Gothic 2 Returning+Rebalance [BETA - na Dzień Niepodległości] 216329 389

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 10.11.2012 roku

Wyświetleń 216329

Odpowiedzi 389

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Cytuj
mi tam wszystko pasuje tylko zamiast polskich znaków mam krzaczki

Czyżbyś nie umiał instalować spolszczenia?

Wielki Opis moda i nie tylko

Tam wszystko masz.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Witam  :wink:  

No w cholerę wreszcie coś się ruszyło no to ja rozumiem wielkie podziękowania i plusy!!!

Pozdrawiam Mateusz.Wr  :wink:  
Cały czas działało i działa, bo chcieliśmy wydać odrazu full zamiast bety
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

dawideu12

dawideu12

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Cytuj
Czyżbyś nie umiał instalować spolszczenia?

Wielki Opis moda i nie tylko

Tam wszystko masz.

tylko ja mam go poprawnie zainstalowanego i mi wszystko śmiga oprócz liter typu ł,ó itp
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Hmm, w tym przypadku nie wiem co może być przyczyną. Może masz G2MDK?
 
///Luk: Z tego co pamiętam w nowej instalce wymagany jest G2MDK. A jeżeli ma starą werjse instalki to musi zainstalować nową.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
A masz wgrany pakiet tekstur? Bo miałem podobny problem, potem przeinstalowałem Returning i nie zainstalowałem pakietu i polskie znaki działały.
 

dawideu12

dawideu12

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
posiadam g2mdk a mając zainstalowany pakiet tekstur gra lepiej wygląda wieć nw jaki to problem xD jak macie jakieś pomysły jak to rozwiążać to zapodawać
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Dzieki wielkie :)  chętnie bym wam piwo postawił :)
 

bak

bak

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Z pakietem nowych tekstur polskich znaków nie ma. Trzeba się zdecyzdować albo na tekstury albo na polskie znaki.
 

Ace

Ace

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Niezłe tylko że czary nie działają :/
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmieńcie Gothic II: Returning na Gothic II: Powrót. ;d
 

dawideu12

dawideu12

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Cytuj
Z pakietem nowych tekstur polskich znaków nie ma. Trzeba się zdecyzdować albo na tekstury albo na polskie znaki.

to jednak działa dzięki wielkie
 

badlajf

badlajf

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Witam, czy mógłby mi ktoś dać wszystkie DZIAŁAJĄCE linki do pobrania tego moda w wersji 1.0?. Z góry dzięki.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Witam, czy mógłby mi ktoś dać wszystkie DZIAŁAJĄCE linki do pobrania tego moda w wersji 1.0?. Z góry dzięki.
https://rapidshare.com/#!download|124fjlv|3521939206|Full_Pack_ReBalance_SnC_v1.rar|695412|0|0
 


badlajf

badlajf

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Powie mi ktoś czemu po zainstalowaniu moda włącza mi się samo NK a po wywaleniu aplikacji g2nk wyskakuję błąd że nie można odnaleźć pliku rebalance.ini?.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Z pakietem nowych tekstur polskich znaków nie ma. Trzeba się zdecyzdować albo na tekstury albo na polskie znaki.
A nie jest tak że pakiet tekstur zmienia font#msg1059460y na ruskie? Bo wtedy można to prosto naprawić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

majaczek

majaczek

Moderator działu
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • The Dreamer
no sawik chyba zmienia spowrotem na ruskie :P
żeby u nas ogonki działały musieliśmy przemycić polską czcionkę w pliku mod :)

może powinienem dać jeszcze poprawioną instrukcję instalacji?
 

badlajf

badlajf

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Tylko ja mam takie klatki w tym modzie? np. wychodzę z wieży Xardasa a tu boom sie prawię nawet ruszać nie da.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Zmieńcie Gothic II: Returning na Gothic II: Powrót. ;d
NEGATIVE
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Już raz przeszedłem tego moda drugi raz mi się nie chcę :( .
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry