Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3410819 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3410819

Odpowiedzi 7445

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czyli kiedy bedzie premiera bo nie chce mi się czytac tego wszystkiego

Czyli dowiesz się w swoim czasie.
Spoiler
Ten rok albo początek następnego zapewne.

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Wiśnia mówił że w styczniu :P
 

gothic1210
  • Gość
A ja mówiłem, że w święta, ale chcę wszystko dopracować więc prawdopodobnie będzie to jednak styczeń 2015.
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Film przedstawiający nowe obozy w Gothic Edycja Rozszerzona

https://www.youtube.com/watch?v=Rz66nkA4jks

 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Rozumiem, że ta muzyczka z g3 to na potrzeby filmu tylko?  :hmmm:
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
"Obóz uciekinierów w 4 rozdziale" No nie! Po prostu kurwa no nie! Zaspoilerowaliście mi całą grę!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Tam i tak poza dialogami nic się nie dzieje :D Dodane to zostało, bo nielogiczne było, że ludzi z SO można wybić a i tak pojawiają się w G2NK.
 

gothic1210
  • Gość
Ahnbael, nie kompromituj zespołu xD
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Już siedzę cicho i nie zdradzam zbyt wiele :F
 

Power233Ful

Power233Ful

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
 
[pmg]http://www.iv.pl/images/28432827944751380814.png[/pmg]

Wirus136

Wirus136

Użytkownicy
posty6
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hejka, mam pytanie. Sorki jeśli było. Bo mam problem z wejściem do świątyni śniącego, na pasku ładowania wywala grę. Ma ktoś taki problem albo jak go rozwiązać. Z góry dzięki :D
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Wersja 1.2 jest mocno zabugowanai i mało grywalna jak to często było powtarzane. Za góra 4 tygodnie premiera nowej wersji 1.4 w której mam nadzieje takich błędów nie uświadczymy :P
 

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty26
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest pewien błąd w modyfikacji.
Według fabuły Kruk zostaje zabity przez bezimiennego, lecz później jest wskrzeszony przez smoka ożywieńca.
A jak widać w modyfikacji on żyje,no chyba że będzie zadanie z zabiciem jego jak tak to zwracam honor.
 

gothic1210
  • Gość
Jest pewien błąd w modyfikacji.
Według fabuły Kruk zostaje zabity przez bezimiennego, lecz później jest wskrzeszony przez smoka ożywieńca.
A jak widać w modyfikacji on żyje,no chyba że będzie zadanie z zabiciem jego jak tak to zwracam honor.
Jest to pewnie niedociągnięcie osób, które ten obóz i dialogi obmyślały. Każdemu się może zdarzyć. Prawdopodobnie Kruk stamtąd zniknie i zostanie w zamku. Miałem też nieco inny pomysł niż pozostali członkowie zespołu na ten wątek. Chciałem zostawić tych NPC w obozie tyle, żeby nie atakowali gracza i siedzieli w jednej z chat (np w pobliżu domu Snafa) czekając, aż sytuacja w obozie się trochę ustosunkuje. Jeszcze to dokładnie obgadamy.
Na razie jednak skupiam się wyłącznie na bugach. To priorytet na dzień dzisiejszy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jest to pewnie niedociągnięcie osób, które ten obóz i dialogi obmyślały. Każdemu się może zdarzyć. Prawdopodobnie Kruk stamtąd zniknie i zostanie w zamku. Miałem też nieco inny pomysł niż pozostali członkowie zespołu na ten wątek. Chciałem zostawić tych NPC w obozie tyle, żeby nie atakowali gracza i siedzieli w jednej z chat (np w pobliżu domu Snafa) czekając, aż sytuacja w obozie się trochę ustosunkuje. Jeszcze to dokładnie obgadamy.
Na razie jednak skupiam się wyłącznie na bugach. To priorytet na dzień dzisiejszy.

Jak dla mnie bardzo dobry pomysł.  :ok: Nawet można dodać, żeby TRZEBA było zabić kruka   :cool:
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja od zawsze mówiłem że ten obóz uciekinierów to zły pomsył
 

Migulo

Migulo

Użytkownicy
posty19
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A mi to się właśnie bardzo spodobało. Outlander, mimo że twój pomysł też jest dobry, to najpewniej "odruchowo" się ich pozabija :/.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja tam uważam że kombinujecie jak koń pod górę. Takiego kruka to wiadomo że bezi zabija, ale reszta ekipy jest przecież daleko na zewnętrznym pierścieniu, po co więc bezi by tam poszedł? By wszystkich pozabijać?  :F

Ja tam bardziej jestem za tym, aby bloodwyn i fletcher byli nieśmiertelni przy bramie.
 

gothic1210
  • Gość
Boże, nie można tak ograniczać gry, że co drugi NPC jest nieśmiertelny. Jeszcze może niewidzialne ściany do tego? :pokerface: Na wszystko chcenie nakładać limity, bo ktoś sobie ubzdurał, że coś tam było w G2... A jak jest jakiś gracz co tłucze każdego NPC w obozie? Zawsze się taki znajdzie i co w związku z tym? Ja niby mam pilnować, żeby mu się wszystko fabularnie i lore zgadzało z kontynuacją?? Chyba się wam w dupach poprzewracało. Tak samo jak ktoś sobie gra na kodach, a ja mam mu je blokować. A co mnie to do cholery obchodzi?

Anyway: wg wytycznych schmidtka to co drugi pancerz w modzie musiał być zmieniany, bo co chwilę na wogu była świeższa tekstura. Ten materiały "unlore", tamten za jasny kolor. No nic bym kuźwa nie robił tylko przez cały rok pancerze zmieniał i co drugie napisane zadanie wywalał. :facepalm:

Kruk wróci do Starego Obozu, reszta uciekinierów zostanie tam, gdzie była. 
 


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry