Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434942 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434942

Odpowiedzi 7447

gothic1210
  • Gość
Pochodziłem, i wcale nie wyglądała na pierdoloną tylko całkiem, normalną, zupełnie taką jak ta z podstawki. Nie było licznika doświadczenia nad paskiem z życiem jak w screenach, ani nie dało się zagadać do Draxa, żeby zabrał nas do obozu.
A inn zmiany w świecie były? Otwórz plik gothic1210.ini i sprawdź czy na liście vdfs jest Er_Scripts.mod.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Do czego służy świecąćy grzyb i te starte rośliny? Te z cytadeli gdzie przebywa Ur-Shak.
 

gothic1210
  • Gość
Świetlisty grzyb jest potrzebny do mikstury, którą trzeba zrobić dla Angara żeby zostać guru. Utarte rośliny chyba do jakiegoś potka na koniec gry. Bodajże w świątyni Śniącego był przepis.
 

Legal

Legal

Użytkownicy
Zryta czacha
posty118
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zryta czacha
Małe pytanko, plus minus kiedy mniej więcej wyjdzie 1.4? Nie to żebym poganiał- pytam się tylko :E.
 

gothic1210
  • Gość
Małe pytanko, plus minus kiedy mniej więcej wyjdzie 1.4? Nie to żebym poganiał- pytam się tylko :E.
Przed rozpoczęciem wakacji pojawi się aktualizacja o numerze 1.24. Będzie zawierała dotychczas poprawione błędy (dziś zaczęliśmy czwartą fazę testów), nowe zadania i możliwości (to o czym cały czas mowa: zostanie magnatem itd.). Najpewniej po wakacjach wyjdzie kolejna wersja. Jeżeli będzie taka potrzeba to będzie ona zawierała kolejne poprawki + dubbing, instalator.
 

gryfel

gryfel

Użytkownicy
posty8
Propsy1
  • Użytkownicy
A inn zmiany w świecie były? Otwórz plik gothic1210.ini i sprawdź czy na liście vdfs jest Er_Scripts.mod.

Otworzyłem gothic1210.ini i w linijce mam Vdf=Er_Files.mod Er_Scripts.mod, więc wszystko powinno grać? Mam zainstalowanego gothic 1 z Sagi na windows 7, problem może być niemieki Playerkit którego używam. Gre odpalam przez GothicStarter v1.13. Z instrukcji wyczytałem że zaraz za bramą na plac powinien być Orrey z jakimiś kopaczami, niestety nikogo nie ma. Pokręciłem się po Starym Obozie i też nikogo nowego nie widzę.

Może inny playerkit załatwiłby sprawę, niestety ten działu Materiały i Narzędzia otwiera jakąś stronę z reklamami. Ma ktoś jakiegoś linka?
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Masz tu playerkita którego używam powinno działać : http://www.worldofgothic.de/dl/download_34.htm
 

gothic1210
  • Gość
Nowa wersja modyfikacji doda nowe bronie.
* 21 mieczy jednoręcznych
* 5 broni zadających magiczne lub płomienne obrażenia
* 7 unikalnych broni dwuręcznych
* 2 łuki zadające magiczne obrażenia
* 1 łuk ogłuszający (nie dobija przeciwnika od razu)
* 3 łuki zadające obrażenia od ognia
Część broni przypadnie NPC, część będzie można zdobyć w misjach lub unikalnych miejscach a pozostałe po prostu stworzyć. Wkrótce pojawi się filmik pokazujący magiczne bronie.
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może ktoś przybliżyć mi co trzeba pobrać i jak zainstalować? :D  Tak wiem jestem kretynem.. xd
 

MrocznyBezi99

MrocznyBezi99

Użytkownicy
posty17
Propsy2
  • Użytkownicy
Może ktoś przybliżyć mi co trzeba pobrać i jak zainstalować? :D  Tak wiem jestem kretynem.. xd
Musisz ściągnąć PlayerKita i Modyfikacje najpierw instalujesz moda potem PlayerKita i odpalasz w folderze Piranha Bytes\Gothic\System "Gothic_Starter" tam wybierasz Gothic Edycja Rozszerzona i grasz
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dziwna jest ta modyfikacja... Jakim cudem są poszukiwacze skoro bractwo jeszcze nie padło i nie mają oni w głowach jeszcze totalnego rozpierdolu że się tak wyrażę.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Dziwna jest ta modyfikacja... Jakim cudem są poszukiwacze skoro bractwo jeszcze nie padło i nie mają oni w głowach jeszcze totalnego rozpierdolu że się tak wyrażę.

Psss, to tylko brak wiedzy twórcy moda, szczególik szczególikami.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Niby dlaczego? Czy gdziekolwiek jest napisane, że Poszukiwacze to jedynie członkowie Sekty? Skoro między G1, a G2 minęło ~30 dni, a byli członkowie Bractwa "zmieniali" się w Poszukiwaczy, to skąd magowie posiadają taką wiedzę na ich temat? Wyciąganie pochopnych wniosków.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To że poszukiwacze nie rezydowali na Czterech Świątyniach od tak zwanego "w huj"? Oczywiście rezydowali pod inną nazwą, ale co tam.

Poszukiwacze to w sporej mierze dawni wyznawcy Śniącego, ale nie tylko. To jedno, drugim jest to że... "odpierdol" był wywoływany przez moc Śniącego, właściwie to przez jej zanik w sporej mierze, jednak nic nie stoi na przeszkodzie by był to efekt związania z innym demonem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Pierwsze słysze że Poszukiwacze byli także poza członkami obozu sekty. Dobrze wiem jak było.
 

gothic1210
  • Gość
Dziwna jest ta modyfikacja... Jakim cudem są poszukiwacze skoro bractwo jeszcze nie padło i nie mają oni w głowach jeszcze totalnego rozpierdolu że się tak wyrażę.
Głównym celem Poszukiwaczy jest sianie paniki i próby powstrzymania bohatera. Taką funkcję pełnią w Gothic 2 i taką pełnią w Edycji rozszerzonej. Nigdzie  w modzie nie jest powiedziane, że ci Poszukiwacze to ludzie z Bractwa. Są sługami Czarnego Maga*, z kolei on jest sługą Śniącego wysłanym do koloni, aby przygotować świat na przybycie demona. W tym celu Poszukiwacze porywają ludzi i gromadzą ich dusze, które są im potrzebne do rytuału przygotowania*. Możliwe, że jest to zbyt słabo wyjaśnione. Poświęcę temu kilka opcji dialogowych.

* Dla ścisłości Czarny Mag z koloni to nie Czarny Mag z dworu Irdorath. Proszę ich nie mylić.
* Rytuału nie ma w modyfikacji. Powinien się zaczynać, gdy skończy nam się czas, odliczany przy rozpoczęciu z misją od Avallacha. Ostatecznie, jeżeli pójdziemy po lek i się spóźnimy to Czarnemu Magowi wzrastają atrybuty bojowe.
Psss, to tylko brak wiedzy twórcy moda, szczególik szczególikami.
Mylisz się. Wiedziałem o tym. Posłużyłem się po prostu tą samą nazwą. Może ty w szkole szpanujesz tym, że znasz na pamieć kody, elementy fabuły, kwestie dialogowe do jakieś tam 10 letniej gry, ale ja już z tego wyrosłem.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Mylisz się. Wiedziałem o tym. Posłużyłem się po prostu tą samą nazwą. Może ty w szkole szpanujesz tym, że znasz na pamieć kody, elementy fabuły, kwestie dialogowe do jakieś tam 10 letniej gry, ale ja już z tego wyrosłem.

To w takim razie ją zmień. I to nie jest kwestia szpanu tylko kwestia posiadania pełnej wiedzy. Nie jest to kwestia ani wieku ani stanu umysłu tylko braku kompetencji.
 

gothic1210
  • Gość
To w takim razie ją zmień. I to nie jest kwestia szpanu tylko kwestia posiadania pełnej wiedzy. Nie jest to kwestia ani wieku ani stanu umysłu tylko braku kompetencji.
Aha, czyli teraz mam za małe kwalifikacje żeby robić moda do Goticzka? Nie żebym miał coś do jakieś konstruktywnej krytyki, ale irytujesz mnie.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Nie. Skoro tworzysz moda, licz się z tym że brakiem kompetencji, możesz uszkodzić element fabularny. Ta sama nazwa i ten sam władca poszukiwaczy to jest zły błąd. Poszukiwacze byli stworzeni TYLKO by przeszkodzić Beziemu.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Czarny mag - postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to czarny mag o nieznanej tożsamości, o którym wiadomo tylko tyle, że był to jednym z wyznawców Śniącego. Przebywa na Dworze Irdorath.
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Czarny_mag_z_Dworu_Irdorath
"Czarny mag" nie jest nazwą własną. W moim modzie mogę co najwyżej dać mu imię, ale to nic nie zmieni, bo bohater i tak nie wie kim jest ów mag będący zagrożeniem. Imię będzie mógł wyjawić dopiero przed walką końcową.
Co do poszukiwaczy nie zmieniłem zdania.
 


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry