Mam jescze jedno pytanie, szukałem na forum tej rozpiski z bonusami za jedzenie, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć. Wg FAQ znajduje się ona w poradnikach czy coś, ale zarówno na themodders jak i returning.pun.pl niczego nie widzę. Możliwe, że coś pominąłem.
Zajrzyj tutaj - na dole pierwszej strony pisze o tym Tizgar i zloto111
dołączam jeszcze do pytania kolegi swoje dwa grosze, może jeszcze ktoś opisać (powierzchownie) jak się gra guru w porównaniu do magów wody/ognia/nekromanty i czy ma jakieś fajne zaklęcia
Spis czarów z tematu
Poradniki i spisy:
Spoiler
--------------------Guru--------------------
-----1 krąg-----
- Sen (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Czas trwania: 30
Koszt many: 25
- Włócznia Śniącego (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 35
Koszt many: 10
-----2 krąg-----
- Pięść Wichru (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Min. obrażenia: 50
Max. obrażenia: 200
Min. koszt many: 5
Max. koszt many: 25
- Telekineza (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Koszt many: 15
-----3 krąg-----
- Strach (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Czas trwania: 5
Koszt many: 50
- Niepamięć (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 50
-----4 krąg-----
- Korzeń (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Obrażenia: 10
Czas trwania: 20
Koszt many: 15
-----5 krąg-----
- Odór Śmierci (?) (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Koszt many: 75
- Kontrola (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Obrażenia na sekundę: 50
Min. koszt many: 30
-----6 krąg-----
- Wir (koszt: 30PN, 3000szt. złota)
Obrażenia: 550
Czas trawania: 15
Koszt many: 60
Z tego co zasłyszałem niewiele osób poleca grę Guru, bo słaby, bo coś tam. Mogę tylko dodać z własnej wiedzy, że Guru ma codzienny bonus do many za palenie Fajki Wodnej. Poza tym Czar wir, który jest bardzo dobrym zaklęciem (przy pomocy zwoju który można znaleźć zabija się Kruka), choć niestety na szóstym kręgu czyli w późnym stadium gry.
u kogo warto zostać w returnie czeladnikiem ?
Zależy. Najlepiej patrzeć pod względem bonusu, który dany mistrz Ci daje. Bosper zręczność, Harad siła, Constantino mana. Jest to bardzo pomocne przy kreowaniu postaci, jaką chcesz grać. Z własnego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć, że u Bospera nie opłaca się to w ogóle, bo Zręczności można nakopać dużo i bez tego a skóry i inne trofea lepiej sprzedawać myśliwemu Alfredowi (będzie je od Ciebie skupować po dołączeniu do Myśliwych).
Dodatkowo powiem, że u Constantina możliwość sprzedawania została znacznie rozszerzona o wiele roślin, żądła i skrzydła Krwiopijców, żuwaczki Pełzaczy i Polnych Bestii i mnóstwo innych.
hp. to np. szczaw + korzeń leczniczy i czy jeszcze jakieś są do PŻ to napiszcie , siła to szczaw i ten smoczy korzeń i też tyle jest ? i zręczność to szczaw i jagody goblina , z tego co pamietam jak grałem w nk to żarłem jablka i daly mi silke xD i jeszcze jakies jagody na pż oraz grzybki na mane.
Spokojnie, spokojnie - od początku. Przede wszystkim jest pełno bonusów od jedzenia co można wywnioskować z tego, co napisałem wyżej. Poza tym jest pełna gama nowych sposobów przyrządzania mikstur. Z Ciemnych Grzybów (25 grzybów + Rdest Polny = +3 Mana), z Mięs Kopacza (25 grzybów + Rdest Polny = +5 Odporność na Magię), z Jagód (25 Polnych lub Dzikich Jagód + Rdest Polny = +20 HP (dostajesz dwie mikstury z czego każda daje +10)) i tak dalej, i tak dalej. Oczywiście są pewne ograniczenia, mianowicie mikstury wymienione przeze mnie wyżej dostępne są od drugiego rozdziału w postaci recept do zakupienia u kupców (w tym wypadku od Constantino i Lutero). Stare sposoby (Goblinie Jagody, Smocze Korzenie) nadal są dostępne, jednak do wyuczenia się u nauczycieli.
Zamierzam grać koksem 2h ale nie wiem w jakiej gildi z tego co widze to 3 sie nadaja a [som] to strażniczy miejscy , najemnicy i świątynni guardzi tylko nie wiem ktora sie bardziej od innej rozni a chciałbym to wiedzieć żeby to przemyslec i nie zalowac decyzji na pozniejszym etapie rozgrywki.
Tak jak powiedziałeś, masz do wyboru trzy Gildie jeżeli chodzi o wojowników. Jeżeli chodzi o Straż Miejską to wiem niewiele, natomiast Najemnicy, jak dobrze pamiętam, mają w ostatecznym rozrachunku najmocniejszy w grze pancerz i ogólnie granie nimi jest w miarę łatwe. Jeżeli chodzi o Straż Świątynną - no, tu jest problem. Mianowicie dołączenie do samego Obozu Bractwa jest problematyczne ze względu na dość dziwne zadania a dołączenie do Straży Świątynnej wiąże się z pokonaniem Bossa Golemów co z kolei jest (w moim skromnym mniemaniu) łatwiejsze niż dołączenie do Sekty. Bólem w rozgrywce Strażnikiem Świątynnym dla osób
pokroju Tizgara, które lubią trudność w graniu jest runa, którą otrzymuje Strażnik. Dokładnie chodzi o
Głos Strażnika, runę, która... ułatwia do granic możliwości. Choć mimo to nadal granie tą profesją jest bardzo zachwalane (7 rozdział to Tryb Boga).
jaki poziom trudności byłby adekwatny dla gracza który lubi wyzwania ?
Oczywiście Rzeźnik. Najmniejsze wsparcie Xardasa, najmniejszy licznik doświadczenia, najtrudniejszy start. W połączeniu z Kuframi Pułapkami i Ograniczonym Snem do 9 godzin gra jest na prawdę bardzo ciężka.