[3ds max 2013] Unwarp UVW - problem 1682 2

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 28.03.2013 roku

Wyświetleń 1682

Odpowiedzi 2

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Po zaznaczeniu flatten mapping dzieje się coś takiego. Wszystko jest za bardzo rozciągnięte w jednej płaszczyźnie. Pewnie rozwiązanie jest proste, ale nic nie przychodzi mi do głowy.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Miałem ten problem. Tam jak masz te 6 zakładek po prawej (Create, Modify), w ostatniej znajdź "Reset X forms". To jest spowodowane chyba tym, że skalowałeś model w jednej z osi zaraz po stworzeniu go, przed przejściem do Editable Poly.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wielkie dzięki! Props i zamykam temat.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry