Gothic Edycja Rozszerzona - dyskusja ogólna 1308969 6788

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 1308969

Odpowiedzi 6788

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty410
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Drakon1590 a możesz mi wyjaśnić kim ty jesteś żeby wywierać presje na twórcach ER ??? Moim zdanie to było bezczelne, zwłaszcza że ty gówno możesz i masz do gadania. Ja czekam cierpliwie i nic nie pisze, nie męczę o ER. Myślisz że kogoś obchodzi to że masz ból dupy bo ci się cierpliwość kończy ?
Hah a czemu ty wywierasz presję na nim -_-
Po prostu niecierpliwi się jak większość graczy i tylee

Czekam specjalnie na tego moda żeby zainstalować g1 ponownie i przebyć kolonie .
Chociaż szkoda że  niektórych pomysłów zrezygnowano ale cóż tak musi być.
Powodzenia w doszlifowywaniu moda props !
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty235
Propsy55
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja tak samo czekam i rozumiem to co napisał :) - Jakby ktoś uczestniczył w tych durnych dyskusjach o lore to też by moda chciał jak najszybciej.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty246
Propsy59
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Kravis

Gothic Edycja Rozszerzona
#2102 2015-01-17, 10:55(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 13:45)
Nie ma już najmniejszego sensu rozpoczynać  niepotrzebnych dyskusji. Na obecną chwilę  najważniejszą rzeczą jest jak najszybsze wydanie modyfikacji.:)

//Nie spamować! O.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic Edycja Rozszerzona
#2103 2015-01-17, 18:11(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 20:28)
    Morzna? Morzna!
    ~Bronisław Komorowski o Edycji Rozszerzonej

    Gothic Edycja Rozszerzona to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały... 

    Co zawiera wersja 1.4 (lista uproszczona):
    • ponad setkę zadań pobocznych i głównych
    • nową gildię: Bandyta
    • możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
    • nowe sposoby przyjęcia do obozów 
    • możliwość zostania Guru
    • ciekawe miejsca w kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, Strażników Starej Kopalni
    • wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię
    • zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
    • nowe tekstury otoczenia
    • nowe tekstury menu i interfejsu
    • umiejętność alchemii i warzenie mikstur
    • umiejętność górnictwa i wydobycia rudy i złota
    • gotowanie
    • nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
    • możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
    • palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
    • usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz)
    • Carnage Graphic Patch

    Uwaga: W modyfikacji nie pojawi się kowalstwo oraz czynności z nim związane (przetapianie rudy, ostrzenie mieczy itp). Nie będzie można także awansować na Magnata.

    Na czym polega balans w wersji 1.4:
    • system bossów:
      Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)
    • zmniejszone poziomy potworów:
      Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.
    • zmniejszone wartości obronne pancerzy
    • zwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutów
    • znacząco wzrosły ceny magicznych zwojów
    • masakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni


    Szczegółowe porównanie z wersją 1.4
    Zmiany w stosunku do wersji 1.2 (dużo szczegółów):
    przebudowany wątek Bandytów:
    przebudowane dialogi, znacznie bardziej klimatyczne
    test lojalności - Bandyta nie może mieć stosunków ze Starym Obozem
    dodane konsekwencje zostania Bandytą - skutki w SO
    poprawione literówki
    wiele nowych lore dialogów autorstwa Ahnbaela (lore = G1 aż po G4 - tych o ostatniej części jest stosunkowo najmniej. ponieważ byłem sceptyczny i przerabiałem - niemniej jednak zaradzają się)
    nowe tekstury otoczenia: zrobione od nowa, klimatyczne i własnej roboty, rozdzielczość 512px x 512px, część zapożyczona od Freedyego (kopalnie)
    nowe tekstury interfejsu (paski życia i many z G2, ekwipunek z G2, tła menu i ekranów wczytywania autorstwa własnego)
    poprawione bugi w zadaniach pobocznych
    dodany obóz myśliwych i wiele zadań w nim
    usprawnione i przebudowane przyłączanie się do Kretów i Kopaczy
    poprawione bugi związane z przejściem do drugiego rozdziału jako Kopacz, oraz całą strukturą przyjęć w obozach oraz ich konsekwencji (zgłoszone przez marudera Mateusza.Wr - dzięki Smile )
    znaczna ilość dialogów przepisana od nowa
    usunięte kowalstwo, ostrzenie mieczy, przetapianie rudy i złota
    dodana umiejętność górnictwa
    napisano od nowa wydobycie rudy: nie przy wszystkich złożach można kopać, złoża się wyczerpują, złoża przy których można kopać są oznaczone inną nazwą (żyła magicznej rudy)
    poprawiono błędy w skrypcie alchemii
    dodano mikstury działające tymczasowo
    dodano nowe pancerze w tym: zbroja straży królewskiej
    zmodyfikowano wygląd starych pancerzy: pancerze bandytów, łowców orków, pancerze z G1 odświeżone (z WoG.de)
    osłabiono wszystkie pancerze
    ostatecznie NIE zrobiono przekuwania URIZIELA
    dodano kuszników na murach SO - wybijanie wszystkich NPC w 6 rozdziale jest teraz utrudnione
    wprowadzono system bossów oraz premię za ich pokonanie
    USUNIĘTO wątek Czarnego Maga i łowców Poszukiwaczy
    uznano za UNLORE Poszukiwaczy i usunięto ich
    poprawiono opuszczoną kopalnię, dodane potwory, pamiętniki Grimesa, nekromanta Isenthor jako boss przechowujący magiczny artefakt
    dodano sporo nowych zadań we wszystkich obozach oraz zmodyfikowano stare
    dodano więcej roślinności i detali do świata
    przemodelowano kilka starych przedmiotów (np igły i nici)
    zwiększono statystyki potworów
    dodano nowe rutyny
    USUNIĘTO wskaźnik expa
    ilość exp do następnego poziomu pojawia się podczas zdobycia doświadczenia (jak w Content Mod)
    smażenie mięsa na patelni - wykluczono monolog i zautomatyzowano proces
    Magnaci są nieśmiertelni aż do 3 (Blizna) i 4 rozdział (reszta)
    dołączono program do konfigurowania ini (by Azara)
    usunięto Freedy's Textures Pack jako element modyfikacji
    level design jest bardziej klasyczny
    dodano spotkanie przyjaciół (rozdział 5)

    Zrzuty ekranu:





    Pobieranie:
    Pobierz z sendspace.com POPRAWIONY INSTALATOR
    Pobierz z Dropbox POPRAWIONY INSTALATOR
    Pobierz z przeklej.org POPRAWIONY INSTALATOR

    Miało być przemówienie, ale nie ma. Szkoda mi słów i czasu.
    Miłej gry!
    [/list]
     

    Barnaba

    Barnaba

    Użytkownicy
    posty277
    Propsy282
    ProfesjaTester
    • Użytkownicy
    Wielkie propsy za ukończenie moda :ok:
     

    Rutcor

    Rutcor

    Użytkownicy
    Pan Cienia
    posty49
    Propsy3
    ProfesjaGracz
    • Użytkownicy
    • Pan Cienia
    Wykonaliście kawał dobrej roboty :ok: 
    Gratuluję :)
     

    Fabio

    Fabio

    White&Red
    posty3127
    Propsy1898
    ProfesjaScenarzysta
    • White&Red
    Propsy i pozdrawiam.

    Góral Żywiec

    Góral Żywiec

    Użytkownicy
    Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
    posty155
    Propsy42
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
    Jeszcze dzisiaj wiśnia zacznie nagrywać xdd 
     

    Kravis

    Kravis

    Użytkownicy
    posty246
    Propsy59
    ProfesjaGracz
    • Użytkownicy
    Wielkie słowa uznania. Polak potrafi.:ok:
     

    ProjektPierscien

    ProjektPierscien

    Użytkownicy
    posty59
    Propsy116
    ProfesjaGracz
    • Użytkownicy
    Ta zacznę nagrywać, ale nie wiem czy dzisiaj, bo mam dalej problemy z sąsiadami -.-.
     
    Zapraszam na swój kanał o nazwie ProjektPierscien !
    -Krótkie recenzje modów wraz z prawidłową instalacją
    -Zagrajmy w różne mody
    -Kanał nastawiony głównie na gothica

    Wirus136

    Wirus136

    Użytkownicy
    posty6
    Propsy2
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    Mam rozumieć że trol/trol ziemny = 200pkt czy to bedzie bardziej boss ?
     

    Abaddon

    Abaddon

    Moderator działu
    Fictional Character
    posty2158
    Propsy1621
    ProfesjaScenarzysta
    • Moderator działu
    • Fictional Character
    Nie, troll jak i troll ziemny to normalnie wystepujące w modzie potworki. 
     

    Draks

    Draks

    Użytkownicy
    Gothic 2 Nowy porządek
    posty1721
    Propsy764
    ProfesjaGrafik 3D
    • Użytkownicy
    • Gothic 2 Nowy porządek
    Wątek czarnego maga usuniety szkoda, byłą by dodatkowa zabawa, propsy za moda, mam nadzieję, że bugów nie będzie :D
     

    chicken

    chicken

    RaveN Studio
    posty1231
    Propsy556
    ProfesjaNierób
    • RaveN Studio
    hejtuje

    ConanPL111

    ConanPL111

    Użytkownicy
    posty18
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    Ja już mam problem :(. Po instalacji na świeżo zainstalowanego Gothica i Player Kita a następnie po instalacji System Packa w menu Gothic Starter nie ma opcji włączenia moda. Po włączeniu samego Gothica z menu Startera nie widać ,żadnej różnicy miedzy zmodowanym a czystym Gothickiem. Co zrobiłem nie tak?
     

    gothic1210
    • Gość
    Źle folder. Jest _system, zamiast System. Przenieść pliki z _system do System w katalogu Gothica. Jutro dam poprawioną instalkę. Za kłopot przepraszam. 
     

    ConanPL111

    ConanPL111

    Użytkownicy
    posty18
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    Nic się nie stało. :) Dzięki za pomoc  :lol2:
     

    gothic1210
    • Gość
    Na przeklej się najszybciej uploaduje. Wrzuciłem poprawiony instalator. Kto jeszcze nie pobrał niech zasuwa z tego linka: http://przeklej.org/file/9PgZqw/Instaluj.EdycjaRozszerzona14.final.poprawiony.exe
     

    Maciej

    Maciej

    Użytkownicy
    posty3736
    Propsy1006
    ProfesjaGracz
    • Zbanowany
    Ja mam 2 pytania do ciebie @Outlander odnośnie moda.

    Opisałbyś mniej więcej gildię bandytów? I grając guru, w co pakować najlepiej PN.

    I gratuluje ukończenia moda.  :ok:
     

    gothic1210
    • Gość

    gothic1210
    Gość

    Gothic Edycja Rozszerzona
    #2119 2015-01-17, 19:44(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 20:10)
    Nie wiem, co chcesz wiedzieć o Bandytach.
    Guru? To G1 więc jak chcesz możesz być nawet wojownikiem z dwuręcznym mieczem. Ja bym inwestował w magię. Uczy jej tak jak w podstawce Baal Cadar.

    //EDIT
    Link z Dropboxa też poprawiony.
     


    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
    0 użytkowników
    Do góry