Gothic I- Artefakt MnichówAltramir chce zdobyć ten cenny artefakt by pomóc Magom Wody w detonacji kopca rudy(...) Nie dopuść do niego nikogo a tym bardziej straży królewskiej. Modyfikacja opowaiada o artefakcie mnichów, który został schowany i pilnowany przez nieumarłych mnichów. Bezimienny ma na zadanie pomóc Magowi Ognia Altramirowi zdobyć ten artefakt i nie dopuścić do niego strażników królewskich. Jak sie potoczą dalsze losy bohatera w walce o ten artefakt dowiecie się sami
Modyfikacja oferuje:- Krótką, ale wciągającą fabułe
- Nowe zbroje i przedmioty
- Trzy nowe lokacja:
*Obóz Uciekinierów
*Plac kopalniany straży królewskiej
*Opuszczoną kopalnie
-Kilku nowych Npc
-Nowe zadania
I jeszcze coś: Fabuła moda nie jest połączona z fabułą gothica I. Można ją przejść w pierwszym rozdziale i potem można rozpoczynać zadania fabularne zwykłego gothica I
Moda można ściągnąć z chomika DarkModders:
http://chomikuj.pl/DarkModdersUwagi o modzie prosze zgłaszać w tym temacie. I z góry mówie poprawki będą robione
Więcej informacji na naszej stronie:
http://www.darkmodders.darmowefora.pl/index.php