Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418181 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418181

Odpowiedzi 7445

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Model raczej nie zmienisz bo używa go bardzo wiele npc. Wszystkie npc z tym samym modelem, by miały potem  ten sam, na który je podmieniłeś. A jak widzę dla ciebie to raczej "zaawansowane" rzeczy.
 


Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Panowie! :> Nie chciałem kompletnie innego podstawiać, tylko zmienić w skrypcie z "Hum_Head_Pony" na "Hum_Head_Bald".
Problem tylko jest taki, że skrypty w tym modzie są spakowane do ".mod". Otworzyłem te pliki przez VDFS 2.6, ale skryptów od PC_Hero tam nie było. I teraz pytanie czy jeśli sam wrzucę swój skrypt normalnie do _Work\Data\Scripts\Content\STORY\NPC i dam reparse scipts w starterze to Edycja Rozszerzona zadziała normalnie i skrypt też będzie działał?
Z podmianą tekstury nie było problemu, chodzi mi model głowy, chcę się pozbyć kuca :c
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nie, trzeba zdekompilować  skrypty i potem zrobić zmiany po czym z powrotem skompilować
 


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
I teraz pytanie czy jeśli sam wrzucę swój skrypt normalnie do _Work\Data\Scripts\Content\STORY\NPC i dam reparse scipts w starterze to Edycja Rozszerzona zadziała normalnie i skrypt też będzie działał?
[lekki offtop]
Skąd tutaj się kurwa bierze ostatnio tylu ludzi myślących, że Gothic działa jak jakiś jebany injector? :facepalm:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Po co ma grzebać w skryptach? Wystarczy, że skopiuje hum_head_bald.msb zmieni nazwę na hum_head_pony.msb i nasza postać nie będzie miała kucyka, nikt już go nie będzie miał, ale to jest najłatwiejszy i najszybszy pomysł. A co do modyfikacji to zrób możliwość rzucania sztyletami http://postimg.org/image/775swxl1r/
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A co do modyfikacji to zrób możliwość rzucania sztyletami http://postimg.org/image/775swxl1r/
Zły temat. Idź gdzieś indziej.
 


Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam działający skrypt. Wiem jak wypakować zawartość Er scripts.mod, ale nie bardzo wiem jak to spakować z powrotem jak już dodam swój plik do katalogu, który sobie wypakowałem na pulpicie ;<

EDIT

Wypakowałem katalog Er_Scripts.mod do głównego folderu gothica, zapodałem mój skrypcik, spakowałem ładnie z powrotem do .mod, nazwa taka sama oczywiście i dupa, nie działa. I najgorsze jest to, że nie wiem co robię źle.

EDIT 2

Dobra, jestem w miejscu, gdzie mam dwa pliki Er_Scripts.mod. Jeden mam zmodyfikowany, drugi oryginalny. Jak wrzucę oryginalny mam kuca, ale ER działa, jak wrzucę zmodyfikowany nie mam kuca, ale ER nie działa. Coś psuję, źle pakuję, albo nie wiem

EDIT 94389

Nie wiem czemu to nie działa, może to wina zainstalowanego gmdk? Naprawę, weźcie mnie naprowadźcie, bo mnie szlak jasny trafi, krew nagła zaleje.  :facepalm:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Widzę, że nie masz za bardzo zielonego pojęcia co robisz, napisałem Ci łatwiejszą metodę, wystarczy, że skopiujesz hum_head_bald.msb zmienisz nazwę na hum_head_pony.msb i zbudujesz VDF Anims.vdf i będzie działać
 

Farias

Farias

Użytkownicy
Pachołek z przerostem ambicji
posty9
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Pachołek z przerostem ambicji
Ej chłopaki mam problem, bo chyba sobie zepsułem grę. No więc powiedziałem strażnikom pilnującym wejścia do kopalni że przysyła mnie Diego, a później dopiero wziąłem zadanie od Gamala. Zdobyłem poparcie i Artegor wpuścił mnie przy czym kazał porozmawiać z Artchem, ale on nie ma teraz tej opcji dialogowej. Resetować grę?
 
Memento Moras

gothic1210
  • Gość
Niby możesz, bo sobie zbugowałeś, ale skoro powiedziałeś, że robisz zadanie dla Diego to powinieneś móc wejść do kopalni. 
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przegrałem jak na razie jakieś 11 godzin. Wrażenia ogólnie super. Jest trudno, na początku nawet super trudno, trzeba łapać gównozadania i ciułać expa z każdych możliwych źródeł. O kasę (rudę) bardzo trudno, na poziomach 0 - 3 można zapomnieć o kupnie jakiegokolwiek pancerza. Podoba mi się też wolne levelowanie, gram już 11h a mam raptem 4 poziom, a robię wszystkie questy jakie się da, poluję i pracuję w obozach. Całość bardzo dobrze współgra ze światem gry i w ogóle, moim zdaniem klimat jest lepszy niż w MT. 
Jeśli chodzi o wady to jak na razie uczepiłbym się "nadpobudliwego" AI, strasznie oczojebnej tekstury spodni cienia (wgrałem sobie ciemniejszą) oraz wywalania w losowych momentach do pulpitu przez jakieś błędy spowodowane brakiem znalezienia jakiegoś pliku dźwiękowego w _work/data/sounds o.O  Aha, i nie wiem czy to kwestia niskiego poziomu umiejętności w walce mieczem, czy grania myszką, ale czasem mi blok nie działa, mimo, że naciskam wszystko prawidłowo... 
Jeszcze jeden szczegół, który mnie zraził to ten cały Marokh... Proponowałbym zmienić wygląd tego stwora, bo wygląda groteskowo i przekomicznie psując cały klimat . Doceniam starania, że nowy model, tekstury, animacje itd. ale nie ma co się oszukiwać - wygląda chujowo. A wystarczyłoby tam wstawić jakiegoś cieniostwora z inną teksturą i byłoby super klimatycznie. To na razie na tyle.

Miałbym jeszcze pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć... Gdzie jest Baal Isidro po tym jak każemu mu wypierdalać z karczmy?
 

gothic1210
  • Gość
Ładnie to opisałeś. Zgadzam się z tobą.  Niedoróbki naprawimy w 1.4.5 (to będzie już igła!) i większość osób wtedy powinna być naprawdę zadowolona, bo to co się dzieje teraz z tą modyfikacją w naszym tajnym dziale napawa mnie optymizmem. Wszystkie najgorsze questy wyłapane i przerobione. To samo przyłączenia do obozów, wolne od bugów i dające o wiele więcej swobody. Ponadto ogrom prac na rzecz poszerzenia lore poczynionych przez Wyzyskka. Morakh nie jest naszej roboty. Pochodzi z Woga. Pomyślę nad jego poprawą. A Baal Isidro nie wiem, gdzie jest. Powinien być tam gdzie w G1, gdy go wywalimy :D 
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja ogolnie jestem za tym, aby jakos zrobic, ze w 6 rozdziale nie jest trudno. Co jak co, zawsze w gothicu mi sie podobalo ze na poczatku cieniasy jestesmy, a pod koniec gry koxy, i mozna byloby zrobic, ze na poczatku jest jeszcze trudniej, jedynie finalowa walka moze byc o wiele trudniejsza :)
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Grałem w MT, Golden Mod fajne mody, ale Edycji Rozszerzonej nic nie przebiję.
Jest kilka bugów, ale jak wszystko będzie naprawione to będzie 100 razy lepsze niż inne mody.
 Oby tak dalej 

PS:Gdy grałem na wersji 1_4_02 miałem bug uniemożliwiający dołączenie do bandytów.
Quentin mówił bym odebrał wiadomość od Mordraga ale on nie miał nawet takiej opcji dialogowej.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jakby Edycja rozszerzona wprowadzała nowy wątek główny, to możemy mówić, że jest to lepszy mod niż MT.
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No, tylko ja nawet nie wiem w której tej jaskini ten Isidro siedzi w podstawce ;p Wie ktoś? 
 

Karikowy

Karikowy

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Mam problem. Zainstalowalem wszystko tj. player kit, moda(bez pakietu systemowego-problem z instalacja). Wlaczajac gothic startet pokazuje, ze mod jest dostepny, ale po wlaczeniu, {nazawa jak normalnia tylko z dopiskiem {_mod}}, odpalam, a tam normalna gra w ogole nie zmieniona. Zainstalowalem wszystko do glowego foldera tj. gothic, prosze o pomoc, ew. porady. PS. nie dzialaja mi polskie znaki, przepraszam za taka polszyzne. :)
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jakby Edycja rozszerzona wprowadzała nowy wątek główny, to możemy mówić, że jest to lepszy mod niż MT.

No akurat wątek z Pradawnymi byłoby ciężko przebić  :fuckyeah: Ale nikt nie powiedział, że to niewykonalne  :)
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wczoraj zacząłem grać w moda, hmm nawet zapowiada się niezle. Mam aktualnie wersje 1.4.0.1 czy to najnowsza wersja? jak nie to prosiłbym o link do najnowszej ;) Troche szkoda ze mozliwosc bycia nowicjuszem magow ognia została usunieta , no ale mowi się trudno.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry