Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3413775 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3413775

Odpowiedzi 7445

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy

Długo się męczyłeś, i w jaki sposób to działa?[nie grałem w 1.2, może jak 1.4 wyjdzie to ściągnę i zagram : )]. Pytam, bo sam chciałem to zrobić, ale nie wiem w jaki sposób byłoby najłatwiej.
W 1.2 tego nie ma.
Jako dialog. Mało roboty (zależy ile chcesz opcji).

Dobra, ale u ciebie jak będzie to działać? że np masz 100 strażników pod sobą, wysyłasz ich, czekasz 10 minut aż wrócą i powiedzmy dostajesz tam mięso i znów możesz ich wysłać, czy jak?
 

gothic1210
  • Gość
Dobra, ale u ciebie jak będzie to działać? że np masz 100 strażników pod sobą, wysyłasz ich, czekasz 10 minut aż wrócą i powiedzmy dostajesz tam mięso i znów możesz ich wysłać, czy jak?
Tak. Mamy pewną liczbę strażników. Na czas misji "tracimy" np 5 osób (zależy od misji). Po jakichś 10-15 minutach strażnicy wracają i przynoszą np. mięso, zarobioną rude itd.
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Dobra, ale u ciebie jak będzie to działać? że np masz 100 strażników pod sobą, wysyłasz ich, czekasz 10 minut aż wrócą i powiedzmy dostajesz tam mięso i znów możesz ich wysłać, czy jak?
Tak. Mamy pewną liczbę strażników. Na czas misji "tracimy" np 5 osób (zależy od misji). Po jakichś 10-15 minutach strażnicy wracają i przynoszą np. mięso, zarobioną rude itd.

A jest możliwe, że może im się raz na jakiś czas Misja nie powieść?
 

gothic1210
  • Gość
Dobra, ale u ciebie jak będzie to działać? że np masz 100 strażników pod sobą, wysyłasz ich, czekasz 10 minut aż wrócą i powiedzmy dostajesz tam mięso i znów możesz ich wysłać, czy jak?
Tak. Mamy pewną liczbę strażników. Na czas misji "tracimy" np 5 osób (zależy od misji). Po jakichś 10-15 minutach strażnicy wracają i przynoszą np. mięso, zarobioną rude itd.

A jest możliwe, że może im się raz na jakiś czas Misja nie powieść?
Nie, ale to dobry pomysł. Na razie skończę wędkowanie i testujemy. Możliwe, że ta wersja przyjmie inny numerek (nieco mniejszy). A potem nie wiem czy dalej będę coś robił. Pewnie tak, ale po jakieś przerwie : p
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Sorry że was tak mecze tymi pytaniami odnośnie questów, ale mam kolejny problem otóż mam znaleść  w bractwie śniącego kamienne tabliczki z bagien dla 1 gościa mam już 7 tabliczek i nie mam żadnej opcji dialogowej odnośnie guesta. I jeszcze 1 problem gdzie jest stary alchemik co robił badania dla bractwa?
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś zrobić upload tego moda na jakis inny hosting?
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś zrobić upload tego moda na jakis inny hosting?
ludzie na themodders jak zwykle pomocni  :ok:
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś zrobić upload tego moda na jakis inny hosting?
ludzie na themodders jak zwykle pomocni  :ok:

Nie pisz post pod postem, od tego jest opcja edytuj : )
A po 2,  z sendspace nie możesz pobrać?
 

gothic1210
  • Gość
Mógłby ktoś zrobić upload tego moda na jakis inny hosting?
ludzie na themodders jak zwykle pomocni  :ok:
Link z uploadera ci nie działa? Czy za wolno się ściąga? Sprawdzałem oba linki i działają.
 

KIJUSS69

KIJUSS69

Tester Złotych Wrót
posty59
Propsy3
Profesjabrak
  • Tester Złotych Wrót
A gdzie są ci Bandyci z misji od Qentiona to że trzeba od nich zabrać 30 stali ? Gdzie oni są ? Z góry dziękuje i proszę  o odp w miarę szybką. :)
 

gothic1210
  • Gość
A gdzie są ci Bandyci z misji od Qentiona to że trzeba od nich zabrać 30 stali ? Gdzie oni są ? Z góry dziękuje i proszę  o odp w miarę szybką. :)
W jaskini jak się idzie do NO (przy wodospadzie). Stoi tam taki bandzior. Zaproponuje nam wypad po jakiś kox czy coś, ale gość blefuje i ci spuszczą wpierdol z kumplami, więc możesz go załatwić od razu i nie iść za nim a potem skasować tych dwóch w jaskini. Stal w skrzynce.
 

KIJUSS69

KIJUSS69

Tester Złotych Wrót
posty59
Propsy3
Profesjabrak
  • Tester Złotych Wrót
A wiem gdzie a ja powiedziałem do niego Spadaj xD
 

gothic1210
  • Gość
Wysyłałem PW z modem do testerów. Jakby ktoś się zgłaszał a nie dostał wiadomości to proszę mi o tym napisać.
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Lista bugow:
- Gdy już odprowadzimy Flinta do Starego Obozu to ten  zamiast się odłączyć od nas to dalej za nami łazi , a gdy go zgubimy to wróci on do miejsca w którym po raz pierwszy go spotkaliśmy
- Drugi poważniejszy bug jest taki gdy już wykonamy zadanie z odprowadzeniem Flinta i gdy porozmawiamy z Thorusem (który pozwala nam wejść do zamku i strażnicy nas przepuszczają)  a następnie powiemy Okylowi ze zabiliśmy Flinta , to powinna pojawić się opcja Dialogowa u Kruka  z dołączeniem do SO ale nie pojawia się na wszelki wypadek sprawdziłem opcje dialogowe z innymi magnatami i z samym Gomezem i nic.

Na razie to tyle idę testować dalej :)

Edit:Oto kolejne bugi

-W zadaniu w którym kucharz Matt zleca nam dostarczenie mu trucizny jest paskudny błąd a mianowicie gdy mamy truciznę nie pojawia się opcja dialogowa ...
- W ostatniej części zadania " Akcja w Starej Kopalni " Garp ma niby zagadać strażnika a my mamy okraść magazyn , ale pojawia się następujące błędy : Strażnik wcale nie podchodzi do Garpa , możemy sobie przejść normalnie kolo strażnika a ten nie zwraca wcale kolo nas uwagi mało tego skrzynie są od razu otwarte i przez to zadanie jest dziecinnie łatwe
- gdy jesteśmy w drużynie z Shratem pojawia się opcja dialogowa ulepsz pomocnika a gdy anulujemy ulepszanie opcja dialogowa z ulepszaniem pomocnika juz sie nie pokazuje
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
Propsy40
  • Użytkownicy
Pierwsze bugi, jakie znalazłem, już na początku gry.

1. Podczas rozmowy z Diegiem, gdy zapytamy go o inne obozy w koloni. Będzie parę niezgodności z dubbingiem oraz jedna kwestia się powtarza.
2. Zadanie "przepis Snafa". Snaf każe nam znaleźć swój przepis, oraz zanieść mu składniki do jego zupy. Problem, że wpisy pojawiają się w jednym zadaniu. Te zadania powinny być rozdzielone na dwa różne.
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kolejne  bugi

- W zadaniu w ktorym mamy przyniesc Stehowi 5 czarnych tabliczek jest malutki bug bo gdy mu niby dajemy te tabliczki to dalej je mamy w ekwipunku no ale zadanie nam zalicza :)
- No i drugi poważny bug to gdy jesteśmy Strażnikiem pojawia się opcja dialogowa u każdego kopacza w której karzemy sobie płacić za ochronę i to jest  fajna opcja ale my możemy sobie kazać płacić w nie skończoność bo gdy kopacz nam zapłaci opcja ta dalej jest aktywna
- W zadaniu w którym jesteśmy jednym z Strażników którzy eskortują konwój do Starej Kopalni , jest wszystko dobrze oprócz tego ze gdy już odprowadzimy konwój to wszyscy z konwoju dalej za nami biegną oprócz tego gościa z którym wcześniej zagadaliśmy
- W zadaniach  obozie przy świątyni wszystko jest w porządku oprócz tego ze gdy zdecydujemy się zabić Szpiega Kaloma to okazuje się on nie śmiertelny .
- w karczmie nad jeziorem NPC Will ma czerwona twarz

Edit:Od którego z magów dostaje się zadanie 3 Lordowie ? Bo ja w 3 rozdziale nie dostałem od żadnego z nich tego zadania.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

gothic1210
  • Gość
U Merdariona. Na trzecim albo na czwartym.

PS. Nie przeczytaliście moich instrukcji co?  :lol2:   Prosiłem w tym raportować:
http://themodders.org/index.php?/topic/18349-gothic-edycja-rozszerzona-bledy-i-bugi/
Ale jak coś to się nie czepiam :D  W najbliższej wolnej chwili biorę się za poprawianie.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Bug jakiego znalazłem to smażenie mięsa jak dajemy smaż 5 kawałków to smaży nam 6 ... : ) grałem tylko chwilkę niebawem zacznę testować bardziej na poważnie więc zapewne coś wyłapię . znalazłem jeszcze buga w zadaniu Mapa dla Radforda dajemy mu mapę dostajemy expa misja wykonana ale mapa nam zostaje w ekwipunku .
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
- Drugi poważniejszy bug jest taki gdy już wykonamy zadanie z odprowadzeniem Flinta i gdy porozmawiamy z Thorusem (który pozwala nam wejść do zamku i strażnicy nas przepuszczają) a następnie powiemy Okylowi ze zabiliśmy Flinta , to powinna pojawić się opcja Dialogowa u Kruka z dołączeniem do SO ale nie pojawia się na wszelki wypadek sprawdziłem opcje dialogowe z innymi magnatami i z samym Gomezem i nic
Hmmm. Popatrzyłem w skryptach i nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłeś. Jako takiego osobnego dialogu nie ma z Gomezem dotyczącego tego przyjęcia. Mówisz mu: Przychodzę zaoferować swoje usługi (oczywiście jak cię Kruk do niego zaprowadzi) i tam masz pod opcję, że odnalazłeś drogę do Wolnej Kopalni. Ta pod opcja jest dostępna nawet GDY NIE powiemy Okylowi o śmierci Flinta. Po prostu jeżeli nie zastosujemy się do polecenia Thorusa (tj najpierw pójdziemy do Gomeza a potem do Okyla) to misja z Okylem zostanie oblana. Bugiem jest to, że nie będzie konsekwencji z tego ;p

edit: To samo się tyczy buga z kucharzem. Niby w skryptach jest wszystko dobrze. Po przyjęciu misji pojawia nam się opcja: Mam truciznę. - nie zależnie od tego czy ją mamy! I dopiero z pod opcji można wybrać jaką truciznę chcemy dać (małą, dużą itd). Czasami te opcje się nie wyświetlają. Przynajmniej wg waszych zeznań. Nie wiem czy to wina gothica czy co.
 

Overlord

Overlord

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Czas przygotować się na przejście Gothica po raz dwudziesty.  :cool:
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry