[G1] Długa Podróż do Domu/The Long Voyage Home PL 47866 96

O temacie

Autor Kyronus Blade

Zaczęty 31.01.2013 roku

Wyświetleń 47866

Odpowiedzi 96

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Przepraszam za nachalność, jednak w celu odświeżenia zmuszon jestem napisać. Prosiłbym o umieszczenie działającego linku do spolszczenia.

Przy okazji chciałbym zgłosić pewien problem - instaluję gothica 1.08k z płyty cd, wszystko poprawnie się instajule. Instaluję playerkita - również wszystko w porządku. Jednak kiedy chcę zainstalować TLVH, przy wyborze ścieżki instalacji występuje błąd uniemożliwiający dalszą instalację. Pomimo faktu, że podaję dobrą ścieżkę zainstalowania Gothic'a, instalka jej nie wykrywa.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Ponownie, odświeżam... Nadal mam nadzieję, że ktoś wrzuci reupload.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

MaGoth

MaGoth

Użytkownicy
WoG.ru Admin
posty129
Propsy205
  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin
Przepraszam za nachalność, jednak w celu odświeżenia zmuszon jestem napisać. Prosiłbym o umieszczenie działającego linku do spolszczenia.
Przy okazji chciałbym zgłosić pewien problem - instaluję gothica 1.08k z płyty cd, wszystko poprawnie się instajule. Instaluję playerkita - również wszystko w porządku. Jednak kiedy chcę zainstalować TLVH, przy wyborze ścieżki instalacji występuje błąd uniemożliwiający dalszą instalację. Pomimo faktu, że podaję dobrą ścieżkę zainstalowania Gothic'a, instalka jej nie wykrywa.

Required software:
1. Gothic 1" - Gothic Patch 1.08k (only for Steam),
2. PlayerKit version 1.08k
3. In the installation options, refuse to download and install the video files, download here.
4. The game must be licensed, illegal versions of games are not supported by the installer.

MfG MaGoth,
 
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Jako, iż odzewu nadal nie ma, tak więc - proszę ponownie o reupload spolszczenia modyfikacji.

@MaGoth

Thank you for your help, but i solved this problem. Now i'm looking for polish version.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
Czy naprawdę nikt, już nie ma tego spolszczenia na swoim dysku?
 

cotek

cotek

Użytkownicy
nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F
posty75
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F
znalazłem spolszczenie ale tylko na chomikuj jak by ktoś jeszcze potrzebował  :]

http://chomikuj.pl/Lamborghinidiablo/Gry/Gothic+1+Mody/The+long+voyage+home+PL/DPDD*2bFILMIKI,3418247729.7z%28archive%29
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DfVAagZs8Pk
https://www.youtube.com/watch?v=-VTZy5AL4dU
https://www.youtube.com/watch?v=CKCXF6LaNCQ

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś łaskawie wrzucić te spolszczenie na jakiś darmowy serwer.
 

J4nek101

J4nek101

Użytkownicy
Arcymistrz Broni Dwurecznej
posty107
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Arcymistrz Broni Dwurecznej
Ma ktoś jeszcze te spolszczenie jak tak to niech ktoś wrzuci je na jakąś stronę  bo 1 link nie działa a drugi jest płatny


Post połączony: 2016-05-20, 19:34
 


Kyronus Blade

Kyronus Blade

DreamVader 2
posty45
Propsy16
ProfesjaGracz
  • DreamVader 2
Odświeżymy ten link w końcu :P
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaciekawił mnie ten mod, choć wiedziałem, że poza kilkoma drobnymi różnicami niewiele różni się od oryginału. Oczywiście największa różnica to to, że gramy kobietą, początek też jest nieco inny, wzbogacony fajnymi filmikami na silniku gry. Muszę przyznać, że dzięki tym filmikom i początkowej muzyce gra skojarzyła mi się z jakąś przygodówką point&click, bo klimat podobny. No, ale po wstępie i dotarciu do SO i rozmowie Diego gra wskakuje na stare tory. Postanowiłem w ramach eksperymentu zainstalować moda na angielskiej wersji Gothica, dzięki temu mógłbym przy okazji kolejnego ogrywania G1 sprawdzić jak się prezentuje angielski dubbing. Nie spodziewałem się, że zauważę też kilka różnic między angielską a polską wersją. O zespole In Extremo wiadomo, choć nie mam pewności, które nowinki dodaje mod, a które wynikają z gry w wersję angielską.

-Na początku Nowego Obozu stoi szantażysta i jego wspólnik i żądają od nas 10 bryłek rudy. Są to kwestie dubbingowane po angielsku, więc najwyraźniej znajdują się w oryginalnej grze.

-Butch nas atakuje po zagadaniu do niego, więc ostrzeżenie Klina wydaje się sensowne. W polskiej wersji nie pamiętam, żeby atakował.
-Pancho ma swój domek tam gdzie siedzi, podobnie jak ci myśliwi z NO Drax i ten drugi, to raczej dodaje mod
- Baal Parvez prowadzi nas inną drogą do Sekty przez las i jest to chyba w oryginalnym Gothicu, bo oglądając gameplay z ReGoth (który jest w angielskiej wersji) też można to zauważyć.
- Nauka nieco więcej kosztuje, choć to raczej "wina" moda. Np. pierwszy poziom broni jednoręcznej kosztuje 20 PN, drugi 30 PN. W oryginale to było odpowiednio 10 i 20 PN.
- Niektórzy NPCe mają nowe rutyny np. Krzykacz i Bruce myją fejsa w tym jeziorku koło karczmy w NO.
- Baal Isidro daje nam 40 sztuk zielonego nowicjusza, a oryginale daje chyba po 20 sztuk Mroku Północy i Zewu Nocy.
- Pojawiła się babka w karczmie na jeziorze - Kira można z nią handlować, a w określonych godzinach tańczy na dachu w samej bieliźnie. :P
- Przed Starą Kopalnią pojawił się niewielki obóz konwojentów, nie ma tam zadań.

Nawet jeśli tylko część z tych rzeczy wynika z gry w angielską wersję, bo część wprowadza mod, to ciekaw jestem skąd wynikają te różnice, oczywiście poza występem In Extremo, w tym przypadku wiemy iż chodziło o jakieś kwestie prawne, prawa autorskie itp.

Jeśli chodzi o ten rzekomo innowacyjny system walki to wolałem stary. Tutaj jakoś wszystko działa jeszcze oporniej niż w oryginale. Jeśli coś zmieniać to na lepsze, a jest wyraźnie gorzej. Mistrzostwo responsywności to to nie jest. Animacje całkiem fajne, widać, że wzorowane na Larze Croft, fajnie też wygląda jak nasza bohaterka się ujara i idzie trzymając się za bioderko. :) Na dodatek coś mi się gra zbugowała i mam jakieś 452342349982 punktów nauki. Najlepsze to, że mogłem podbić maksymalnie wszystkie atrybuty, ale umiejętności już żadnych nauczyć się nie mogę. Już po wystąpieniu tego buga i pobiciu atrybutów mimo, iż zdobyłem jakieś 5 poziomów nadal nie mogę niczego się nauczyć. Jest jakiś kod na reset i wyzerowanie punktów nauki?

Myślę, że dociągnę do końca, tym bardziej, iż próbuję przejść grę jak najszybciej i część dialogów przeklikuję, choć od czasu do czasu staram się słuchać by ocenić jaki poziom prezentuje angielski dubbing. Nie jest to jakiś speedrun, ale chcę sprawić w ile jestem go w stanie ukończyć. Na razie mam 7 albo 8 godzin i czeka mnie zbieranie kamieni ogniskujących. Zdążyłem się wyuczyć mistrza broni jednoręcznej, może wystarczy by ukończyć grę. A jako, iż mam tego buga i nie mogę wykorzystywać PN, chociaż poziomy ciągle zdobywam to dodatkowe expienie mnie nie interesuje i o ile będę mógł to będę omijać przeciwników. Zwykle jak powracam do G1 by delektować się klimatem i gram na spokojnie, bez przeklikiwania dialogów to kończę go w 20-25 godzin. Tutaj może uda mi się przejść w kilkanaście godzin.
 

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

- Baal Parvez prowadzi nas inną drogą do Sekty przez las i jest to chyba w oryginalnym Gothicu, bo oglądając gameplay z ReGoth (który jest w angielskiej wersji) też można to zauważyć.


Kiedyś gdy ogrywałem G1 z jakąś modyfikacją chyba ER to pierwszym razem Parvez prowadził mnie standardową ścieżką do obozu, ale gdy wczytałem to z lasu wybiegł wilk goniący ścierwojada Parvez zabił wilka i automatycznie zmienił trasę na tę o której wspomniałeś, więc jest ona także w Polskiej wersji Gothica.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
początek też jest nieco inny, wzbogacony fajnymi filmikami na silniku gry.

Te filmiki (jeśli masz na myśli chociażby początek - intro) nie są na silniku gry, zostały użyte jedynie stare modele.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedyś gdy ogrywałem G1 z jakąś modyfikacją chyba ER to pierwszym razem Parvez prowadził mnie standardową ścieżką do obozu, ale gdy wczytałem to z lasu wybiegł wilk goniący ścierwojada Parvez zabił wilka i automatycznie zmienił trasę na tę o której wspomniałeś, więc jest ona także w Polskiej wersji Gothica.
Grałem kilkanaście razy w oryginał w wersji polskiej i nie pamiętam by prowadził mnie przez las. A tutaj skręcił dość pewnie, raczej nie przyciągnął go żaden potwór, bo nawet gdyby to wróciłby na starą ścieżkę.

Te filmiki (jeśli masz na myśli chociażby początek - intro) nie są na silniku gry, zostały użyte jedynie stare modele.
No właśnie. :P Całkiem fajnie te filmiki wyglądają dwa ostatnie: naładowanie miecza i pokonanie Śniącego też są ok, choć ten ostatni jest dość tajemniczy. Na początku mamy fragment intra "dwójki" w którym Bariera upada. A potem widzimy klęczącą bohaterkę, zapewne wyczerpaną walką a z tyłu za nią duch Car Koloma chce ją zabić od tyłu. Potem widzimy leżącą bohaterkę, tam z tego rozświetlonego portalu za leżem Śniącego wychodzi szkielet, bierze ciało bohaterki i wraca w stronę tego portalu... Hmmm....

Uff... dobra skończyłem, zajęło mi to jakieś 11 godzin 40 minut, choć pewnie dałoby się jeszcze szybciej przeklikując absolutnie wszystkie dialogi, bo jak wcześniej wspomniałem słuchałem części kwestii by sprawdzić jak prezentuje się angielski dubbing, no i doszedł wspomniany bug z niemożnością nauki. Co do dubbingu to jest całkiem ok, taki standardowy, poprawny, tak jak i w pierwszym Risenie, choć polskie głosy robią klimat. :P Chociaż wymaksowałem atrybuty to wolałbym nie mieć tego buga, gdyż pod koniec to była masakra i uczciwie przyznam, że użyłem w kilku sytuacjach kodu, bo tak bym nie przeszedł. Nasza bohaterka nawet w podstawowym stopniu nie umie walczyć bronią dwuręczną (robi powolny zamach w jednym kierunku), więc de facto grę przeszedłem nie używając URIZIELA i musiałem od tych wszystkich końcowych przeciwników uciekać. Na koniec przyzwałem masę szkieletów, demonów, armię ciemności by jakoś odciągały tych apokaliptycznych strażników, książąt demonów itp.

Jeśli chodzi o jakieś smaczki i różnice w stosunku do oryginału to miałem kilka do napisania, ale pewnie o części zapomniałem. Mod wprowadza włócznie i inne rodzaje broni drzewcowej, np. takie jakie ma bohaterka w głównym menu. O kobiecych wersjach pancerzy wiadomo, całkiem fajnie wyglądają, przypominają oryginału, a przy tym bohaterka zachowuje kobiece kształty. Kobiecy pancerz z magicznej rudy to sukienka z teksturą tego pancerza. Przy próbie włamania się do skrzyni Cor Kaloma w celu zdobycia receptury też rzuca na nas zaklęcie sen. A gdy szedłem polować na błotne węże zaatakował mnie Gor Na Ran, bodajże, był zdubbingowany dialog. Coś gadał o przebudzeniu Śniącego i o tym, że nie powinno mnie tam być. Może i w oryginalnym Gothicu też miałem taką sytuację, ale nie mogę powiedzieć tego na 100%.

Na pewno był całkiem ciekawy pomysł na moda, ale uważam, że nie wykorzystano w pełni jego potencjału. Poza początkiem i filmikami gra wygląda tak samo. Przydałoby się by klasyczna przygoda została przygotowana pod kobiecą postać. No i niepotrzebnie majstrowano w systemie walki mi się walczyło gorzej, na dodatek przeciwnicy zachowali stary system walki i mają tendencję do ciągłego obiegania nas, więc nie można ich trafić. Kilka razy miałem sytuację w której przyzwane szkielety i przeciwnicy ciągle się obiegali, przy tym chyba też twórcy modyfikacji majstrowali. Pewnie jakbym miał okazję wyszkolić się w broni dwuręcznej, łukach i kuszach to wrażenia byłyby lepsze. Mod można traktować jako ciekawostkę z niewykorzystanym potencjałem.
 

chris005

chris005

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam  na spine widnieje tylko wersja 1.0 a jest 1.1.1 fajnie by było gdyby ktos wgrał 1.1 na spine ale nici stego co nie ??
 

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakiś czas temu wyszła wersja 1.1.1, która dodaje nowe animacje, questy, dubbing oraz naprawia AI i balans rozgrywki. Może znalazłby się tu ktoś, kto podjąłby się aktualizacji? Modzik jest bardzo sympatyczny, fajnie byłoby zagrać w poprawioną wersję ;)

Link do najnowszej wersji: https://rpgrussia.com/resources/the-long-voyage-home-dolgij-put-domoj.429/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry