2?
Chodzi mi czy postać grana wojem do 4 rozdziału i zaczekanie na "lepsze" runy ma racje bytu z względu na PN i czy da się easy wbić 30 level w 2 rozdziale, ponieważ potrzebuje chociaż 294 pn do mojego "buildu" :D
Planuje przerobić uriziel na rune i grać szponem. Jak myślicie wyjdzie to? :D
 

Misiekrolnik

Misiekrolnik

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czytając tu komentarze zauważyłem że lepiej grać na patchu 1.3.1 ?
Poradźcie mi proszę bo nie wiem to będzie mój pierwszy kontakt z modem :)
 

LostCookies

LostCookies

Użytkownicy
posty23
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Podpinam się trochę do Rastera :D
Czy hybryda wojownika/necro ma racje bytu na patchu 1.2?
Chodzi mi czy postać grana wojem do 4 rozdziału i zaczekanie na "lepsze" runy ma racje bytu z względu na PN i czy da się easy wbić 30 level w 2 rozdziale, ponieważ potrzebuje chociaż 294 pn do mojego "buildu" :D
Planuje przerobić uriziel na rune i grać szponem. Jak myślicie wyjdzie to? :D
Czy ja wiem, czy taka zabawa ma sens. Jak masz sporo Inteligencji to kostur potrafi zrobić niezłe obrażenia, a czary jakimi dysponujesz na początkowych kręgach szału może i nie robią, ale dobrze wykorzystane też są przydatne. Generalnie raczej bym nie polecał, ze względu na przymus wydawania PN na umiejętności Wojownika (walka bronią, siła). Jako Nekromanta będziesz miał i tak sporo wydatków PN (kręgi magii, runy, demonologia, Sakta Nomen, Mana). Hybryda ma bardziej sens przy Magu Wody, ze względu na Bryłę Lodu i Lodową Falę, chociaż tego też bym raczej nie polecał.
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepszym rozwiązaniem dla nekromanty jest pójście w 1h czy w 2h?
 

LostCookies

LostCookies

Użytkownicy
posty23
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Lepszym rozwiązaniem dla nekromanty jest pójście w 1h czy w 2h?
Mi osobiście bardziej do gustu przypadło granie 1H, aczkolwiek wszystko zależy od gustu. Wiadomo, 2H większe obrażenia, 1H szybsza. Wybór należy do Ciebie i jest zależny od Twoich upodobań.
 

WhiskasReturn

WhiskasReturn

Użytkownicy
posty213
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepszym rozwiązaniem dla nekromanty jest pójście w 1h czy w 2h?

Damage kosturu i tak zależy głównie od inty, a 1H szybciej bije
 

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty272
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
patch 1.3.1 na 1000% podesle pozniej save jak cos to moglby ktos sprawdzic co i jak

Jak zniszczenie ożywieńca zadaje 1600 obrażeń to masz 1.3.2, bo tylko na tym patchu tak było
Zrób reinstall całej gry i wtedy zainstaluj 1.3.1
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

xCancuN88x

xCancuN88x

Użytkownicy
posty41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie, mam pytanie odnosnie gry magiem. Sporo jest tu na forum napisane, ale nurtuje mnie kilka pytań dotyczących sposobu radzenia sobie z konkretnym rywalem. Chodzi mi o:
1. ktorą bronia grajac MW pokonac ogniste demony (z biblioteki), a którą uzyc na latajace potwory w tym harpie
2. grajac MO jak poradzic sobie z błotniakami, ktore maja zwiekszona odpornosc na ogien i tak samo co na ogniste jaszczury
Chodzi mi o to, czy zostawiać sobie konkretne zwoje na ta sytuacje
3. Sporo osob pisze ze MW, jak i Nekro maja problemy z wieksza grupa orkow (2<). Jakie macie na to sposoby?

4. Jesli grac MW i robic maga woja, to woja pod zreke (palasz, betty, kostur), czy po sile? Może to i banalne pytania, ale maga robie pierwszy raz.
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Recepturę na miksture many z grzybów u constantina można kupić dopiero w drugim rozdziale? Bo jeśli tak to jak wbije nie zużywając PN 25 many od 75-100 żeby zostać nekromanta?
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry