Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434994 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434994

Odpowiedzi 7447

outlander

outlander

Moderator działu
posty472
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Póki co udało nam się wraz ze Splashem zaimplementować najnowszą wersję LeGo do modyfikacji. Powinno to pomóc np z crashami podczas trialogów i z ogólnym zwiększeniem stabilności.
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
najważniejsze żeby za dużo nie usuwać szczerze wiele rzeczy z poprzednich wersji podobało mi się
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty472
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Tu praktycznie połowa rzeczy jest bezużyteczna i do wyjebania XD Przeglądam właśnie skrypt alchemii i to jest cyrk na kołach XD Pisiont rodzajów alkoholi z których nikt nie korzysta, bo po co. Zastanawiam się czemu w ogóle poświeciłem na takie coś czas zamiast np rozwijać questy. Sam fakt, że bugi których jest tam pełno zostały znalezione po dobrych 5 latach od czasu napisania skryptu świadczy o tym jak bardzo był to czas zmarnowany xD
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w sumie racja questy najlepsze masz pełna racje do wyjebania racja ale niektóre można by zostawić np test myśliwski i dodać do niego jakieś nowe questy ale to zależy od ciebie
kurcze tak jeszcze myślałem o świątyni śniącego i xardasie chodzi o jakieś questy tajemnice do odkrycia
twój mod jest legenda legend najlepszy legendarny mod do najlepszej legendarnej gry
 

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jestem wielkim fanem Edycji Rozszerzonej uważam że to najlepszy mod go G1.
Edycja Rozszerzona zainspirowała mnie nawet do rozpoczęcia przygody z moddingiem gothica i stworzeniem własnego moda :)

Co do poprawek to:
- Można by sobie odpuścić tą gildie kopaczy żeby znów można było zrobić ten numer z listą od Jana dla Nowego Obozu bo to bardzo klimatyczny quest może nawet go jakoś rozwinąć w kwestii napadu
- Wątek Urutiela rozumiem że był próbą wyjaśnienia tych nieścisłości co do ilości magów w kolonii ale w sumie nie jest aż tak niezbędny
- Corristo raczej powinien umrzeć z resztą magów ognia niż zostawać nekromantą
- Wątek oczyszczania kopalni dla najemników/bandytów bardzo klimatyczny ale może bez tego nekromanty w kopalni
- Możliwość zostania Guru też super ale może bez zostawania przywódcą obozu bo to nic nie wnosiło, może lepiej żeby przywódcą obozu powinien zostać dalej Angar a opcja z Guru dawała dostęp do wiekszej ilości zaklęć
- Fajnie było by rozwinąć wątki w obozach jak te ze starego obozu że idziemy po więźnia do miejsca wymiany i sami jesteśmy dla niego Diego / te napady w nowym obozie i wojna ze starym obozem :)
- Może powrót do tego dialogu z diegiem za co trafiliśmy do kolonii i te statystyki to było super w zależności od odpowiedzi siła zręczność mana bo pamiętam że w wersji 1.49 te statystyki były trochę popsute i nie zbalansowane
- Może rozwinięcie zadania z Chromaninami ??
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w sumie ten wątek z corristo podoba mi sie tym bardziej że jest on powiązany z opuszczona kopalnia i nekromantą i oczyszczeniem dla najemników  wg mnie powinien być ale każdy ma swoje zdanie spoko ale jak edycja rozszerzona to edycja rozszerzona musi byc duża zawartość lepiej było by za wiele nie usuwac tym bardziej w kwestii zadań tylko je rozszerzać i dodawać nowe
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
- Można by sobie odpuścić tą gildie kopaczy żeby znów można było zrobić ten numer z listą od Jana dla Nowego Obozu bo to bardzo klimatyczny quest może nawet go jakoś rozwinąć w kwestii napadu
- Możliwość zostania Guru też super ale może bez zostawania przywódcą obozu bo to nic nie wnosiło, może lepiej żeby przywódcą obozu powinien zostać dalej Angar a opcja z Guru dawała dostęp do wiekszej ilości zaklęć
- numer z listą dla Laresa nadal można wywinąć; to nawet fajnie wygląda, że dołączając jako Kopacz lub Kret do któregoś z tych dwóch obozów możemy wykorzystać zdobyte informacje do wkupienia się w łaski drugiego i zyskania w ten sposób mocniejszej pozycji. Moja propozycja byłaby taka, żebyśmy po dołączeniu do SO lub NO przez zdradę drugiego od razu dostali lepszą zbroję. Dla zbalansowania ta droga dawałaby mniej expa niż normalna. No i nie powinno być możliwości dołączenia do Starego Obozu, jeśli pokażemy listę Laresowi.
- to można zostać przywódcą obozu na bagnie? Tego nie kojarzę, po prostu wykonujemy zadania związane z zarządem, ale przywódcą nadal jest Angar xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w sumie ten wątek kopaczy jest dobry
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty472
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Corristo w następnym patchu idzie do piachu, a nekromanta znika z kopalni. To już jest przesądzone od jakiegoś czasu. Ten wątek jest kiepski i naprawdę nie ma czego żałować. W ogóle w niewydanym patchu do Content Moda klucz do opuszczonej kopalni miał Szakal i zdobywaliśmy go dopiero po jego śmierci. To było najbardziej klimatyczne rozwiązanie, ale trochę bawitka z wprowadzaniem tego, bo fabuła bandytów opiera się o kopalnię. A jak już jesteśmy przy bandytach to atak na ich obóz też mi się nie podoba, ale nie wiem jak to zmienić. Za bardzo holywoodzka ta fabuła a przy tym mało ciekawa. Jeśli ktoś ma pomysł jak to ugryźć to zapraszam do dyskusji.
Co do wątku kopaczy to na pewno go zostawię. Jak ruszę te zadania gildyjne to się pół moda posypie. Wprowadzę może te poprawki o których mówi Jao i powinno być ok.
Uturiel też zostaje. Fajny wątek z cutscenkami. Szkoda tej pracy.
 

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O to fajne zmiany :) A jeśli chodzi o bandytów to może..hmm
Jak jest akcja z Torlofem i strażą koło obozu myśliwych, to bandyci w tym czasie mogli by przenieść się do Nowego Obozu ? Takie połączenie sił w ramach zagrożenia ze strony Gomeza ? Opuszczają swój obóz i wspierają Nowy Obóz aby odeprzeć Gomeza. Oczywiście zachowali by autonomie jako osobna grupa

I wtedy jeśli by była akcja ze od strony Strażnika Starego Obozu to chcą zaatakować a okazuje się że obóz jest pusty

Od Strony Najemnika nowego obozu pertraktacje z magami wody czy Lee o miejsce dla Quentina w obozie  :hmmm: ??

A od strony bandytów organizowanie wymarszu i pakowanie dorobku żeby jak najszybciej opuścić obóz ?

I dopiero po połączeniu sił wspólne odbijanie opuszczonej kopalni

Może coś w takim stylu ????
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Prawdę mówiąc można się pobawić w delikatną implementację fabuły z CZ, tym bardziej ze w ten już raczej nie pogramy. Nie oszukujmy się - dwa ostatnie rozdziały podstawki są trochę do dupy fabularnie. A miło by było jakoś rozszerzyć tę wojnę ze Starym Obozem, do tego coś zrobić, by zabicie Gomeza przestało być opcjonalne i żeby w końcu można było spokojnie nie zabijać Kruka (oraz pozostałych, którzy pojawiają się w NK, bo jednak mi się ten obóz uciekinierów ze Starego Obozu nie podoba i wywaliłbym go). Sam pomysł z Corristo jako zdrajcą jest dobry, ale wymaga lepszej realizacji - wspomniany CZ zrobił to lepiej niż ER (choćby przez to, jakim uderzeniem jest ten twist, do tego nie jest tak, że po prostu "O! Corristo znikąd! I jest teraz zły, trzeba go zabić!", tylko rzeczywiście odgrywa jakąś rolę w tej finalnej konfrontacji), a jednak nadal czegoś brakuje.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że z takim rozmachem tego nie zrobisz (bo niby kiedy), ale jak chcesz szukać "niehollywoodzkiej fabuły", to myślę, że w fabule CZ znajdzie się parę dobrych inspiracji (ale tylko inspiracji, bo tak głupi, żeby powiedzieć, że CZ ma dobry plot, to nawet ja nie jestem).
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

outlander

outlander

Moderator działu
posty472
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Nie ukończyłem CZ bo mi się zbugowało na drugim rozdziale XD Przydałby się Ikarus-free port tego moda.
Nad tymi bandytami pomyślę jeszcze, ale chcę to mimo wszystko zrobić możliwie małym nakładem sił.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Jak chcesz to napisz na PW, zrobię ci streszczenie fabuły, a przynajmniej tego co pamiętam :F
Może opuszczoną kopalnię w ogóle wywalić, a zamiast tego skupić się na lokacjach, które już mamy, zwłaszcza Starym Obozie właśnie i może terenach orków? xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

outlander

outlander

Moderator działu
posty472
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Ale opuszczona kopalnia w niczym nie przeszkadza. Jeśli chcielibyśmy odkleić od niej bandytów to na spokojnie można zrealizować scenariusz z Contnet Moda z kluczem u Szakala. Ziemie Orków w sumie ciekawy temat ale nie wiem co mogłoby się tam fajnegoznaleźć. Nic mi nie przychodzi do głowy.
A streszczenie CZ możesz w wolnej chwili napisać, ale nie jest to jakoś pilne. Jak będziesz się naprawdę bardzo nudził :D
 

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na terenach Orków może jakieś pozostałości sprzed utworzenia bariery coś więcej o Lordzie Tymoris  i Burgrabii Bergmarze??  Działaniach prowadzonych przez nich na tych terenach  :hmmm:
Może powiązać to jakoś z Chromaninami ??
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do zadań do ER to ja przygotowałem bardzo dużo scenariuszy jak tylko będzie potrzeba to mogę udostępnić. Mojego Quest Packa do ER i tak nie będzie bo nie mam skryptera.

Jest tam :

Więcej zadań dla Nowego Obozu
Zadania dla Łowców Orków
Więcej zadań dla pozostałych Obozów
Więcej zadań w Starej Kopalni i w Kotle
Zadania na Turniej Gladiatorów w SO
Dużo zadań pobocznych.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@outlander Na ziemiach orków mogłaby być jakaś wyprawa z udziałem głównych obozów; dajmy na to, że Bezimienny na spotkaniu przyjaciół wygaduje, czego dowiedział się o Śniącym, a ci, wiedzeni dobrymi chęciami, rozprzestrzeniają informacje o arcydemonie, który siedzi pod miastem orków. W związku z tym Nowy Obóz przygotowuje się do możliwej konfrontacji z orkami, może nawet w tym celu spróbować zawrzeć rozejm ze Starym Obozem. Albo Angar wysyła tam ekspedycję, żeby obserwowali orków i dowiedzieli się czegoś o Kalomie (swoją drogą ten, na wzór swojego odpowiednika w Lordzie Edmundzie, mógłby oprócz ludzi, z którymi wyszedł z Bractwa, przygotowywać zbieraninę wyrzutków z całej Kolonii, żeby zebrać armię, która mogłaby służyć Śniącemu po jego przebudzeniu). Żeby coś te wszystkie postacie robiły w 5 i 6 rozdziale, bo na tym etapie mamy taki trochę Gothic 3 - żeby gdziekolwiek cokolwiek się stało, musi tam przyjść Bezimienny i zrobić to sam. Nijak się to ma do Gothicowego "jesteśmy małym trybikiem w wielkim świecie". Jasne, Bezimienny jest bohaterem i to on dokonuje wielkich rzeczy, ale inni też niech coś robią sami z siebie xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kurcze szkoda że z tym corristo i nekromante wywaliłeś a w zamian za to cos bedzie innego wiesz warto by było

Post połączony: 2019-12-28, 18:51
mam tylko nadzieje że będzie w to miejsce cos lepszego albo innego
a dasz jakies nowe minibossy albo bossy np w gromadzie goblinów przywódce goblinów tam gdzie zębacze jakiegoś większego albo szkielety czy zombie króla ożywieńców
 

Uriel

Uriel

Użytkownicy
Człowiek w wiadrzanej masce
posty49
Propsy15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Człowiek w wiadrzanej masce
Co do wątku Bandytów i ataku SO na ich obóz. Wiem, że Kolonia to w sumie dość ciasne miejsce ale można coś pokombinować, że Quentin po dostaniu cynku z NO, że "coś się dzieje" wysłał ludzi na zwiady, a ci donoszą, że po Kolonii rozpierzchły się grupki uderzeniowe Strażników z SO w poszukiwaniu obozu Bandytów i trzeba te grupki zlikwidować.
Co do Corristo i jego zostaniu złolem. Po stronie SO jako Strażnik mamy pomóc Morokowi w oczyszczeniu Areny. Tam w tym dokumencie co outlander udostępnił na Dysku Google już to pisałem, ale można bliźniacze zadanie dodać dla Maga Ognia (odpowiednio zmodyfikowane). Do rzeczy jednak. No i czyścimy tą Arenę i tam jest taka "świątynia"/kaplica. Corristo zafascynowany tą budowlą mógłby ją chcieć zbadać, dlatego nie byłoby go w SO i tam pod wpływem Śniącego mógłby stać się złolem, ale nie Nekromantą. Tę dumną nazwę powinien dzierżyć jedynie Xardas :D
Wątek Uturiela jest dobry. Podoba mi się pomysł trochę szurniętego maga który chcę zrobić wyrwę w Barierze "kryształem na patyku"
A do balansu (i nie tylko) wrócę jeszcze dziś (prawdopodobnie) po kolacji. :D
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
fakt racja
tutaj naprawde można jeszcze wiele zrobić
warto byłoby by sie jeszcze zastanowic ale to zalezy od twórcy
jak sie robi emotikony nie mam ikonki

Post połączony: 2019-12-28, 19:48
wypowiedzi vesemir jao i vincenta93 są dobre warto było by skorzystać

Post połączony: 2019-12-28, 19:49
oraz uriela
 


1 Użytkownik i 15 gości przegląda ten wątek.
Do góry