Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434316 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434316

Odpowiedzi 7447

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
niewiem,ale zrobienie tego z jako takim przyłożeniem się trochę by potrwało?? chociaż nie znam się na moddingu więc może ktoś mnie poprawi
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
niewiem,ale zrobienie tego z jako takim przyłożeniem się trochę by potrwało?? chociaż nie znam się na moddingu więc może ktoś mnie poprawi

A co za problem zrobić NPC nauczyciela?
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Na pewno bardzo mały,szczególnie dla tych co się na tym znają.Czekam na finalną wersję i mam nadzieję że ujrzy światło dzienne już niebawem.
 

Piecyk

Piecyk

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy
Modyfikacja bardzo przyjemna, oczywiście poleciał props :)  tylko bardzo często wywala crashe ;f jakieś 30min pogram i crash, wiadomo czym to jest spowodowane ?
 

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnie przez konsole.Bardzo często w modach przez marvin mod jest crash lub wywala do pulpitu po kilku minutach...
 

Rhino

Rhino

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam mam jedno pytanie czy jest kamień teleportacyjny do obozu bandytów?
 

gothic1210
  • Gość
Modyfikacja bardzo przyjemna, oczywiście poleciał props :)  tylko bardzo często wywala crashe ;f jakieś 30min pogram i crash, wiadomo czym to jest spowodowane ?
Najprawdopodobniej niestabilnością Gothica. Naprawdę z mojej strony nie ma nic co mogłoby powodować tego typu crashe (żadnych szybkich trigerow, masy vobów itd). U mnie też od czasu do czasu wywala. Zauważyłem, że dzieje się to w momencie gdy dysk doczytuje jakieś dane. Np. włączasz sobie kody i naciskasz przycisk K żeby szybciej gdzieś się przemieścić,  a tu nagle pulpit i dysk zaczyna mielić jakby ten gothic ważył z 10 GB.
Witam mam jedno pytanie czy jest kamień teleportacyjny do obozu bandytów?
Nie. Głównie dlatego że nie było gdzie zmieścić pentagramu. Aby przenieść się do obozu możesz użyć komendy goto waypoint B_cook.

Co do wersji 1.2 wydam ją wkrótce. Miałem mały problem z aktualizacją dialogów, ale  reinstalacja pomogła.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Właśnie sobie grałem i mam pewne uwagi:
1. Błędy w niektórych dialogach.
2. Startscreen mógłbyś inny wstawić, choć z dopiską "Edycja Rozszerzona".

Póki co, to tyle. Wczoraj skończyłem Golden Moda, teraz za ER się biorę. Jak coś znajdę to napiszę.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#208 2012-11-17, 11:23(Ostatnia zmiana: 2012-11-17, 11:25)
Cytuj
Najprawdopodobniej niestabilnością Gothica. Naprawdę z mojej strony nie ma nic co mogłoby powodować tego typu crashe (żadnych szybkich trigerow, masy vobów itd). U mnie też od czasu do czasu wywala.
Spróbuj przetestować moda uruchamiając Gothic_Starter_mod oraz zSpy. Podczas wywalenia z gry, możliwe że w dzienniku znajdzie się jakaś pomocna informacja, która określi co powoduje zawieszenie się gry.

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
A tak dokładnie? nie żebym cię poganiał,ale nie mogę sie doczekać kiedy ujrzy światło dzienne.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
3. Nazwy 'obiektów użytkowych' (typu skrzynie/łożka) prześwitują przez ściany.
4. Nie sądzisz, że niektórzy bandyci są nieco za mocni(siła/zręczność/poziom/hp)?
5. Sądzę, że koszt nauki umiejętności, zarówno w bryłkach jak i punktach nauki jest nieco za duży. (to nie G2, ani G3).
6. 10 punktów siły i zręczności to w grze minimum, jaki sens miało obniżenie tego?


PS: Chcę zostać bandytą i mam problem z zadaniem od Emanuela. Odebrałem towary od Draxa, ale nie mogę ich oddać Emanuelowi (MAM WSZYSTKO). Odpaliłem grę od nowa i wszystko działało, ale wolałbym jednak grać na zapisie bo już trochę ogarnąłem postać. Da się coś zrobić?
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
3. Nazwy 'obiektów użytkowych' (typu skrzynie/łożka) prześwitują przez ściany
To pewnie przez błedy w  oryginalnym świecie. Obstawiam, że coś z portalami. W CZ też tak było. Nie będę tego naprawiał.
Cytuj
6. 10 punktów siły i zręczności to w grze minimum, jaki sens miało obniżenie tego?
Jeden mówi, że za łatwe, drugi, że za trudne. Ja nie odczułem żadnej róznicy pomiędzy startowymi atrybutami na 10 i 5. Przeciwnicy w G1 nie są trudni do pokonania. Ścierwojady praktycznie wystawiają się na atak. Doszedłem do końca czwartego rozdziału bez problemów. Jedyny trudny element to walka z Czarnym Magiem podczas której trzeba pogłówkować i zaplanować strategię.
Cytuj
4. Nie sądzisz, że niektórzy bandyci są nieco za mocni(siła/zręczność/poziom/hp)?
Przeważnie po to, żeby nie zginęli podczas odbijania obozu itd.
Cytuj
PS: Chcę zostać bandytą i mam problem z zadaniem od Emanuela. Odebrałem towary od Draxa, ale nie mogę ich oddać Emanuelowi (MAM WSZYSTKO). Odpaliłem grę od nowa i wszystko działało, ale wolałbym jednak grać na zapisie bo już trochę ogarnąłem postać. Da się coś zrobić?
Misja działa na pewno. Nie sprzedawałeś nic po drodze? Mimo iż tam pisze zioła to dostajemy od Draxa tekże 13 sztuk mięsa, 5 sztuk mięsa chrząszcza, 2 krucze ziela i 10 grzybów.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Cytuj
3. Nazwy #msg1060186obiektów użytkowych#msg1060186 (typu skrzynie/łożka) prześwitują przez ściany
To pewnie przez błedy w  oryginalnym świecie. Obstawiam, że coś z portalami. W CZ też tak było. Nie będę tego naprawiał.
Cytuj
6. 10 punktów siły i zręczności to w grze minimum, jaki sens miało obniżenie tego?
Jeden mówi, że za łatwe, drugi, że za trudne. Ja nie odczułem żadnej róznicy pomiędzy startowymi atrybutami na 10 i 5. Przeciwnicy w G1 nie są trudni do pokonania. Ścierwojady praktycznie wystawiają się na atak. Doszedłem do końca czwartego rozdziału bez problemów. Jedyny trudny element to walka z Czarnym Magiem podczas której trzeba pogłówkować i zaplanować strategię.
Cytuj
4. Nie sądzisz, że niektórzy bandyci są nieco za mocni(siła/zręczność/poziom/hp)?
Przeważnie po to, żeby nie zginęli podczas odbijania obozu itd.
Cytuj
PS: Chcę zostać bandytą i mam problem z zadaniem od Emanuela. Odebrałem towary od Draxa, ale nie mogę ich oddać Emanuelowi (MAM WSZYSTKO). Odpaliłem grę od nowa i wszystko działało, ale wolałbym jednak grać na zapisie bo już trochę ogarnąłem postać. Da się coś zrobić?
Misja działa na pewno. Nie sprzedawałeś nic po drodze? Mimo iż tam pisze zioła to dostajemy od Draxa tekże 13 sztuk mięsa, 5 sztuk mięsa chrząszcza, 2 krucze ziela i 10 grzybów.


Ad.6
Może różnica nie wielka (później i tak wszystko się wyrównuje), ale np. nie można ubić goblina nad Opuszczoną Kopalnią.

Ad. 4
Zrozumiałem po ataku na Plac Wymian i konwój  :)  


Z misją z Emanuelem już sobie poradziłem, ale dzięki.

Mam kilka kolejnych uwag:
7. Doyle nie atakuje Strażników na Placu Wymian (z wzajemnością).
8. Strażnicy na Placu Wymian nie mają broni - rozumiem, gracz jest słaby na tym etapie gry, ale żeby lepiej wyglądało mógłbyś im zrobić jakieś mieczyki (grafika niewykończonego miecza, ale atak powiedzmy 5-10).
9. Atak na konwój z Rocky#msg1060186m - coż... Rocky spokojnie wybija tragarzy z łuku, a Strażnicy się przyglądają. Ponadto Strażnicy atakują dopiero, gdy się ich zaatakują (byłem również świadkiem, gdy Rocky strzelił w jednego Strażnika, a w tym czasie dwóch pozostałych zaczęło walczyć ze sobą).
10. Niebo nocą... Nie mówię, że jest brzydkie, ale nie wygląda realistycznie (jakieś galaktyki widać gołym okiem, no cóż...).
11. Mógłbyś dodać funkcję rozgrzewania wielu stalowych prętów przy palenisku. Nie ukrywam, jak wykuwałem dziś miecze, to klikanie za każdym razem "Zakończ" było dość...  :ayfkm:  

Z tymi uwagami nie chcę być natrętny, pokazuję co ewentualnie możesz jeszcze poprawić
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Zrozumiałem po ataku na Plac Wymian i konwój
Źle zrozumiałeś. Doskonale wiem co napisałem.  :)  
Cytuj
8. Strażnicy na Placu Wymian nie mają broni - rozumiem, gracz jest słaby na tym etapie gry, ale żeby lepiej wyglądało mógłbyś im zrobić jakieś mieczyki (grafika niewykończonego miecza, ale atak powiedzmy 5-10).
 9. Atak na konwój z Rocky'm - coż... Rocky spokojnie wybija tragarzy z łuku, a Strażnicy się przyglądają. Ponadto Strażnicy atakują dopiero, gdy się ich zaatakują (byłem również świadkiem, gdy Rocky strzelił w jednego Strażnika, a w tym czasie dwóch pozostałych zaczęło walczyć ze sobą).
Strażnicy nie mieli broni przez regulację poziomu trudności. Naprawione w 1.2. Resztę poprawię.
Cytuj
10. Niebo nocą... Nie mówię, że jest brzydkie, ale nie wygląda realistycznie (jakieś galaktyki widać gołym okiem, no cóż...).
 11. Mógłbyś dodać funkcję rozgrzewania wielu stalowych prętów przy palenisku. Nie ukrywam, jak wykuwałem dziś miecze, to klikanie za każdym razem "Zakończ" było dość...
Wiem. To niebo nie jest za cudowne. to był taki mały eksperyment, którego potem mi się nie chciało usuwać ;p  Co do rozgrzewania ostrzy - będzie w 1.2.

Dzięki za uwagi i sugestie.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
12. Niektóre przedmioty w miejscu "nazwy" posiadają "opis".
13 Niektóre nowe przedmioty dodane przez Ciebie (np. jedzenie) są w ekwipunku w grupie "Pozostałe" zamiast "Żywność".

Problem odnośnie zadań:
Poroznosiłem alkohol od Briama wszystkim (3) dostawcom. Wróciłem do Briama, zagadałem z nim o dostawie, ale zadanie nie jest zakończone. Czegoś nie zrobiłem czy niedociągnięcie?
 

gothic1210
  • Gość
12. Niektóre przedmioty w miejscu "nazwy" posiadają "opis".
13 Niektóre nowe przedmioty dodane przez Ciebie (np. jedzenie) są w ekwipunku w grupie "Pozostałe" zamiast "Żywność".

Problem odnośnie zadań:
Poroznosiłem alkohol od Briama wszystkim (3) dostawcom. Wróciłem do Briama, zagadałem z nim o dostawie, ale zadanie nie jest zakończone. Czegoś nie zrobiłem czy niedociągnięcie?
To niedociągnięcie. Zostało już poprawione. 13 tak samo. Mógłbyś podać które przedmioty mają opis. Bardzo byś mi ułatwił.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
14. U Quentina, jeśli nie spełniam wymagań nauki 2 poziomu broni jednoręcznej, a użyję tej opcji to nie mam później możliwości nabycia owej umiejętności (u Quentina).
15. Doyle podczas polowania na zębacze, nie może przejść przed jaskinią zębaczy (gdzie kończy się ten tunel). Byłem zmuszony przestawić go za pomocą kodów.
16. Nie mając możliwości nauki mistrzostwa bronią jednoręczną u Quentina, udałem się do Scatty#msgego. U niego też się nie nauczyłem - mając 11 tys. bryłek rudy, otrzymywałem info, że nie mam wystarczająco rudy.
17. Ceny nauki (w bryłkach rudy) różnych umiejętności są fałszywe.

12. Niektóre przedmioty w miejscu "nazwy" posiadają "opis".
13 Niektóre nowe przedmioty dodane przez Ciebie (np. jedzenie) są w ekwipunku w grupie "Pozostałe" zamiast "Żywność".

Problem odnośnie zadań:
Poroznosiłem alkohol od Briama wszystkim (3) dostawcom. Wróciłem do Briama, zagadałem z nim o dostawie, ale zadanie nie jest zakończone. Czegoś nie zrobiłem czy niedociągnięcie?
To niedociągnięcie. Zostało już poprawione. 13 tak samo. Mógłbyś podać które przedmioty mają opis. Bardzo byś mi ułatwił.


Z przedmiotów, które aktualnie posiadam:
ITMI_ALCHEMY_ALCOHOL_02
ITMI_WOREK_GLEN
ITMI_WOREK_GARP
BADAMULETT
ITMIPICKAXEGRIMES
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
18. "Ozdobna zbroja myśliwego"...  :ayfkm:  Bez urazy, ale nie zbyt pasuje do Gothic. Powody:
-wygląda jak z prymitywnej bajki
-trochę zalatuje duchem
-jest zbyt okojebna
-nie pasuje do otoczenia
-odwracanie kolorów tekstur nie jest najlepszym rozwiązaniem
19. Poszukiwacze (ci 'wędrowni') nie używają pirokinezy tylko walą z łapy. No i chodzą ciągle na tej postawie bojowej wyglądając wręcz śmiesznie.
20. Drax 'zawiesza się' o palisadę SO (coś jak w przypadku punktu 15.). Również musiałem przestawić go za pomocą kodów.
21. Kamienny krąg pod Cytadelą Orków 'lewituje'.
22. Błąd w dzienniku w tytule zadania "Nowe zagrożenie".
23. Ziemne trolle w Starej Kopalni, gdy idziemy na Królową Pełzaczy są za silne, tzn. nie można ich zabić.
24. No i ogólnie, niektóre dialogi są troche poplątane.

Pytania:
a) Jak i czy w ogóle się da wyjść z Opuszczonej Kopalni?
b) Jak poprawnie ubić Czarnego Maga? Gadam z nim, zabijam go, ale Avallach ginie. Tak ma być czy robię coś źle?
c) Co z zadaniem "Poszukiwania alchemika"? Podobno udał się na Cmentarzysko Orków, ale nigdzie go nie znalazłem (od ok. 2 rozdziałów z tym zadaniem stoję w miejscu).
d) Zadanie "Odnaleźć przyjaciół" - znalazłem Draxa, przeczytałem kartkę, rozmawiałem z Doylem, poinformowałem Quentina, a zadanie mam nadal. Niedociągnięcie czy będzie kontynuacja?
e) Zadanie "Robotnicy do kopalni" - nikogo nie znalazłem, jakieś wskazówki?
f) Zadanie "Tajemnicza mapa" - byłem z tym u Saturasa, byłem w zaznaczonym miejscu (spotkałem się zarówno z Nidasem, jak i odwiedziłem Wieżę Mgieł, wykonując zadanie "Nieznajomy"), a w dzienniku cisza... Co dalej? Niedociągnięcie, będzie coś później, czy zrobiłem coś źle?

Wiem, że jako autor, nie powinieneś zdradzać takich rzeczy, ale nie wiem, czy w ogóle sens jest dalej grać (w końcu mod nie jest skończony).

Moja opinia na dzień dzisiejszy:
Pograłem sobie trochę, jestem pod koniec 4 rozdziału, ale niestety, gry nie da się skończyć, Świątynia Śniącego już na wstępie ma buga, od razu po ładowaniu - pulpit. Grałem bandytą i było fajnie (lekko mówiąc). Nawet nie wiedziałem, że Obóz Bandytów można tak ładnie zagospodarować. Może jest mały, ale klimat i zadania po prostu genialne. Wojnę z SO czuć na każdym kroku (jak w CZ). Nie podobał mi się natomiast wątek Łowców Poszukiwaczy:
- idę z nimi na Poszukiwaczy, a oni do mnie 'Schowaj broń' :ayfkm:  
- mają słabe zbroje (w starciu z demonem, gdy ten pierwszy zaatakuje = gleba)
- są mało pomocni: jedynie Peratur dużo mi pomógł (ale też po kilku próbach), Ashton jedynie się przyglądał jak biję Poszukiwaczy, natomiast Avallach... wręcz przeszkadzał, podkładał mi się pod strzały gdy biłem demony z łuku, więcej póki co nie spotkałem
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Moja opinia na dzień dzisiejszy:
 Pograłem sobie trochę, jestem pod koniec 4 rozdziału, ale niestety, gry nie da się skończyć, Świątynia Śniącego już na wstępie ma buga, od razu po ładowaniu - pulpit. Grałem bandytą i było fajnie (lekko mówiąc). Nawet nie wiedziałem, że Obóz Bandytów można tak ładnie zagospodarować. Może jest mały, ale klimat i zadania po prostu genialne. Wojnę z SO czuć na każdym kroku (jak w CZ). Nie podobał mi się natomiast wątek Łowców Poszukiwaczy:
 - idę z nimi na Poszukiwaczy, a oni do mnie 'Schowaj broń'  
 - mają słabe zbroje (w starciu z demonem, gdy ten pierwszy zaatakuje = gleba)
 - są mało pomocni: jedynie Peratur dużo mi pomógł (ale też po kilku próbach), Ashton jedynie się przyglądał jak biję Poszukiwaczy, natomiast Avallach... wręcz przeszkadzał, podkładał mi się pod strzały gdy biłem demony z łuku, więcej póki co nie spotkałem
Mogłem tego Czarnego Maga wam darować. :D  Relacje pomiędzy łowcami a przeciwnikami zostały już poprawione. Ponadto jeżeli przyniesiemy lek dla Avallacha będzie można go wziąć do pomocy. Przyznam, że jak tak stał i czekał aż załatwimy wszystko to trochę głupio to wyglądało.
Cytuj

18. "Ozdobna zbroja myśliwego"...  Bez urazy, ale nie zbyt pasuje do Gothic. Powody:
 -wygląda jak z prymitywnej bajki
 -trochę zalatuje duchem
 -jest zbyt okojebna
 -nie pasuje do otoczenia
 -odwracanie kolorów tekstur nie jest najlepszym rozwiązaniem
Ten ostatni myślnik trochę zbił mnie z tropu. czy ta zbroja na pewno wyglądała tak:
?
Cytuj
19. Poszukiwacze (ci 'wędrowni') nie używają pirokinezy tylko walą z łapy. No i chodzą ciągle na tej postawie bojowej wyglądając wręcz śmiesznie.
 20. Drax 'zawiesza się' o palisadę SO (coś jak w przypadku punktu 15.). Również musiałem przestawić go za pomocą kodów.
 21. Kamienny krąg pod Cytadelą Orków 'lewituje'.
 22. Błąd w dzienniku w tytule zadania "Nowe zagrożenie".
 23. Ziemne trolle w Starej Kopalni, gdy idziemy na Królową Pełzaczy są za silne, tzn. nie można ich zabić.
 24. No i ogólnie, niektóre dialogi są troche poplątane.
te błędy zostały/ zostaną poprawione w wersji 1.2. 24 punkt jest wynikiem tego, że dopiero przedwczoraj skapnąłem się, że mi się dialogi źle aktualizowały.

Cytuj
Wiem, że jako autor, nie powinieneś zdradzać takich rzeczy, ale nie wiem, czy w ogóle sens jest dalej grać (w końcu mod nie jest skończony).
W sumie to jak odbiłeś obóz z bandytami i wykonałeś questa z atakiem strażników na obóz przed Starą Kopalnią to będzie już wszystko. Na szóstym rozdziale jest ostateczne rozwikłanie wątku Corristo, ale uważam to za niedokończone więc możesz sobie darować na razie.

Co do zadania z Avallachem to chodziło o to żeby w te 7 minut zdobyć lekarstwo na zatrucia. Opis wykonania w spoilerze:
Spoiler
Musimy iść do magów Wody i pogadać z Riordianem/Corristo. Riordian ma przepis, ale nie ma składników. Zdobywamy składniki, albo zbieramy przepis i idziemy szukać pomocy o bandytów.  Briam ma składniki, ale nie ma przepisu. Dajemy mu przepis i po chwili dostajemy miksturę. Potem sprint do Avallacha i kończymy zadanie.

Dzięki za wytknięcie błędów. Bardzo sobie cenie szczerą opinię. Props się należy za przejście tak daleko. :)
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Cytuj
Mogłem tego Czarnego Maga wam darować. :D  Relacje pomiędzy łowcami a przeciwnikami zostały już poprawione. Ponadto jeżeli przyniesiemy lek dla Avallacha będzie można go wziąć do pomocy. Przyznam, że jak tak stał i czekał aż załatwimy wszystko to trochę głupio to wyglądało.

Przynajmniej grając nie ma czasu na nudę  :D  


Cytuj
Cytuj
18. "Ozdobna zbroja myśliwego"...  Bez urazy, ale nie zbyt pasuje do Gothic. Powody:
 -wygląda jak z prymitywnej bajki
 -trochę zalatuje duchem
 -jest zbyt okojebna
 -nie pasuje do otoczenia
 -odwracanie kolorów tekstur nie jest najlepszym rozwiązaniem
Ten ostatni myślnik trochę zbił mnie z tropu. czy ta zbroja na pewno wyglądała tak:
Spoiler
?

Nie, również sprawdziłem GoManem i widoczna jest taka tekstura, jak na Twoim screenie. W grze natomiast, jest cała biało-niebieska (identyczna jak odwrócone kolory zwykłej). W sumie, sprawdź w grze jak to u Ciebie wygląda, u mnie mogło coś się pomieszać bo mam kilka modów zainstalowanych.

Cytuj
W sumie to jak odbiłeś obóz z bandytami i wykonałeś questa z atakiem strażników na obóz przed Starą Kopalnią to będzie już wszystko. Na szóstym rozdziale jest ostateczne rozwikłanie wątku Corristo, ale uważam to za niedokończone więc możesz sobie darować na razie.

No wykonałem te zadania, pozostał mi tylko Czarny Mag.


Cytuj
Co do zadania z Avallachem to chodziło o to żeby w te 7 minut zdobyć lekarstwo na zatrucia. Opis wykonania w spoilerze:
Spoiler
Musimy iść do magów Wody i pogadać z Riordianem/Corristo. Riordian ma przepis, ale nie ma składników. Zdobywamy składniki, albo zbieramy przepis i idziemy szukać pomocy o bandytów.  Briam ma składniki, ale nie ma przepisu. Dajemy mu przepis i po chwili dostajemy miksturę. Potem sprint do Avallacha i kończymy zadanie.

Myślałem, że to czas przeznaczony na walkę z Czarnym Magiem. Zapomniałem o lekarstwie, dzięki za pomoc.

Cytuj
Dzięki za wytknięcie błędów. Bardzo sobie cenie szczerą opinię. Props się należy za przejście tak daleko. :)

Dzięki. Grało się naprawdę bardzo przyjemnie. Może jeszcze pogram w innym obozie. Nie pozostaje nic innego, jak czekanie na patch (lepiej robić dłużej, ale porządnie).
 


0 użytkowników i 16 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry