[starsze wersje] Błędy i bugi 195470 510

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 24.09.2012 roku

Wyświetleń 195470

Odpowiedzi 510

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie tak.

Dodam jeszcze, że zadanie z Gor Na Linem można jednocześnie ukończyć i zarazem zepsuć. Miałem taki przypadek, że poszedłem do Lukora i powiedziałem mu, że Gor Na Lin wrócił, co oczywiście kończy zadanie sukcesem. Ale prawie w tej samej chwili Gor Na Lin spadł z drabiny i się zabił, o czym można powiedzieć później Lukorowi i zadanie ląduje w niezaliczonych.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Jeśli "Szantażyście" (droga do nowej kopalni) najpierw damy 10 bryłek to potem i tak jedyna opcja na zakończenie dialogu to prowokacja do walki - brak jest zwykłego 'zakończ' albo cos w ten deseń.. upierdliwe szczególnie gdy jest to nasza pierwsza wizyta po tym jak przystaniemy na propozycję Kosy.
 

gothic1210
  • Gość
Na pewno gracie na wersji 1.4.01? Mam wrażenie, że już to jest poprawione. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Na 100% (przynajmniej jeśli o mnie chodzi) - odinstalowałem ER i zainstalowałem ponownie z tego linka: http://themodders.org/index.php?topic=23843.0
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

WotanGolS

Błędy i bugi
#204 2015-02-06, 18:45(Ostatnia zmiana: 2015-02-06, 21:15)
Outlanderze

W patchu 1.4.02 zablokuj opcję pytania o zostanie Strażnikiem Świątynnym u Angara bo gdy ostatnio przechodziłem moda (1.4.01) bedąc Strażnikiem SO i posiadając 3 rozdział cały czas go mogłem o to pytać... komicznie to wyglądało nie wiem jak u pozostałych frakcji.

Post połączony: 2015-02-06, 21:15
* Nie wiem czy jest to zabieg celowy ale w późniejszych etapach gry do co poniektórych chramów Beliara nie da się modlić a jak się da to nauka u nich nic nie daje.(oczywiście miałem rude i pn)
* W statystykach o Alchemii piszę "Mistrz"
*U Filla brakuje tekstu o PN w opcjach skórowania.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków

xardas33

Błędy i bugi
#205 2015-02-07, 00:12(Ostatnia zmiana: 2015-02-07, 20:11)
A oto jakie ja błędy wyłapałem (mam nadzieję, że się nie powtórzą):
1. Baal Namib sprzedaje nam lepszą zbroję nowicjusza dopiero w 3 rozdziale (mimo, iż szkodnik/cień mogą te lepsze zbroje kupić od razu po dołączeniu do danej gildii)
2. Mordrag i inni NPC czasami zawieszają się, kiedy każą nam iść za nimi do danego miejsca. Zawieszanie występuje często po walce z jakimś potworem (nawet pobicie postaci nic nie daje, ciągle stoją w miejscu)
3. Gdy grupa orków zobaczy, że bohater walczy lub zaczepi jakiegoś potworka to wybijają się między sobą
4. Któryś kąsacz w pobliżu krypty (tam gdzie mamy misje zdobycia kamienia ogniskującego z Miltenem) posiada w swoim ekwipunku bandaże, rudę, worki z tytoniem, mikstury, jedzenie i inne...
5. Nie wiem czy to błąd, ale młody troll daje +1000 XP
6. Szkielety orkowie zabijają bossa (tego szamana) na Cmentarzysku Orków, jeżeli się oddalimy od nich lub ich zgubimy
7. Czarny Wilk posiada skórę wilka, zamiast skóry czarnego wilka
8. Jeżeli nie pójdziemy z Kosą na początku gry do Wolnej Kopalni, to przy wykonywaniu zadania "Blizna na Sumieniu" gdy idziemy z nim do SO to przy bramie NO zagada nas na temat NO i zacznie nagle prowadzić do Wolnej Kopalni
9. Robotnik pracujący przy bramie przy Placu Wymian (IV rodział) gdy do niego zagadamy, gra buguje się (tak jakby trwała z nim rozmowa, ale nic nie mówi)
10. Przed rozwidleniem dróg na terenach orków (tam gdzie jedna z nich prowadzi przez Golemy do Xardasa) jest jaskinia a w niej kilka przedmiotów. Jeżeli zbierzemy najpierw miksturę, to miecz leżący obok niej znika (jeżeli zbierzemy najpierw miecz, to mikstura nie zniknie)
11. Gdy przygotowujemy miksturę oczyszczenia do misji "Zostać Guru" po wybraniu prawidłowej opcji gotowania przez 13 minut (wyświetla się, że misktura jest gotowa i pojawia się ona w ekwipunku) pojawiają się pozostałe dwie opcje czasu gotowania do wyboru
12. Po zostaniu Guru możemy zapytać Cor Angara jak możemy zostać Str. Świątynnym
13. Szata Guru (71/7/35/3) i Zdobiona Szata Guru (82/8/41/4) mają niezmienione ochrony [Jak widać Zdobiona Szata Guru ma nawet lepszą ochronę przed bronią niż Zbroja Runiczna i tą szatę można już kupić w IV rozdziale a chyba powinno się dać kupić w V]
14. W sporej ilości mikstur brakuje opisu podczas ich ważenia (mikstury specjalne i ulepszanie mikstur)
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
1.U Skipa można kupić plany broni.
2.Zadanie "Przesyłka dla Magów" od Corristo dla Cienia jest niewykonalne przy pewnej kwestii dialogowej mianowicie: gdy powiemy Flintowi ,że ocaliliśmy mu życie i ten zdradzi nam imię sprawcy to Ratford nie ma żadnej opcji dialogowej poza KONIEC. Poza tym nie wiem czy tak ma być ale w tych dialogach mówione jest o Ratfordzie jakoby był bandytą a przecież jest szkodnikiem.
3.Milten nie przyjmuję kamienia wiedzy. Ciągle ma się go w ekwipunku po rozmowie z nim.
4.Gdy wykonamy bunt od strony Torlofa a potem weźmiemy questa od Alexa na znalezienie Josep'a u Horacego jest dostępna opcja "przysyła mnie Josep"  a po jej wybraniu zadanie z zakończonych automatycznie przeskakuje do bieżących.
5. U Greavera w NO w nieskończoność można nabijać sobie expa grając z nim w kości i wybierając 500 bryłek rudy.
6. Skoro Okyl jest zapisany jako niezależny nauczyciel(będąc kretem) to powinien też być w niezależnych kupcach.
7.U Smitha w wpisie  w dzienniku o nauczycielach w obozie bandytów należy dopisać że uczy też zręczności.
8.Nie wiem czy tylko u mnie ale w późniejszym etapie gry w obozie bandytów miałem dwóch takich samych NPC "Kereth" gość jakby się zdublował.(dziwny bug)
9.Brak wpisu do dziennika o handlu z Huno.
10.Błąd w wpisie "Przyjęcie do Starego Obozu" gdy wykonamy wszystkie questy i dołączymy do kretów. Piszę tam będąc szkodnikiem dołączenie do SO nie będzie dobrym pomysłem (coś w tym stylu)
11.Zdobywanie skrzydeł krwiopijców powinno być do nauki. Było to już w podstawce.
12.W późniejszych rozdziałach gry zdarza się że zwłoki szkodników nie znikają ( te od questa Tukasha)
13.Gdy wykonamy wszystkie questy w SO a potem damy się zaprowadzić Gamalowi do kopalni i zdobędziemy poparcie ludzi dla Artegora to potem nie da się pogadać na ten temat z Artchem.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Błędy i bugi
#207 2015-02-08, 09:52(Ostatnia zmiana: 2015-02-08, 10:09)
11. Nieprawda. Nauczyć się można było tylko zbierania żądeł ( z książki o krwiopijcach). W łatce tego nie uwzględnię, ale w nowej wersji pewnie już będzie nauka.

Post połączony: 2015-02-08, 10:09
Cytuj
4.Ashgan nie ma swojego dialogu po zabiciu królowej pełzaczy.
Coś ci się pomyliło, Schmidtek. Ten dialog zawsze był dostępny tylko dla Cienia.
Cytuj
5.Nie ma ekranu 3 rozdziału.
:|
Cytuj
10.Po nauczeniu się alchemi w karcie postaci mamy napisane poziom mistrz.
Jak się nauczysz drugiego poziomu to jesteś mistrzem, nie?
Cytuj
2. Joel w zadaniu od Quentina w którym powinien być martwy żyje i ma się dobrze.
Zadanie tyczy się Josha, a nie Joela.
Cytuj
16. Niewiem czy tylko u mnie ale Tom nie skupuję skór węża.
Musisz mieć przynajmniej 10.
Cytuj
19.Jako Strażnik w SO nie mam się u kogo uczyć walki bronią dwureczną  Thorus uczy tylko siły i zręczności.
W podstawce wymagane było, żeby mieć mistrza jednoręcznej, aby się uczyć dwuręcznej. 
Cytuj
14.Drewniana łyżka znika z ekwipunku nawet gdy nic nie zostanie ugotowane.
15.Taka sama sytuacja z Kolbami - zużywają się bez uwarzenia czegoś.
Na razie nie ma na to rozwiązania. 
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

WotanGolS

Błędy i bugi
#208 2015-02-08, 10:26(Ostatnia zmiana: 2015-02-08, 18:54)
Outlander

Miałem ponad 10 skor węża (wiem ze tyle było trzeba) ale i tak nie można mu ich sprzedać bo nie miałem opcji dialogowej. Podobnie ma się sprawa z skorami trola dla Gestatha.

Post połączony: 2015-02-08, 16:57
1.Zjedzenie Sandacza nie przynosi Efektów.
2.To samo co punkt pierwszy tylko z zębatym zielem.
3.Stary Tom często się buguje gdy łowi ryby(wstaje i przyklęka)
4.Po pobiciu Flinta na arenie ten mówi jedną kwestię Bezia (zadanie z przesyłką magów)
5.Literówka w liście Laresa do Corristo Goneza--> Gomeza
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Do Guya trzeba iść, nie do Grimesa :|
Spotkanie odbywa się później. Po zrobieniu Wolnej Kopalni.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków

xardas33

Błędy i bugi
#211 2015-02-08, 23:50(Ostatnia zmiana: 2015-02-09, 15:27)
Kolejna porcja błędów:
1. Na spotkaniu przyjaciół można zapytać Gorna co słychać, on odpowiada że w wolnej kopalni nic się nie dzieje i tam chce się rozgościć (trochę to dziwne...)
2. Po zostaniu Guru Cor Angar (lub Gor Na Toth) nie chce nauczać mnie broni 2-ręcznej
3. Gor Na Toth sprzedaje nam zbroje straży świątynnej mimo zostania Guru
4. U Xardasa w V rozdziale możemy kupić za darmo runę przywołania orkowych szkieletów (jakoś tak, taka żółta)
5. Przy każdej umiejętności bojowej (broń 1h/2h/łuk/kusza) od początku jeżeli chodzi o poziom pisze "Nie" i nie wyświetla się procentowa szansa na trafienie krytyczne
6. Nauczyciele nie mają uwzględnionych kosztów PN nauki kręgów magii (akurat w moim przypadku zauważyłem to u Baal Carada)
7. Nie da się ukończyć questa "Nowe, mocne ziele"
8. Xardas nie uczy nas 6 kręgu, przez co i nie wyjmuje nam runy z uriziela w przypadku bycia Guru
9. Tak jak zgłaszałem wcześniej orkowie wyżynają się między sobą jeżeli zaatakujemy jednego lub uciekniemy od nich po zwróceniu ich uwagi (podobny błąd jest w przypadku demonów)
10. Mikstury tymczasowe działają przez cały czas, jeżeli jesteśmy w innej lokacji niż górnicza dolina (np. Stara Kopalnia), dopiero po wyjściu z nich zaczyna liczyć ich czas działania
11. Regeneracja many nie działa w innych lokacjach niż górnicza dolina (np. w starej kopalni)
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Huno nie pracuję w kuźni. Stoi jak słup soli i gapi się na swojego pomocnika, jakby on tylko zapier... miał.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Błędy i bugi
#213 2015-02-15, 21:31(Ostatnia zmiana: 2015-02-15, 21:44)
Ok, jedziemy:

Słowem wstępu:
Grałem na łatce 1.4.01. Początkowo wypełniłem wszystkie zadania konieczne do zostania
nowicjuszem/szkodnikiem/cieniem, następnie zadania konieczne do
dołączenia do obozu bandytów i kilka w obozie obok starej kopalni, na
sam koniec zostałem kretem i po krótkiej chwili szkodnikiem. Następnie
standardowo: Najemnik => mag wody => nekromanta.
Innymi słowy zadania poznawałem od strony NO.

1) Szantażysta w drodze do Nowej Kopalni:
Jeśli damy mu rudę to potem i tak pozostaje tylko opcja dialogowa wywołująca walkę. Dość problematyczne dla nowych postaci

2) Zabójstwo dla Willa:
Po otrzymaniu zlecenia od Willa udałem się ubić Thompsona, ten stwierdził,
 że "musimy pogadać gdzie indziej" i zaprowadził mnie do jaskini z
kretoszczurami (doradzam zmianę lokalizacji, tam zarówno NPC jak i
potworów zawsze sporo, moze starczy na prawo od wejścia przy skałach?).
Na miejscu czekał już Bonnie ale nie było Clade'a, Thompson ani Bonnie
nie mieli żadnej nowej opcji dialogowej i zaszlachtowałem ich bez słowa,
 Clade pojawił się w jaskini dopiero gdy oddaliłem się robić inne
questy. Wypadałoby dodać jakiś dialog inicjujący walke jak np było to w
wypadku oryginalnej walki z Grimem.

3) Droga do kopalni złota:
Z chwilą gdy z trzema zwerbowanymi ludźmi ruszyłem do kopalni złota za
Willem zaczął się blokować po drodze (pochylnia na prawo od bramy do
Nowego Obozu, biegał po ścianie jak głupi, dwa razy spadł na dół i
musiałem na kodach za nim latać. Zeszło mi 15 min by wyciągając i
chowajac broń dotarł na miejsce...

4a) Kopalnia Złota:
Po dotarciu na miejsce i zleceniu zadania z odszukaniem miejsca na skrytki
Willowi pojawiły się z powrotem dwie pierwotne opcje dialogowe:
-Pytanie o to co moze nam powiedzieć (zlecenie zabicia thompsona)
-i opcja "trzeba dać ci nauczkę (walka)
W przypadku pierwszej quest ponownie pojawiał się w zadaniach "do
zrobienia" ale nie można było powiedzieć Willowi że Thompson nie żyje

4b) Kopalnia Złota cd
Z chwilą gdy ruszyliśmy do kopalni złota Will, Sharat Magnus i ten
ostatni na S stali się NIEŚMIERTELNI więc opcja pobicia ich stała się
awykonalna - to chyba błąd i doradzam usunięcie, wszak kryminalista jak
Bezio moze chcieć obić im pyski po zrobieniu wszystkich zadań a teraz
nie ma szansy najmniejszej)

5a) Skrytki na złoto dla Willa:
Nie wiem ile jest tych lokalizacji na skrytki ALE Will w dialogu mówi tylko
 o jednej (jaskinia cieniostwora obok kamiennego kręgu), człowiek
znajduje ją, potem inne i nigdy nie wie czy to juz wszytsko - niech Will
 powie "znajdź mi 3/4/5/15 skrytek" byśmy nie biegali do niego jak z
biegunką... albo po dostarczeniu mu pierwszej mapy niech da nam znać
"ok, jedna jest to teraz poszukaj mi czegoś w tamtej to a tamtej
okolicy...itd" czyli po kolei byśmy mieli pewność że namierzylismy ile
trzeba.

5b) Skrytki na złoto dla Willa cd:
Namierzyłem następujące:
-Jaskinia obok kręgu
-Jaskinia nad rzeką naprzeciwko wejścia do Starego Obozu
-Wieża obok Cavalorna
Jeśli jest tych miejsc więcej niech Will zafunduje nam mapę albo nawet i dwie
 - każda kryjówka zabiera nam jedną z map a tych jest ograniczona ilość,
 jak okaże się że kryjówek jest 4+ to nam nie starczy mapy dla HosPacka :D

5c) Skrytki na złoto dla Willa cd:
Jak pisałem wcześniej - mimo namierzenia tych 3 skrytek nijak nie było u Willa opcji dialogowej by mapy oddać wiec albo quest ma miejsc całą tonę albo jest tam bug.

6) Wymagania dialogowe (Will/czeladnik Cavalorna/Seth) :
Wiele postaci ma wymagania w dialogach odnośnie wyuczenia sie walki (Will nie
 zleci zabójstwa Thompsona, czeladnik Cavalorna nie ruszy z nami na
polowanie, Seth nie poprosi o odszukanie czarnych tabliczek na bagnie
itd). Niestety to lekka głupota - ja np preferuje walkę bronią dwuręczną
 dlatego nauczyłem się siły do 100 a potem punkty chomikowałem na etap
zostania najemnikiem. W efekcie przez cały czas słyszałem "jesteś za
słaby" biegajac z siłą 150+ (100 + mikstury z alchemii) i toporem Lee.

7) Płaszcz Blizny:
Jak pisałem w zadaniach - Po doniesieniu Milowi iż płaszcz trafił do pasera
 udałem sie do Kosy ale ten nie miał opcji dialogowej by mi sprawę
wyjaśnić inaczej niż "jest za wcześnie"... co rozdział do niego
przychodziłem ale po pobiciu opcja dialogowa z pytaniem znikła i nawet
po zamknięciu Starego Obozu nie dowiedziałem sie ocb... sądzę, że to bug
 albo opcja ma jakieś chore wymagania.

8) Amulet Mrocznych Sił:
Po wykonaniu zadania z odszukaniem zaginionego myśliwego udajemy się za
nim do jaskini z kapliczką Beliara, tam nas atakuje a my odbieramy mu ww
 amulet. W dzienniku jest info iż powinniśmy pokazać amulket jakiemuś
magowi (Alexowi też o tym wspominamy). Gadałem z wszystkimi magami
(włącznie z Xardasem) ale żaden nie ma opcji dialogowej. Może to
niedopatrzenie, albo po prostu treść wpisu jest myląca.

9) Magnus:
Magnus wspomina ozamordowaniu jego przyjaciela, z tego co czytałem w solucjach
 odnośnie wcześniejszych wersji (1.2) miało to inicjować zadanie, niestety nie ma wpisu w dzienniku a w nocy nie pojawia sie w wieży żadne widmo...

9) Skóry Orkowych Psów / Topielców / Drewno
Aktualnie jeśli oddamy Skóry Orkowych Psów (G-cośtam), Topielców (Tom), bądź
pocięte drewno (Jonas) to trafia ono do ekwipunku ww postaci, bijemy
ich, okradamy i możemy oddawać do usr**ej śmierci dostajac xp i rudę.
Powinny znikać z gry (być niszczone, albo trafiać do jakiegoś pojemnika
na końcu świata, fizycznie niedostepnego dla gracza) co uniemożliwi ten
proceder.

10) Szpieg Cor Kaloma
ww człowiek pojawia się w pobliżu wejscia na orkową arenę, zagadałem do niego zaraz po śmierci Y'beyrona i nie miał opcji dialogowej. JEDNAKŻE jeśli mamy w ekwipunku zbroję jakiej szuka Z AUTOMATU dziękuje nam za jej dostarczenie, zabiera zbroję i zachowuje się jakbyśmy wykonali zleconego questa (mimo że nic nam wcześniej nie zlecał)

11a) Ucieczka Coristo
Coristo prosi nas o udanie się do stołu alchemicznego, jednakże nie precyzuje o
 jakich chodzi i możemy z nim biegać po całej Kolonii jak głupi. Jeśli
zobaczy strażników ze SO zaczyna przed nimi uciekać a w efekcie dojście
do Orkowej Areny moze być awykonalne jeśli nie zabiliśmy ich szybciej.
Powinien zgodzic się na dotarcie do dowolnego wolnego stołu (np tego jaki mamy w
 kanciapie otrzymanej od byłego maga ognia który zmarł dajac nam runę
teleportacyjną), albo przynajmniej powiedzieć nam gdzie isć i nie zwiewać przed strażnikami.

11b) Atak na Opuszczoną Kopalnię
Corristo spotykamy w drodze powrotnej i naturalnym jest że oddajemy mu artefakt,
 jednak by móc pogadać ze strażnikiem obozu bandytów odnośnie kopalni
musimy mieć artefakt przy sobie co może powodować problemy.

12) Corristo-Beliarowiec
Zarówno wspomniany ex-mag ognia jak i drugi magus ze szczytu wieży mówią nam na
 temat corristo ciekawe rzeczy... a nie mamy żadnej opcji dialogowej by wątek pociagnąć

13) Walki miedzy Orkami
Nie wiem dlaczego, ale z chwilą instalacji moda orkowie biją się ze sobą za każdym razem gdy zaatakuję kogoś w ich pobliżu, tyle xp mi ginie w Mieście Orków że aż mi
 sie serce kraja... Problem występował sporadycznie w oryginalnej grze
ale teraz jest nagminny.

14) Orkowe miasto - arena
Jeśli wejdziemy do miasta z Ulu-mulu mamy strażnika areny i ichniego
gladiatora ale nie mamy opcji by z nim powalczyć, zresztą nawet gdyby
tak było zmiana ulu-mulu na inną broń wywoła wrogość całego miasta, nie
wiem czy to zamierzone, ale wygląda na niedoróbkę.

15a) Piraci - Ciężka sakiewka i paczka broni
ww przedmioty znajdują się we wnęce miedzy klifami ALE dojście do nich
jest tak strome, że aby je zdobyć musiałem SPAŚĆ z góry z klifu, bo w
wodzie nie ma jak stanąć i itemy są nie do zabrania... chyba ze ktos ma
fart i stanie dokładnie w danym punkcie a nie 5mm dalej. przydałoby się
nieco wyprofilować podejście aby ich zgarnięcie było wykonalne

15b) Piraci - Ogniste Jaszczury
Jak wiadomo co rozdział spawnują się potwory, w kolejnym rozdziale po
pojawieniu sie piratów zespawnował się (chyba) obok nich ognisty
jaszczur, w efekcie gdy wróciłem by zabrać jednego na rajd po kolonii
wszyscy leżeli trupem. Proponuję przenieść ich "obozowisko" nieco w
górę, na piaszczystą ścieżkę, tak, zeby jaszczury ich nie atakowały ani
zaraz po zespawnopwaniu ani przyciągnięte przez nas gdy z nimi walczymy.
Jednocześnie strażników ze Starego Obozu przeniósłbym wtedy na prawo bądź lewo od ścieżki (np centralnie przed górne wejście do Wieży Mgieł)

16) Velaya
Jeśli pogadamy najpierw z Velayą a dopiero potem spytamy o nią Bliznę to
zadanie "Kobieta" zostanie ponownie przeniesione do tych jakie są 'w
trakcie'

17) Strażnik Karczmy
Silas poprosił bym pilnował karczmy i udał się w nocy na górę bo jakis cień się tam zakrada. Całą noc nikogo nie było, Biegałem od góry (tam gdzie jest Will) do łóżka
Silasa (czyli "góry" na zapleczu) i nikogo nie było, gdy pojawiłem sie
przypadkiem nastepnej nocy na zapleczu (ale na dole) stał Rączka, jednak
 jedyne co miał nowego do powiedzenia to zlecenie kradzieży rzec zy z
piwnicy magnatów. Zadanie dla niego wykonałem ale nijak nie odblokowała
się opcja wypełnienia zlecenia Silasa.
Nawet pobicie/zabicie Rączki nie rozwiązuje sprawy.
Ostatecznie wczytałem Save i tylko pobiłem Rączkę i postanowiłem wrócic później by
dokończyc zlecenie. Przy kolejnej wizycie w karczmie znalazłem tylko
trupa Rączki.

18) Skarby z piwnicy Magnatów - Berg
Zadanie zlecane przez Rączkę, jeśli powiemy Bergowi że oddamy mu pierścień daje
nam jeden dzień na dostarczenie go z powrotem ALE... jeśli wrócimy w
oznaczonym czasie nie ma ŻADNEJ nowej opcji dialogowej. Fizycznie NIE DA
 SIĘ oddać mu pierścionka na czas, opcja pojawia się dopiero gdy nie
zdążymy na czas, coś w rodzaju:
 "-spóźniłeś sie wiec wydałem cię Thorusowi.
-ale ja mam pierścień!
-aha, to ok."
wypadałoby dodać opcję dla tych jacy łykają miks szybkosci i lecą jak głupi żeby
zdązyć... przez pół godziny biegałem tu i tam myśląc co zrobiłem źle :/

19) Kowalstwo
Gdzieś pisałeś Outlanderze , że usunąłeś kowalstwo, zgadza sie? To dlaczego wszędzie gdzie nie spojrzymy znajdujemy przepisy na broń :) ? Większości nie mozemy wykonać, ale nim do tego dojdziemy szlag nas trafia bo gromadzimy surowce i na kowadle okazuje się ze brak jest opcji dialogowej :)

19b) Miecz Świstaka
Mozemy kupić przepis na niego od Huna, ale nie mozemy go wykonać (broni nie ma
 na liscie pomimo potrzebnych składników). Jeśli po kupnie przepisu
oddamy Świstakowi miecz wzięty od Fiska to ten gada do nas jakbyśmy sami
 go zrobili.

20) Itemy questowe
-Paczki z bronią / ciężkie sakwy dla piratów
-Paczka ze stalą
Powinny być nieotwieralne, by przez przypadek nie popsuc sobie questa odwiedzajacdaną lokacje nim nie otrzymamy zadania.

21) Sakiewka ze Starej Kopalni
Jeśli pobijemy strażnika i zdobędziemy zawartość magazynu na samym dnie SK to możemy oddać kilof i sakiewkę Glena, ale trzecia - sakiewka bodaj Grapa nie dodaje nam żadnej nowej opcji dialogowej
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków

xardas33

Błędy i bugi
#214 2015-02-16, 15:48(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 09:22)
Spoiler
1) Szantażysta w drodze do Nowej Kopalni:
Jeśli damy mu rudę to potem i tak pozostaje tylko opcja dialogowa wywołująca walkę. Dość problematyczne dla nowych postaci

3) Droga do kopalni złota:
Z chwilą gdy z trzema zwerbowanymi ludźmi ruszyłem do kopalni złota za
Willem zaczął się blokować po drodze (pochylnia na prawo od bramy do
Nowego Obozu, biegał po ścianie jak głupi, dwa razy spadł na dół i
musiałem na kodach za nim latać. Zeszło mi 15 min by wyciągając i
chowajac broń dotarł na miejsce...

4a) Kopalnia Złota:
Po dotarciu na miejsce i zleceniu zadania z odszukaniem miejsca na skrytki
Willowi pojawiły się z powrotem dwie pierwotne opcje dialogowe:
-Pytanie o to co moze nam powiedzieć (zlecenie zabicia thompsona)
-i opcja "trzeba dać ci nauczkę (walka)
W przypadku pierwszej quest ponownie pojawiał się w zadaniach "do
zrobienia" ale nie można było powiedzieć Willowi że Thompson nie żyje

5a) Skrytki na złoto dla Willa:
Nie wiem ile jest tych lokalizacji na skrytki ALE Will w dialogu mówi tylko
 o jednej (jaskinia cieniostwora obok kamiennego kręgu), człowiek
znajduje ją, potem inne i nigdy nie wie czy to juz wszytsko - niech Will
 powie "znajdź mi 3/4/5/15 skrytek" byśmy nie biegali do niego jak z
biegunką... albo po dostarczeniu mu pierwszej mapy niech da nam znać
"ok, jedna jest to teraz poszukaj mi czegoś w tamtej to a tamtej
okolicy...itd" czyli po kolei byśmy mieli pewność że namierzylismy ile
trzeba.

5b) Skrytki na złoto dla Willa cd:
Namierzyłem następujące:
-Jaskinia obok kręgu
-Jaskinia nad rzeką naprzeciwko wejścia do Starego Obozu
-Wieża obok Cavalorna
Jeśli jest tych miejsc więcej niech Will zafunduje nam mapę albo nawet i dwie
 - każda kryjówka zabiera nam jedną z map a tych jest ograniczona ilość,
 jak okaże się że kryjówek jest 4+ to nam nie starczy mapy dla HosPacka :D

5c) Skrytki na złoto dla Willa cd:
Jak pisałem wcześniej - mimo namierzenia tych 3 skrytek nijak nie było u Willa opcji dialogowej by mapy oddać wiec albo quest ma miejsc całą tonę albo jest tam bug.

6) Wymagania dialogowe (Will/czeladnik Cavalorna/Seth) :
Wiele postaci ma wymagania w dialogach odnośnie wyuczenia sie walki (Will nie
 zleci zabójstwa Thompsona, czeladnik Cavalorna nie ruszy z nami na
polowanie, Seth nie poprosi o odszukanie czarnych tabliczek na bagnie
itd). Niestety to lekka głupota - ja np preferuje walkę bronią dwuręczną
 dlatego nauczyłem się siły do 100 a potem punkty chomikowałem na etap
zostania najemnikiem. W efekcie przez cały czas słyszałem "jesteś za
słaby" biegajac z siłą 150+ (100 + mikstury z alchemii) i toporem Lee.

8) Amulet Mrocznych Sił:
Po wykonaniu zadania z odszukaniem zaginionego myśliwego udajemy się za
nim do jaskini z kapliczką Beliara, tam nas atakuje a my odbieramy mu ww
 amulet. W dzienniku jest info iż powinniśmy pokazać amulket jakiemuś
magowi (Alexowi też o tym wspominamy). Gadałem z wszystkimi magami
(włącznie z Xardasem) ale żaden nie ma opcji dialogowej. Może to
niedopatrzenie, albo po prostu treść wpisu jest myląca.

9) Magnus:
Magnus wspomina ozamordowaniu jego przyjaciela, z tego co czytałem w solucjach
 odnośnie wcześniejszych wersji (1.2) miało to inicjować zadanie, niestety nie ma wpisu w dzienniku a w nocy nie pojawia sie w wieży żadne widmo...

10) Szpieg Cor Kaloma
ww człowiek pojawia się w pobliżu wejscia na orkową arenę, zagadałem do niego zaraz po śmierci Y'beyrona i nie miał opcji dialogowej. JEDNAKŻE jeśli mamy w ekwipunku zbroję jakiej szuka Z AUTOMATU dziękuje nam za jej dostarczenie, zabiera zbroję i zachowuje się jakbyśmy wykonali zleconego questa (mimo że nic nam wcześniej nie zlecał)

13) Walki miedzy Orkami
Nie wiem dlaczego, ale z chwilą instalacji moda orkowie biją się ze sobą za każdym razem gdy zaatakuję kogoś w ich pobliżu, tyle xp mi ginie w Mieście Orków że aż mi
 sie serce kraja... Problem występował sporadycznie w oryginalnej grze
ale teraz jest nagminny.

15a) Piraci - Ciężka sakiewka i paczka broni
ww przedmioty znajdują się we wnęce miedzy klifami ALE dojście do nich
jest tak strome, że aby je zdobyć musiałem SPAŚĆ z góry z klifu, bo w
wodzie nie ma jak stanąć i itemy są nie do zabrania... chyba ze ktos ma
fart i stanie dokładnie w danym punkcie a nie 5mm dalej. przydałoby się
nieco wyprofilować podejście aby ich zgarnięcie było wykonalne

19) Kowalstwo
Gdzieś pisałeś Outlanderze , że usunąłeś kowalstwo, zgadza sie? To dlaczego wszędzie gdzie nie spojrzymy znajdujemy przepisy na broń :) ? Większości nie mozemy wykonać, ale nim do tego dojdziemy szlag nas trafia bo gromadzimy surowce i na kowadle okazuje się ze brak jest opcji dialogowej :)
1) Też mi to nieco przeszkadzało bo nie idzie go ominąc a w efekcie i tak trzeba się bić...
3) Miałem dokładnie ten sam problem, kilkanaście minut siedziałem i wczytywałem save byle by NPC dobrze poszli bo szczegolnie Will ciągle mi spadał na dół
4a) Tak, wygląda to tak jakbyśmy mieli drugi raz wziąść tego samego questa a tak być nie powinno
5abc) Znalazłem dokładnie te same skrytki chociaż próbowałem i innych szukać, ale żadnych wpisów nie było. Nie ukończyłem tego zadania bo też nie miałem żadnej opcji dialogowej ;/
6) Mnie jedynie zdziwiło, że nie ma żadnego zadania z tymi czarnymi tabliczkami z bagna (to co napisałeś, że NPC mówi, że jesteś za słaby), i tabliczki leżą na darmo
8) Wygląda na niedokończone zadanie
9) No właśnie, opowiada nam tylko ten koleś historię. Przeczesywałem lasy w poszukiwaniu właśnie tego mordercy, o którym wspominał ten NPC ale nikt taki chyba nie istnieje, powinno być tutaj zadanie i możliwość zabicia tego wariata-mordercy
10) Też mnie to zdziwiło, siedzi koleś bez opcji dialogowych i nagle jak masz pancerz to mu go oddajesz i dalej nic się nie dzieje :D
13) Masakryczny bug, wszyscy orkowie wyżynają się jak tylko zobaczą, że zaczepi cię jakis potworek albo zobaczą twoją walkę, to było zgłaszane już w moich postach
15a) Ja tam jakoś ledwo wszedłem i musiałem wspomagać się telekinezą a i tak przedmioty prawie do wody wpadły, więc albo powinny być przeniesione albo teren tam nieco podrównany
19) Sam znalazłem kilka projektów toporków (a skąd do nich wziąść sztabę magicznej rudy?) Także one do usunięcia :)
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
6) Mnie jedynie zdziwiło, że nie ma żadnego zadania z tymi czarnymi tabliczkami z bagna (to co napisałeś, że NPC mówi, że jesteś za słaby), i tabliczki leżą na darmo
Nie doczytałeś - jeśli mamy walke wręcz (jedno- albo oburęczna) na poziomie przynajmniej 1 to zleca nam zadanie bez problemu - mamy mu właśnie te 5 czarnych tabliczek dostarczyć. Nie zmienia to faktu, że głupi to wymóg skoro solo czyści się miasto orków (pierwszą połowę)...
9) No właśnie, opowiada nam tylko ten koleś historię. Przeczesywałem lasy w poszukiwaniu właśnie tego mordercy, o którym wspominał ten NPC ale nikt taki chyba nie istnieje, powinno być tutaj zadanie i możliwość zabicia tego wariata-mordercy
Wygląda to tak jakby wycofano się z tego zadania a zapomniano o wpisach.. i tu np solucja do wersji 1.2:
http://www.gothc-er-mod.darmowefora.pl/index.php?topic=7.0
Zadanie nr 2.

PS: Cieszę się, że się zgadzasz, ale może dorzuciłbyś jeszcze jakąś listę bugów które znalazłeś? Dam głowę, że nie namierzyłem wszystkiego a Outlanderowi łatwiej będzie patchować majac wszystkie babole w 3-4 postach niż w 150 :D
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Profesjabrak
  • Użytkownicy

szmotsu

Błędy i bugi
#216 2015-02-17, 00:15(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 13:08)
Bugi które zauważyłem (mogą się powielić):
Zadanie z tajemniczą kobietą - jeżeli najpierw z nia pogadamy to zadanie skoczy do ukończonych (bez zaczynania go) a potem zdaje się z Blizną, to znowu do aktywnych i nie można go ukończyć (w sumie bug znany z czystego gothica z innych misji)
Schrat i uciekinier zwykle giną z ręki węży błotnych i napotykamy pustą chatę; pomaga wtedy marvin. Bug również z czystego gothica mi Schrat na 4 gry przezył raz :D Moze warto przesunąc węże blotne albo dorobić drzwi do chaty :D
Wspominany wcześniej bug z Kosą (Blizna na sumieniu) podobny do tego z zadania z Willem (poprawionego w patchu) - znikająca opcja dialogowa dotycząca naszego doswiadczenia (być może związana z aktem lub przynależnością do konkretnego obozu)
Znany bug z kopalnią złota - brak możliwości zaraportowania o kryjówkach, niezależnie od liczby znalezionych.
Przy obronie placu wymian w przypadku śmierci którejś osoby do wypytania zadanie staje się nie do wykonania. :D
Ogólnie dobra robota z tym modem. Gra zysykuje rumieńców :D Przydałby się jednak bardziej zwiększony poziom trudności bo różnica między G1 a G2NK z l'hiverem będzie masakryczna xd

PS: Dzieki za przeniesienie bo pomylilem dzialy
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Nie doczytałeś - jeśli mamy walke wręcz (jedno- albo oburęczna) na poziomie przynajmniej 1 to zleca nam zadanie bez problemu - mamy mu właśnie te 5 czarnych tabliczek dostarczyć. Nie zmienia to faktu, że głupi to wymóg skoro solo czyści się miasto orków (pierwszą połowę)...

PS: Cieszę się, że się zgadzasz, ale może dorzuciłbyś jeszcze jakąś listę bugów które znalazłeś? Dam głowę, że nie namierzyłem wszystkiego a Outlanderowi łatwiej będzie patchować majac wszystkie babole w 3-4 postach niż w 150 :D

Mogę sporządzić listę tych bugów, które zamieściłem w postach pozostałych bo wyłapałem ich może ze 20 :) ale czy zechce to nasz pan od patchowania gry, bo to może mocno temat zaśmiecić...
No właśnie miałem broń 1-ręczna nawet na mistrz i sprawdzałem w każdym rozdziale tego Steha i tak nie zlecił zadania. Widocznie coś mi się musiało popsuć :)
Ja jestem człowiekiem, który zagląda w każdy kąt, zagada do prawie każdej postaci, czyta dialogi, więc sporo bugów i błędów wyłapie.
 

gothic1210
  • Gość
Postępy w patchu na dzień dzisiejszy:
Zmiany w łatce #2
- Rączka pojawia się w karczmie od północy do godziny 2.30 (zadanie od Silasa)
- Rączka nie powinien leżeć już martwy przed swoją chatą tylko w karczmie w NO(zadanie od Diego)
- usunięto nagrodę za powiedzenie Rufusowi, że Homer jest po stronie Ryżowego Księcia
- poprawiono powtarzającą się kwestię u Rufusa
- dodano dialog u Lestera w którym mówimy mu o poparciu czterech najemników
- zadanie Poparcie czterech Najemników dodaje się do wykonanych, gdy zostaniemy członkami NO
- Emanuel nie mówi nam już, że nie jesteśmy Bandytą, gdy nim jednak jesteśmy i chcemy przyjąć od niego pierwszego questa
- zadanie test Draxa, anuluje się jeśli zostaniemy Cieniem, Szkodnikiem lub Nowicjuszem
- paczki ze stalą dla Quentina nie da się już otworzyć
- wyświetlane ceny zup powinny być już zgodne z faktyczną wartością
- poprawiony "," na końcu zdania w dialogu z Fiskiem
- poprawione nieskończone dawanie expa u Alepha (przy kupowaniu pamiętnika)
- nie można już kupić nieskończenie wiele pamiętników i amuletów u Alepha
- usunięto dialog ze Stone z pytaniem o naukę kowalstwa 
- usunięto ostrzenie mieczy
- u Pattera widnieje już informacja o kosztach PN za naukę 
- obniżona nagroda za przyniesienie Patterowi mięsa
- usunięto plany z oferty handlowej Skipa
- po wykonaniu zadania Bunt zbieraczy u Jeremiasza znika opcja zakupu alkoholu
- usunięto exp za kupienie alkoholu u Jeremiasza
- gdy zostaniemy członkiem jakiejś gildii nie możemy już przyjąć zadań od ludzi z obozu przed kopalnią, jeśli jednak przyjmiemy je wcześniej i dokończymy po przyjęciu gildii będzie się je dało wykonać
- u Smitha dodana informacja o nauce zręczności
- usunięto pozostałości dialogów po walkach na arenie w bractwie
- zwiększono czas na przyniesienie lekarstwa Clawowi o minutę (teraz jest 5 minut)
- gdy już dowiemy się o Tripie od Snafa nie będzie się można zapytać o to samo Gravo
- zadanie od Mordraga (Problemy Mordraga) można dokończyć inną gildią, ale nie dostaniemy wtedy raportu, tylko zamkniemy questa
- poprawiony bug z podstawki z ciągle wyświetlającą się opcją zapłaty 1k rudy Thorusowi
- zaczepki Bloodywana pojawiają się tylko, gdy nie mamy gildii, jesteśmy Kretem lub Kopaczem (bug z podstawki)
- dodany wpis o nauce Outlama
- poprawiona literówka we wpisie u Alberto
- poprawiona literówka w zadaniu Bunt zbieraczy
- usunię to u Gestaha informację o skupie skór trolla (zrezygnowałem z tego)
- poprawiono rozpoczęcie questa z kopalnią złota u Willa
- gdy powiemy Nekowi jak trafić do Nowego Obozu nie będzie on już sterczał jak słup soli tylko pójdzie
- naprawiono buga z nieodzywajacym się Thomsponem w jaskini za Starym Obozem
- poprawiony błąd z niemożnością zakupu średniej zbroi Strażnika
- Jacko wypowiada "czego tu do cholery szukasz?" tylko raz (bug podstawki)
- zaczepki Szakala pojawiają się tylko, gdy nie mamy gildii, jesteśmy Kretem lub Kopaczem (bug z podstawki)
- jako Guru można już poprosić Xardasa o przerobienie Uriziela na runę
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Brawo Outlander, że się wciąż z tym męczysz :joy:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry