Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3419754 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3419754

Odpowiedzi 7445

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Hmmm... Robisz w każdej broni coś takiego:

flags = ITEM_SWD|ITEM_MULTI;

I już przedmiot jest grupowany.
 

gothic1210
  • Gość
Ok, ok. Zrobię to. :|
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Luzik, dużo roboty z tym nie ma  :wink:
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cóż przeszedłem modyfikację wybrałem drogę Strażnika cóż zadania na kopacza są nawet dosyć fajne ale już zadania jako cień i srażnik są strasznie prostolinijne.Ogółem początkowe zadania są właśnie najfajniejsze a im dalej tym nudniejsze.

I jedno mi się bardzo rzuciło w oczy że mimo iż Corristo żyje to nikomu nie możemy o tym powiedzieć co to niby tajemnica czy co?:)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Zainstalowałem sobie tego moda z ciekawości, pograłem z 30 minut i szczerze powiedziawszy to modyfikacja przeciętna, a mogłaby być dużo lepsza. Zawsze gdy gram w jakąś grę to zwracam uwagę na szczegóły, nawet bardzo drobne, a tutaj jest sporo takich niedociągnięć, już na początku troszkę ich znalazłem:

1)Drax przy rozmowie z bohaterem ma podstawowe dialogi z gry, czyli gada nam tradycyjnie że jest z NO i tak dalej. A tutaj nagle od tak wyskakuje że jest bandytą i możemy się przyłączyć do Qeuntina. Powinno się usunąć stare dialogi, bądź jakoś je zmienić bo jedno z drugim się nie klei.
2)Wybrałem sobie drogę na dołączenie do kopaczy, wszystko jest takie przewidywalne. Czyli zrób to, tamto ale i tak wiadomo o co chodzi, ponadto za mało zadań związanych z kopaczem.
3)W tym modzie można zostać już na początku bogaczem. Przed samym wejściem do kopalni wydobyłem około 300 bryłek rudy. Jako kopacz w środku 500 aby porozmawiać z Diegiem o awansie na cienia. No ludzie.. 3lvl nie wbiłem a mam w kieszenie tyle rudy ile mi się podoba. W ogóle nie przemyślane.

Ale ogółem to nawet przyjemnie mi się gra. Zawsze jakaś nowość, jutro zagram od nowa i dołączę do bandytów, zobaczę co autor wymyślił u nich ;)

Tak jak pisałem, gdyby popracować nad tą modyfikacją jeszcze chociaż ciut dłużej, usunąć proste błędy oraz wyeliminować bugi to grałoby się bardzo dobrze. Życzę wytrwałości w ewentualnie dalszej pracy nad modem.
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Necro pewnie serwer jest przeciążony. Wersję 1.1 można przejść, ale jest parę niedogodności. Tak jak gram teraz w 1.1 to jest całkiem nieźle, tylko brakuje mi handlarza zwojami i nauczycieli u bandytów. Poprawiłem to już, ale zastanawiam się czy by nie dodać jakiegoś maga u bandytów (uczyłby max 3 krąg).

2 tydzień mija już,jak prace z wersją finalną???,a i jestem przeciw wstawianie maga w obozie bandytów to popsuło by ich klimat.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
jestem przeciw wstawianie maga w obozie bandytów to popsuło by ich klimat.
Zrobione poprawnie dodałoby klimatu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Hmm..
A moim zdaniem jakiś mag renegat by się przydał, już nawet mam pomysły na to rozwiązanie.
1.Dodać maga ognia/wody (ale nie nekromantę bo to już by była przesada, nie są tak liczni aby można było ich umieszczać gdziekolwiek)który opuścił SO/NO z różnych powodów. Np. mag wody handlował z bandytami rudą z ich kopca. A mag ognia został wygnany z SO za praktykowanie magii śniącego.
2. Można także dodać jakiegoś maga który został wtrącony do kolonii za zabójstwo/kradzież/praktykowanie zakazanej magii. Jako że nie jest on magiem ognia ani wody to postanowił związać się z grupą Qeuntina w zamian za jakieś korzyści.
3. Hm.. albo dać im jakiegoś gościa który uczyłby tylko do 3 kręgu. Jego historia może być taka że został uwięziony przez herszta bandytów, albo jest jakimś psycholem.

Pomysłów mam od groma, ciężej je zrealizować. Dlatego nigdy nie zajmowałem się modowaniem, nie dotykam się do czegoś czego nie potrafię ;)
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Fletcher bardzo ciekawie ułożony 2 punkt popieram w 100%,tyle że dla autora może być to trudniejsze do zrobienia.
 

gothic1210
  • Gość
Zobaczymy. Dodałem już nowicjusza, który w SO uczy do 3 kręgu i many. Na radykalne zmiany już nie ma co liczyć. Zwłaszcza, że kadencja mojego PC kończy się w piątek wieczorem, więc mam mało czasu*. Jeżeli chodzi o szablonowość zadań w SO to na swoją obronę powiem, że wolałem dodać kilka prostych, ale logicznie zrobionych misji niż wciskać coś na siłę. Rzeczy zrobionych jest tyle:
Spoiler
> poprawiona nauka alchemi u Briama i Riordiana
> poprawiona naprawa palisady
> dialog "co wiesz o Poszukiwaczach?" u Doyle'a pojawia sie w dobrym momencie
> Emanuel płaci nam za robotę
> Riordian sprzedaje przepisy i składniki alchemiczne
> Patros uzupelnia zapasy żywności co rozdział
> Martin (handlarz bandytów) posiada wiele nowych broni, które uzupełnia co rozdział
> martin nie ma już w ofercie palących się pochodni
> poprawki w przedmiotach (niektóra żywność była w kategori Pozostałe)
> Bezimienny nie mówi już tekstów Basira
> poprawiony błąd w dialogu Lestera - przy zgłaszaniu oszustwa Patrosa
> opcja nauki siły u Rockiego wyświetla się cały czas
> Poprawki we wpisach do dziennika
> Asghan nie wypowiada roli Bezia w jednym z dialogów
> skrzynka z rudą jest już widoczna (poprawiony visual)
> Emanuel nie wypowiada kwesti Bezia przy oddawaniu skrzynki z rudą
> poprawka w zadaniu "Zaginiony posążek"
> Briam sprzedaje cukier
> poprawiona literówka w monologu alchemii =)
> Ulepszony alkohol nie nazywa się już "Trochę go przerobiłem"
> dialog "Co wiesz o Poszukiwaczach" nie wyświetla się w nieskończoność
> Smith uczy nas także zręczności
> Doyle może nas nauczyć walki bronią 2H
> zredukowano atrybuty trola zmienego
> poprawiono wygląd kolejnych przedmiotów
> tukash zmienia gildię na przyjazną (4 rozdział)
> poprawiona duża ilość LITERÓWEK w nazwach przedmiotów i dialogach
> dodano dialog z odesłaniem Hansona do świątyni
> poprawiony visual zdobionej zbroji
> dodano Lekką zbroję Nowicjusza Ognia i Przepaskę Nowicjusza Ognia
> Wilson nie przedstawia sie już jako Jared
> Baal Cadar nie sprzedaje nam już księgi automatycznie
> opętani noicjusze na czwartym rozdziale już nas atakują
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Cadara
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Tondrala
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Drena
> poprawiony błąd z Draxem przy odbijaniu obozu
> gdy odbijemy obóz drugim sposobem i uda się nam wykonac zadanie bandyci przestają za nami chodzić
> stare dialogi Tukasha nie pojawiają sie już na czwarym rozdziale
> dodane dialogi uzupelniające u Tukasha
> Arto na czwartym rozdziale przenosi sie do obozu przy kopalni, poprawione zadanie dla strażnika
> bandyta ma już mozliwość wstępu do Starego Obozu
> oddajemy artefakt z kopalni COrristo
> poprawiono nazwę zadania "Nowe Zagrożenie"
> poprawiono warunek w dialogu Jefreya - nie mówi nam o spotakniu Łowców Poszukiwaczy w dzień
> poprawione kupowanie zbroi od Peratura
> Peratur ma amulet dzięki którem ognisty demon nie zabija go od razu
> poprawiony stosunek łowców orków do bohatera
> naprawiono dialog z patrosem (w połowie skryptu selfem stawał się NPC będący w zupelnie innym miejscu przez co bezi gadal do siebie)
> NPC Prin ma już opcje dialogowe
> nowy NPC w Starym Obozie uczy każdego (niezależnie od gildi) max 3 krąg, oraz sprzedaje zwoje
Zostało jeszcze tylko wyprostować dialogi z Draxem, poprawić bronie, dodać nieumarłego cieniostwora do jaskini poszukiwaczy i dokończyć zadanie z pancerzem dla Rockiego. Potem posprawdzać czy wszystko w miarę chodzi.

*jeżeli ktoś chce się dowiedzieć dlaczego nie chcę modować gothica na nowym kompie to moja odpowiedź brzmi: bo nie i tyle.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Hmm..
A moim zdaniem jakiś mag renegat by się przydał, już nawet mam pomysły na to rozwiązanie.
1.Dodać maga ognia/wody (ale nie nekromantę bo to już by była przesada, nie są tak liczni aby można było ich umieszczać gdziekolwiek)który opuścił SO/NO z różnych powodów. Np. mag wody handlował z bandytami rudą z ich kopca. A mag ognia został wygnany z SO za praktykowanie magii śniącego.
2. Można także dodać jakiegoś maga który został wtrącony do kolonii za zabójstwo/kradzież/praktykowanie zakazanej magii. Jako że nie jest on magiem ognia ani wody to postanowił związać się z grupą Qeuntina w zamian za jakieś korzyści.
3. Hm.. albo dać im jakiegoś gościa który uczyłby tylko do 3 kręgu. Jego historia może być taka że został uwięziony przez herszta bandytów, albo jest jakimś psycholem.

Pomysłów mam od groma, ciężej je zrealizować. Dlatego nigdy nie zajmowałem się modowaniem, nie dotykam się do czegoś czego nie potrafię ;)

Punkt 1/2 dobry pomysł, ale bym co nieco zmienił:
a) mag X, który brał udział przy tworzeniu bariery (w G1 brakuje jednego maga) i należał powiedzmy do Kręgu Ognia. Xardas opuścił Krąg, X-owi nie spodobało się przywództwo Corristo, którego uważa za aroganckiego i po prostu odszedł. Nie należy już do żadnego Kręgu.

b) mag X, który brał udział przy tworzeniu bariery... Jednak robił jakieś ciemne interesy, za co został wygnany.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zobaczymy. Dodałem już nowicjusza, który w SO uczy do 3 kręgu i many.
Pierwszy krąg jest do nauczenia zaraz po wstąpieniu do magów, jak nauczył się aż trzech(!) zanim wstąpił do magów, gdy nie powinien znać nawet pierwszego?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Zobaczymy. Dodałem już nowicjusza, który w SO uczy do 3 kręgu i many.
Pierwszy krąg jest do nauczenia zaraz po wstąpieniu do magów, jak nauczył się aż trzech(!) zanim wstąpił do magów, gdy nie powinien znać nawet pierwszego?


Zależy w jakim sensie nowicjusza. Nowicjusz z OB czy nowicjusz Kręgu Ognia. Jeśli to pierwsze to może być, bo kręgi w Bractwie są jakby łatwiej dostępne. A jeśli to drugie, to w sumie nie logiczne i... skąd w Kolonii nowicjusz Kręgu Ognia?
 

gothic1210
  • Gość
Zobaczymy. Dodałem już nowicjusza, który w SO uczy do 3 kręgu i many.
Pierwszy krąg jest do nauczenia zaraz po wstąpieniu do magów, jak nauczył się aż trzech(!) zanim wstąpił do magów, gdy nie powinien znać nawet pierwszego?
On nie odszedł od Magów Ognia. To nie jest żaden wyrzutek tylko członek Starego Obozu. Czy jako nowicjusz nie może przyjmować nauk do pewnego poziomu? Wydaje mi się, że jeżeli nie chce zostać Magiem, a chce służyć to Magowie mogą się z nim podzielić wiedzą. Czyż nie?

edit:
Cytuj
nowicjusz Kręgu Ognia
czemu nie? :D  Wcześniej był w klasztorze magów jednak został wyrzucony za przestępstwo. W Koloni postanowił dalej służyć Magom, którzy go przyjęli.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
No i powiedzmy, że pasuje. A co z tym magiem w Obozie Bandytów?
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Ja bym go pominął... gothic1210 i tak odwalił kawał dobrej roboty tworząc modyfikację rozszerzającą(coś w stylu NK wiem troche przesada ale mi to tak przypomina)z niecierpliwością czekam na finalną wersję,z której oczekuje poprawienie dialogów tak aby nie było żadnych błędów.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
On nie odszedł od Magów Ognia. To nie jest żaden wyrzutek tylko członek Starego Obozu. Czy jako nowicjusz nie może przyjmować nauk do pewnego poziomu? Wydaje mi się, że jeżeli nie chce zostać Magiem, a chce służyć to Magowie mogą się z nim podzielić wiedzą. Czyż nie?
Nie zrozumiałeś =]
Magowie ognia nie nauczają kręgów dopóki ktoś im nie udowodni że jest "oddany Innosowi" (patrz chociażby G2, nie pamiętam jak to w G1 było).
Idąc dalej, to krąg trzeci (pamiętaj że w G1 tylko Xardas zna szósty krąg) jest bardzo zaawansowanym stopniem magicznym.
Zrobisz jak zechcesz, ja tylko uważam że jest to sprzeczne z logiką świata nam przedstawionego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ja bym dał tak, że on uczy do III kręgu, dodałbyś jakiegoś maga u Bandytów, który nauczy cię V, a z Xsrdasem będzie związana linia dialogowa jakaś że wolimy paprać się magią i czy nie nauczyłby nas VI kręgu. :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Ciekawe,ale czy nie za późno na to?
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Ciekawe,ale czy nie za późno na to?

Niby dlaczego?
 


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry