Taki mały WIP
[ramka]1.24
- dodano blokadę w dialogu Lestera (teraz jako kopacz lub kret nie możemy przejść do drugiego rozdziału)
- dialogi z testem zaufania nie mieszają się już z testem Cavalorna (gdy zgłosimy Diego, że pomogliśmy Ianowi, wszystkie opcje z klasycznym przyjęciem do obozu [pytania o opinię i o test zaufania] znikają i zostaje tylko nowa opcja związana z testem Cavalorna
- opcja dotycząca poszukiwań Neka jest jednorazowa (nie dostajemy +100 exp w nieskończoność)
- nie dostajemy exp za obstawienie 500 bryłek rudy u Chrisa
- zmniejszono koszty nauki broni 1H i 2H (1p -20PN, 2p - 40PN)
- do kopalni można wejść posiadając kilof i spodnie (nie trzeba ich kupić koniecznie u Tukasha - może być dowolny handlarz)
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Tukasha
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Joela
- wpisy do zadania kończą się gdy zostaniemy kopaczem
- nie zostaje nam w ekwipunku wyciąg zręczności gdy wyrabiamy eliksir
- ulepszanie alkoholu bandytów ma osobną opcje w menu alchemii (może przynajmniej ta się będzie wyświetlać)
- test Cavalorna powinien działać jak należy
- za trola ziemnego dostajemy 120 PD
- więcej PD za cieniostwora
- poprawiona informacja o odejmowanych PŻ przez trujący grzyb
- poprawiono nazwy strażników
- poprawiona odporność Avallacha
- poprawiono kupowanie dowodów od Alepha
- naprawiłem regenerację many
- zadania od Mordraga związane z cieniami są anulowane gdy wybierzemy się z nim do Nowego Obozu
- Tukash nie powinien wyciągać już broni gdy walczymy z opryszkami
- dialog z zadaniem Okyla nie wyświetla się już od razu
- cień Flint pojawia się w świecie
- poprawiony bug ze sztabką stali zostającą w eq
- usunięto buga związanego z odnawianiem się ostrza w eq
- poprawiony błąd z planem kowalskim "Wyroku wojownika"
- poprawione bugi u Peratura (ze sprzedażą pancerza i zadaniem)
- wpis gdy dowiemy się, że Emanuel sprzedaje jedzenie
- Hanson nie mówi juz kwestii bezia
- poprawione sakiewki
- Prin mówi swoją kwestię
- zupy odnawiają więcej PŻ
- stary alchemik nie powinien już nas atakować
- Ruda Emanuela i węgiel mają visual
- poprawiono bug z Zębatym zielem
- poprawiony plan topora Chrzęst
- gdy wyzwiemy Drake'a na pojedynek ma on już rude w ekwipunku
- oddajemy klingę Wilkowi
- poprawiony przetop złota
- oddajemy klucz Baal Kaganowi
- Łowcy Poszukiwaczy itd. pojawiają się dopiero, gdy pogadamy z Saturasem
- wszystkie zadania z przyłączeniem się do innych obozów są anulowane gdy dołączymy do któregoś z nich
- jeżeli nie wykonamy zadania z odszukaniem Doyla, a jesteśmy bandytą i pójdziemy pod kopalnie to rolę Doyla bedzie pełnił Rocky
- nie możemy pytać Osko w nieskończoność kim jest
- Włóczęga nie mówi 2 razy tego samego
- wyraz "Znaleźono" jest juz napisany poprawnie
- ciemny grzyb ma visual
- poprawione literówki w liście od Draxa
- Ogary nie przeszkadzają już w misji z Ashtonem
- poprawiona nazwa "Zombie"
- naprawiony bug z pancerzami bandytów
- bandyta z OB nie wygląda już jak Quentin (bug gry)
- wszyscy bandyci z oB mają pancerze swojej gildii
- Garp idzie z nami do składowiska
- czarna ruda ma już visual
- poprawione bugi Jima
- poprawione bugi u pirata Hanka
- POPRAWIONE LITERÓWKI
- ogarnięte tekstury
- poprawiony błąd w wyrazie "napadajcie"
- możemy zostać guru od 25 poziomu
- poprawka w nazwie przedmiotu "Kiełbasa"
- wejście do Starej Kopalni powinno działać w 100% (drobne poprawki u Artcha)
- poprawiony dialog Gomeza w którym powinien nas zaczepiać
- Skazaniec torturowany przez Bulita ma opcje KONIEC
- Skazaniec idzie do obozu, gdy go zmusimy
- poprawiona literówka u Thorusa "długo"
- tragarze nie powinni już chodzi za bohaterem po wykonaniu questa (naprawiony aivar)
- Rick dając nam ubranie pirata nie zdejmuje już swojego
- piraci są nieśmiertelni (wcześniej zabijały ich jaszczury)
- Butch dostał więcej siły i pałkę, aby nie zabijał szkodników
- naprawiony printscreen przy anulowaniu zadań z innych obozów (chyba sie źle plik zapisał, pomogło przeniesienie kodu do innego pliku)
- Miguel dopisany do Startup
- dodane kolizje drzew przy wolnej kopalni
- Flint wraca do Starego Obozu i nie chodzi juz za graczem gdy go odprowadzimy
- dialog z ulepszaniem nie jest jednorazowy
- nagroda za zaprowadzenie Arto zmniejszona do 100 bryłek i 150 exp
- poprawiony błąd w "Planie działania"
- paczka stali znika z eq gdy ją użyjemy
- poprawiony błąd w Liście rzeczy potrzebnych do Starej Kopalni
- oddajemy mapę Radfordowi
- poprawiono oddawanie trucizny Mattowi
- Patros nie sprzedaje ugotowanych jaj pełzacza aż do trzeciego rozdziału
- zadanie z przepisem Snafa kończy się nawet gdy doniesiemy na Guy'a
- poprawiono błędy w słowie "bochenek"
- zadanie "Chory drwal" można przyjąć najpóźniej w 3 rozdziale
- Blizna wieczorem wychodzi na arenę
- naprawienie modelu krzaków - teraz już nie lewitują
- poprawiona opcja KONIEC przy palisadzie
- poprawiony błąd w Noatatkach szwacza
- poprawiona tekstura wątroby kretoszczura"
- nazwy misji od Snafa nie są już takie same
- opłaty za ochronę możemy zbierać raz dziennie
- poprawki w zadaniu z eskortą tragarzy
poprawiona informacja o tym że karaś odnawia 30 punktów many
- poprawione informacje w zupach
- poprawiona literówka u Skazy
- poprawione informacje o odnawianiu punktów życia w żywności
[/ramka]
To jest lista bugów w stosunku do wersji 1.2.
A teraz lista z wersji testowych, a były ich dwie. Ta lista dotyczy raczej testerów ;p
Spoiler
Lista poprawek !
1.24 testy a
- szpieg Kaloma pojawia się w świecie
- naprawiona misja z rybackimi chatami
- możemy handlować z Rivem tak jak nam obiecał
- opcja "wróć" przy uczeniu się u Pattera
- Baal Parvez jest już nieśmiertelny, gdy idzie z nami do Bractwa (niedoróbka w podstawce)
- lord z klasztoru już nas atakuje
- poprawiona misja z Patterem
- ludzie Riva mają dialogi i opcje KONIEC
- poprawiane dawanie zbroi szpiegowi Kaloma
- dodane aivary w misji Moroka
- twarze w obozie Moroka już się nie powtarzają
1.24 testy b
- dialog Magnusa nie wyświertla sie za wcześnie
- szwacze pojawiają się po przyjęciu zadania od Świstaka
- Magnus daje nam za wykonanie zadania szatę asasyna i księgę o Mrocznym Bractwie
- dodane notatki do zadania Mroczne Bractwo
- Martwi szwacze są już martwi xD
- poprawiona nazwa zadania "Niespełniona zemsta"
- poprawione wszelakie błędy związane informowaniem Willa o pomocnikach do kopalni złota
- Thompson pojawia się w świecie
- Thorus nie atakuje nas za posiadanie Przeklętego Ostrza
- poprawiony błąd w dialogu Riva
- Alex wraca do obozu, gdy go uwolnimy
- poprawiony błąd w dialogu Toma
- poprawiony błąd w wpisie dotyczącym wykupienia Alexa z niewoli
- poprawiona twarz Willa
- włóczędzy idą do szwalni jeżeli ich zwerbujemy
- poprawione literówki u Clawa
- naprawione uczenie się u Pattera
- dodano zakończenie do zadania "Skrytka"
- poprawione informacje o odnawianiu punktów życia w żywności
- alternatywne przepisy na mikstury są już dostępne na sole alchemicznym
- Merdario udaje się na miejsce rytuału a potem wraca do obozu
- szpieg Kaloma nie jest już nieśmiertelny