Dział o moddingu Minecrafta 2949 6

O temacie

Autor kokosz333

Zaczęty 30.05.2013 roku

Wyświetleń 2949

Odpowiedzi 6

kokosz333

kokosz333

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Co byście myśleli o zrobieniu takiego działu ???
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wydaje mi się że nikt tu nie modduje tej gry, nie pojawiają się żadne toturiale, poza tym istnieje dział o moddingu innych gier. Nie na sensu, no chyba że zrobisz masę toturiali :P
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
a są osoby które by dawały jakieś poradniki etc.?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zacznij od tematu, jak pojawi się parę tutoriali i tematów z tym związanych, postuluj o dział.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
nie ma szans.
 
makin' bacon

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jesli pojawiloby sie pare osob co modowalyby minecrafta (znac jave i system minecrafta) to mysle, ze to niezły pomysł. Minecraft jest szeroko modyfikowalna grą, z w chuj duzym potencjalem. Ale forum jest ubogie w takie osoby, a raczej ich kompletny brak tu panuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Co byście myśleli o zrobieniu takiego działu ???
Jak z dowolnym innym działem, łącznie z działem o niezwykłych osiągnięciach Bożydara Trzmielewskiego. Jak zbierze się o tym dość tematów, to dział zostanie założony. Nie zakładamy działów żeby pojawiały się w nich tematy, to tak nie działa (bo by się w większości przypadków nie pojawiały, a taki głęboko schowany pół-pusty dział tylko utrudniałby znalezienie czegokolwiek). Zakładamy działy, bo mamy tematy które powinny się w nich znaleźć (i dopiero wtedy).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry