Projekt dubbingu do TDS PL 19252 46

O temacie

Autor DJ7ful

Zaczęty 4.04.2013 roku

Wyświetleń 19252

Odpowiedzi 46

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy

DJ7ful

Projekt dubbingu do TDS PL
2013-04-04, 19:09(Ostatnia zmiana: 2013-04-11, 18:57)
Witam!
Razem z Wardem postanowiliśmy zainicjować projekt stworzenia dubbingu do Dark Sagi... I tym samym szukamy ekipy, jeśli jest ktoś chętny do pomocy nam zapraszam na skype gdzie omówimy, co i jak :D
Skype mój: DJ7ful
Skype Warda: bowleta11
GG moje: 46195332
GG Warda: 24123694
Jednakowoż prosimy wyłącznie osoby po mutacji głosu.
PS: Jeśli temat jest w złym dzialę to proszę o przeniesienie.
PSS: Dubbing czyli podkładanie głosu jeśli jest ktoś kto o tym nie wie.
Aktualna ekipa:
-Ja
-Ward
-Garond
-Gawwik (znany też jako gawwik1993)
-MrFalwack
-Szatański de Vader (znany też jako Prusak)
-Belar (znany też jako BuryZenek)
-PietrekKozak
-Awitin
-Feomathar
-Edin
-Demonis
-Kyronus Blade
-Dagoth
-Krzywo
-Robin (znany też jako RRobinskateboard)
Aktualnie ekipa jest mała wiem, lecz niedawno powstał pomysł na zrobienie dubbingu. Będziemy się starać zrobić to najprofesjonalniej jak się da... Oczywiście na tyle profesjonalnie na ile można wyciągnąć z amatorów. Serdecznie zapraszam do współpracy.
https://www.youtube.com/watch?v=YEG9mm5dzmk

Informacja od MrFalwacka... Nie najlepiej sforumołowana swoją drogom, ale zawsze... :D
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ile osób potrzeba.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Wyjdzie w praniu :D  Sam tak szczerze to nie wiem...
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Projekt dubbingu do TDS PL
#3 2013-04-05, 10:37(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 10:37)
Czeka was dużo dużo roboty, jak w rok się wyrobicie, to dam piwo ;) Ile jest łącznie postaci w grze?
 

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Około 300... Już możesz szykować to piwo ;)
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

reaper317

reaper317

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Bardzo chętnie pomogę wam w dubbingu ;) Deenerks masz moje GG, zresztą coś tam Ci pisałem, dopisz mnie do listy ;d
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kurde ze akurat macie w planach robienie Dubbingu do moda którego nie lobię ... cóż mówi się trudno .
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Reaper.. Dennerks jak już ._. Turbo no trudno. Dla mnie myśl stworzenia dubbingu do takiego wspaniałego moda jakim jest Dark Saga jest wręcz zajedwabista :D  Poza tym nie każdemu wszystko się będzie podobać.. Ja nie lubię Returninga na ten przykład <3
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
On nie lubi Dark Sagi bo nie ma tu konsoli, klawiszy K, F8, komend kill i insert. Jedyne co mozna czitowac to przez program obchodzący gre i wstrzykujacy do wewnatrz jakies tam kody, ale to juz duzo roboty jest a i zepsuc gre mozna.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czeka was dużo dużo roboty, jak w rok się wyrobicie, to dam piwo ;)
Dla nadzorującego prace czy każdego dubbingera? :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czeka was dużo dużo roboty, jak w rok się wyrobicie, to dam piwo ;)
Dla nadzorującego prace czy każdego dubbingera? :lol:
Grupa podzieli się według własnego uznania, chociaż nie będzie łatwo biorąc pod uwagę że chodzi o jedno :lol2:
Oddadzą WWZowi, chociaż jeden się najebie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Zostańmy przy tym, że dam po prostu piwo :P . Jeszcze Draconowi wiszę okazyjnego browara ;p .


A tak na serio, to patrząc na dubb MT i Złotych Wrót na samym początku postarajcie się znaleźć głównego bohatera i kobiety, o tych najtrudniej - reszta pójdzie łatwo. No i poprawianie oddanych kwestii na bierząco też wam ułatwi robotę.
 

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Dziękuję za poradę :)
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Jeżeli prawce by ruszyyły w ile byście się wyrobili ?
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Jeżeli prawce by ruszyyły w ile byście się wyrobili ?
Ciekawe w jaki sposób mieli by to obliczyć...
 

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Nie wiemy tego... Nie da się obliczyć ile nam to zajmie...
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
Propsy40
  • Użytkownicy

Hagrid

Projekt dubbingu do TDS PL
#17 2013-04-06, 17:51(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 17:52)
Ciekawe jakiej jakości będzie ten dubbing. Nie wiem dlaczego, ale w modyfikacjach do gothica rosyjski dubbing zawsze jest bardzo dobry, a polski raczej nienajlepszy. Z resztą, porównajcie sobie dubbing z Mrocznych tajemnic, z dubbingiem który jest w Returningu, Podróżniku oraz w Dark Sadze. O dziwo, w modach do gothica, po prostu Rosjanom dubbing wychodzi lepiej niż Polakom. ;d
 

Hoshpack

Hoshpack

Użytkownicy
posty58
Propsy2
  • Użytkownicy

Hoshpack

Projekt dubbingu do TDS PL
#18 2013-04-06, 17:56(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 18:24)
Polski dubbing jest lepszy od rosyjskiego bo wiadomo co mówią i mają taką oryginalność

Cieszę się bardzo na polski dubbing. Życzę powodzenia
 

DJ7ful

DJ7ful

Użytkownicy
posty21
Propsy7
  • Użytkownicy
Postaramy się to zrobić jak najlepiej się da :D
 
Grasz w GMP? Koniecznie odwiedź http://u-zarania.y0.pl/forum/index.php


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry