1elementy
2bogowie
3saldo
4wszystko to razem
5wiedza
6chaos
7beliar
8moja decyzja
- Kombinacja do dźwigni na statu orków
2 4 1 3
- Quest pierwszego opiekuna
Musimy zabić demona Lucjana który znajduje się w jaskini koło miejsca gdzie na początku gry był Lester taka mała dolina przy wieży Xardasa.
- Jak zacząc z gildią kupców
Gildia kupców-
Porozmawiaj z erolem o jego przeszłości. Powie, że jeżeli przyniesiesz mu 3 tabliczki(zadanie z G2NK), to wyśle cię z listem polecającym do aktualnego szefa gildii(Lutera)
- Jak zacząć z gildią morderców
Gildia Zabójców-
Sposób A:
Jako strażnik miejski dostajesz quest. Po odkryciu gildii możesz ich zabić i zgarnąć nagrode od Andre, albo dołączyć do nich
Sposób B:
podczas wykonywania questu, dla Gallahada(ten gość z portu). Jeżeli chcesz papier od Gerbrantha, to musisz wykonać delikatną sprawę. Potem możesz spotkać ich członka przy domu sędziego, jak zabija Wambo
- Jak zacząć z nekromantami ?
Poprostu musimy wypytać vatrasa o gildie i podczas rozmowy wybrać u niego: a co z dodatkowymi gildiami?.Po tej rozmowie udajemy się do xardasa i z nim rozmawiamy i zostajemy nowicjuszem mroku.Aby zostać Nekromantą musimy mieć Inteligęcje na 40 i manę na 100.
- Delikantna sprawa gerbernata
Idziemy do gospody orlana spimy w niej do północy i idziemy do ostatniego pokoju i zagadujemy nieznajomego.Mówimy mu że to my jesteśmy zleceniodawcą i dajemy mu mieszek i list.
- Jak zdobyć list Fernanda ?
Idziemy do fernanda i z nim rozmawiamy naspępnie do gallahada i mu mówimy o książce.
Wnet udajemy się do Ignaza i bierzemy od niego quest o ziołach po czym udajemy się do gallahada mówimy mu o tym i on udaje się do ignaza i zostawia chatkę pustą a my mozemy wziąść Ksiązke Retoryki
Gadamy z luterem i bierzemy questa,spimy do północy,teraz udajemy się przed dom Lemara i czekamy chwilę aż się położy spać.Gdy lemar już uśnie musimy podejść koło lemara i między kominkiem a łóżkiem z nim jest tarcza a tam guzik wciskamy go i pojawi się skrzynka z wekselem i 500sztuk złota bierzemy i mamy quest z głowy
- Jak zdobyć list salandrila?
Bierzemy od niego quest.Wychodzimy bramą w rynku i skręcamy w lewo.Przed tym jak scieżka podnosi się do góry skręcamy w lewo i tam szuakmy orka myśliwego który będzie miał przy sobie miksture dla salandrila.
- Gdzie są statuetki z czarnego marmuru ?
Są one w zamku w górniczej dolinie i ma je Duch gomeza który znajduje się w jednej z wież nad tym gdzie musimy ubić karaluchy.Aby je zdobyć będziemy musieli wykonać quest dla gomeza który nie należy do łatwych
- Opis zadania ze smokiem z Jarkendaru
Do otrzymania tego zadania trzeba zabić Kruka. Za Krukiem będzie ściana, za którą jest teleport, a obok niego jest kamień ogniskujący. Zabieramy kamień i pokazujemy Saturasowi. Po tym będzie wpis do dziennika.
Teraz trzeba znaleźć miejsce, gdzie umieścić ten kamień. To jest w zburzonym budynku obok magów wody. Na samym wierzchu będzie piedestał. Wstawiamy kamień i z prawej strony aktywuje się teleport. Trafiamy do złotego smoka.
Porozmawiamy z nim. Mówi, że trzeba znaleźć sfery, żeby zniszczyć złego demona Senyaka. Są w Górniczej Dolinie.
1. W porzuconej kopalni przy wejściu na górnym płaskowyżu.
2. Stara kopalnia. Obok kopalni paladynów, w której jest kopacz Grimes.
3. W zatopionej wieży Xardasa. Niedaleko od kopalni Silwestro.
4. W byłym obozie bractwa. W apartamentach Y'beriona. Obóz bractwa znajduje się za palisadą orków.
Jeśli sfery zostały oddane stróżom, to nic strasznego, nawet lepiej, smok zachowa swoje życie.
Jeszcze powie, że można zamknąć duszę Senyaka w Szponie Beliara, za pomocą zaklęcia Mora Ulartu. Powinniśmy porozmawiać z Xardasem o tym zaklęciu. Xardas powie, że można poprosić o zaklęcie u Beliara, ale musisz zaproponować w zamian amulet Triamar, który znajduje się u paladynów. Także wspomniał o tym, że Beliar może nie dać zaklęcia. Prawdopodobieństwo otrzymania wynosi mniej więcej 33%.( Ale nasz bohater jest wybrańcem Innosa i na szczęście dał nam możliwość wczytywania i próbowania ponownie.)
Po rozmowie z Xardasem idziemy do miasta. W mieście, między portem i koszarami, będzie znajdować się paladyn Melchior. Podczas rozmowy zaatakuje nas i będziemy musieli go pokonać. Znów z nim rozmawiamy. W wyniku czego będą 3 warianty odpowiedzi. Wybieramy: Jest mi potrzebna informacja. I powie nam, że amulet znajduje się na wyspie Etlu, gdzie paladyni nie będą zadowoleni z pojawieniu się gości. Klucz od portalu na wyspę trzeba wykraść od Lorda Hagena.
Można też zapytać Xardasa o pokojowy sposób zdobycia amuletu. Zatem trzeba, pomodlić się w kapliczce Beliara, wstępnie upuściwszy z ekwipunku Szpon Beliara i jeśli nie jesteś paladynem albo magiem ognia, pojawi się posłaniec Zigos. Który da nam zadanie na poszukiwanie Fellangora Dar szaleńca.
Droga do portalu: Idziemy drogą od tawerny Martwa Harpia(po tej, która jest między drogą do klasztoru i drogą na gospodarstwo Onara) do czarnego trolla, ściśle trzymając się drogi, idziemy do mostu przez rzekę przechodząc go, dalej będą starożytne ruiny(piramida), przechodzimy obok, dalej będzie wejście do góry. Doszedłszy do wielkiego jeziora, z lewej strony od niego będzie dużo topielców. Tam też będą zbieracze ziela. Portal jest w jaskini, bezpośrednio za ich plecami. Jeśli nie jesteście jeszcze dobrze przypakowani, to lepiej nie wchodzić do portalu! Droga powrotna prowadzi przez tłum paladynów!
Będąc na wyspę idziemy ścieżką, jak dotrzemy do paladynów, to nie podchodzimy do nich, są wrogo nastawienie. Natychmiast skręcamy w prawo, gdzieś tam będzie domek z mieszkańcem na urwisku. Opowiada dużo ciekawych rzeczy.
Potem idziemy do paladynów nocą(jak powiedział mieszkaniec) i zabijamy ich po trochu. W głównym budynku, na pierwszym piętra znajdziemy szkatułkę, a w niej klucz od kaplicy z amuletem.
Idziemy do kaplicy, znajduje gdzieś na występie urwiska. Bierzemy amulet, naciskamy przełącznik w kaplicy i za kaplicą otworzy się teleport.
Wracamy do Xardasa, a potem idziemy modlić się Beliara. Po tym można wrócić do Ashtara, żeby wezwać demona Senyaka. Wzywamy, zabieramy duszę i zabijamy.
Potem wracamy z duszą Senyaka do Xardasa i idziemy znowu do posągu Beliara i ulepszamy duszę szpon Beliara, konieczna jest wysoka karma u Beliara, dokładnie co najmniej 100
Trzeba znaleźć Fellangora i zabić go.
Pierwsze miejsce w którym się znajduje,(w postaci Fellana, durnia, co stukał w dzielnicy portowej młotkiem) w porzuconej spalonej chacie obok tego miejsca, gdzie w G2 NK siedział Dragomir. Nie zapomnij przy rozmowie z nim (i przy wszystkich następnych z nim rozmowach) założyć amulet, dany przez Zigosa.
Drugi raz (w postaci Eleny) od godziny 14:00 w pobliżu kamiennego kręgu w gęstym lesie na wschodzi, tam gdzie szliśmy z Laresem po ornament.
Trzeci i ostatni (w postaci Ruperta), spotkałem go o gdzoinie 8:00 rano, za piramidą w wykopaliskach magów wody, niedaleko ognistych jaszczurów i ścierwojadów. Oto i właściwie wszyscy.
Za trzeci razem zaproponuje ci bardzo dobry pierścionek. Możesz go wziąć lub nie, ale potem będzie niemożliwe przejście wyspy Etlu w pokojowy sposób.
PS Żeby żaden paladyn nie ucierpiał, można posłużyć sięzaklęcie strachu i snu.
Żeby można otrzymać to zadanie, trzeba zapytać Xardasa o pokojowy sposób zdobycia amuletu. Zatem, musismy się pomodlić na ołtarzu Beliara, wstępnie wyrzuciwszy z ekwipunku szpon Beliara i jeśli nie jesteście paladynem lub magiem ognia oraz macie dodatnią karmę u Beliara, pojawi się posłaniec Beliara Zigos. Który da wam zadanie na poszukiwania Fellangora.
Na pierwszego trafisz szybciej gdy obierzesz drogę maga ognia ale nie tylko po drodze do wykonania zadanie na maga ognia.
Idziesz ścieżką w stonę czarnego trolla ale przed jeziorkiem skręcasz w prawo kawałek dalej prosto i tu trafisz na małe rozwidlenie. Po lewej na ścieżce powinieneś trafić na szczury a skręcisz znowu w prawo i pierwszy opiekun się pojawi.To pewnie Dagoth.
Drugi pojawi się koło wieży Xardasa ale po wykonaniu zadania tego pierwszego opiekuna.
między koszarem a portem jest gościu tam gdzie rengaru ucieka musisz do niego zagadać w końcu pojawi się dialog potrzebuje informacji i w tym dialogu o amulecie będzie mowa. Następnie musisz ukraść hagenowi klucz do portalu wyspy zwanym etlu trzeba mieć 100 zręczności żeby go okraść, następnie idziesz do portalu, znajduje się w drodze do słonecznego kręgu, tam gdzie są zbieracze, to już wszystko
- Jak dołączyć do bractwa? Opis jak przypodobać się guru.
Orun- musisz z nim porozmawiać w szarfie nowicjusza którą dostajesz od lestera każe ci on zanieść paczkę do lariusa można go spotkać od 12-14 na ławce obok Giriona przed ratuszem najpierw powinno się porozmawiać z lariusem o czym tylko się da należy jednak unikać tematu paczki,musimy mieć na sobie przepaskę nowicjusza, jak się go wypyta o wszystko można zagadać o paczkę powinien ją przyjąć jeśli jej nieprzyjmie za pierwszym razem to już chyba nie przyjmie i nie dostaniemy się do bractwa wracamy do oruna i dajemy mu zapłate od lariusa.
Tyon - musimy mu przynieść receptę na jakiś eliksir udajemy się do klasztoru aby tam wejść należy przed pedrem skręcić w lewo i wspiąć sie po jednej ze ścian idiemy do goraxa kradniemy mu klucz do skarbca udajemy się tam i wyciągamy z jednej ze skrzyń upragnioną receptę aby się wydostać z klasztoru należy ukraść klucz paladynowi sergio. Po powrocie do tyona okaże się że to nie wszystko musimy jeszcze zdobyć jajo pełzacza, szczaw królewski, serce golema oraz język ognistego jaszczura. Jajo jest w jaskini z pełzaczami i runą którą należy zdobyć aby zostać magiem ognia. Na szczęście nie musimy tam iść ponieważ te przedmioty oprócz szczawiu możemy kupić od lutero. Dajemy przedmioty tyonowi i następnego dnia może nam dać eliksir podnoszący manę o 5 pkt
Cadar - Idziemy do nowicjusza nadzorującego zbieraczy bagiennego ziela prosimy go o pomoc ten każe nam zanieść bagienne ziele cadarowi gdy to zrobimy zleci nam on udanie się do 3 grup zbieraczy po ziele 1 jest za kamiennym kręgiem przy farmie lobarta 2 jest na wzgórzu przy kamiennym kręgu w lesie i 3 jest przed kopalnią niedaleko jeziora koło którego jest czarny troll wracamy i mamy jego szacunek.
Parvez - dla niego dostajemy specjalne ziele od oruna dajemy mu je i każe on nam znaleźć ohotnika na nowicjusza którym okazje się valentino.
Namib - używamy na jednym z jego uczniów zwoju snu ten do nas zagada i wyjdzie żeby na poparł potrzebujemy 40 many głupotą jest pakowanie w manę jeśli nie będziemy guru więc kupujemy amulet oświecenia pierścień oświecenia, idziemy na wzgórze przed wschodnim wyjściem z khorinis po pierścień zwiększający manę o 10 pozostałe 5 pkt many to np eliksiry ciemne grzyby itp