Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3410871 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3410871

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Czas przygotować się na przejście Gothica po raz dwudziesty.  :cool:
Jak chcesz to możesz poczekać na łatkę, która wyjdzie gdzieś na początku maja.
 

ASMO

ASMO

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Wiąże wielkie nadzieje w najnowszej łatce jako,że na moda czekam ze zniecierpliwieniem już kawałek czasu,życzę powodzenia w wyłapywaniu wszelkich bugów i eliminowaniu ich.
Tak na marginesie jeśli by do tego modzika dołożyć mod budzis skrypt za zgodą Rafała oczywiście to gra byłaby na 10 :lol:
 

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
kiedy wyjdzie wersja 1.4 a czy po wersji 1.4 będzie jeszcze jakaś nowa wersja ER
 

MrocznyBezi99

MrocznyBezi99

Użytkownicy
posty17
Propsy2
  • Użytkownicy
kiedy wyjdzie wersja 1.4 a czy po wersji 1.4 będzie jeszcze jakaś nowa wersja ER
Jest napisane że wyjdzie gdzieś pod koniec maja
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
Czas przygotować się na przejście Gothica po raz dwudziesty.  :cool:
Jak chcesz to możesz poczekać na łatkę, która wyjdzie gdzieś na początku maja.

Up: na początku :P
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie ogólne czy wersje 1.2 da się przejść bez większych bugów czy będą sprawiały duży problem??
 

Mr.Chuck

Mr.Chuck

Użytkownicy
posty62
Propsy3
  • Użytkownicy
też mam taką nadzieje ! Gdy grałem miałem sporo bugów tak więc czekam też na inne łatki...
 

gothic1210
  • Gość
Taki mały WIP :D
[ramka]1.24
- dodano blokadę w dialogu Lestera (teraz jako kopacz lub kret nie możemy przejść do drugiego rozdziału)
- dialogi  z testem zaufania nie mieszają się już z testem Cavalorna (gdy zgłosimy Diego, że pomogliśmy Ianowi, wszystkie opcje z klasycznym przyjęciem do obozu [pytania o opinię i o test zaufania] znikają i zostaje tylko nowa opcja związana z testem Cavalorna
- opcja dotycząca poszukiwań Neka jest jednorazowa (nie dostajemy +100 exp w nieskończoność)
- nie dostajemy exp za obstawienie 500 bryłek rudy u Chrisa
- zmniejszono koszty nauki broni 1H i 2H (1p -20PN, 2p - 40PN)
- do kopalni można wejść posiadając kilof i spodnie (nie trzeba ich kupić koniecznie u Tukasha - może być dowolny handlarz)
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Tukasha
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Joela
- wpisy do zadania kończą się gdy zostaniemy kopaczem
- nie zostaje nam w ekwipunku wyciąg zręczności gdy wyrabiamy eliksir
- ulepszanie alkoholu bandytów ma osobną opcje w menu alchemii (może przynajmniej ta się będzie wyświetlać)
- test Cavalorna powinien działać jak należy
- za trola ziemnego dostajemy 120 PD
- więcej PD za cieniostwora
- poprawiona informacja o odejmowanych PŻ przez trujący grzyb
- poprawiono nazwy strażników
- poprawiona odporność Avallacha
- poprawiono kupowanie dowodów od Alepha
- naprawiłem regenerację many
- zadania od Mordraga związane z cieniami są anulowane gdy wybierzemy się z nim do Nowego Obozu
- Tukash nie powinien wyciągać już broni gdy walczymy z opryszkami
- dialog z zadaniem Okyla nie wyświetla się już od razu
- cień Flint pojawia się w świecie
- poprawiony bug ze sztabką stali zostającą w eq
- usunięto buga związanego z odnawianiem się ostrza w eq
- poprawiony błąd z planem kowalskim "Wyroku wojownika"
- poprawione bugi u Peratura (ze sprzedażą pancerza i zadaniem)
- wpis gdy dowiemy się, że Emanuel sprzedaje jedzenie
- Hanson nie mówi juz kwestii bezia
- poprawione sakiewki
- Prin mówi swoją kwestię
- zupy odnawiają więcej PŻ
- stary alchemik nie powinien już nas atakować
- Ruda Emanuela i węgiel mają visual
- poprawiono bug z Zębatym zielem
- poprawiony plan topora Chrzęst
- gdy wyzwiemy Drake'a na pojedynek ma on już rude w ekwipunku
- oddajemy klingę Wilkowi
- poprawiony przetop złota
- oddajemy klucz Baal Kaganowi
- Łowcy Poszukiwaczy itd. pojawiają się dopiero, gdy pogadamy z Saturasem
- wszystkie zadania z przyłączeniem się do innych obozów są anulowane gdy dołączymy do któregoś z nich
- jeżeli nie wykonamy zadania z odszukaniem Doyla, a jesteśmy bandytą i pójdziemy pod kopalnie to rolę Doyla bedzie pełnił Rocky
- nie możemy pytać Osko w nieskończoność kim jest
- Włóczęga nie mówi 2 razy tego samego
- wyraz "Znaleźono" jest juz napisany poprawnie
- ciemny grzyb ma visual
- poprawione literówki w liście od Draxa
- Ogary nie przeszkadzają już w misji z Ashtonem
- poprawiona nazwa "Zombie"
- naprawiony bug z pancerzami bandytów
- bandyta z OB nie wygląda już jak Quentin (bug gry)
- wszyscy bandyci z oB mają pancerze swojej gildii
- Garp idzie z nami do składowiska
- czarna ruda ma już visual
- poprawione bugi Jima
- poprawione bugi u pirata Hanka
- POPRAWIONE LITERÓWKI
- ogarnięte tekstury
- poprawiony błąd w wyrazie "napadajcie"
- możemy zostać guru od 25 poziomu
- poprawka w nazwie przedmiotu "Kiełbasa"
- wejście do Starej Kopalni powinno działać w 100% (drobne poprawki u Artcha)
- poprawiony dialog Gomeza w którym powinien nas zaczepiać
- Skazaniec torturowany przez Bulita ma opcje KONIEC
- Skazaniec idzie do obozu, gdy go zmusimy
- poprawiona literówka u Thorusa "długo"
- tragarze nie powinni już chodzi za bohaterem po wykonaniu questa (naprawiony aivar)
- Rick dając nam ubranie pirata nie zdejmuje już swojego
- piraci są nieśmiertelni (wcześniej zabijały ich jaszczury)
- Butch dostał więcej siły i pałkę, aby nie zabijał szkodników
- naprawiony printscreen przy anulowaniu zadań z innych obozów (chyba sie źle plik zapisał, pomogło przeniesienie kodu do innego pliku)
- Miguel dopisany do Startup
- dodane kolizje drzew przy wolnej kopalni
- Flint wraca do Starego Obozu i nie chodzi juz za graczem gdy go odprowadzimy
- dialog z ulepszaniem nie jest jednorazowy
- nagroda za zaprowadzenie Arto zmniejszona do 100 bryłek i 150 exp
- poprawiony błąd w "Planie działania"
- paczka stali znika z eq gdy ją użyjemy
- poprawiony błąd w Liście rzeczy potrzebnych do Starej Kopalni
- oddajemy mapę Radfordowi
- poprawiono oddawanie trucizny Mattowi
- Patros nie sprzedaje ugotowanych jaj pełzacza aż do trzeciego rozdziału
- zadanie z przepisem Snafa kończy się nawet gdy doniesiemy na Guy'a
- poprawiono błędy w słowie "bochenek"
- zadanie "Chory drwal" można przyjąć najpóźniej w 3 rozdziale
- Blizna wieczorem wychodzi na arenę
- naprawienie modelu krzaków - teraz już nie lewitują
- poprawiona opcja KONIEC przy palisadzie
- poprawiony błąd w Noatatkach szwacza
- poprawiona tekstura wątroby kretoszczura"
- nazwy misji od Snafa nie są już takie same
- opłaty za ochronę możemy zbierać raz dziennie
- poprawki w zadaniu z eskortą tragarzy
poprawiona informacja o tym że karaś odnawia 30 punktów many
- poprawione informacje w zupach
- poprawiona literówka u Skazy
- poprawione informacje o odnawianiu punktów życia w żywności
[/ramka]
To jest lista bugów  w stosunku do wersji 1.2.
A teraz lista z wersji testowych, a były ich dwie. Ta lista dotyczy raczej testerów ;p
Spoiler
Lista poprawek !
1.24 testy a
- szpieg Kaloma pojawia się w świecie
- naprawiona misja z rybackimi chatami
- możemy handlować z Rivem tak jak nam obiecał
- opcja "wróć" przy uczeniu się u Pattera
- Baal Parvez jest już nieśmiertelny, gdy idzie z nami do Bractwa (niedoróbka w podstawce)
- lord z klasztoru już nas atakuje
- poprawiona misja z Patterem
- ludzie Riva mają dialogi i opcje KONIEC
- poprawiane dawanie zbroi szpiegowi Kaloma

- dodane aivary w misji Moroka
- twarze w obozie Moroka już się nie powtarzają
1.24 testy b
- dialog Magnusa nie wyświertla sie za wcześnie
- szwacze pojawiają się po przyjęciu zadania od Świstaka
- Magnus daje nam za wykonanie zadania szatę asasyna i księgę o Mrocznym Bractwie
- dodane notatki do zadania Mroczne Bractwo
- Martwi szwacze są już martwi xD
- poprawiona nazwa zadania "Niespełniona zemsta"
- poprawione wszelakie błędy związane informowaniem Willa o pomocnikach do kopalni złota
- Thompson pojawia się w świecie
- Thorus nie atakuje nas za posiadanie Przeklętego Ostrza
- poprawiony błąd w dialogu Riva
- Alex wraca do obozu, gdy go uwolnimy
- poprawiony błąd w dialogu Toma
- poprawiony błąd w wpisie dotyczącym wykupienia Alexa z niewoli
- poprawiona twarz Willa
- włóczędzy idą do szwalni jeżeli ich zwerbujemy

- poprawione literówki u Clawa
- naprawione uczenie się u Pattera
- dodano zakończenie do zadania "Skrytka"
- poprawione informacje o odnawianiu punktów życia w żywności
- alternatywne przepisy na mikstury są już dostępne na sole alchemicznym
- Merdario udaje się na miejsce rytuału a potem wraca do obozu

- szpieg Kaloma nie jest już nieśmiertelny
 

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
Propsy40
  • Użytkownicy
Komentarz do usunięcia.
 

gothic1210
  • Gość
Ogłoszenie!

Były prośby o dubbing jednak nikt nie chce się podjąć realizacji. Ja proponuję organizować po kawałku np. najpierw obóz bandytów, potem postacie przy kopalni itd. Jeżeli ktoś byłby chętny to proszę pisać na PW.
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Dubbing by bardzo umilił granie,ale oby nie był taki jak mt 2.02 masakra ;)
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Przecież w mrocznych tajemnicach nie był aż taki zły teksty dało się zrozumieć
 

ASMO

ASMO

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Teksty owszem dało się zrozumieć aczkolwiek były one pozbawone klimatu gry i niezbyt pasowały do postaci
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Dokładnie,wydaje mi się że na szybko robili ten dubbing , bo np. ja bym nie przypasował głosu 16 latka do Xardasa ;p
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Już mamy uzgodnione z gothic1210, że zajmę się dubbingiem. Szykujcie mikrofony, trenujcie przepony.
A co do Mrocznych Tajemnic, to dubbing był w nim robiony nie na szybko tylko bodaj 3-4 lata. Był z tym burdel, kto w tym siedział, to wie ;p
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Dubbing z pół roku by wam zajął,co nie ? ;/
 

gothic1210
  • Gość
Dubbing z pół roku by wam zajął,co nie ? ;/
Może tak, ale zauważ, że dostaniesz modyfikację stabilną, grywalną, z dubbingiem, instalatorem i  solucją. Zanim oddałem nowego kompa do serwisu poprawiłem naprawdę dużo bugów (wszystkie najważniejsze). Zaczęlibyśmy już dubbignować, ale zapomniałem zgrać dialogów a na starym kompie mam jakąś prehistoryczną wersję moda (niby dialogi się zgadzają, ale nie chcę wprowadzać zamieszania z dogrywaniem kwestii z nowej wersji itd.). A na razie piszę solucję korzystając z tego, ze nic pożyteczniejszego nie mogę teraz zrobić.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Tak z ciekawości: to nie jest tekstura zbroi z potępionych?
 

gothic1210
  • Gość
Tak z ciekawości: to nie jest tekstura zbroi z potępionych?
Która? Większość jest Rysy z WoG#msg1081261a więc możliwe, że tak.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
To oznacza że w najbliższym czasie nie będzie wersji 1.4?
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry