[starsze wersje] Błędy i bugi 195468 510

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 24.09.2012 roku

Wyświetleń 195468

Odpowiedzi 510

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Błędy i bugi
#220 2015-02-19, 16:33(Ostatnia zmiana: 2015-02-19, 16:38)
Widzę, że raportowanie błędów się przydało :) Dołączam się do gratulacji i podziękowań, acz zdaje mi się (mogę sie mylić) Outlanderze że sporo z tego co wymieniłeś w ostatnim poscie już patch #1 naprawiał.

Do listy bugów dodaje oczywiscie 'bogatego kąsacza' o jakim już wspominano... zdaje mi się, że spawnuje się w przejściu łączącym 'ziemie orków' z 'kamiennym kręgiem' w rozdziale po śmierci Y'beriona, acz mogę się mylić i moze być to też rozdział wcześniejszy
 

gothic1210
  • Gość
Widzę, że raportowanie błędów się przydało :) Dołączam się do gratulacji i podziękowań, acz zdaje mi się (mogę sie mylić) Outlanderze że sporo z tego co wymieniłeś w ostatnim poscie już patch #1 naprawiał.

Do listy bugów dodaje oczywiscie 'bogatego kąsacza' o jakim już wspominano... zdaje mi się, że spawnuje się w przejściu łączącym 'ziemie orków' z 'kamiennym kręgiem' w rozdziale po śmierci Y'beriona, acz mogę się mylić i moze być to też rozdział wcześniejszy
Nie, po prostu 2 razy udostępniałem logi z poprawek w łatce #2 i ci się pewnie pomyliło.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Kolejny bug:
mam 'mistrza' w używaniu kuszy (wyuczył Beziego ten kandydat na łowcę orków jakiemu łuk przynosimy) ale mimo to mam u Skorpiona możliwość nauki poziomu 'adept' ^^

Właśnie idę pod bramy SO pogadać z Diego o zawaleniu starej kopalni, nie wiem czy błąd występowałby też u innych nauczycieli/w innym rozdziale ale wolę wspomnieć o babolu.
 

gothic1210
  • Gość
Kolejny bug:
mam 'mistrza' w używaniu kuszy (wyuczył Beziego ten kandydat na łowcę orków jakiemu łuk przynosimy) ale mimo to mam u Skorpiona możliwość nauki poziomu 'adept' ^^

Właśnie idę pod bramy SO pogadać z Diego o zawaleniu starej kopalni, nie wiem czy błąd występowałby też u innych nauczycieli/w innym rozdziale ale wolę wspomnieć o babolu.
Ten błąd występował też w podstawce. Myślę, że nie jest to jakiś krytyk, ale poprawię go jak będę miał czas. Sęk w tym, że takich baboli w oryginalnym Gothic jest całkiem sporo, a ja bym się wolał na swoich bugach skupić.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Błędy i bugi
#224 2015-02-21, 16:22(Ostatnia zmiana: 2015-02-21, 22:09)
Hmm, w oryginalnym nie zauważyłem bo ciężej było nauczyć sie strzelania z kuszy jeśli nie dołączyliśmy do SO a Tyś dodał dodatkowego nauczyciela :) acz spoko, pracuj spokojnie i cierpliwosci życzę ;)

EDIT
Kolejne bugi:
- nauka u Pattera (strażnik w drodze do areny orków) - po spytaniu "czego mozesz mnie nauczyć" mówi ze 'umiem już wszystko' a i tak wyświetla pełną liste umiejetnosci łowieckich ze zdobywaniem wątróbek kretoszczura i innych pyszności.
- wszyscy piraci na plaży są nieśmiertelni
- strażnicy jacy stoją nad piratami i ci z obozu Moroka zachowuja sie jak cienie a nie piraci (na widok Bezimiennego uciekają w te pedy, wprost na dzikie bestie w lesie)
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Outlander

Jak masz już patch'a na wykończeniu praktycznie to mógłbyś sprawdzić przy okazji ten skup skór węża u Tom'a? wszystko jest poprawnie? być może ja tylko mu nie mogłem ich sprzedać a miałem ich grubo ponad 10.

Tak samo zadanie z skrytkami dla Will'a ogarnąłeś je? bo w wersji 1.4.1 było ono praktycznie niewykonalne.

 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Błędy i bugi
#226 2015-02-22, 10:35(Ostatnia zmiana: 2015-02-22, 12:24)
Tak, skrytki Willa są już ok. Z niedziałających questów to mam jeszcze problem z dostawami alkoholu do obozów i chyba w patchu 1.4.01 popsuły się zaczepki u Doyle'a. Muszę to koniecznie sprawdzić i poprawić. Martwię się tym dostawami, bo nie widzę błędu :(
Toma też sprawdzę. Będę jeszcze testował łatkę przed wyjściem. Jakby ktoś chciał pomóc później testować to do mnie na PW proszę.

Post połączony: 2015-02-22, 12:24
Sprawdzałem u siebie Doyle'a. Wszystko działa poprawnie. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie jeszcze? Na patchu 1.4.01. 
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja z Doyle'm gdy przechodziłem moda nie miałem żadnych problemów więc nie wiem.

Ale pamiętam że był spory kłopot z więźniami w lochach SO mianowicie z Karlem ale to już chyba wiesz i w 5 rozdziale chcąc uwolnić tego Jared'a chyba tak on miał to z nim rozmowa się bugowała a jedynym wyjściem było restart gry.
 

gothic1210
  • Gość
Tak, o więźniach już wiem. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Bug - Ważenie mikstury oczyszczenia:
1/8 soku + krawędzie + dolna połowa grzybka + 13 minut
Jeśli zastosujemy ww kombinację udaje się uważyć miksturę i otrzymujemy ją do ekwipunku ale dialog ze stołem alchemicznym się nie kończy i musimy wybrać jedną z pozostałych dwóch opcji (czas gotowania w minutach) co skutkuje informacją 'źle - rozgotowało się' albo coś w ten deseń. Mikstura co prawda jest i tak zrobiona ale... nieelegancko to wygląda :)
 

gothic1210
  • Gość
Już ktoś to napisał. Dzisiaj rano poprawiłem. 
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A poprawiłeś efekty zjedzenia  zębatego ziela i sandacza? są to bugi o których można szybko zapomnieć wiem że jak grałem na wersji 1.4.01 to zużycie ich nic nie dawało.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
A chociaż Guru teraz może się nauczyć VI kręgu u Xardasa? Bo wyciągniecie runy samej bez nauki VI kręgu nic nie da.
 

gothic1210
  • Gość
Tak. Bardzo dobrze, że zwracasz na to uwagę, bo bym zapomniał. :ok:
Ktoś napisał, że mikstury tymczasowe nie działają w kopalniach. Przed chwilą to sprawdziłem i wszystko jest ok, nawet po przejściu do innego świata. Czy ktoś ma jeszcze jakieś zastrzeżenia do tych mikstur? Jakby ktoś chciał je sobie sprawdzić to wpiszcie sobie kod insert er_7891_potionmaster
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to sprawdzałeś (i czy ktoś o tym pisał) Outlander, ale regeneracja many nie działa w niektórych lokacjach. No i przypominam bug z Kalomem, gdzie można oddawać mu rudę w zamian za doświadczenie po odniesieniu ziela do Bartholo.
 

gothic1210
  • Gość
Nie wiem czy to sprawdzałeś (i czy ktoś o tym pisał) Outlander, ale regeneracja many nie działa w niektórych lokacjach. No i przypominam bug z Kalomem, gdzie można oddawać mu rudę w zamian za doświadczenie po odniesieniu ziela do Bartholo.
W jakich?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wolna kopalnia na pewno i chyba opuszczona. W starej było ok.
 

gothic1210
  • Gość
Jeszcze w świątyni śniącego. Dzięki. Poprawię. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Błędy i bugi
#238 2015-02-24, 19:39(Ostatnia zmiana: 2015-02-24, 21:25)
Nie tyle bug co niedociągniecie:

1) Będąc członkiem Nowego Obozu udajemy się ostrzec Draxa o działaniach SO. Na miejscu dowiadujemy się o śmierci Ratforda i wracamy poinformować Laresa o tej sprawie i ok ale... w tym momencie Drax znika a my w lesie możemy znaleźć jego ciało wraz z listem w jakim pisze że "to jego wina iż strażnicy zaatakowali obóz bandytów" - w efekcie ciało możemy znaleźć przed wizytą w Nowej Kopalni i przed atakiem na obóz Quentina (tak było w moim wypadku bo najpierw robię misje poboczne a potem dopiero wątek główny) ^^
Niech jego zniknięcie i spawn ciała następuje nieco później, bo inaczej gracz moze być lekko skonfundowany.

2) Oczyszczenie opuszczonej kopalni:
Jak wiadomo jeśli jesteśmy z NO wysyła nas tam Lee. Po oczyszczeniu kopalni mamy ze sobą artefakt od nekromanty jakiego potrzebuje Coristo ALE jeśli oddamy go Coristo  nie mozemy poinformować o sukcesie bandytów (by to zrobić musimy zagadać do Doyla a on stoi przy bramie obozu bandytów.. wiec logicznie rzecz biorąc kamola już nie mamy po oddaniu magowi ognia... bez tego Quentin nie ma opcji dialogowych).
Gdyby przy wyjściu z opuszczonej kopalni postawić Doyla zamiast zamiast Rockyego  i wilk byłby syty i owca cała - poinformowalibyśmy Doyla o tym iż mamy kamyk, on wróciłby do obozu, rozmowy z Quentinem by się odblokowały a Coristo można by oddać artefakt od razu, bez biegania w tę i na zad.

EDIT:
3) Kereth - Obecnie w obozie bandytów jest dość tłocvzno - biega po nim TRZECH Kerethów :lol2: Wygląda na to, że albo co rozdział spawnował się dodatkowy albo w którymś momencie się rozmnożył (tylko jak skoro wszystkie kobiety u Gomeza albo Angara? Fragmentacja plechy? :P)
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Tak. Bardzo dobrze, że zwracasz na to uwagę, bo bym zapomniał. :ok:
Ktoś napisał, że mikstury tymczasowe nie działają w kopalniach. Przed chwilą to sprawdziłem i wszystko jest ok, nawet po przejściu do innego świata. Czy ktoś ma jeszcze jakieś zastrzeżenia do tych mikstur? Jakby ktoś chciał je sobie sprawdzić to wpiszcie sobie kod insert er_7891_potionmaster.
Ja zwracałem uwagę na ten problem. Wyjaśnię o co chodzi dokładnie. Otóż ja miałem tak, że jak użyłem mikstury tymczasowej w innej lokacji niż GD tzn. wolna, stara, opuszczona kopalnia, świątynia śniącego, cmentarz orków (i chyba tyle) to mikstura dawała trwały efekt. Dopiero gdy wróciło się do GD to zaczynało odliczać tak jakby się wypiło miksturkę i dopiero po tym czasie wracało wszystko do normy, a na czas bycia w danej lokacji premia działała cały czas.

Nie wiem czy to sprawdzałeś (i czy ktoś o tym pisał) Outlander, ale regeneracja many nie działa w niektórych lokacjach. No i przypominam bug z Kalomem, gdzie można oddawać mu rudę w zamian za doświadczenie po odniesieniu ziela do Bartholo.
Zgłaszane było, regeneracja many działa tylko w GD, w żadnej pobocznej lokacji nie działa o ile dobrze się orientuje.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry