[starsze wersje] Błędy i bugi 189470 510

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 24.09.2012 roku

Wyświetleń 189470

Odpowiedzi 510

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Out, masz w planie poprawienie błędów u Blizny i Shata, gdzie gdzie dialogi, odpowiednio, o płaszczu z białego wilka i tabliczkach można wybrać tylko raz? I jeśli znajdziesz czas, to mógłbyś też sprawdzić zadanie z kupcem na nowe ziele. Jeśli się tym zająłeś, to nie było tego posta :P
 

arek301

arek301

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja natomiast miałem taki błąd że po dostaniu runy teleportującej do magów ognia mordowałem tych strażników i kiedy zabiłem siekacza (nie wszedłem do komnat magnatów ) pojawił się wpis w dzienniku dotyczący  informacji ,,Bossowie''  że załatwiłem Gomeza a gdy byłem w komnacie leżał już martwy:D
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W So, gdy biłem tych dwóch kopaczy przy ognisku, jeden ze strażników zobaczył mnie przez palisadę. Nie dość że ściana, to jeszcze odległość dość spora. Pozwoliłem sobie na zabicie go kodem, gdy podczas chodzenia po so, zdjął mnie z kuszy.
 

gothic1210
  • Gość
Jakby ktoś miał jakiś problem z czwartym rozdziałem np. nie pojawialiby mu się Corristo, nie miał wątków z kopalnią to niech mi to proszę zgłosi i zrobi save'a. 
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Podczas szukania strażnika który prawie odkrył lokalizacje obozu bandytów, Gravo mówi że zdradzi nam jego imię za 100 bryłek rudy, a tak naprawdę nie bierze ani jednej.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Błędy i bugi
#265 2015-03-22, 16:41(Ostatnia zmiana: 2015-03-22, 18:23)
Może nie jest to bug ale zdaje się ze nieco za bardzo wzmocniłeś potwory w łatce 1.402 Outlanderze - właśnie szedłem za Mordragiem do NO:
- spotkanie z gromadką ścierwojadów = stracił połowę paska życia
- dwa wilki w pobliżu chaty Aidana = zeżarły go i nawet się nie spociły...

Rozumiem ze mobki powinny stanowić wyzwanie ale szkodnik to ktos kto juz jednak nieco w kolonii był i coś zrobił  żeby do obozu dołączyc... a ginie na najbardziej uczęszczanym szlaku kolonii - wtf? (A te zadania 'droga do NO'/'droga do Obozu Sekty' to często jedne z pierwszych jakie sie robi więc dysponujemy bronią o zawrotnych obrażeniach ~12, taką samą siłą i niewiele mozemy towarzyszowi pomóc :))

Jeśli nie chcesz ich osłabiać do poprzedniego stanu to przynajmniej podmień potwory (ścierwojady, wilki, krwiopijców i jaszczura) na głównych ścieżkach SO-NO, SO-Sekta, SO-Stara Kopalnia ze 'zwykłych' na 'młode' czy inne jakie nie przerobią Bhaala/Mordraga na kotlet siekany zanim je bezio mieczem 3 razy pomaca :D...

EDIT: Problemu z kretoszczurami z kolei nie miałem
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kretoszczury nie podejdą aby nas zaatakować, dostaną parę razy mieczem, a gdy się odskoczy, to się gapią jak głupie, i skaczą na boki.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Kretoszczury nie podejdą aby nas zaatakować, dostaną parę razy mieczem, a gdy się odskoczy, to się gapią jak głupie, i skaczą na boki.
:facepalm: Wiesz, że to było już w normalnym Gothicu i to nie jest bug gry, tylko wina AI.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Może nie jest to bug ale zdaje się ze nieco za bardzo wzmocniłeś potwory w łatce 1.402 Outlanderze - właśnie szedłem za Mordragiem do NO:
- spotkanie z gromadką ścierwojadów = stracił połowę paska życia
- dwa wilki w pobliżu chaty Aidana = zeżarły go i nawet się nie spociły...

Rozumiem ze mobki powinny stanowić wyzwanie ale szkodnik to ktos kto juz jednak nieco w kolonii był i coś zrobił  żeby do obozu dołączyc... a ginie na najbardziej uczęszczanym szlaku kolonii - wtf? (A te zadania 'droga do NO'/'droga do Obozu Sekty' to często jedne z pierwszych jakie sie robi więc dysponujemy bronią o zawrotnych obrażeniach ~12, taką samą siłą i niewiele mozemy towarzyszowi pomóc :))

Jeśli nie chcesz ich osłabiać do poprzedniego stanu to przynajmniej podmień potwory (ścierwojady, wilki, krwiopijców i jaszczura) na głównych ścieżkach SO-NO, SO-Sekta, SO-Stara Kopalnia ze 'zwykłych' na 'młode' czy inne jakie nie przerobią Bhaala/Mordraga na kotlet siekany zanim je bezio mieczem 3 razy pomaca :D...
Nie grałem w edycje rozszerzoną ale z tego co piszesz wnioskuje, że został popełniony ten sam błąd co w mrocznych tajemnicach czyli zwiększenie siły potworów a pozostawienie bez zmian npców.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Kretoszczury nie podejdą aby nas zaatakować, dostaną parę razy mieczem, a gdy się odskoczy, to się gapią jak głupie, i skaczą na boki.
:facepalm: Wiesz, że to było już w normalnym Gothicu i to nie jest bug gry, tylko wina AI.

Dawno w gothica nie grałem, więc nie pamiętam.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No widzisz :) Może warto się więc czasem zastanowić nad tym co zgłaszasz?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

Błędy i bugi
#271 2015-03-22, 21:57(Ostatnia zmiana: 2015-03-23, 15:10)
Gdybym tego nie zgłosił, to bym dalej nie wiedział skąd ten bug. Teraz już wiem. Outlander jako twórca moda też pewnie wiedział. Tak czy tak nie zaszkodziło ;)

Gdy kradniemy coś z miejsc, których wcześniej nie było, npc nie reagują. I tak np. możemy spokojnie opróżnić kufry w obozie myśliwych obok so, czy w karczmie w starym obozie.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Cytat: Szulwik
Gdy kradniemy coś z miejsc, których wcześniej nie było, npc nie reagują. I tak np. możemy spokojnie opróżnić kufry w obozie myśliwych obok so, czy w karczmie w starym obozie.
Opróżnij kufer w NO naprzeciwko kuźni a doczekasz się reakcji bardzo żywiołowej ^^
Dobrze że w niektórych miejscach NPC nie reagują - już sobie wyobrażam walkę o skrzynie w obozie myśliwych (nieśmiertelny Mil i Alex) albo próbę opróżnienia skrzyni w zrujnowanej wieży gdzie tłok jest 24/7...W innych lokalizacjach możemy kombinować z różnymi porami/skradaniem itp... te powyzej są 'na sztywno' nie do ruszenia jeśli NPC maja reagować.. (a w takim razie już lepiej wywalić je całkiem niż nęcić gracza :P)
 

Kemot2000

Kemot2000

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja miałem taki wkurw**** błąd :/ . Idę sobie do obozu bandytów a nim sam jestem i nagle Doyle spierdziela ode mnie. Wchodzę głębiej obozu i tu bandyci bez imienia mnie atakują a Quentin spierdziela. Nie wiem co się stało. Przez to przeniosłem się na G2. Ale jak błąd się naprawi to wrócę do Edycja Rozszerzonej. :)
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: Szulwik
Gdy kradniemy coś z miejsc, których wcześniej nie było, npc nie reagują. I tak np. możemy spokojnie opróżnić kufry w obozie myśliwych obok so, czy w karczmie w starym obozie.
Opróżnij kufer w NO naprzeciwko kuźni a doczekasz się reakcji bardzo żywiołowej ^^
Dobrze że w niektórych miejscach NPC nie reagują - już sobie wyobrażam walkę o skrzynie w obozie myśliwych (nieśmiertelny Mil i Alex) albo próbę opróżnienia skrzyni w zrujnowanej wieży gdzie tłok jest 24/7...W innych lokalizacjach możemy kombinować z różnymi porami/skradaniem itp... te powyzej są 'na sztywno' nie do ruszenia jeśli NPC maja reagować.. (a w takim razie już lepiej wywalić je całkiem niż nęcić gracza :P)

Masz karczmę, gdzie masz duży ruch. Zauważasz że ktoś Ci buszuje po Twojej skrzyni. Co robisz? Co z tego że npc są nieśmiertelni, to trochę głupie że npc nie reagują (Choć w sumie lepsze to, niż reakcje jak w returningu. Kto grał wie ocb)
 

gothic1210
  • Gość
Może kiedyś się doda reakcje. 
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to bug, czy nie, ale żeby nie było...Pomimo tego iż umiem kopać rudę, nie mam żadnej linii "dialogowej" ani nic, podczas podejścia do złoża. Łażę po tej starej kopalni, i nic nie mogę wykopać...
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Nie wiem czy to bug, czy nie, ale żeby nie było...Pomimo tego iż umiem kopać rudę, nie mam żadnej linii "dialogowej" ani nic, podczas podejścia do złoża. Łażę po tej starej kopalni, i nic nie mogę wykopać...
A podchodzisz do "złoża magicznej rudy" czy do "złoża rudy"? Bo tylko to pierwsze umożliwia kopanie bryłek :)
Cytuj
Masz karczmę, gdzie masz duży ruch. Zauważasz że ktoś Ci buszuje po Twojej skrzyni. Co robisz? Co z tego że npc są nieśmiertelni, to trochę głupie że npc nie reagują (Choć w sumie lepsze to, niż reakcje jak w returningu. Kto grał wie ocb)
To, że ww nieśmiertelny NPC nie dostanie po pysku więc będzie potem 'chował urazę' przez xxx czasu i tylko nam grę obrzydzi :P
Hm, czekaj czekaj, masz na myśli reakcje ala stół alchemiczny constantina? :lol2:
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to bug, czy nie, ale żeby nie było...Pomimo tego iż umiem kopać rudę, nie mam żadnej linii "dialogowej" ani nic, podczas podejścia do złoża. Łażę po tej starej kopalni, i nic nie mogę wykopać...
A podchodzisz do "złoża magicznej rudy" czy do "złoża rudy"? Bo tylko to pierwsze umożliwia kopanie bryłek :)

Nie zwracałem uwagi, ale teraz pochodziłem sobie przed wolną kopalnią, i rzeczywiście w jednym mogłem kopać, a w innym nie.

Cytuj
Masz karczmę, gdzie masz duży ruch. Zauważasz że ktoś Ci buszuje po Twojej skrzyni. Co robisz? Co z tego że npc są nieśmiertelni, to trochę głupie że npc nie reagują (Choć w sumie lepsze to, niż reakcje jak w returningu. Kto grał wie ocb)
To, że ww nieśmiertelny NPC nie dostanie po pysku więc będzie potem 'chował urazę' przez xxx czasu i tylko nam grę obrzydzi :P
Hm, czekaj czekaj, masz na myśli reakcje ala stół alchemiczny constantina? :lol2:

No nie, bez przesady. Ale skoro są kufry, to powinna być możliwość otwarcia tak aby nikt nie zauważył, albo ich wcale nie robić

Po zebraniu długów dla patrosa, i oddaniu mu rudy, ten wyjeżdża z tekstem "Wcale u nich nie byłeś, oddajesz z własnej kieszeni...masz tu w nagrodę jabłko". To chyba nie tak powinno być.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Thorus nie ma już bugu z podstawki przez jaki można z nim było gadać 50 razy o daniu 1k bryłek za wejście... ale ma za to inny - można mu mówić ze jesteśmy kurierem magów wody a ten się  nas wyśmiewa z uwagi na brak amuletu.. i tak do znudzenia bo opcja dialogowa nie znika :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry