W tym temacie prosze o zamieszczanie pytan o decyzje w rozwoju postaci np. Zrobić maga czy wojownika, lepiej pakowac w jedno czy dwuręczną broń. Czy oplaca się np uczyć walki dwoma mieczami czy tarczą, robić alchemie czy nie itp. W co pierw pakować i wszyskto z tym związane.
1. Moja rada, opłaca się uczyć eliksiru siły, dzięki nie mu znacznie łatwiej prowadzi się wojownika, oszczędzisz dużo pn.
2. Naucz się wszystkich języków u Harta, z tabliczek możesz bardzo rozwinąc postać.
3. Oszczędzaj unikatowe zwoje, w przyszłości przydadza sie jak będziesz tworzył silne runy.
4. Warto nauczyć się bryły lodu, w ten sposób unieruchomisz przeciwnika i zdązysz go zabic, w razie czego kolejny raz z bryły lodu
5.Przed kupieniem niewolników u Rentgarda wykonaj wszystkie questy u piratów.
6.Gdy przejście jest zawalone na początku gry gdy idziemy z Magarem, na lewo jest rzeka płynaca w dól, pod mostem. Zejdz tak do piratów, od razu wez misje z prowiantem i zbierz wszystkie kule, potem idz do tego pirata daj mu jedzenie. Po chwili usłyszysz huk, szybko go zagadaj daj kule i wyjdz. Zadanie się zakończy poprawnie, tylko na skróty, a przejście samo się odblokuje.
7.Opłaca się wykonać misje u kar a ma. Dostaniesz fajną zbroje. Lepiej ją poswiecić u Innosa, w tedy na długi czas wystarczy i bedzie pro.
8. Przed oddaniem złota Rentgardowi, sprzedaj wszyskto procz zbroi i swojego miecza Hansowi. Potem oddaj złoto Rentgardowi i po zabiciu Hansa przez ferokijczyków weź z jego trups swoje itemy. Dzięki temu będziesz miał swoje itemy i złoto za nie.
9. Oddawaj magiczne książki (rożniste jakie znajdziesz, z czerwonymi i niebieskimi okładkami) Hartowi. Da ci za nie umiejętności
10. Naucz się u Innosa trochę many i oddawaj ja beliarowi w ofierze (1 punkt many za 500 zł)
11. Zbieraj wszystkie smocze korzenie, goblinie jagody i korzenie lecznicze. Przydadza się do mikstur.