Nigdy nie będziesz miał ich na 2 hity pisałem o tym return zmienia co rozdział statystyki npców także niema opcji żeby oni padli na 2 hity nigdy

laga = 1 golda
siła z 90 na 95 = 2,5k golda mniej więcej

Juz to widzę jak ponad 2000 razy ktoś klepie najemników to się dłuższej zajmie niż przejście 1/3 gry

Bez przesady jak PZ postrzegam inaczej niż reszta jest to wartość na ile błędów w walce mogę sobie pozwolić i traktuje to jako wydłużenie paska wytrzymałości chociaz teraz przy 90 jakoś do tego nie dochodzi

W 1 rozdziale możesz uzbierać około 25k golda odliczając około 3k na rzeczy które się nauczysz

te 25k golda wchodząc w drugi rozdział jesteś wstanie roztrwonić

w ciągu 2 minuty na ważne rzeczy a najlepsze jest to ze niema w tych rzeczach siły

Ja obecnie mam w 3 rozdziale 70k+ ponieważ cisne bez kupowania kilku ręcek które pozwoliły by mi zrobić z postaci już teraz niezniszczalny czołg miałbym pewnie o 20k więcej no ale książki i recki oraz nauka przekuwania zbroi wymagały sporych nakładów golda

A muszę mieć cały czas w rezerwie z 30k na zbroje ŁS
Niestety przez moje pazerstwo trochę cierpie np ognisty jaszczur mimo 65 ochrony przed ogniem dalej ściąga mnie na 1 hita i muszę z nim walczyć bez blednie a mam ponad 30 jeżyków ktore mógłbym przerobić na potki do ochrony no ale zal mi 3k golda na recke to tylko taki przykład tego w returnie jest więcej
I serio wydawanie 30k na zwiększenie na siłę siły od 120- 150 jest bez celowe te 30 dmg więcej niczego nie zmieni dla postaci która ma 300 siły i pana smoków

Nie mowie ze to imposible tyle ze nie warte zachodu to jest niemożliwe np gdy zablokujemy sobie przytoczę przykład silverka halvora to wtedy np jak to on planował bez halvora na rzeźniku uczenie się sily do 120+ jest już akcja niewykonalna
