Kostuje zadaje 30 + int obrazen od magii

Wersja 2h zadaje 60+ inta obrazen od magii ofc dodatkowo kostury dla necro maja szanse na unieruchomienie

Kostury nie moga critowac co zostało sprawdzone wynika to z braku dmg ktory jest laczony z critem

Cienkostwor ma prota 70 przed magia co oznacza ze zadajesz mu 20 dmg a ma 400 zycia wiec jest na 20 hitów

Warg ma prota 10 wiec dostaje 80 dmg na hita ma 300 zycia wiec 4 hity go zabijaja

Trup wojownik czyli ten z 1h ma 110 prota na magie wiec gówno mu robisz zero dmg a ma 600 zycia
Zwykły trup ma 10 prota na magie i 300 zycia wiec jak warg masz go na 4 hity
Trup z 2h mieczem to nie mogę sobie przypomniec jego statów wiec opcja ze jego masz na 4 hity jest mozliwa

ale on cie ma na hita tego to jestem pewien
Macius
1. Bo nie jest to hełm dla twoje gildii nie założysz czegoś co ma przypisana gildie
2. inne gildie maja takie same dupo pancerze wojownik potrzebuje zbroi z wodnego kręgu on da mu staty porównywalne do pancerza z płytek pełzaczy ofc po przekuciu a stali w r1 się na tyle spokojnie znajdzie

wiec sry ale niema żadnego unbalanced obie klasy maja porównywalne zbroje na r1