Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3419301 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3419301

Odpowiedzi 7445

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam dwa pytania:
1.Podczas rozmowy z Diego na placu wymian ten miał mi dać +5 do siły ale ich nie otrzymałem. Czemu?
2.Czy do otwierania skrzyń potrzebne jest wyuczenie tej umiejętności czy nie. Zauważyłem, że mając wytrych mogę klęknąć przy skrzyni ale wytrychy się łamią czy to nacisnę w lewo czy w prawo. Natomiast jedną skrzynię za Gerardem na wyżynie obok młodego Goblina mogę otworzyć wytrychami? Tak więc ktoś może mi to przybliżyć?
 

RedMorango

RedMorango

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modyfikacja bardzo udane, nie ma wrażenia takiej pustej kolonii, zawsze coś się dzieje i wszędzie są ludzie, generalnie kawał dobrej roboty.

Mam pewien problem, i liczę że mi z tym pomożecie - oczywiście gram w edycje rozszerzoną ;)
Nie mogę ruszyć zadania "nowi wyznawcy dla bractwa"... Zadanie dostałem po rozmowie z Dusty'ego, i miałem udać się na bagna i poszukać jego kumpla Malvina... Typa oczywiście znalazłem, pogadałem, dostałem wpis w dzienniku, pochodziłem jeszcze po bagnach i zaczepił mnie Baal Tondral który wygłosił swoją mogę (nie mam już u niego kwestii dialogowych), więc wróciłem do SO pogadać z Dusty'm... Wszystko było ok, do momentu kiedy powiedział, że nie może opuścić obozu, ponieważ musi dać 100 bryłek rudy strażnikom... O ile dobrze wiem, powinna być opcja dialogowa w której te bryłki mu daje i wychodząc przez bramę zaczepia nasz strażnik.. Niestety takiej opcji nie mam, skończyło się na tym, że gościu potrzebuje 100 bryłek, ja mu ich dać nie mogę (nie mam u niego żadnej opcji dialogowej) mimo, że mam taką ilość, żaden strażnik nie chce przyjąć bryłek, a zadanie stoi w miejscu... I teraz moje pytanie - czy zadanie zostało zmodyfikowane w edycji rozszerzonej? Czy mam jakiś bug? Nie lubię mieć nie dokończonych zadań ;/ Należę do NO, jeżeli to coś zmienia... Czy da się jakoś konsolą ruszyć tego questa, żeby nie zalegał w dzienniku (walić nagrodę i exp)?

I mam jeszcze takie pytanie techniczne, czy edycja rozszerzona często się crash'uje? Czy to wina DX11? Mam te 2 mody (oczywiście mam zainstalowane poprawnie, do tego GMDK, Player Kit'a, SYstem Pack'a itp) i często gre mi crashuje..

Pozdrawiam
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Edycja Rozszerzona crashuje się często po przez DX11 który jest nie stabilny w cholere no i do tego jego deszcz craszuje każdego sejva.

Co do zadania to wywal bryłki rudy i je podnieś powinno zadziałać.
 
 

RedMorango

RedMorango

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zastanowię się nad tym DX11, bo jak to ma tak wyglądać to niech idzie w cholere...
Bryłki wyrzucałem i podnosiłem, zostawiałem sobie również równe 100 i niestety bez zmian...
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Należę do NO, jeżeli to coś zmienia...
Jak dla mnie wszystko jasne, przecież ta kwestia zawiera chęć przystąpienia Bezimiennego do Bractwa.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

RedMorango

RedMorango

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale to w takim razie nie powinno zadanie się anulować i znajdować się innej zakładce?? Inne zadania dla bractwa (rownież te które służyły przyjęciu) mogę robić...
 

Gumaa

Gumaa

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak swoją drogą... Czemu piraci są nieśmiertelni?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Żeby nie można było ich zabić? :|
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Everton

Everton

Użytkownicy
posty1
Propsy1
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Błędy Edycji rozszerzonej 1.4.9

- Literówka podczas odprowadzenia Josepha. Mowi "kilka tgodni" zamiast tygodni czy jakośtak.
- Podczas rozmowy ze szkodnikami (niektórymi) po zapytaniu "gdzie znajdę laresa?" pokazuje się w odpowiedzi
niemiecki dialog.
- podczas rozmowy z najemnikiem w kotle (tym drugim zaraz po zejściu) bezimienny powtarza kwestię najemnika.
- awans z szkodnika/najemnika/maga wody na cienia jest nadal możliwy. Wystarczy poprowadzić jako kret rozmowę z gomezem do "czy to znaczy że jestem jednym z was?" następnie iść do laresa i dalej wiadomo co :)
- bezimienny podczas rozmowy ze strażnikiem świątynnym powtarza jego kwestię dialogową


OBÓZ BRACTWA

mam tu jedno zastrzeżenie... Otóż strażnikiem świątynnym idzie zostać w 2 rozdziale (pod koniec po wręczeniu almanachu Cor Kalomowi)  wszystko pięknie ładnie ale ja zazwyczaj zostawalem w 3 rozdziale strażnikiem bo w sumie zawsze przesypywałem się do pólnocy i szedłem na dziedziniec gdzie odbywała się kac scenka a następnie rozpoczynał się rozdział 3 gdzie mogłem zostać strażnikiem świątynnym. Tylko że... jeżeli zostaniemy SS w 3 rodziale to zepsujemy sobie zadanie z balem lukorem, gdyż iż ponieważ typ przenosi się na tereny orków i zadania już nie można wykonać (cmentarzysko orków dla ścisłości) Także.. najlepiej zostać strażnikiem świątynnym w 2 rozdziale by móc wykonać to zadanie.

- powtarzający się dialog z Davsonem "mocne ziele"
- brak kwesti dialogowej u Outlama (zadanie wręczna Okyl gdy jesteśmy szkodnikiem bądź najemnikiem) zadanie dostawy nie idzie wykonać bo żaden z nich nie ma opcji dialogowej.

Post połączony: 2017-02-26, 14:32
- zostajemy kretem, szkodnikiem mówimy że chcemy zostać magiem wody lee potem idziemy do cronosa daje nam hasło i możemy zostać magiem wody. Nie robimy tego, idziemy do gomeza zostać cieniem, potem strażnikiem (przed tym gadamy żeby zostać magiem ognia ale nie zostajemy) potem idziemy jako strażnik do saturasa on nas mianuje na maga wody, potem idziemy zostać magiem ognia i w 4 rozdziale znowu idziemy zostać magiem wody.  Choć to poplątane idzie tak to zrobić...

Post połączony: 2017-02-26, 14:35
AHA BARDZO POWAŻNY BUG!

Po pobiciu myśliwego Josepha możemy mu odebrać amulet, który to możemy dać cronosowi gdzie nasza postać mówi "odebrałem to myśliwemu który był opętany" natomiast myśliwy nie był opętany bo żadnej misji związanej z tym nie było... tak wiem wiem w poprzednich wersjach był.. najwidoczniej outlander nie przewidział że ktoś może pobić sobie tego mysliwego bo w sumie po co komu exp...

- zadanie związane z rączką zostało anulowane? Mówię tu o piwnicy magnatów. Gdy zostaliśmy szkodnikiem ten wręczał nam zadanie. Teraz tego nie robi.

- zadanie związane z wilkiem który to chce byśmy znaleźli jego ozdobną klingę też zostało usunięte z gry? Nie mogę rozpocząć tego zadania.

Post połączony: 2017-02-26, 14:43
Mam dwa pytania:
1.Podczas rozmowy z Diego na placu wymian ten miał mi dać +5 do siły ale ich nie otrzymałem. Czemu?
2.Czy do otwierania skrzyń potrzebne jest wyuczenie tej umiejętności czy nie. Zauważyłem, że mając wytrych mogę klęknąć przy skrzyni ale wytrychy się łamią czy to nacisnę w lewo czy w prawo. Natomiast jedną skrzynię za Gerardem na wyżynie obok młodego Goblina mogę otworzyć wytrychami? Tak więc ktoś może mi to przybliżyć?


AD1

Rozpoczynasz z 5 siłami. Więc wybierając tą kwestie po rozmowie masz 10 siły.. wiem ze można się przez to pomylić ale zaczynasz z 5 siłą a nie z 10.

AD2

Ta skrzynia na placuwymian? Najwidoczniej potrzebujesz klucza do otworzenia. Resztę skrzyń możesz bez klucza swobodnie otwierać bez umiejętności, lecz szybciej Ci się wytrychy wtedy łamią
 

RedMorango

RedMorango

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak dokładnie wygląda kwestia w przyjęciem do NO? Czy na prawdę trzeba przez chwilę zostać członkiem SO, iść do kopalni i dopiero wtedy iść z tą listą do Laresa? Nie ma innej możliwości? Przed pójściem do kopalni Lares mówi, że mamy "za mało reputacji", czy można w jakiś sposób ją zwiększyć? Wiem, że na samym początku można iść z kosą do NO, ale wtedy zostajemy kretami? Myślałem, że można się jakoś wkraść do starej kopalni będąc neutralnym ;/ Nie widzi mi się chociaż na chwilę zostać kopaczem ;/
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Zdrada SO to jeden ze sposobów. Drugi to pogadanie ze Swineyem w Wolnej Kopalni i rozpoczęcie zadań dla najemników; ta droga umożliwia też w pewnym momencie zdradę NO, która jest drugą opcją przyjęcia do SO.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdrada SO to jeden ze sposobów. Drugi to pogadanie ze Swineyem w Wolnej Kopalni i rozpoczęcie zadań dla najemników; ta droga umożliwia też w pewnym momencie zdradę NO, która jest drugą opcją przyjęcia do SO.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale zostając Kretem mam jeszcze szansę zostać przyjęty do SO?
I czy podobnie jest gdy zostanę Kopaczem to mogę faktycznie zostać przyjęty do NO z listą?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Konto Psimgotha

Konto Psimgotha

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Zbanowany
Za nim mnie znów zbanujecie proszę o nie usytuowanie tego posta. Z góry dzięki.


Żeby zostać szkodnikiem bez dołączenia do kretow bądź kopaczy musimy wykonać następujące czynności. Ważna jest kolejność pierwsza.

1: rzucamy na roscoe czar snu. Owy czar możemy znaleźć nie daleko draxa na wzgórzu.
2: robimy dla Laresa zadanie z baal isidro
3: idziemy do Laresa z mordragiem

Post połączony: 2017-02-27, 21:18


Post połączony: 2017-02-27, 21:18
@RedMorango
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak sobie myślę, że możnaby do części dialogów np "Kim jesteś?" "Co tutaj robisz?" podłożyć oryginalny głoś bezimiennego (z plików gry) podczas robienia dubbingu :)
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty232
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Będzie jeszcze jakiś patch?
 

servus

servus

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Jeden z moich pierwszych postow i chyba zaczne z grubszej rury. Rozumiem sens tego moda w takim sensie, ze ma byc po prostu trudniejszy od g1, o tym mozna byloby pod roznymi aspektami rozmawiac i gdybac godzinami o kwestiach balansu pewnych rzeczy/statystyk i ogolnie rzecz mowiac. Ja sie skupie na SILE i alchemii z nia zwiazanej.  Dodam tez, ze nie jestem hardkorowym graczem gothica, bo wczesniej w przeszlosci przeszedlem tylko raz 1 i tak samo 2 czesc sagi i moze tylko ja widze tutaj problem. Zaczynajac opisze w skrocie moja postac, jak bedzie trzeba to wrzuce ss ze statystkami. Najemnik, lvl 12, 27PN, 50siły, bron 2reczna poziom 4, poczatek rozdzialu 3(nie poszedlem jeszcze na cmentarzysko).
Teraz opisze "swoj" problem. Czuje sie jakbym sie zatrzymal i nie moge ruszyc dalej. 50 siły wystarcza mi tylko na solidny miecz 2reczny zadajacy 55 obrazen. Chcialem sobie dobic do 65 zeby zalozyc zardzewialy miecz obureczny ktory zadaje tylko 6 wiecej obrazen ale to zawsze jest coś + te 15siły tez daje kopyto w obrazeniach. Mam 2 zadania w ktorych musze na drodze pokonac zebacze ale ja nie zadaje im obrazen, na krycie zadam 1/5hp ale sam zebacz ma mnie na swoje 3 hity i ten kryt musi siasc, a nie siada zawsze wiadomo. Poszedlem do laresa, mysle sobie w porzadku, tak zrobimy, a tutaj a3 i 5pkt siły = 15pn a nie jak w a1 i a2 5pkt siły = 10pn. I tutaj zaczalem myslec nad alchemia powaznie bo 1 sily = 3pn to jest duzy koszt. Do sedna. Chcialem sie nauczyc robic miksture siły, niestety potrzebny 2 lvl alchemii (w tym momencie odpalilem marvina na 2gim savie zeby to sprawdzic). Przepis kupilem. Czytam ksiazke, mam potrzebne składniki, zrobilem pota, odpalam go w eq, a tu ku mojemu zdziwieniu dodaje on (oczywiscie moim zdaniem) TYLKO 3 SIŁY. Dlaczego jest takie moje zdanie? Spojrzcie na potrzebne skladniki. Zaczne od tylu zeby bylo ciekawiej:
1x bagienne ziele - w porzadku
3x kocianki - mialem tylko 2 w eq, przeszedlem sie do cmenatrzyska na marvinie, zebralem tylko jedna w celach testowych, chociaz nie wydaje mi sie zeby kocianki byly jakos bardzo rzadkie
2x OGNIOCIERN (daje +1 siły po zjedzeniu) - no wlasnie. Troche latajac po mapie, czytajac troche na forum szukajac co inni uzytkownicy pisza gdzie mozna je znalezc. Ile jest ich na mapie? 10-15? Nie wydaje mi sie zeby bylo ich wiecej. Zalozmy optymistyczna wersje ze jest ich 15. Przecietny explorator mapy znajdzie ich okolo 5. Ci ktorzy beda lepiej szukac i dokladnie nawet 10. A 15? W takim np A3? To jest tylko wyzwanie dla hardkorowca i uciekanie przed mobami. Na ten moment moge osobiscie ich miec okolo 7. I mowie tutaj o takim graniu ze zabijam moby w trakcie szukania tych ogniociernow. Przypominam, ze jesli dobrze widzialem na forum gdzies tam miedzy postami to nie dawno czy tam pare wersji/patchy temu zostal wlasnie przepis zmieniony na ta miksture, nie znam poprzednich skladnikow ani ile sily ona dawala.
Podsumowujac. Widze problem z ta mikstura / ogniocierniem / alchemia. Sam ogniociern daje ten 1 pkt sily, mikstura TYLKO 3 przy uzyciu takich 2 ogniociernow i 2 mniejsze skladniki + najwazniejsze 30 PN NAUKI NA 1 i 2 POZIOM ALCHEMII. Grajac w takim stylu normalnego gracza jaki opisalem powyzej i robiac takie 3/4 mikstury jestesmy do tyłu 3 punkty nauki lub do przodu jedynie 6. Prosty rachunek. 3 mikstury = 9 sily 9sily x 3(koszt punktow nauki 1 siły) = 27. Z kazda kolejna mikstura mozecie sobie to sami policzyc.
Jesli macie dla mnie rady jak ta sile zwiekszyc to bardzo milo wyslucham. Wiem, ze jest tez wywar sily i chyba tylko ta opcja mi pozostaje bo ten wywar wydaje sie przegiety :P
Jestem bardzo ciekawy waszego odzewu uzytkownicy i gracze. Dzieki.
 

BAc

BAc

Użytkownicy
posty94
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema, mam pytanie odnośnie łuku, o ile mnie pamięć nie myli w jedynce obrażenia od łuku zwiększała siłą, a nie zręczność. Czy mod to reguluje zmieniając skalowanie na zręczność, czy jest bez zmian? Dzięki i pozdrawiam :)
 

krzysztoff8

krzysztoff8

Użytkownicy
posty19
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak ukończyć zadanie od Quentina, atak placu wymian? Poszedłem z doylem, zabiliśmy wszystkich, oprócz jednego robotnika który uciekł, a nie goniłem go. Zebrałem 5 dokumentów ograbiłem wszystkich, ale w ogóle zniknęła opcja związana z zadaniem u quentina, choć wcześniej była, ale mówił, że nie zebrałem wszystkiego.
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

majster1994

majster1994

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć wam, powiedzcie tak z ciekawości działa w tym modzie marvin mod ? wpisuje bmarvinb i nie dział mi, chcę po prostu się pobawić tym modem i tyle
 


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry