Gry nie, ale mocno utrudnisz sobie jedno zadanie - jeżeli wybijesz paladynów z wyspy, rzecz jasna. Chodzi o zadanie z klątwą Gomeza i kilka zadań w Gildii Kupców.
Co do bonusu to dobre pytanie, bo sam wchodze dopiero do Gorniczej Doliny, ale na pewno jest bardzo wykokszona i bonus jest mega przydatny. Co do atrybutów to nie ładowałem nic a nic w sile ani zrękę i nie wyszedlem na tym źle. Wystaczy pozbierac roslinki, dobic do 30 sily, nawet z amuletami i pierscieniami do 30- do piki kręgu a potem juz tylko kostur guru i tyle. Pozniej zmienic amulty i pierscienie dla typowo maga. Polecam wykupic zwoje malej burzy ognistej i ognistej strzalki, do rozbijania bandytow i zębaczy na pierwszych etapach gry 
Słyszałem, że bonus to odporność na magię + coś jeszcze, wyjdzie w praniu.

A jak z kapeluszem maga? Wiem, że od 1.31+ kapelusz działa tylko na nowicjuszy żywiołów i magów ognia/wody/nekromantów, wiem na pewno, że na nowicjusza bractwa on nie działa - czyt. pali go żywcem, bo stosowałem ten manewr. Czy kapelusz można założyć, jak już zostaniemy Guru? Jego buff jest jednak nie do przecenienia.
To faktycznie jest do zrobienia, jeżeli chodzi o te bonusy z amuletów i pierścieni, pika kręgu to już przyzwoita broń.
Tak, to prawda, dziękuję za radę, wiadomo, na początku drobna pomoc w postaci zwojów będzie nieodzowna, przy tak słabym dmg i niskich możliwościach ofensywnych.