Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3420370 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3420370

Odpowiedzi 7445

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
@blackero

Takim propozycjom od razu mówimy nie.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#5721 2017-02-06, 19:42(Ostatnia zmiana: 2017-02-06, 19:48)
Ja to tam bym już nic nie dodawał do tego moda. Ma on już wystarczająco dużo contentu i nie widzę dodawania czegoś bardzo nowego lub innowacyjnego.

Pozostaje czekać aż @Tune Seeker skończy dubbing i go zaimplementować. Oczywiście można by pododawać kilka zadań do różnych obozów czy coś w tym stylu - tylko po co ?

Niektórzy będą chcieli jeszcze zostania magnatem czy coś w tym stylu, albo mianowanie się na guru tak jak w LZGD, ale dla mnie psuło by to koncepcje modyfikacji szczególnie zostanie guru (tak jak w LZGD) bo z magnatem nie miałbym bardzo dużego problemu, (ale mamy przecież Świat Skazańców).

Jak dla mnie wersja 1.5 może nigdy nie wychodzić.
 
 

anor

anor

Użytkownicy
Nemis ot awruk
posty3
Propsy2
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Nemis ot awruk
A powiedzcie mi co oczekujecie od wersji 1.5? Chętnie przekaże to gothic1210 skoro mam z nim stały kontakt.

Nowe zbroje i bronie by się przydały + naprawa istniejacych bugów
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Coś tam coś tam...

Zgadzam się z tym w 100%. Całe te pomysły z dołączeniem do gildii, które powinny byc w teorii nieosiągalne do dołączenia, a mówię tu o Magnatach uważam za kompletny bezsens. Do tego Edycja Rozszerzona ma wszystko to co powinna już mieć, nie ma co tu się rozwodzić nad dodawaniem nowych zadań czy jakiś głupot pokroju fabuły z niewydanego Gothic Sequel.

Od siebie dodam, że ogólnie planowane poprawienie:
- questu z poszukiwaniem Cor Kaloma. Wspólnie z @gothic1210 stwierdziliśmy że jest za słabo rozwinięty i sprowadza się do dwóch rozmów. Planujemy go nieco przedłużyć jak i zmienić zleceniodawcę tego zadania, tak żeby każda możliwa gildia mogłaby to zrobić.
- niewielkie poprawki w dialogach, zgodnie z lore Gothica.
- poprawienie balansu w systemie z bossami.
- zaimplementowanie wersji angielskiej.

Ogólnie nie będzie wielkiej rewolucji, a raczej małe poprawki do i tak udanej modyfikacji. Stay tuned.

@anor

Ta sugestia byłaby dobra, gdyby nie to że mówimy tutaj o kompletnym zbalansowaniu tych pancerzy i broni. To nie Returning zresztą by wszędzie było nasrane w tej kolonii rynsztunkami.

 
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
- zaimplementowanie wersji angielskiej.

Za to propsuje rękami i nogami. Będzie z tym dużo jebania, ale jak dacie radę to na prawdę będzie to wielki kamień milowy w polskich modach do Gothica.

Wiem że były próby robienia wersji angielskiej MT, ale nie wiem czy takowa powstała. Ruscy co prawda mają ruską z czymś tam zmienionym i tyle, ale nadal to nie jest angielska. Polskie mody raczej nie mają wersji angielskiej (no chyba że o czymś nie wiem, a jest to jak najbardziej możliwe) przez co mają rozgłos zazwyczaj tylko w Polsce przez co wiele tracą, a tu jeśli taka powstanie będzie świetnie. Na MODDB widać, że ludzie by chcieli tak jak pewnie na innych zagranicznych forach.

Tak czy siak życzę powodzenia w robieniu jej.
 
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
MT akurat jest w wersji angielskiej - poszukaj gdzieś Dark Mysteries na WoGu a na pewno znajdziesz. Poza tym zapominasz o Złotych Wrotach, które o ile mi wiadomo takową angielską wersję posiadają.

A tłumaczę póki co ja sam. Skończyłem studia z anglistyki i zamierzam doszlifować angielski na tyle, ile możliwe co się wiąże z tłumaczeniem. Póki co dodam, że nie szukam nikogo, ale jeśli taka potrzeba będzie to na pewno pojawi się temat na forum.

Dodam też, że wszystkie materiały przygotowane przez Darka jakie niedawno wyszły również są przetłumaczone przeze mnie.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
MT akurat jest w wersji angielskiej - poszukaj gdzieś Dark Mysteries na WoGu a na pewno znajdziesz. Poza tym zapominasz o Złotych Wrotach, które o ile mi wiadomo takową angielską wersję posiadają.

Widać moją znajomość w przesiadywaniu na zagranicznych forach XD. O Złotych Wrotach nie słyszałem, że jest angielska wersja, bo nie grałem w tego moda, a recenzje jak widać  są świetne i muszę się w końcu zabrać.
 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Od siebie dodam, że ogólnie planowane poprawienie:
- questu z poszukiwaniem Cor Kaloma. Wspólnie z @gothic1210 stwierdziliśmy że jest za słabo rozwinięty i sprowadza się do dwóch rozmów. Planujemy go nieco przedłużyć jak i zmienić zleceniodawcę tego zadania, tak żeby każda możliwa gildia mogłaby to zrobić.
- niewielkie poprawki w dialogach, zgodnie z lore Gothica.
- poprawienie balansu w systemie z bossami.
- zaimplementowanie wersji angielskiej.
A możecie dodać wybór poziomu trudności? :P
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Nic takiego nie planujemy - to są zmiany w poziomie skryptów, a na pewno gothic1210 nie ma czasu zajmowac się, by ktoś chciał się poczuć bity po tyłku, jak dziwka przez alfonsa.
 

gothic1210
  • Gość
Braki personalne mogą jakoś usprawiedliwić potrzebę nowych Guru ale...Bezimienny? Serio? Świerzak? Przecież Y'Berion w którymś tam dialogu z Bohaterem nawet mówi coś w stylu, że Guru można zostać po latach przygotowań i medytacji. W moim odczuciu Guru nie są jak Magowie Ognia lub Wody, ponieważ Magowie po za naukami czysto "akademickimi" przechodzą szkolenie bojowe vide Gothic II NK. Natomiast Guru są kształtowani w kierunku przekazywania nauk; nawet w ER Baal Lukor jak idziemy z nim zabijać wilki mówi coś w stylu, że nadaje się do walki ponieważ uczył się u Cor Angara, co osobiście interpretuję jako insynuację że pozostali Guru nie nadają się do walki. Z resztą w OnB jest wielu lepszych kandydatów na Guru, ponieważ są dłużej ergo są lepiej przygotowani, chociażby Joru czy nawet Lester.
To forum charakteryzują tego typu jałowe dyskusje jak ta powyżej. Dlatego na dłuższą metę nie da się tu wytrzymać.  :) W ER zostaje się Guru po upadku wiary w Śniącego. Zarówno Bezimienny jak i Cor Angar zdają sobie sprawę, że Śniący jest demonem o czym wyraźnie mówią. Świadczy o tym ten dialog:
AI_Output (self, other ,"-"); //Próbujesz ukryć się pod płaszczykiem arogancji. Mów, co cię trapi.
AI_Output (other, self ,"-"); //Mistrzu, chodzi o to, że Śniący jest demonem. Obaj dobrze o tym wiemy. Dlaczego miałbym chcieć zostać Guru, jego najwierniejszym sługą?
    AI_Output (self, other ,"-"); //Rozumiem twoje obawy. To się bardzo chwali, że mi o tym powiedziałeś. Nie liczą się dla ciebie tytuły lecz duch!
    AI_Output (self, other ,"-"); //Zrób to dla tych wszystkich zagubionych ludzi, którzy błąkają się po tym Obozie bez celu. Oni potrzebują kogoś, kto wskaże im drogę.
Bezimienny zostaje w Guru nie ze względu na wiarę, bo wiara w Śniącego już wtedy nie istnieje. Nijak ma się więc twój argument na temat medytacji i ubijania śmietanki czy czegoś tam... Nawet w jednym zadaniu dla Guru gracz ma możliwość wyjawienia nowicjuszowi Stehowi prawdy o Śniącym. Wtedy ten odejdzie z obozu. Tak więc jak mówię, rola Bezimiennego nie jest już taka sama jak innych Guru kiedy wiara w Śniącego miała jeszcze jakiś sens.

Spłodziliście stronę dyskusji, takiego gdybania bez zagrania tą ścieżką w ER. Już któryś raz się taka sytuacja powtarza. Chociażby wtedy jak był płacz za tym czarnym magiem, który był zjebany jak fabuła w sequelu. To samo, nikt nie grał, nikt nie widział, nie wie jak kiepskie to było, ale gorzkie żale trwały chyba z trzy tygodnie. Litości ludzie...

Co do spraw bieżących. Solucja kiedyś zmartwychwstanie, jednak nie nastąpi to szybko.
Kereth tłumaczy wersję 1.4.85 (jest na moddb od kilku tygodni - nie była publikowana na forum) na język angielski.
Ethernal Modding (Nefario, Vincent93 i wyzyskk) robią jakiegoś patcha z rzeczy. które głównie wyzyskk tam sobie wymyślił.
Ja na razie nie biorę udziału w tym wszystkim. Przygotuję tylko solucję. Szczegółów na temat patcha 1.5 trzeba szukać na forum BG.
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świetna robota :) zagrałem drugi raz w moda (wcześniej grałem gdzieś koło wersji 1,400 i nie wyobrażam już sobie grania w G1 bez niego, a to chyba najlepsza pochwała :) Fajnie domyka wątki, poprawia niedoróbki, nie niszczy klimatu (jak wiekszość innych modów) jednym słowem robi robote :)
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

WinterKing

Może jakaś nowa lokacja ?
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
WinterKing
Może jakaś nowa lokacja ?
To ja już bym wolał kilka dodatkowych questów do wykonania - zawsze jakaś atrakcja.
Poza tym jeśli Winter/gothic1210 wykonaliby tę dodatkową lokację, to chyba uszczypnąłbym się w policzek, zwłaszcza iż dodatkowa lokacja dobrze się komponuje z dodatkowym wątkiem.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Przecie mamy Opuszczoną Kopalnie. Ludzie czego wy byście chcieli więcej ? To jest Edycja Rozszerzona a nie Returning.

Lokacja gdy zostajemy guru w LZGD jest kiepsko wykonana i kompletnie do dupy :/, a inne też nie miały by sensu.
 
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdyby   " gothic1210 " miał chęć dołożyć jakąś nową lokacje to myślę  że  my  forumowicze coś wymyślimy.
 Więc proszę autora ER o wypowiedź
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#5735 2017-02-07, 22:48(Ostatnia zmiana: 2017-02-07, 22:59)
No to wymyśl coś co było by zgodne z lore i nie byłoby gówniane tak jak w LZGD, bo sorry, ale ja taki kreatywny nie jestem i jestem niemal pewny, że nowa lokacja psuła by koncepcje moda.

Poza tym nowa lokacja = nowe wszystko ?    (tak jak w MT czy CZ)
 
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hmmm wątpie czy sie o to pokusicie ale możnaby zmienić zewnętrzny wygląd portali odpowiadających za lasy (te sześciokąty..). wiem, że są mody usuwające portale ale dla mnie las traci wtedy gros swojego klimatu. z drugiej strony z wlaczonymi wysokimi detalami (zfogzone) lasy wygladaja z daleka nieco glupio. Możnaby też zmienić czcionki w filmikach (arial/calibri wygląda strasznie ascetycznie). Zastanawiałem, się też nad przeskalowaniem oryginalnych filmików, przy wykorzystaniu jakiegos dobrego algorytmu (np video enhancer). Wiem, że to drobnostki i kosmetyka, ale skoro mod dąży do perfekcji... :D
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
myślę  że  my  forumowicze coś wymyślimy.
Z tym się zgodzę, sam mógłbym nawet coś dodać od siebie, mam dużo pomysłów na ciekawe questy, tak jak zapewne 70% forumowiczów. Jak ''nadzorcy'' moda się zgodzą no to z drugiej strony nie ma co narzekać.
Przy okazji chciałbym pochwalić większy bonus początkowy - mnie jako typowemu magowi się bardzo przydał, zwłaszcza że rozgrywka nim jest szczególnie trudna w ER(przynajmniej dla mnie).
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Cóż, informacje się trochę zaktualizowały i oprócz tego co napisałem wcześniej, możecie się spodziewać garści nowej zawartości w postaci questów jakie będą implementowane przez team zajmujący się nowym patchem.

Można spodziewać się też pewnych ułatwień typu wprowadzenie miksturek szybkości w pierwszych etapach gry dla tych, co mieli wrażenie, że w pierwszych rozdziałach musieli się nalatać.

Inne lokalizacje nie są planowane. Błagam, nie róbcie z tego na siłę Returninga, gdzie lore to ze świecą szukać.
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż, informacje się trochę zaktualizowały i oprócz tego co napisałem wcześniej, możecie się spodziewać garści nowej zawartości w postaci questów jakie będą implementowane przez team zajmujący się nowym patchem.

Można spodziewać się też pewnych ułatwień typu wprowadzenie miksturek szybkości w pierwszych etapach gry dla tych, co mieli wrażenie, że w pierwszych rozdziałach musieli się nalatać.

Inne lokalizacje nie są planowane. Błagam, nie róbcie z tego na siłę Returninga, gdzie lore to ze świecą szukać.

Nie chodzi mi o jakieś wielkie lokacje lecz powiedzmy kilka nowych jaskiń ,skarbiec w zamku , tajny tunel ewakuacyjny z zamku itp.
 


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry