Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418248 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418248

Odpowiedzi 7445

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
Sorry, że dwa pod rząd ale problem rozwiązany, za trzecim razem się udało.
I jeszcze parę literówek i bugów :D :
1. Literówka w dialogu z Ratfordem - gdy wspomina o obozie bandytów, z dialogu wynika że Drax jest kobietą. :D
2. Literówka gdy spytasz Patricka o Artegora.
3. We wpisie w dzienniku "Ruda dla Joela", piszę Jole zamiast Joel.
4. We wpisie w dzienniku "Wejście do Starej Kopalni", jest literówka.
5. Gdy spytasz Tukasha "Kim jesteś?", bezimienny mówi jego kwestię.
6. Literówka u Tukasha przy kupowaniu ekwipunku.
7. Gdy pomagasz Tukashowi w zabiciu Bruce'a i szkodników, jeden szkodnik atakuje tego drugiego albo Bruce'a.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

gothic1210
  • Gość
Dzięki. Postaram się poprawić te błędy.
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
1. Literówka w rozmowie z Artchem gdy już masz wszystko co potrzebne do wejścia do kopalni.
2. Literówka gdy Aidan mówi o eskorcie rudy.
3. Literówki we wpisie "Test myśliwski"
4. Wpis "Ułatwione przyjęcie do SO" nie idzie do przodu, nawet w trakcie testu myśliwskiego ostatni wpis to ten że musisz zdobyć poparcie jeszcze 2 osób
5. Misja "Test myśliwski" (ta wersja w której musisz wyciągnąć informacje) jest zbugowana, a mianowicie:
- wyciągnąłem już informacje od Cronosa, wszystko fajnie, mam wpis w dzienniku ale ostatni wpis w "Test myśliwski" to: "zapytam Cronosa może on będzie coś wiedział" (lub coś w tym stylu),
- idę po tym do Cavalorna mówię mu że jest tam 50 skrzyń, potem klikam przyjdę później, klikam koniec. Za sekundę znów daję mu tą samą informację, i tak w koło (ja mu dawałem te same info chyba 7 razy) i za każdym razem dostaję +200 doświadczenia.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
@gothic1210
Chyba będziesz musiał wydać tę łatkę ;]
Wydaje mi się, że znalazłem bug z pancerzami. Jutro sprawdzę dokładnie i napiszę.
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
1. We wpisie "Raport od Mordraga" są literówki.
2. We wpisie "Sprzedawcy w Obozie Bandytów" jest pusto, nawet po tym jak dowiemy się że Emanuel i Briam sprzedają różne przedmioty.
3. Gdy oddajemy Emanuelowi mięso i zioła, jest napisane tylko "Mam zioła".
4. Bandyta na tej wieży na wejściu do obozu bandytów, mówi kwestie jakby był kretem z nowego obozu.
5. Literówki w dialogu z Mordragiem, gdy przyjdziemy po raport i gdy spytamy się skąd bierze towary.
6. Literówka w dialogu gdy spytamy Jesse o zabójstwo Neka.
7. W notatkach Świstaka (w części 16 październik) jest literówka.
8. W chacie świstaka są błędy graficzne, a mianowicie gdy wejdzie się do chaty, zaczyna ona migać i znikać na parę sekund razem z obiektami typu łóżko, stół itp., (sprawdzane na dwóch kartach graficznych). W normalnym G1 taki błąd nie występuje.
9. Literówka w dialogu z Bartholo gdy powiesz mu że masz dowody na świstaka.
10. Literówka w dialogu gdy spytamy się Mordraga o życie bandyty.
11. Literówki w dialogu gdy oddamy Quentinowi raport.
12. Gdy spytamy się włóczęgów (NON_1502_WEGELAGERER i NON_1501_WEGELAGERER) "Dlaczego uciekłeś?", włóczędzy mówią dwa razy tą samą kwestie.
13. Gdy Aleph pokaże nam co ma na sprzedaż (tzn. szkic, amulet i notatnik) ale klikniemy tylko "przyjdę później", już nie będziemy mogli potem kupić tych rzeczy.
14. Literówka w dialogu gdy chcemy wziąć rude od Drake'a.
15. Gdy spytamy się Rocky "Możesz mnie czegoś nauczyć?"  i klikniemy opcję "Siła +1 (10 bryłek)" nie zabierze nam 10 bryłek, tylko 1 punkt umiejętności, a opcja "Siła +5 (50 bryłek) w ogóle nie działa :D .
16. Gdy idziemy z Doylem plądrować plac wymian, to gdy gdzieś jest więcej niż dwóch strażników i Doyle zabije obu ale dobija tylko jednego.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Gothic czemu gra wywala mnie po kilkunastu minutach? W nastepnym patchu pobaw sie z kompatybilnoscia swiiata i questow bo co 15 20 min mnie wywala do pulpitu lub sie zwiesza i reset tylko pomaga.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

gothic1210
  • Gość
Gothic czemu gra wywala mnie po kilkunastu minutach? W nastepnym patchu pobaw sie z kompatybilnoscia swiiata i questow bo co 15 20 min mnie wywala do pulpitu lub sie zwiesza i reset tylko pomaga.
Jakbym wiedział czemu tak się dzieje to bym to naprawił. Wrzucajcie logi z zyspy jak możecie. Może coś tam będzie pisać. A nie brakuje ci pamięci RAM? Trzeba by zrobić osobną paczkę z teksturami i spróbować grać bez niej. Może byłoby lepiej.
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
Dziwne ja jeszcze nie miałem ani jednego crasha chociaż gram na win7 64-bit.

@Edit: Dobra już strzelił... W obozie na bagnie wychodzę z sali Y'beriona, nagle wszyscy mają na sobie tylko całe brązowe modele zbroi i całe czarne albo strasznie niewyraźne głowy. Sekunda i się zawiesił. I tak już trzeci raz, najczęściej w obozie na bagnie.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
U pancerzy bandytów jest pewien błąd. Przy zwykłej (to jest chyba średnia) w ekwipunku pisze, że przed bronią chroni 65, ale w menu statystyk figuruje wartość 50. Analogicznie przy ciężkim pancerzu: 75 w ekwipunku, 60 w zakładce statystyk.

Trochę dziwnie jest też z potworami. Za Ziemnego Trolla, którego zabijam pięcioma ciosami dostaję 350 PD, zaś za Zombi(dlaczego nie Zombie? ;p ), które, przy mocnym farcie, powalę na jakieś 15 uderzeń dostaję 200 PD...

Podobnie miałem wcześniej z Cieniostworem. Nie robiłem mu nic, nawet krytykiem, ale Trolla Ziemnego powoli zabijałem :P A za Trolla dostaje się więcej PD :P
 

gothic1210
  • Gość
Dziwne ja jeszcze nie miałem ani jednego crasha chociaż gram na win7 64-bit.

@Edit: Dobra już strzelił... W obozie na bagnie wychodzę z sali Y#msg1065677beriona, nagle wszyscy mają na sobie tylko całe brązowe modele zbroi i całe czarne albo strasznie niewyraźne głowy. Sekunda i się zawiesił. I tak już trzeci raz, najczęściej w obozie na bagnie.
Nie doczytały się teksturki. Czyli brakło ci trochę RAM. To pewnie dlatego, że w obozie na bagnie są użyte teksturki Fredy#msg1065677ego, które mają nabitą rozdzielczość 2048x2048 (zupełnie bez sensu). Poprawi się to w następnej łatce.
Cytuj
Trochę dziwnie jest też z potworami. Za Ziemnego Trolla, którego zabijam pięcioma ciosami dostaję 350 PD, zaś za Zombi(dlaczego nie Zombie? ;p ), które, przy mocnym farcie, powalę na jakieś 15 uderzeń dostaję 200 PD...
Nazwa nie była zmieniana. Skoro CDP uznali, że po polsku się pisze zombi to niech tak zostanie. Co do problemu z trollem ziemnym to na początku miał on znacznie większe staty (stąd większa ilość exp), które zmieniłem, bo na drugim rozdziale nie dało się go pokonać (miał za dużo punktów obrony). To też się poprawi :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Co do problemu z trollem ziemnym to na początku miał on znacznie większe staty (stąd większa ilość exp), które zmieniłem, bo na drugim rozdziale nie dało się go pokonać (miał za dużo punktów obrony). To też się poprawi :D

Tylko nie przywracaj starych statów  :roll:
 

guest26

guest26

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Proponowałbym zmniejszyć PD otrzymywane za zabicie Trolla, oraz, albo osłabić staty Zombi, albo dać za nie dużo więcej expa.
Za Cieniostwora jest 300. Mogę się mylić, ale czy w podstawce nie było za niego 400 lub 500?
Bo dziwnie było, gdy Zębacza (220 PD) zabijałem na 4 ciosy, a Cieniostworowi nawet nic nie robiłem :p
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
1. Literówki w dialogu gdy mówimy Rockiemu że szykuje się akcja.
2. Podczas ataku na konwój, Rocky tylko stoi i się patrzy.
3. Gdy mówimy Patrosowi że mamy dostawę od Emanuela, Bezimmienny mówi potem kwestię Patrosa.
4. Literówka w dialogu z Cor Kalomem gdy poprosimy go o lekarstwo dla Hansona.
5. Po oddaniu lekarstwa Hansonowi, mówi on nie swoje kwestie.
6. Po znalezieniu dla Steha 5 kamiennych tabliczek, mówimy mu o tym, dostajemy nagrodę, misja zaliczona ale te 5 tabliczek cały czas jest w naszym ekwipunku.
7. Literówki w dialogu z Shawnem gdy mówimy mu o tym że znaleźliśmy notatki alchemika.
8. We wpisie "Handel Emanuela" jest literówa, tam gdzie pisze że Patros oddał skrzynkę z rudą.
9. Literówki w dialogu z Quentinem gdy mówi nam o sprzedaży alkoholu.
10. Literówki we wpisie "Poszukiwacze", tak gdzieś na początku.
11. Węgiel i skrzynka z rudą nie mają obrazka.
12. Czasami gdy kupujemy Posążek Dziwnego Bóstwa od Fiska, wywala do pulpitu.
13. Dracon przestał zaczepiać, można normalnie wejść i wszystko ukraść z tego magazynu(?) w Starej Kopalni.
14. Literówka w dialogu z Asghanem gdy opowiada nam o interesach bractwa z SO.
15. Literówki w dialogu z Quentinem gdy spytamy się go "Co dalej z bandytami?".
16. Literówki we wpisie "Poszukiwanie posążka".
17. Sakiewkę Garpa można otwierać w nieskończoność.
18. Gdy Stary Alchemik umiera, trzeba użyć magicznego przycisku F8.
19. Gdy Baal Lukor nas atakuje, Stary Alchemik także.
20. Po śmierci Y'Beriona wszyscy mieszkańcy obozu na bagnie mieli całe jasnoszare ciało (oprócz głowy) i z takimi jakby pęknięciami ale zbroje mieli normalne. W innych obozach wszyscy byli normalni.

PS: Jak przekonać Ghorana do kupna alkoholu bandytów?  ;d
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

gothic1210
  • Gość
Masz propsy za to wymienianie bugów.  :ok:  

Ghoranowi trzeba przynieść ulepszony alkohol. Powinna być opcja dialogowa w przy stole alchemicznym w podmenu "Destyluj gorzałkę". U mnie zdarzało się że jej nie było, ale generalnie powinno być ok. W najgorszym wypadku będzie potrzebny kod:
Cytuj
> Ulepszony czysty alkohol (ItMi_Alchemy_Alcohol_02)
Jakby wam były potrzebne kody na przedmioty to zajrzyjcie tu: http://sagagothic.xup.pl/index.php?c=5 Trochę mi zajęło zrobienie tego spisu (jest jeszcze nie skończony) więc zapraszam do korzystania z niego.  :ok:
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
Dzięki :)
Jest opcja "Destyluj gorzałkę" ale jest tylko opcja dialogowa żeby zrobić Ryżówkę i Wino.

@Edit:
1. Quentin uczy tylko broni jednoręcznej, dwuręczna nie działa.
2. Jak odpalam przez GothicStarter_mod na wejściu do obozu bandytów pojawiają się takie błędy:

"U: OBJ: Script-object ,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !"
"U: OBJ: Script-object ,ITMW_1H_SWORD_LONG_03 not found ! Please correct instancename !"

i za chwilę:

"M: Invalid item (no name, no instance)
put into inventory. Deleting it."

3. Przy trującym grzybie jest napisane: "Bonus PŻ: 15" a powinno być chyba "-15"
4. Gdy idziemy powiedzieć Quentiowi o zabójstwie Ratforda, Tukash jest w tym miejscu gdzie jest pare mat i ognisko w obozie bandytów (obok wejścia) ale Doyle go nie atakuje.
5. Nie można powiedzieć Quentinowi o zabójstwie Ratforda.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

gothic1210
  • Gość
Dzięki :)
Jest opcja "Destyluj gorzałkę" ale jest tylko opcja dialogowa żeby zrobić Ryżówkę i Wino.

@Edit:
1. Quentin uczy tylko broni jednoręcznej, dwuręczna nie działa.
2. Jak odpalam przez GothicStarter_mod na wejściu do obozu bandytów pojawiają się takie błędy:

"U: OBJ: Script-object ,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !"
"U: OBJ: Script-object ,ITMW_1H_SWORD_LONG_03 not found ! Please correct instancename !"

i za chwilę:

"M: Invalid item (no name, no instance)
put into inventory. Deleting it."

3. Przy trującym grzybie jest napisane: "Bonus PŻ: 15" a powinno być chyba "-15"
4. Gdy idziemy powiedzieć Quentiowi o zabójstwie Ratforda, Tukash jest w tym miejscu gdzie jest pare mat i ognisko w obozie bandytów (obok wejścia) ale Doyle go nie atakuje.
5. Nie można powiedzieć Quentinowi o zabójstwie Ratforda.
1. Dwuręcznej uczy Doyle, a nie Quentin.
2. Jeżeli przez normalnego Gothic Startera nie ma błędów to włączaj przez niego :D
3. Poprawię.
4. Tukash uciekł z obozu przy kopalni. Jest z nim jakiś dialog wyjaśniający to?  Chyba go nie dodałem do skryptu. Zrobię to w nowej wersji.
5. Rozmawiałeś z Draxem? Masz w dzienniku questa "Dalsze losy bandytów"?
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
1. No ale u Quentina jest opcja żeby się jej nauczyć (tyle że ta opcja też uczy jednoręcznej chociaż pisze dwuręczna) i dopiero wtedy gdy klikniemy tą opcję u Quentina jest możliwość nauki u Doyla.
4. Nie ma żadnej opcji dialogowej. Tukash po prostu nas atakuje.
5. Rozmawiałem ale wpisu nie ma :/

A i bym zapomniał, tekstury sakiewek są zbugowane, tzn. raz sakiewka (jakakolwiek) wygląda normalnie, jak ta z G2, a raz ma jakieś zielono, biało, czarne tekstury. Dać screena?
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

gothic1210
  • Gość
1. No ale u Quentina jest opcja żeby się jej nauczyć (tyle że ta opcja też uczy jednoręcznej chociaż pisze dwuręczna) i dopiero wtedy gdy klikniemy tą opcję u Quentina jest możliwość nauki u Doyla.
4. Nie ma żadnej opcji dialogowej. Tukash po prostu nas atakuje.
5. Rozmawiałem ale wpisu nie ma :/

A i bym zapomniał, tekstury sakiewek są zbugowane, tzn. raz sakiewka (jakakolwiek) wygląda normalnie, jak ta z G2, a raz ma jakieś zielono, biało, czarne tekstury. Dać screena?
Nie trzeba. Widziałem to już.
Jak nas Drax zaczepia i gada o śmierci Ratforda to wpis w dzienniku pojawia się tylko jak mamy przyjętego questa "Dalsze losy bandytów". Tego questa przyjmuje się u Quentina dialogiem  "Gomez wymordował wszystkich Magów Ognia!". Nawet jeżeli przyjąłeś questa "Dalsze losy bandytów" już po rozmowie z Draxem to  i tak powinno ci  zaskoczyć.
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
1. Literówki we wpisie Dalsze Losy Bandytów.
2. Literówki w dialogu z Draxem gdy mówimy mu że Quentin mu pomoże.
3. 3 strażników w tych jakby ruinach (tam gdzie Diego pilnuje wejścia po wymordowaniu magów) ma nazwę "Guardist"
4. Avallach strasznie szybko ginie, demony zabijają go w parę sekund.
5. Prin mówi nie swoje kwestie.
6. Gdy wszyscy mamy iść pomóc Draxowi, Prin nagle spada do jaskini Briama.
7. Odbijanie obozu bandytów przebiega dosyć dziwnie ;d  (na początku jest dobrze, prawie wszyscy idą do obozu, atakujemy tych na przodzie pierwszych strażników nie żyje, Bandyta który zawsze jest na wieży trochę świruje ale dalej tylko Prin idzie za mną reszta stoi i się patrzy, nawet nie reagują na atak ze strony strażników, w środku obozu Bandyci którzy byli w nim wcześniej stoją i rozmawiają, dopiero pod koniec zaczynają uciekać:D )
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry