Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3045183 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3045183

Odpowiedzi 7439

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Prosiłbym o kilka spoilerów, jeśli można ;]
Gdzie jest rzekomy doświadczony kopacz, o którego przyprowadzenie do opuszczonej kopalni prosi Quentin?
Obleciałem wszystkich mi znanych, ale żaden nie miał kwestii dialogowych do tego questa ;p

I drugie zadanie od Quentina (chyba nawet w tym samym dialogu), w którym prosi o znalezienie człowieka, który przekaże Gomezowi info o przejęciu opuszczonej kopalni?
Tu też wyczerpały mi się pomysły ;p

Utknąłem też w zadaniu o poszukiwaczach. A dokładnie gdy Patros prosi, by ustalić dlaczego poszukiwacze zaprzestali jego pościgu.


Szkoda, że z opuszczonej kopalni nie da się wyjść. Jest naprawdę fajnie zrobiona.

Niedawno udało mi się uwarzyć zbugowany eliksir zręczności. Kiedy go ulepszam na wyciąg zręczności, on zostaje w ekwipunku, a wyciąg oczywiście się pojawia :P
 

gothic1210
  • Gość
Prosiłbym o kilka spoilerów, jeśli można ;]
Gdzie jest rzekomy doświadczony kopacz, o którego przyprowadzenie do opuszczonej kopalni prosi Quentin?
Obleciałem wszystkich mi znanych, ale żaden nie miał kwestii dialogowych do tego questa ;p

I drugie zadanie od Quentina (chyba nawet w tym samym dialogu), w którym prosi o znalezienie człowieka, który przekaże Gomezowi info o przejęciu opuszczonej kopalni?
Tu też wyczerpały mi się pomysły ;p

Utknąłem też w zadaniu o poszukiwaczach. A dokładnie gdy Patros prosi, by ustalić dlaczego poszukiwacze zaprzestali jego pościgu.


Szkoda, że z opuszczonej kopalni nie da się wyjść. Jest naprawdę fajnie zrobiona.

Niedawno udało mi się uwarzyć zbugowany eliksir zręczności. Kiedy go ulepszam na wyciąg zręczności, on zostaje w ekwipunku, a wyciąg oczywiście się pojawia :P

Spoiler
W Bractwie powinien być Guy. On będzie chciał pracować dla Quentina.
 Człowiek, który ci pomoże to Skorpion, który tymczasowo mieszka u Cavlorna.
Czlowiek, którego szukasz stoi na drewnianym podeście. Musisz iść na drewniane pomosty, a potem spojrzeć się w kierunku Starego Obozu. Będzie drabina na którą musisz wejść. Tam stoi łowca poszukiwaczy.
Bugi poprawię. :D
 

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki Ci. Już się zabieram za grę ;p
 

BlackMagnat91

BlackMagnat91

Użytkownicy
posty41
Propsy6
  • Użytkownicy
Hej, da się grać w ten mod? Chętnie bym zagrał w G1, ale z drugiej strony, brakuje mi w nim jakiegoś dodatku. Mam kilka pomysłów na swój dodatek i chciał bym komuś je podsunąć, gdyby był ktoś  zainteresowany.
 

gothic1210
  • Gość
Jak chcesz to pisz. Ja nie obiecuję, że to zrobię, ale może masz jakiś fajny pomysł.

A do innych osób udzielających się w temacie mam propozycję. Jeżeli ktoś chce się przyczynić do szybszego wydania łatki to przydałaby mi się pomoc. Ogólnie podzielilibyśmy się skryptami dialogów i każdy by swoją część sprawdził pod kątem literówek i błędów. Oszczędzilibyśmy czas na wypisywanie itd. Po kilka skryptów na początek. Ja za ten czas mógłbym coś w świecie zrobić, albo zająć się bugami. Chciałem też naprawić regenerację many, bo skrypt od dawna jest grze, ale nie działa. Co wy na to? :D
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
 

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja też chętnie pomogę :]
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

gothic1210
  • Gość
Dostaliście PW jak coś. Każdy ma po około 50 plików.  :lol:  
Ten bug z pancerzami bandytów pojawia się u wszystkich? bo jakoś nie mogę go zidentyfikować.
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam :)

Kiedy można się spodziewać finalnej i grywalnej wersji ?

Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Wystąpił u mnie bug z kowalstwem. Po wykuciu czegokolwiek do ekwipunku za darmo dostaję 2 ostrza. Poza tym bronie, które wymagają sztab magicznej rudy wcale z nich nie korzystają. Po wykuciu broni, która ich wymaga nie są usuwane z ekwipunku.
Czy na pewno to było ostrze (ItMiSwordblade)? :D  Szukałem i w pliku "Kowalstwo" w ogóle nie ma takiej frazy. Nie chodziło ci o stal (ItMiSwordraw)? Dodałem do opcji koniec żeby w ekwipunku tworzył się jeden przedmiot tego typu, bo interakcja z obiektem "zużywa" jeden stalowy pręt. Nie chciałem, żeby ktoś np. chciał stworzyć miecz x i uzbierał sobie 5 prętów, a potem nagle mu jeden znika i już opcji nie widać.  :D  Pomińmy fakt, że tworzenie tego przedmiotu przy opcji koniec jest bez sensu  :lol2:   Jeżeli o to chodzi to już to usunąłem. Jeżeli o coś innego to rozpisz bardziej :D  
Pograłem z godzinę... Jak dla mnie cały wątek bandytów jest naiwnie zrobiony.

Idzie sobie jakiś obdartus i go zapraszają do obozu bandytów, zostań jednym z nas, okradaj konwoje :)  Bandyi powinni być z natury nieufni, przecież gomez może im posyłać szpiegów itd. Nie mówiąc już o tym że npc w obozie bandytów bardzo mili :)
Albo spotykamy w tawernie w so bandytę - siema jetem bandytą, załatwiam tu swoje machlojki :)

Zadanie z byciem ochroniażem jakiegoś trażnika spod kopalni. Powinno być prerobione tak: strażnik mówi że taki łachmyta się mu na nic nie przyda, w nawiasie wyświetla się że musimy miec min 25 siły. Bo to troche dziwne żeby strażnik chciał jakiegoś obdartego włóczęgę na ochroniaża. Po za tym gdy z nim idziemy na spotkanie, każe nam chować miecz a nie powinien (to samo z bandytą który prosi o pomoc z kretoszczurami).
Błąd logiczny z mordragiem, po pokazaniu nam drogi do NO powinien wrócić, inaczej nie powinno być potrzebne zajęcie się złym i świstakiem :)
Zadanie z odzyskaniem rudy tego kopacza co uciekł do sekty, wpis w dzienniku za krótki nie mówi nawe gdzie go szukać.
Jak juz ktoś wspomniał, opcja zawołania magnata pojawia się dalej, nawet gdy z nim już dadaliśmy.
Buch w NO strzela z łuku i zabija na śmierć swoje ofiary :)  A nie powinien. Najlepiej było by dać mu bardzo dużo siły i żeby walił z pięści.
Najemnik z kopalni w kotle ma dialog o tym że zabiliśmy cienia od razu po rozmowie z nim. Ja tego cienia nawet na oczy nie widziałem.

Zalety, jak na razie:
Z drugiej strony namiot w oboziku przy kopalni fajny. Dobry pomysł też z napchaniem strazników przy placu wymian zy opuszczonej kopalni, widac że to teren Starego Obozu. Bandyta proszący o "pomoc" w zdobyciu skarbu, na plus takie smaczki dodają klimatu.
Fajnie że wrzuciłeś najemników przy drodze do wolnej kopalni.

No cóż, zobaczę jak będzie dalej.
Jaki jest sens w misji ze znalezieniem NPC jeżeli od razu dostaniemy w dzienniku informację, gdzie jest.  :ayfkm:   To nie Arcania. Poza tym nie grałeś nigdy w Gothica, że nie wiesz gdzie jest Melvin?
Resztę błędów poprawiłem poza naiwnością wątku bandytów, bo już mi się nie chciało tyle przerabiać.
Pozostałe błędy wypisywane w  temacie są na bieżąco poprawiane.  :ok:
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam :)

Wypisuję kolejne już błędy które dzisiaj znalazłem grając W Gothic:Edycja Rozszerzona:

-Nie odbiera nam bryłek rudy z ekwipunku gdy uczymy się umiejętności u Diego.
-Lekko zbugowana gra w kości u bandytów (już na początku gry miałem 1000 bryłek rudy może trzeba zmienić tę opcję na czasową że co rozdział można grać np: tylko 2 razy).
-Trujący grzyb ma 15 PŻ a nie -15 PŻ.
-Dziwna opcja u Balla Cadara Zabiłem Nowicjuszy nie miałem styczności z żadnymi zbuntowanymi nowicjuszami?Po rozmowie z Cadarem który każe nam iść do Thondara dostajemy od niego czysta runę ale o co chodzi! Trzeba to poprawić.
-Tabliczki dla Stepa cały czas są w ekwipunku chociaż zadanie zostało wykonane.
-Ścierwojad przy bramie Starego Obozu która ścieżka prowadzi do obozu bractwa crashuje grę zawsze gdy go zabijemy i zbierzemy mięso zawsze! 5 razy sprawdzałem i nie tylko ten ścierwojad ale kilka innych za rzeką.
-Aha i te crushe no już nie da się wytrzymać co skok co nową lokację i inne takie pierdoły wyskakują cholerne crushe może najpierw zróbcie z tym porządek bo grać się normalnie nie da zajmijcie się tym w pierwszej kolejności !!!

Jak będę widział coś więcej to napiszę.

Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Przepraszam, że długo nie odpowiadałem, ale szkoła...

Cytuj
Czy na pewno to było ostrze (ItMiSwordblade)?  Szukałem i w pliku "Kowalstwo" w ogóle nie ma takiej frazy. Nie chodziło ci o stal (ItMiSwordraw)? Dodałem do opcji koniec żeby w ekwipunku tworzył się jeden przedmiot tego typu, bo interakcja z obiektem "zużywa" jeden stalowy pręt. Nie chciałem, żeby ktoś np. chciał stworzyć miecz x i uzbierał sobie 5 prętów, a potem nagle mu jeden znika i już opcji nie widać.  Pomińmy fakt, że tworzenie tego przedmiotu przy opcji koniec jest bez sensu  Jeżeli o to chodzi to już to usunąłem. Jeżeli o coś innego to rozpisz bardziej

No właśnie sam nie wiem jak to jest. Na początku gry dostawałem dwa ostrza. Postanowiłem to sprawdzić i teraz, przy trzech próbach, dostałem: dwa stalowe pręty, trzy stalowe pręty, oraz, nie wiem skąd, rozgrzane ostrze i kilka (2-3) rozgrzanych prętów :F  
Dodam, że uprzednio wyrzuciłem wszystkie ostrza i rozgrzane ostrza, więc musiało to się wziąć z kowalstwa. Rzecz zaobserwowałem przy wykuwaniu zwykłych Toporów.


Cytuj
-Dziwna opcja u Balla Cadara "Zabiłem Nowicjuszy" nie miałem styczności z żadnymi zbuntowanymi nowicjuszami?Po rozmowie z Cadarem który każe nam iść do Thondara dostajemy od niego czysta runę ale o co chodzi! Trzeba to poprawić.
Miałem to samo

Cytuj
-Ścierwojad przy bramie Starego Obozu która ścieżka prowadzi do obozu bractwa crashuje grę zawsze gdy go zabijemy i zbierzemy mięso zawsze! 5 razy sprawdzałem i nie tylko ten ścierwojad ale kilka innych za rzeką.
U mnie jest normalnie
 

gothic1210
  • Gość
Hej. Sprawdźcie ten plik świata. Wywaliłem większość modeli z g2. Powinno crashować ciut rzadziej. To nie jest nowa wersja tylko nowy plik świata. W pliku ini trzeba po dwóch spacjach dopisać nazwę pliku .mod. Potem zacznijcie nową grę i pochodźcie trochę po świecie itd.
Cytuj
[FILES]
vdf=Er_Files.mod  ER_WorldPath.mod
http://www.sendspace.com/file/pis9nk
 

diegot

diegot

Użytkownicy
posty62
Propsy4
  • Użytkownicy
mam problem gry ian każe nam znaleźć świadka na drakea.kto to jest?
 

gothic1210
  • Gość
mam problem gry ian każe nam znaleźć świadka na drakea.kto to jest?
Kopacz Glen. Jest przy wejściu.
 

diegot

diegot

Użytkownicy
posty62
Propsy4
  • Użytkownicy
glen ma tylko opcje sprzedaż wytrychów i coś o kopalni.
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam :)

Chciałem zapytać czy można zostać guru? jestem nowicjuszem mam 24 lvl 3 rozdział krąg magi 3 ciężką zbroję nowicjusza ale mogę tylko zostać strażnikiem świątynnym? Aha jeszcze kilka pytań:
-gdzie jest ten wątek z jakimś czarnym magiem wykonałem dużo zadań ale jak na razie ani słychu ani widu?
-Będąc nowicjuszem mogę zostać bandytom czy to kolejny bug czy gildia bandyci to coś w stylu dodatkowej gildii?

Jeżeli dokończę moda to wypiszę wszystkie nowe błędy jakie udało mi się ustalić od mojego ostatniego postu.

Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

gothic1210
  • Gość
edit: Diegot, a oskarżyłeś Drake o to, że ukradł rude?

Witam :)

Chciałem zapytać czy można zostać guru? jestem nowicjuszem mam 24 lvl 3 rozdział krąg magi 3 ciężką zbroję nowicjusza ale mogę tylko zostać strażnikiem świątynnym? Aha jeszcze kilka pytań:
-gdzie jest ten wątek z jakimś czarnym magiem wykonałem dużo zadań ale jak na razie ani słychu ani widu?
-Będąc nowicjuszem mogę zostać bandytom czy to kolejny bug czy gildia bandyci to coś w stylu dodatkowej gildii?

Jeżeli dokończę moda to wypiszę wszystkie nowe błędy jakie udało mi się ustalić od mojego ostatniego postu.

Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
1. Idź pod Opuszczoną Kopalnie i pogadaj z Glestem. Później powinni się pojawić strażnicy świątynni, którzy ci pomogą walczyć z ożywieńcami. Jeden z nich ma mapę z którą trzeba iść do Saturasa. Solucja w drodze :D  
2. Bug. Prace nad nową wersją trwają.

Co do wydajności i crashy. Na moim komputerze z Win7 64 bit udało mi się całkowicie pozbyć się crashy wyłączając texturespack i uruchamiając modyfikację w trybie zgodności z Windows 2000. Szczególnie pomogło to drugie. Może ty też spróbuj? (zgodność z Xp nic nie daje, tylko z Win2000 dało skutek - przynajmniej u mnie). Naprawdę da się normalnie grać.
Na pocieszenie mam listę zrobionych rzeczy:
Cytuj
Lista poprawek !
- dodano blokadę w dialogu Lestera (teraz jako kopacz lub kret nie możemy przejść do drugiego rozdziału)
- dialogi  z testem zaufania nie mieszają się już z testem Cavalorna (gdy zgłosimy Diego, że pomogliśmy Ianowi, wszystkie opcje z klasycznym przyjęciem do obozu [pytania o opinię i o test zaufania] znikają i zostaje tylko nowa opcja związana z testem Cavalorna
- opcja dotycząca poszukiwań Neka jest jednorazowa (nie dostajemy +100 exp w nieskończoność)
- nie dostajemy exp za obstawienie 500 bryłek rudy u Chrisa
- zmniejszono koszty nauki broni 1H i 2H (1p -20PN, 2p - 40PN)
- do kopalni można wejść posiadając kilof i spodnie (nie trzeba ich kupić koniecznie u Tukasha - może być dowolny handlarz)
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Tukasha
- Bezimienny nie wypowiada już kwestii Joela
- wpisy do zadania kończą się gdy zostaniemy kopaczem
- nie zostaje nam w ekwipunku wyciąg zręczności gdy wyrabiamy eliksir
- ulepszanie alkoholu bandytów ma osobną opcje w menu alchemii (może przynajmniej ta się będzie wyświetlać)
- test Cavalorna powinien działać jak należy
- za trola ziemnego dostajemy 120 PD
- więcej PD za cieniostwora
- poprawiona informacja o odejmowanych PŻ przez trujący grzyb
- poprawiono nazwy strażników
- poprawiona odporność Avallacha
- poprawiono kupowanie dowodów od Alepha
- naprawiłem regenerację many
- zadania od Mordraga związane z cieniami są anulowane gdy wybierzemy się z nim do Nowego Obozu
- Tukash nie powinien wyciągać już broni gdy walczymy z opryszkami
- dialog z zadaniem Okyla nie wyświetla się już od razu
- cień Flint pojawia się w świecie
- poprawiony bug ze sztabką stali zostającą w eq
- usunięto buga związanego z odnawianiem się ostrza w eq
- poprawiony błąd z planem kowalskim "Wyroku wojownika"
- poprawione bugi u Peratura (ze sprzedarzą pancerza i zadaniem)
- wpis gdy dowiemy się, że Emanuel spprzedaje jedzenie
- Hanson nie mówi juz kwestii bezia
- poprawione sakiewki
- Prin mówi swoją kwestię
- zupy odnawiają więcej PŻ
- stary alchemik nie powinien już nas atakować
- Ruda Emanuela i węgiel mają visual
Events !
- nowy sposób przyłączenia się do Starego Obozu
- dodane zadanie z mapą Ratforda
- regeneracja many
Osoby które zgłosiły się do poprawy literówek w skryptach już otrzymały odpowiednie pliki. 1/4 dialogów jest już poprawiona.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Dobra robota. Jak skończę przechodzić G2NK to pogram sobie w ER  :D  Props za poprawki.
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry