1. Dla bractwa masz maskę śniącego wiec r2, dla łs jest w skarbie smoka wiec tez r2 z zwojem przemiany choćby w wilka, lokalizacji hełmów zmienić bez sapcera się nie da a i tak polowa z nich potem odpada wiec części klas się przydają części nie, wychodzi chwilowa przewaga a a potem strata taki ss to ma najlepiej bo może nosić od zdobycia cały czas a taki pal czy łs maja wbudowany hełm wiec gówno im potem z hełmów, chociaz z tym chyba tez nie powinno być problemu, zresztą w głównej gildii jest się w r3 dopiero wiec zasadniczo tylko mag ma pożytek z hełmu ale i dla niego po części jest to konieczne, zresztą na chuj się pytasz o to co sam wiesz grałes w reta polozenie hełmów sie nie zmieniło bo nie mamy speca od spacera ktory mołgby to zrobic tego problemu nie obejdziemy.
2. Primo żeby dostać się do wk musimy wykonać proste questy dla vatrasa z polową questu pomaga nam greg zaś kończymy sam questem deszczem ognia i dexter papa, pozostałe info to zbieranie w trakcie gadki z npc, ornamenty tez stosunkowo są proste jeden za free drugi lares, 3 w sumie sentenza może pomoc i już jesteśmy w wk, przekucie zbroi nas nic nie kosztuje poza prętami które są dość tanie i jest ich w r1 dużo.
Zbroja z płytek sobie zrobimy jeśli ówczesnej dojdziemy do myśliwych co oznacza wybijanie potworów i trolla lub wejście przez bospera, teraz 3 pn musimy stracić na naukę u wilka oraz poszukać brakujących pełzaczy wiec tez mamy trochę nie prostej walki, gdyby się skopić na fast runach po armora to jeden masz w 30 minut drugi w 20 grunt to to ze oba są w r1, gdzie wcześniej to miałeś prawo powiedzieć unbalanced bo łucznik żadnego nie miał, i ofc to o czym zapomniałeś, oba pancerze nawet jak zdobędziesz szybko wymagają od nas po 80+ main stata tego w 20 minut nie zdobędziesz wiec
Wk
protection[PROT_EDGE] = 95;
protection[PROT_BLUNT] = 95;
protection[PROT_POINT] = 95;
protection[PROT_FIRE] = 40;
protection[PROT_MAGIC] = 40;
Pełacz
protection[PROT_EDGE] = 100;
protection[PROT_BLUNT] = 100;
protection[PROT_POINT] = 120;
protection[PROT_FIRE] = 35;
protection[PROT_MAGIC] = 35;
Roznice mienmalne na korzysc łucznika ale on to zbroje musi miec na troche dluzej
