Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3410727 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3410727

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Jak będziesz cały czas dodawał nowe zadania i inne rzeczy to nigdy nie skończysz  :wink:
: |
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak będziesz cały czas dodawał nowe zadania i inne rzeczy to nigdy nie skończysz  :wink:
: |
Nawet nie myśl o kolejnym banalnym zbieraniu propsów, dzifkowa propso! :lol2:
 

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Proponuję zadanie związane z duchami, np: Myśliwi marudzili by że w nocy nękają ich duchy i proszą nas o rozwiązanie problemu. O północy zobaczylibyśmuy że pojawiły się tam duchy, jeden z nich gestykuluje do nas jakby chciał coć powiedzieć, kiedy do niego podejdziemy rozpoczołby się dialog z którego byśmy się dowiedzieli że zostali oni(duchy) podstępnie zamordowani przez strażnika świątynnego zwanego Gor na Tokas, prosili by aby zabić go by mogli odejść w spokoju. Znajduje się on tam gdzie Cor Angar tylko że by trenował, mielibyśmy z nim dwie opcje dialogowe: ,,Cor Angar kazał zabrać cie do pewnego miejsca, podobno są tam ślady Śniącego" i ,,Spotkałem duchy ludzi których zabiłeś" w wypadku pierwszej odpowiedzi prowadzimy go poza obóz i zabijamy, bądż mówimy prawdę. Kiedy wybierzemy drugą opcje lub powiemy mu poza obozem prawdę, zaproponuje nam 500 bryłek rudy za zabicie duchów i zapomnieniu o sprawie, jeżeli się zgadzamy, zabijamy duchy i bierzeby nagrodę, w przeciwnym wypadku zabijamy go i uciemamy przed strażikami(jeżeli nie zabraliśmy go z obozu) i płacimy karę 1000 bryłek rudy.
Kiedy powiemy duchom o tych wydarzeniach dają nam ostrze księżyca(bonus do many+ 10, i obrażenia 25) i amulet potrzebny do innego zadania(jeżeli zabiliśmy duchy dostaniemy tylko amulet).
Kiedy powiemy o tym myśliwym będą bardzo wdzięczni i dostaniemy 100 exp.
 

gothic1210
  • Gość
Też fajny pomysł.  :ok:   Powoli kończę misje w obozie myśliwych. Potem zrobię questa z kopalnią złota (znalazł ją ktoś tak przy okazji w wersji 1.2  :lol:   ? ) i rozbuduję wątek Czarnego Maga. To już będą ostatnie zmiany i dodatki (Twoja Stara ma trochę racji [jak to brzmi  :lol2:  ]).
Tak przy okazji usunąłem konto gg więc komunikujcie się ze mną przez PW
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Fajne, tylko ta kosa trochę za słaba.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
A ja mam pytanie. Czy w modzie będą jakieś nowe światy? np. Opuszczona Kopalnia?. I czy będzie poziom trudności do wyboru i procentowa walka bronią tak jak w MT?
 

gothic1210
  • Gość
A ja mam pytanie. Czy w modzie będą jakieś nowe światy? np. Opuszczona Kopalnia?. I czy będzie poziom trudności do wyboru i procentowa walka bronią tak jak w MT?
Zarówno regulowany poziom trudności jak i opuszczona kopalnia były jednak zostały usunięte. Kopalnia przestała działać (nie dało się z niej wyjść - próbowałem nawet na zrobionym od nowa świecie i nie działa), a poziom trudności też nie działał jak trzeba. Co do walki procentowej były już takie pomysły. Nie wiem czy będzie. Raczej nie.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Zależy gothic, jak to wszystko widzisz. Chcesz stworzyć urozmaicenie fabuły G1, czy stworzyć odrębny mod? Jeśli to pierwsze, to nie polecam systemu procentowego walki. Wbicie 60% (minimalnego mistrzostwa) wymagałoby hm... 8 poziomów? Nie mówiąc o wbijaniu 100% - dodatkowe 16 poziomów? Czyli wbicie mistrzostwa wymagałoby 24 poziomów, gdzie w G1 to 3 poziomy. 8:1 to jednak trochę dużo. Jak już, to można zrobić mniejszy mod, który działałby z innymi modami, a wprowadzałby procentowy system walki.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
W sumie racja, za mało tych leveli w G1 na procentowy system, w MT było o tyle lepiej że można było uwarzyć mikstury które podnosił PD i wtedy dało radę to pogodzić. Najlepiej by było tak jak w podstawcę czyli np. 10 PD za 1 poziom jednoręcznej i 20 za 2.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
No i ile w MT było poziomów? Ja kończyłem grę na 57/58 poziomie, gdzie z kul ognia Śniącego nic sobie nie robiłem.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
A w której wersji MT taki lvl nabiłeś? Ja w 2.02 30-któryś tylko zdobyłem robiąc wszystkie misje i wybijając wszystko.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Oj, to było jeszcze na starej wersji. 1.02 chyba. W sumie dobrze, że zostało to nieco zmniejszone, bo gra po wykonaniu wątku z Pradawnymi była po prostu śmieszna. Prawie jak gra na cheatach.
 

marcio814

marcio814

Użytkownicy
posty85
Propsy24
  • Użytkownicy
A to ja w starsze wersję nie grałem, przeraził mnie ten respawn potworków, przez który często z gry wywalało. :)
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wiem, że to edycja rozszerzona ale bez żadnego większego wątku nie będzie chciało sie grać "starym wyjadaczom" gothica od nowa by obejrzeć nowe małe obozy. Ja bym dodał do tego 2 większe wątki -współpraca z tymi mniejszymi obozami oraz no niewiem Jarkendar ? Dowiadujemy sie od nich ze pewien w sposob odkryli dawny teleport do Jarkendaru ( w gothicu 2nk w khorinis bylo duzo wzmianek o zapomnianej cywilizacji, wiec mozesz dodac to rowniez w kolonii). Zajelo by to owszem wiecej czasu ale efekt koncowy bylby zadowolajacy. ( oczywiscie byloby cos zrobic z tym zeby te przeznaczenie watku wypelnic, chodzi mi o to ze zostaniemy pokierowani w te miejsce i bez tego nie mozna przejsc gry np. Zapoznajemy sie z tymi mniejszymi obozami i po odnalezeniu orka mowi nam ze potrzebny nam skladnik ktory znajduje sie na terenie zapomnianej cywilizacji ( teleport bylby mozliwy dzieki temu np ze jest to stary teleport i nie dziala na niego bariera bla bla bla). Pisze troche chaotyczne ( i to bardzo) ale mam nadzieje ze skumacie o czym pisze. Oczywiscie wyobraznie mam duza :) .
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Nie chcę się czepiać, ale skoro Bezimienny mógłby tak po prostu sobie wyjść zza bariery, to po co miałby wracać dobrowolnie do Kolonii?  :ayfkm:
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie chcę się czepiać, ale skoro Bezimienny mógłby tak po prostu sobie wyjść zza bariery, to po co miałby wracać dobrowolnie do Kolonii?  :ayfkm:
Chodzi mi o to, starozytni mieliby teleport laczacy jarkendar z kolonia karna, a ze bylo to dawno temu posluzono sie moca pradawna ( zktorej nie korzysta nikt obecnie i sa wzmianki o niej w mt i g3 ), a teleportacja bylaby mozliwa. 1:0 dla mnie :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Nie chcę się czepiać, ale skoro Bezimienny mógłby tak po prostu sobie wyjść zza bariery, to po co miałby wracać dobrowolnie do Kolonii?  :ayfkm:
Chodzi mi o to, starozytni mieliby teleport laczacy jarkendar z kolonia karna, a ze bylo to dawno temu posluzono sie moca pradawna ( zktorej nie korzysta nikt obecnie i sa wzmianki o niej w mt i g3 ), a teleportacja bylaby mozliwa. 1:0 dla mnie :D

Czyli jednak mógłby wyjść?
 

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Moim zdaniem Jarkendar w jedynce to głupota gdyż w dwójce chyba nic o Jarkendarze nie wiedział, mogą być w sumie wzmianki o nim, ale nic poważnego. Zamiast tego może jakaś kraina o której nie było nic mówione w dwójce.
Za to pomysł dodania magi pradawnych to dobry pomysł, chętnie zamienię kilka orków w chrząszcze czy coś.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Wiem, że to edycja rozszerzona ale bez żadnego większego wątku nie będzie chciało sie grać "starym wyjadaczom" gothica od nowa by obejrzeć nowe małe obozy.
Sory, ale wali mnie czy ktoś w to zagra. Żaden "stary wyjadacz" mi łaski nie robi. Skończę co zacząłem i wydam wersję 1.4.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
I jak tam postępy nad 1.4 gothic?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry